
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της διάσημης εταιρίας εσωρούχων Victoria's Secret για ένα καινούριο σουτιέν, έχει ξεσηκώσει θύελλα ανντιδράσεων από πελάτισσες και γενικότερα γυναίκες όλων των ηλικιών, που εναντιώνονται στο μότο «Για ένα τέλειο κορμί».
Η εικόνα της καμπάνιας δείχνει τρία ισχνά μοντέλα, τα οποία φορούν τα νέα εσώρουχα με τη σήμανση κατά μήκος της αφίσας ότι είναι τα τέλεια κορμιά.
Ήφη έχει δημιουργηθεί μια ηλεκτρονική αναφορά στο change.org , η οποία καλεί την Αμερικάνικη εταιρία εσωρούχων «να απολογηθεί, να ζητήσει συγγνώμη και να τροποποιήσει την ανεύθυνη εμπορική καμπάνια των νέων σουτιέν».

Σύμφωνα με τα όσα έχουν κάνει τον γύρο του κόσμου «η καμπάνια προωθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση των γυναικών που βλέποντας τέτοιου είδους καμπάνιες και υποδείξεις τέλειου κορμιού, νιώθουν ανεπαρκείς και καθόλου ελκυστικές, επειδή δεν ταιριάζουν σε αυτό το στενό πρότυπο της ομορφιάς». Ένα εμπορικό στιλ, όπως λένε , που δημιουργεί επικίνδυνες πεποιθήσεις για το σώμα των γυναικών και την αξία τους και συμβάλλει σε μια κουλτούρα που προάγει σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως η χαμηλή αυτοεκτίμηση, αρνητική εικόνα του σώματος και διατροφικές διαταραχές».
Θυμωμένες καταναλώτρις έχουν πάρει θέση στους λογαριασμούς τους στο Twitter και εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την καμπάνια.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr