Η επιστροφή του Victoria's Secret Fashion Show στις 15 Οκτωβρίου 2025, ήταν ένα γεγονός φορτισμένο με προσδοκίες, σηματοδοτώντας τη δεύτερη προσπάθεια του brand να αναγεννηθεί, μετά την κάπως προβληματική της ιστορία. Η νέα αυτή επίδειξη υποτίθεται ότι θα εδραίωνε την δέσμευση του brand στη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα, ωστόσο, η πραγματική εικόνα που αναδύθηκε πίσω από την χρυσόσκονη και τους "μεγάλους" κυματισμούς στα μαλλιά, ήταν αυτή ενός προσεκτικά ενορχηστρωμένου marketing που στην ουσία αγνοεί την καρδιά της αλλαγής: το fit.
Σε μια βιομηχανία που επικαλείται πλέον την εκπροσώπηση ως ηθική επιταγή, η Victoria's Secret έδειξε ξανά ότι ενδιαφέρεται περισσότερο για το οπτικό tick-box παρά για την ουσιαστική εφαρμογή των προϊόντων της σε όλα τα σώματα. Ναι, η πασαρέλα φιλοξένησε μοντέλα με διαφορετικούς σωματότυπους, όπως η εντυπωσιακή Ashley Graham και άλλα curve models, αλλά η κριτική ματιά των ειδικών και του κοινού εστίασε σε ένα βασικό πρόβλημα.
Δείτε περισσότερα στο missbloom.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr