
Δεν είναι μυστικό ότι τα κατοικίδια κατέχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά των ιδιοκτητών τους, καθώς οκτώ στους 10 είπαν ότι τα κατοικίδιά τους είναι η νούμερο ένα πηγή χαράς τους, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 ιδιοκτήτες γατιών και σκύλων που δημοσιεύτηκε στους Νew Υork Post.
Το ενενήντα τοις εκατό των ιδιοκτητών κατοικιδίων θέλουν μόνο το καλύτερο για τους γούνινους συντρόφους τους, αναγνωρίζοντας ότι τα κατοικίδια δεν είναι απλώς συνοδοιπόροι.
Τα κατοικίδια δίνουν πολλά περισσότερα από αγάπη και πίστη στους "γονείς" τους, είτε τους βοηθούν να γίνουν πιο ώριμοι (48%), είτε τους διδάσκουν υπομονή (45%) είτε βελτιώνουν τη συνολική ψυχική τους υγεία (43%).
Δεν είναι περίεργο που έξι στους 10 ιδιοκτήτες κατοικιδίων παραδέχονται ότι εμπιστεύονται τα κατοικίδιά τους όταν έχουν μια κακή μέρα και προτιμούν να στριμώχνονται μαζί τους στον καναπέ αντί με τους συντρόφους τους.

Η έρευνα, που διεξήχθη από το OnePoll για λογαριασμό του PetSafe , διαπίστωσε ότι οι "γονείς" λατρεύουν να περιβάλλουν τα κατοικίδιά τους με εκτίμηση και να τα κακομαθαίνουν καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής τους, καθώς το 78% παραδέχεται ότι δυσκολεύεται να τους πει όχι.
Επτά στους 10 ιδιοκτήτες γατιών και σκύλων πιστεύουν ότι οι γούνινοι φίλοι τους ζουν σαν βασιλιάδες και βασίλισσες.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα κατοικίδια έχουν επίσης τις δικές τους απαιτήσεις, με τις αγαπημένες τους δραστηριότητες να είναι το τρέξιμο ή το παιχνίδι (47%).

Οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων αγαπούν να βλέπουν τα κατοικίδιά τους να παίζουν και να διασκεδάζουν, αλλά δίνουν προτεραιότητα στην ψυχική και σωματική ευεξία τους.
Σχεδόν οι μισοί (49%) αναζητούν ενεργά τρόπους να τους παρέχουν αρκετή πνευματική διέγερση.
Ακόμη και όταν οι "γονείς" των κατοικιδίων δεν είναι στο σπίτι, ανησυχούν για την ασφάλεια τους, με το 52% να εκφράζει ανησυχία.
Αυτός είναι ο λόγος που επενδύουν σε μέτρα ασφαλείας, όπως πόρτες, ηλεκτρονικοί φράχτες, με το 17% να τα αναφέρει ως απαραίτητα.
Το σαράντα τρία τοις εκατό θα έφτιαχνε επίσης ένα ασύρματο σύστημα φράχτη για το κατοικίδιο ζώο του για να προάγει την ασφάλεια ενώ είναι σε εξωτερικό χώρο.
"Οι γονείς κατοικίδιων εξελίσσονται συνεχώς με τον τρόπο που δείχνουν την καθημερινή τους εκτίμηση στα ζώα τους", δηλώνει η Karla Attanasio, παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ της PetSafe. "Εκτός από την παροχή φροντίδας και περιποίησης σε εσωτερικούς χώρους, οι ιδιοκτήτες γατιών και σκύλων δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στη δημιουργία ασφαλών υπαίθριων χώρων για τα ζώα τους. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να απολαμβάνουν τα σωματικά και συναισθηματικά οφέλη που προκύπτουν από το να είναι έξω στη φύση".
Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων αγαπούν να απολαμβάνουν τα ζώα τους παιχνίδια και ειδικές λιχουδιές.
Κατά μέσο όρο, οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων αγοράζουν ένα παιχνίδι δύο φορές το μήνα και το 76% αναφέρει ότι το κατοικίδιο ζώο τους γίνεται πιο ενεργητικό αφού λάβει μια λιχουδιά ή παιχνίδι.

Για τους ιδιοκτήτες κατοικιδίων, οι μοναδικές προσωπικότητες των κατοικίδιων τους (44%), η γλυκύτητα (42%), η πίστη (38%), η ευφυΐα (35%) και η ικανότητα να παρέχουν συναισθηματική υποστήριξη (33%) είναι τα πιο σημαντικά πράγματα.
Οι γονείς κατοικίδιων ζώων δίνουν προτεραιότητα στην ευημερία των κατοικίδιων τους και είναι πρόθυμοι να κάνουν παραπάνω βήματα για να δείξουν την αγάπη και την εκτίμησή τους.
"Τα κατοικίδια είναι μέρος της οικογένειας", είπε η Attanasio. "Βλέπουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους να κάνουν περιορισμένες δαπάνες σε άλλες κατηγορίες νοικοκυριών, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να παρέχουν στα κατοικίδια ζώα τους τις καλύτερες και πιο καινοτόμες λύσεις προϊόντων", υποστηρίζει η παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ της PetSafe.
Τα κατοικίδια βοηθούν τον ιδιοκτήτη τους να αναπτύξει:
● Ωριμότητα — 48%
● Υπομονή — 45%
● Συμπόνια — 43%
● Βελτιωμένη ψυχική υγεία — 43%
● Γίνονται πιο δραστήριοι — 40%
● Υπευθυνότητα — 33%
Μεθοδολογία έρευνας:
Αυτή η τυχαία έρευνα σε 2.000 ιδιοκτήτες κατοικιδίων ζώων διενεργήθηκε από το PetSafe μεταξύ 29 Μαρτίου και 31 Μαρτίου 2023 και δημοσιεύτηκε στους NYP. Διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς OnePol, μέλos της American Association for Public Opinion Research (AAPOR ) και της European Society for Opinion and Marketing Research ( ESOMAR ).
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr