X

Επίθεση ΣΥΡΙΖΑ στον Άδωνι Γεωργιάδη για τα καύσιμα: "Έσπασε κάθε γραφικόμετρο"

Η δήλωση Γεωργιάδη για τα καύσιμα και την τιμή της βενζίνης που εξόργισε τον ΣΥΡΙΖΑ.

Γράφει: TheToc team

Με μία σκωπτική ανακοίνωση σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία τη χθεσινή δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ο οποίος είπε ότι βγάζοντας τους φόρους από τα καύσιμα, είμαστε στην 12η-13η θέση στην τιμή της βενζίνης σε επίπεδο Ευρώπης.

"Ο κ. Γεωργιάδης για ακόμα μία φορά με τις δηλώσεις του έσπασε κάθε γραφικόμετρο", ανέφερε χαρακτηριστικά το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Όπως επισημαίνει η αξιωματική αντιπολίτευση, "δηλώνοντας ότι αν εξαιρέσει κανείς τους φόρους, η Ελλάδα με 2,5 ευρώ το λίτρο στη βενζίνη έχει τα φθηνότερα καύσιμα στην Ευρώπη, [ο κ. Γεωργιάδης] όχι απλά αναγνωρίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ έχει δίκιο όταν ζητά μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης μιλώντας για ακρίβεια Μητσοτάκη, αλλά κυρίως κοροϊδεύει τους πολίτες που είναι σε απόγνωση γιατί δεν βγάζουν το μήνα από λογαριασμούς, καύσιμα και σούπερ μάρκετ".

"Ωστόσο, εμείς επειδή θέλουμε να βοηθήσουμε στην περαιτέρω αυτογελοιοποίηση του κ. Γεωργιάδη, καταθέτουμε προτάσεις για νέες δηλώσεις:

- Αν δεν είχαμε κορονοϊό, η Ελλάδα δεν θα ήταν πρώτη σε απώλειες σε ανθρώπινες ζωές.

- Αν δεν είχαμε ρεκόρ πληθωρισμού λόγω του ρεκόρ ακρίβειας στην ενέργεια, δεν θα είχαμε ακρίβεια.

- Αν ο κ. Μητσοτάκης δεν είχε ιδιωτικοποιήσει τη ΔΕΗ, θα ήταν δημόσια και το ρεύμα φθηνότερο", συνεχίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταλήγει: "Ή θα μπορούσε να περιοριστεί σε μια δήλωση μόνο: Αν δεν υπήρχε Μητσοτάκης δεν θα υπήρχαν γραφικοί υπουργοί τύπου Γεωργιάδη να προσβάλλουν τη νοημοσύνη του κόσμου".

Διαβάστε Επίσης


Αξίζει να σημειωθεί ότι χθες, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης διευκρίνισε πως βγάζοντας τους φόρους από τα καύσιμα, είμαστε στην 12η-13η θέση στην τιμή της βενζίνης σε επίπεδο Ευρώπης.

"Με τους φόρους είμαστε στην 4η θέση, αλλά εκεί ήμασταν πάντα, ποτέ δεν ήμασταν σε χαμηλότερη, έχουμε υψηλούς φόρους στα καύσιμα από την δεκαετία του 1990, δεν είναι καινούριο αυτό" προσέθεσε, παραδεχόμενος ότι τον Απρίλιο τα έσοδα από τα καύσιμα ήταν λιγότερα από τον στόχο.

Σε σχέση με το κατά πόσο μια μείωση του ειδικού φόρου στα καύσιμα θα αύξανε την κατανάλωση άρα και τα έσοδα του κράτους, ο κ. Γεωργιάδης συμφώνησε ότι υπάρχει μια τέτοια θεωρία που στέκεται σοβαρά, ωστόσο διατύπωσε και τον ισχυρό αντίλογο που έγκειται στο γεγονός ότι επειδή ο πληθωρισμός είναι γενικός και όχι μόνο στα καύσιμα, τα εισοδήματα πιέζονται και έτσι η κατανάλωση θα πέσει αναπόφευκτα, άρα δεν είναι βέβαιο ότι θα φέρει αντίστοιχη κατανάλωση.

Επίσης το καύσιμο έχει και ένα μεγάλο πρόβλημα για την χώρα, συμπλήρωσε, γιατί κάθε πετρέλαιο που αγοράζουμε και φυσικό αέριο που καταναλώνουμε γράφονται στο εμπορικό μας έλλειμμα γιατί είναι εισαγόμενα, άρα δεν είναι μόνο θετική η αύξηση της κατανάλωσης, είναι και αρνητική.