Η Μαριτίνα Ντενίση γιόρτασε τα γενέθλιά της με ένα dinner party που παρέθεσε για τα αγαπημένα της πρόσωπα. Η περήφανη μητέρα της, Μιμή Ντενίση απαθανάτισε τη μονάκριβη κόρη της, Μαριτίνα κατά τη διάρκεια του δείπνου, τη στιγμή που έσβηνε το κεράκι της τούρτας της. Η εορτάζουσα φορούσε μία κομψή μαύρη δημιουργία και πόζαρε χαμογελαστή στον φακό. Τα μαλλιά της είχε πιάσει μία σφιχτή αλογοουρά και στο μακιγιάζ της έδωσε έμφαση στα χείλη της με ένα κατακόκκινο κραγιόν. "Χρόνια πολλά στο γλυκό παιδάκι μου. Γερό και τυχερό", σημείωσε η Μιμή Ντενίση στη λεζάντα της ανάρτησής της.
Στις αρχές Ιουνίου, η Μαριτίνα Ντενίση έλαμψε με την παρουσία της στην avant premiere του δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ της Μιμής Ντενίση "Η Γυναίκα πίσω από τον Έλγιν" που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης. Η κόρη της Μιμής Ντενίση είχε εντυπωσιάσει φορώντας μία γαλάζια one shoulder γαλάζια και μάξι δημιουργία και είχε ποζάρει στον φωτογραφικό φακό. Το φόρεμά της είχε συνδυάσει με λευκές γόβες και ένα ασορτί τσαντάκι.