Το Παιχνίδι του Καλαμαριού, κατάφερε σε σχεδόν ένα μήνα να γίνει η μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του Netflix με περισσότερους από 111 εκατομμύρια θεατές.
Το αυξημένο ενδιαφέρον των θεατών έστρεψε τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου στην εκμετάλλευση της προθυμίας τους να παρακολουθήσουν την εκπομπή, αξιοποιώντας δημοφιλή σχήματα διαδικτυακής απάτης.
Οι ειδικοί της Kaspersky μοιράζονται τις γνώσεις τους σχετικά με τις πιο συνηθισμένες και εξελιγμένες, in-the-wild, απειλές που σχετίζονται με το Squid Game, συμπεριλαμβανομένων των Trojans, των adware και των ύποπτων προσφορών για στολές που σχετίζονταν με το Halloween.