Follow us

Κασσελάκης για Αχτσιόγλου: Αποστασία εάν φύγουν οργανωμένα βουλευτές - Είμαι απόλυτα αριστερός

Μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη του Στέφανου Κασσελάκη στην εκπομπή "Ενώπιος ενωπίω" του Νίκου Χατζηνικολάου.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
κασσελακησ

Νέο άνοιγμα στην Έφη Αχτσιόγλου, τον Νάσο Ηλιόπουλο και τον Αλέξη Χαρίτση, έκανε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης και πρόσθεσε ότι θα συνιστά "αποστασία εάν φύγουν οργανωμένα οι βουλευτές".

Σε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στην εκπομπή "Ενώπιος ενωπίω" του Νίκου Χατζηνικολάου στον Αnt1 ο κ. Κασσελάκης ανέφερε ότι τα στελέχη αυτά θα έχουν ισότιμη θέση στο πολιτικό κέντρο που θα δημιουργήσει ενώ σημείωσε ότι "εμείς θέλουμε να είμαστε η μεγάλη, προοδευτική, αυτοδύναμη κυβέρνηση".

Έβαλε σαν στόχο για τις εκλογές την διατήρηση των δυνάμεων του ΣΥΡΙΖΑ, το 17% που πήρε στις βουλευτικές εκλογές ενώ επιτέθηκε στον Κυριάκο Μητσοτάκη για τις υποκλοπές και του καταλόγισε ότι "κυβερνά με την δεξιά εντός και εκτός του κόμματος".

Σε ερώτηση για το Συνέδριο του κόμματος και για τις εσωκομματικές αναταράξεις είπε: "Το Συνέδριο θα γίνει τον Φεβρουάριο. Θα έχουμε έναν πολύ καλό προσυνεδριακό διάλογο". Για την Έφη Αχτσιόγλου και την ομάδα των 6+6, σημείωσε:

"Είναι πολύ αξιόλογα στελέχη" και πρόσθεσε ότι η σκληρή ομιλία του στην συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπή " απευθυνόταν σε μια ομάδα που είχε πάρει την απόφασή της να μην συμπορευτεί με το κόμμα, μέρος της "Ομπρέλας". Στην ίδια ομιλία είπα: Τείνω χείρα φιλίας. Το κόμμα της και ο χώρος της είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτός ο χώρος βασίζεται σε εκείνη για τη συνοχή του. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι 50 χρόνια μετά το Πολυτεχνείο -ξέρουμε πώς φτάσαμε στη Χούντα- ότι αυτοί οι αξιόλογοι άνθρωποι που γνωρίζουν τους αγώνες του χώρου μας, θα γίνουν αποστάτες. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Πιστεύω ότι θα μείνουν στο κόμμα. Και ειλικρινά σας λέω ότι δεν υπάρχει στενός κύκλος. Είναι πολύ αξιόλογα στελέχη. Ο Νάσος Ηλιόπουλος έχει ένα μεγάλο ακτιβιστικό χαρακτήρα στο έργο του, που μου ταιριάζει ο τρόπος που πολιτεύεται. Ο Αλέξης Χαρίτσης έχει πολύ μεγάλη τεχνοκρατική επάρκεια. Του είχα ζητήσει αρκετές φορές να είναι τομεάρχης Οικονομικών. Πιστεύω ότι πρέπει να μείνουν στον χώρο και ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά μαζί. Και στο πολιτικό κέντρο που θέλω να δημιουργήσω από εδώ και πέρα, θα έχουν ισότιμη θέση".

Είπε ακόμη: "Θέλω να κάνω ένα μεγάλο προοδευτικό κόμμα. Ακριβώς όπως λέει και η διακήρυξη του ΣΥΡΙΖΑ, που καλύπτει από τη ριζοσπαστική Αριστερά μέχρι το προοδευτικό Κέντρο".

Ξεκαθάρισε ότι "το όνομα του κόμματος θα παραμείνει ΣΥΡΙΖΑ" και πρόσθεσε ότι "είμαστε περήφανοι για το κόμμα μας και την ιστορία του".

"Τραμπιστές" είναι όσοι δεν αποδέχονται το δημοκρατικό αποτέλεσμα

Σε ερώτηση "Είστε αριστερός; απάντησε": "Ναι, απόλυτα ναι. Το δείχνω έμπρακτα", ενώ απαντώντας στα περί "τραμπισμού" είπε: "ξέρετε τι έκανε ο κ. Τραμπ; Ο κ. Τραμπ προκάλεσε τον κόσμο του, τη βάση του, για να κάνει μια εξέγερση στο Καπιτώλιο της χώρας. Γιατί; Επειδή δεν αποδέχτηκε την ήττα του. Οι αντιδράσεις οι οποίες είναι τραμπικές, είναι εκείνων που δεν αποδέχονται την επικράτησή μου στις εσωκομματικές εκλογές. Εκλέχθηκα δημοκρατικά από τη βάση του κόμματος. Έχω τείνει χείρα φιλίας...".

Για τις αιτιάσεις περί την πολιτική του μετατόπιση απάντησε: "Κατ' αρχάς, για όποιον κάνει τη μετάβαση αυτή από τα δεξιά προς την Αριστερά, έχω να πω μπράβο, διότι πηγαίνετε στην κατεύθυνση της δικαιοσύνης, της συλλογικότητας, της συμπερίληψης, της δημοκρατίας".

Σε ερώτηση "ήσασταν δεξιός και τώρα είστε αριστερός;", απάντησε: "Όχι. Προφανώς όχι. Πώς θα ήμουν με τον Ομπάμα και τον Μπάιντεν από τα 17 μου, από τα 16 μου, άμα ήμουν δεξιός; Προφανώς και όχι".

Σε ερώτηση για το αν νεότερος ήταν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη απάντησε: "Κατ' αρχάς να σας πω ότι τον γνώριζα από το 2012 τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Επέλεξα τον Αλέξη Τσίπρα για πολλούς λόγους. Και σας λέω τώρα, γνωρίζοντας και τους δύο πλέον από τη θέση μου...Γνωρίζοντας και τους δύο προσωπικά τώρα, μπορώ να σας πω χωρίς καμία αμφιβολία ότι το ποιον του ενός ανθρώπου δεν συγκρίνεται με του άλλου. Ο Αλέξης Τσίπρας είναι ένας βαθιά δημοκρατικός, προσιτός, σεμνός άνθρωπος. Ποτέ δεν θα έμπαινε ο Αλέξης Τσίπρας σε μια κουλτούρα στο Μαξίμου που θα έκανε παρακολουθήσεις. Ποτέ. Ο Αλέξης Τσίπρας πραγματικά πονάει τον Έλληνα και την Ελληνίδα. Το έχω ζήσει από κοντά".

Ειλημμένη απόφαση η αποχώρηση της "Ομπρέλας"

Για τις αποχωρήσεις της Ομπρέλας από το κόμμα είπε: "Συνομίλησα με τους 4, με την ομάδα τους γενικά, αρκετές φορές. Είχα μια συνάντηση και δια ζώσης με τον κ. Τσακαλώτο στο γραφείο μου, αλλά και τηλεφωνικώς έπειτα, όπου τον παρακάλεσα να μιλήσει με τους 4 συγκεκριμένους συντρόφους οι οποίοι είχαν πει τα απαράδεκτα υβριστικά πράγματα που είχαν πει στην τηλεόραση, για ν' ανασκευάσουν κάτι, να δείξουν ένα μικρό βήμα προόδου, ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε. Ο κ. Τσακαλώτος είπε ότι θα το έκανε, μου είπε ότι "δεν μπορώ αναγκαστικά να τους ελέγξω αλλά θα προσπαθήσω". Το ίδιο ζήτησα κι από τον κ. Τεμπονέρα. Να τους μιλήσει, να δούμε αν μπορέσουμε πριν την Κεντρική Επιτροπή να έχουμε κάποιο κοινό έδαφος. Εγώ έτεινα χείρα φιλίας. Οι συγκεκριμένοι είπαν βαριά πράγματα χωρίς κανένα στοιχείο. Κι αντί να ανασκευάσουν έστω και μια λέξη, πήγαν στην Κεντρική Επιτροπή, κατά τη γνώμη μου, με ειλημμένη απόφαση, μ' ένα σχέδιο να ροκανίσουν το κόμμα μέχρι τις ευρωεκλογές. 'Αρα λοιπόν, δεν μπορούσα εγώ να αφήσω τον ΣΥΡΙΖΑ να είναι αντιμέτωπος με μια τέτοια υπονόμευση. Το λέω απλά. Δεν θα αφήσω σε κανέναν να τελειώσει τον ΣΥΡΙΖΑ".

Για την πρόταση για δημοψήφισμα ανέφερε: "Δεν ήταν εύκολη απόφαση για μένα. Όπως έχω πει, τηρώ το καταστατικό πλήρως. Η πρότασή μου θα ήταν βάσει καταστατικού, αλλά βεβαίως υπήρχε κάποια στιγμή, όταν κάποιοι δεν θέλουν να προσφέρουν στο κόμμα, όπου κι εγώ έπρεπε να πάρω μία ξεκάθαρη θέση. Ενότητα ναι, αλλά άλλο εκεχειρία κι άλλο μια γροθιά. Για να πετύχουμε, πρέπει να είμαστε μια γροθιά".

Είπε ότι είναι ψέμα ότι του είχε αρνηθεί συνάντηση ο Αλέξης Τσίπρας και πρόσθεσε: "Ούτε μια φορά δεν μου έχει πει όχι όταν τον έχω προσεγγίσει. Το αντίθετο. Και έχουμε μιλήσει τηλεφωνικά και έχουμε συναντηθεί. Η σχέση μας είναι εξαιρετική, τον τιμώ πλήρως και το έργο του...".

"Δεν κάνω σημαία την σχέση με τον Τάιλερ"

Αναφέρθηκε στην σχέση του με τον σύντροφό του Τάιλερ Μάκμπεθ και απάντησε για το αν έχει κάνει σημαία από πολιτική άποψη: "Η απάντηση είναι όχι, δεν το έχω κάνει σημαία. Αλλά ουδέποτε το έκρυψα, πόσο μάλλον άλλωστε όταν είμαι πολύ περήφανος για τον τώρα σύζυγό μου".

Για την τεκνοθεσία και το φύλο των παιδιών που είχε προκαλέσει θόρυβο σε προηγούμενη συνέντευξη (ότι θα υιοθετήσει αγόρια) απάντησε: "Πρώτα απ' όλα, ήταν μια αυθόρμητη απάντηση σε μια χαλαρή εκπομπή, ούτε καν πολιτική εκπομπή. Γνωρίζω ότι μπορεί να πλήγωσα κόσμο με την απάντησή μου και σ' αυτό τον κόσμο ζητώ συγγνώμη. Προφανώς δεν ήταν η πρόθεσή μου. Και θα ήταν μεγάλη μου χαρά και τιμή να μπορούσαμε να αποκτήσουμε παιδιά κάποια μέρα στη ζωή μας. Ανεξαρτήτως φύλου".

Για την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ στο συγκεκριμένο θέμα σε σχέση και με την πολιτική της κυβέρνησης είπε: "Ο ΣΥΡΙΖΑ θα νομοθετήσει την ισότητα. Το έχω αναφέρει και στον κ. Μητσοτάκη αυτό, στη Βουλή, όταν συναντηθήκαμε. Ο ίδιος βασικά μου είπε ότι είναι πολύ θαρραλέο αυτό το οποίο κάνω με τον Τάιλερ στην κοινωνία και του λέω, ευχαριστώ πολύ αλλά πρέπει να βάλουμε την πρόταση νόμου για ψήφιση για την ισότητα στον γάμο. Και μου λέει, θα γίνει μέσα στην τετραετία. Του λέω "συγγνώμη, δεν είναι αυτό το οποίο είπατε στο Bloomberg, είπατε ότι μέσα στην πρώτη χρονιά θα το φέρετε για ψήφιση". Μου λέει "όχι, μέσα στην τετραετία". Η απάντηση είναι, επειδή ο κ. Μητσοτάκης, καλώς ή κακώς, διοικεί τη χώρα με τη συναίνεση του κ. Βορίδη και του κ. Βελόπουλου, όπως φάνηκε και με την ολομέλεια της ΑΔΑΕ. Εμείς έχουμε άλλη εναλλακτική πρόταση, εμείς θέλουμε να είμαστε η μεγάλη, προοδευτική, αυτοδύναμη κυβέρνηση".

Σε ερώτηση για το αν ο Τάιλερ θα αναλάβει κάποιο ρόλο είτε τώρα στο κόμμα είτε αργότερα στην κυβέρνηση απάντησε: "Νομίζω σε κοινωνικό επίπεδο μόνο, όχι στο κόμμα. Θα έχει ρόλο σε κοινωνικό, ακτιβιστικό επίπεδο και στο κομμάτι εκπροσώπησης των νοσηλευτών, και βεβαίως και στο κομμάτι της ισότητας".

Σημείωσε ακόμη ότι θα πάει στον στρατό: "το βλέπω για την άνοιξη, μετά το Συνέδριο. Από ‘κει και πέρα θα κάνω ό,τι λέει ο νόμος, εννοείται".

Σε ερώτηση για το αν είναι υπέρ της κατάργησης της στρατιωτικής θητείας απάντησε: "Έχω πει εξαρχής ότι η πρώτη γραμμή των μάχιμων μονάδων, μόνο 15% είναι φαντάροι, οι υπόλοιποι είναι στρατιωτικοί. Εγώ λέω, λοιπόν, ότι η πρώτη γραμμή άμυνας πρέπει να είναι επαγγελματικός στρατός. Το υπόλοιπο κομμάτι, μπορείτε να το πείτε και κοινωνική θητεία, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να είναι χρήσιμο στους νέους. Αμυντική κατάρτιση θα υπάρχει και στην κοινωνική θητεία. Απλά πρέπει να ξανασκεφτούμε αυτό το ζήτημα. Αυτό λέει ο νέος κόσμος. Και αυτό που λέω εγώ, είναι να το ξανασκεφτούμε. Να βρούμε τρόπους ώστε η θητεία να είναι παραγωγική, όλοι οι νέοι να συμμετέχουν και στην άμυνα της χώρας, αλλά και στην άνθιση της χώρας. Εκεί είναι που υπάρχει ανάγκη".

Διαβάστε Επίσης

Πατριωτική Αριστερά

Μίλησε επίσης για την πατριωτική αριστερά: "Μπορεί να έχετε ακούσει ότι λέω πάντα για πατριωτική Αριστερά", ενώ στο αν υπάρχει και μη πατριωτική αριστερά είπε: "Υπάρχουν άτομα τα οποία έχουν κάποιες πεποιθήσεις για την έπαρση της σημαίας, τα οποία εμένα δεν με εκπροσωπούν. Η Αριστερά προφανώς είναι πατριωτική, το ξέρει όλος ο κόσμος. Ας θυμηθούμε τον Μανώλη Γλέζο με τη σημαία, να θυμηθούμε τη ματωμένη σημαία του Πολυτεχνείου, την επιστολή του Ζαχαριάδη που ήθελε στη δικτατορία του Μεταξά για να μπορούν να βγουν από τις φυλακές και να παλέψουν απέναντι στον φασισμό. Η Αριστερά έχει τιμήσει τους εθνικούς αγώνες αντίστασης, -ΕΑΜ-ΕΛΑΣ- άρα η Αριστερά είναι πρωτίστως πατριωτική. 'Αλλοι είναι που εργαλειοποιούν φράχτες και σύμβολα για να περάσουν την ατζέντα".

Αφού σημείωσε ότι στο θέμα του φράχτη θα πράξει ανάλογα με τις εισηγήσεις των ειδικών κατηγόρησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη για εργαλειοποίηση του φράχτη του Έβρου ένα μήνα μετά το "έγκλημα των Τεμπών" και πρόσθεσε: "Τον εργαλειοποίησε για να μπορεί να προκαλέσει ακροδεξιά ένστικτα του κόσμου. Να είμαστε ειλικρινείς. Και το είδατε αυτό και μετά, στις επαναληπτικές εκλογές με τη Ροδόπη, πάλι εργαλειοποιεί τα ακροδεξιά ένστικτα. Και το βλέπετε και τώρα στη διακυβέρνησή του με τον κ. Βορίδη και τον κ. Βελόπουλο".

"Θέλουμε φύλαξη των συνόρων"

Για το μεταναστευτικό απάντησε: "Βεβαίως και θέλουμε σύνορα. Πρέπει να τηρούμε το Διεθνές Δίκαιο. Δεν πρέπει να γίνονται push-backs. Πρέπει να γίνει πειθαρχική έρευνα στο Λιμενικό για το θέμα του ναυαγίου έξω από την Πύλο. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε συγκάλυψη σε αυτό το ζήτημα και η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η μετεγκατάσταση των μεταναστών να είναι σε εθελοντική βάση. Πρέπει να είναι υποχρεωτική. Δεν πρέπει οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης να πει, "ξέρεις, δεν αποδέχομαι, απλά σου δίνω χρήματα". Είναι ευρωπαϊκό ζήτημα. Το Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου τώρα στην Ευρώπη είναι συνέχεια της πρότασης ΣΥΡΙΖΑ από την ευρωομάδα μας και νομίζω ότι είναι ένα καλό βήμα προς το μέλλον".

Φορολογικό

Για το φορολογικό και την πρότασή του για την καθιέρωση αφορολόγητου 10.000 ευρώ: απάντησε: Αυτή "η πρόταση ήταν στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά". Για την φοροδιαφυγή είπε: "Εάν δείτε τις θέσεις που είχα βγάλει και προεκλογικά, είχα πει ότι η φορολογία στους μισθούς πρέπει να μειωθεί. Είναι σε πάρα πολύ υψηλά επίπεδα. Επίσης πρέπει να αναθεωρήσουμε όλο το φορολογικό σύστημα της χώρας. Το πιστεύω ακράδαντα αυτό. Είναι πάρα πολύ πολύπλοκο, αλλάζει όλη την ώρα. Πρέπει να έχουμε έναν φορολογικό κώδικα, ένα φορολογικό πλαίσιο δεκαετίας. Να μπορεί να ξέρει ο επιχειρηματίας, ο πολίτης, ο ξένος επενδυτής, σε τι πλαίσιο μπορεί να ζήσει και να επιχειρήσει".

Το μαξιλάρι

Για την διαφωνία σχετικά με το "μαξιλάρι του ΣΥΡΙΖΑ" απάντησε: "Ο κ. Τσακαλώτος θα μπορούσε να έχει κάνει μια καλύτερη συνεννόηση, διαπραγμάτευση με την τρόικα, να πείσει ότι αυτή η υπεραπόδοση είναι δομική…Αυτό που σας λέω είναι ότι τα 37 δισ. τα φτάσαμε επειδή η χώρα είχε υπεραπόδοση. Και μέχρι και ο κ. Δραγασάκής είπε, "άμα το ζήτημα είναι 37 και 30, αυτό μπορούμε να το συζητήσουμε". Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής: Ότι εάν υπήρχε κάποιο περιθώριο στο ύψος αυτού του μαξιλαριού, το οποίο το έχτισε ο ελληνικός λαός με θυσίες και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, προς τιμήν της, με χρηστή διοίκηση, αυτό θα μπορούσαμε να το είχαμε διαχειριστεί λίγο καλύτερα". Για το αν ήταν απόφαση του Τσακαλώτου και όχι του Τσίπρα απάντησε: "Ο λόγος για τον οποίο αναφέρθηκα σε αυτό είναι επειδή πιστεύω ότι ο κ. Τσακαλώτος έχει μια εμμονή με την αύξηση των φόρων. Έχει εμμονή. Ίσως και μια ιδεοληψία εναντίον της μεσαίας διαστρωμάτωσης στην κοινωνία. Εγώ δεν είμαι υπέρ της φοροεπιδρομής".

Για τον Πολάκη

Σε ερώτηση για την επίθεση που του έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέγοντας ότι "Ο εναγκαλισμός Κασσελάκη με τα πιο τοξικά στοιχεία του ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί ερωτήματα" και τον Παύλο Πολάκη, απάντησε: "Αντί να ασχολείται ο κ. Μητσοτάκης με τα τρολ, που είναι και ειρωνικό αυτό, μάλιστα, διότι όλοι ξέρουμε ότι το κόμμα του έχει έμμισθα τρολ από μεριάς τους, που κατηγορούν εμένα και εμάς όλη την ώρα, καλά θα κάνει να ασχοληθεί με την άρση του απορρήτου των στελεχών του στην ΕΥΠ για να μπορέσουν να καταθέσουν στη Δικαιοσύνη". Είπε ακόμη ότι δεν ισχύουν οι αναφορές του Πάνου Σκουρλέτη: "Σας μιλάει ο Πρόεδρος του κόμματος έχοντας ερευνήσει και σας λέω ότι δεν ισχύει".

Για "την πολιτική γλώσσα του Παύλου Πολάκη" απάντησε: "Δεν ταυτίζομαι με τη γλώσσα που έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Πάντως, να πούμε ότι από τότε που ανέλαβα τουλάχιστον εγώ, τον Σεπτέμβριο, δεν έχω δει κάποια γλώσσα που να είναι τοξική από μέρους του. Αλλά το βασικό είναι ότι ο κ. Πολάκης είναι ένας παραγωγικός άνθρωπος με καλές ιδέες. Ήταν πολύ καλός στο υπουργείο Υγείας. Ήταν πολύ καλός στο τομέα Διαφάνειας του κόμματος. Και όπως είπα και στην Κεντρική Επιτροπή το Σαββατοκύριακο, όλοι θα κριθούν από το έργο τους. Συνεισφέρει το έργο τους σε μια προοδευτική κυβερνητική Αριστερά; Από εκεί θα κριθούν όλοι".

Για την "αδιαμεσολάβηση σχέση με τους πολίτες" απάντησε: "Δεν είπατε τι είπε ο κ. Μητσοτάκης για την αδιαμεσολάβητη σχέση σήμερα. Είπε ότι δεν την εφηύρα εγώ. Πάει να πει ότι κάτι ζηλεύει εκεί πέρα, ίσως. Να πάμε σε όποια λαϊκή θέλει, όποιο πρωί θέλει, σε όποια πόλη θέλει. Μακάρι να πάμε μαζί". Σημείωσε ακόμη ότι δεν θέλει να υποβαθμίσει τα όργανα του κόμματος και πρόσθεσε: "Τα όργανα έχουν δουλέψει, έχω τηρήσει το καταστατικό. Και η πραγματικότητα είναι πολύ απλά ότι κάποιος ο οποίος δεν ήταν στη βλέψη του για την ηγεσία του κόμματος, κέρδισε. Γι' αυτό τον λόγο δεν ήθελαν να κάνουν Συνέδριο προγραμματικό, πριν από την εκλογή Προέδρου. Οι ίδιοι οι οποίοι αποφάσισαν να επιταχύνουν την εκλογή Προέδρου πριν από το προγραμματικό, είναι οι ίδιοι οι οποίοι τώρα έχουν τα ίδια παράπονα. 'Αρα λοιπόν, κάτι αντιφάσκει εκεί".

"Δεν θα αφήσω τον ΣΥΡΙΖΑ να αποδομηθεί"

"Δεν θα αφήσω τον ΣΥΡΙΖΑ να σταματήσει ή να αποδομηθεί, με τίποτα", υπογράμμισε ο κ. Κασσελάκης και πρόσθεσε: "Ο ΣΥΡΙΖΑ θα συνεχίσει ακάθεκτος. Αλλά επαναλαμβάνω: πιστεύω ότι θα μείνουν και πιστεύω ότι θα προσφέρουν και πολλά. Διότι όντως είναι από τα ικανότατα μας στελέχη".

Για το ποιος είναι ο στόχος του στις ευρωεκλογές απάντησε: " Ο πήχης για εμένα είναι το 17%. Είναι το 17-18% του Ιουνίου του 2023, δηλαδή των τελευταίων εκλογών. Νομίζω ότι πρέπει να διατηρήσουμε τις δυνάμεις μας. Προφανώς θα πρέπει να υπάρχει και μια ανασύνθεση ίσως του μίγματος των ψηφοφόρων μας, το οποίο δεν είναι κακό, είναι λογικό αυτό". Για την επιλογή των υποψηφίων είπε: "Θα έχουμε προκριματικές διαδικασίες που θα αναδειχθούν τα ψηφοδέλτιά μας. Δεν θα επιλέξω, στον βαθμό στον οποίο γινόταν πριν, celebrities να είναι στα ψηφοδέλτια".

Σε ερώτηση για το αν τον επέλεξε ο Αλέξης Τσίπρας απάντησε: "Και πολλοί λένε ότι είμαι φυτευτός του Μπάιντεν και του Τζορτζ Σόρος και όποιον θέλετε! Ο εαυτός μου είμαι, ο Στέφανος είμαι. Με τον Αλέξη χτίσαμε μια πολύ καλή σχέση ειδικά μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου". Είπε με κατηγορηματικότητα ότι δεν τον βοήθησε να εκλεγεί: "Όχι, βέβαια. Όχι. Ο άνθρωπος ήταν τελείως ουδέτερος και καλά έκανε. Πώς να με υποστηρίξει; Με ποιο τρόπο να με υποστηρίξει; Έπρεπε να κερδίσω την εκλογή μου μόνος μου. Δεν χρειάζομαι το μαξιλαράκι κανενός, μιας και λέμε για μαξιλάρια. Δεν χρειάζομαι. Βγήκα έξω στην κοινωνία και αυτό το οποίο απέδειξα, αν μου επιτρέπετε, είναι ότι δεν είναι μόνο ο Στέφανος ο οποίος κάνει ένα video. Ο Στέφανος βγαίνει έξω, μιλάει με κόσμο, αφουγκράζεται".

Αύξηση δαπανών για παιδεία και υγεία

Για το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι θα αυξήσει τις δαπάνες για την υγεία και την παιδεία και πρόσθεσε: " Εγώ πιστεύω ότι ο κ. Χατζηδάκης και ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να ασχοληθούν πιο ενεργά με την Ευρωπαϊκή Ένωση για να μειώσουν τα πρωτογενή πλεονάσματα που έχουν υποσχεθεί οι ίδιοι. Δεν καταλαβαίνω γιατί το αφήνουν έτσι στην άκρη. Εάν είναι να είμαι πρωθυπουργός και η χώρα να έχει μέχρι τότε δεσμεύσεις, προφανώς θα τηρήσω τις δεσμεύσεις της χώρας, προφανώς. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να διακινδυνεύσω τη δημοσιονομική σταθερότητα της χώρας.

Για την αντιμετώπιση της ακρίβειας πρότεινε μείωση του ΦΠΑ, αύξηση των ελέγχων και αντιμετώπιση των ολιγοπωλίων.

Τάχθηκε κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων αν και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο ενίσχυσης των δημοσίων πανεπιστημίων με ιδιωτικές δωρεές καθώς και συμπράξεις με πανεπιστήμια του εξωτερικού.

"Δεν είμαστε δεδομένος σύμμαχος"

Για τη εξωτερική πολιτική είπε ότι "Ανήκουμε στη Δύση, συμφωνώ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε δεδομένος σύμμαχος. Κατά τη γνώμη μου, η Ελλάδα έχει μια καθοριστική γεωπολιτική θέση και προσφέροντας τη θέση μας αυτή στη Δύση, πρέπει να έχουμε αντίστοιχα ανταλλάγματα. Όπως ανταλλάγματα στα κυριαρχικά μας δικαιώματα όπου χρειάζεται, όπως ανταλλάγματα για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Και γενικά, το βασικό πρέπει να είναι η θέση μας να μην είναι, όπως είπα, δεδομένη. Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να αποστρατιωτικοποιεί τα νησιά της και να στέλνει εξοπλισμό στην Ουκρανία". Εξήγησε ότι "Υπάρχει εξοπλισμός ο οποίος έχει μεταφερθεί προς την Ουκρανία και υπάρχει εξοπλισμός ο οποίος δεν θα έχει αντικατάσταση σε μερικά νησιά. Να το κοιτάξουμε αυτό στο επόμενο διάστημα, αν θέλετε. Το έχει αναδείξει και ο κ. Αποστολάκης και είναι κάτι το οποίο εμάς βρίσκει ως κόκκινη γραμμή σε οποιοδήποτε διάλογο με την Τουρκία".

Για την επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα είπε: "Παρόμοια συνάντηση την είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ το 2016. Ο διάλογος με την Τουρκία είναι ευπρόσδεκτος. Είναι καλό ότι χτίζουμε εμπιστοσύνη, ότι υπάρχει μια νηνεμία στις σχέσεις μας στο Αιγαίο. Από εκεί και πέρα, πρέπει να δούμε έμπρακτα ότι η Τουρκία θα τηρήσει τις υποσχέσεις της προς την Ευρώπη και στο μεταναστευτικό και να έχουμε ένα καλό γείτονα δίπλα μας. Προφανώς όλη η θετική ατζέντα και οι ευρωτουρκικές σχέσεις, στο πλαίσιο αυτό, είναι κάτι ευπρόσδεκτο".

Για την στάση της κυβέρνησης στον πόλεμο στο Ισραήλ είπε: "Όχι δεν συμφωνώ. Η ψήφος της χώρας μας στον ΟΗΕ που απείχε, για εμένα είναι -πώς να το πω- ντροπιαστική. Δηλαδή το να λέει η διεθνής κοινότητα με μεγάλη πλειοψηφία ότι πρέπει να υπάρξει κατάπαυση του πυρός και εμείς να απέχουμε, η Ελλάδα". Ακολούθως σημείωσε: "Έχώ καταδικάζει και εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ καταδικάζουμε πλήρως τη Χαμάς και την τρομοκρατική δράση της στο Ισραήλ, που σκοτώθηκαν 1.300 άνθρωποι και το γεγονός ότι κρατάνε ομήρους, αλλά δεν σημαίνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να συνεχίσει. Δηλαδή πόσα παραπάνω νοσοκομεία πρέπει να βομβαρδιστούν ή η Μονή του Αγίου Πορφυρίου; Πρέπει να βάλουμε ένα στοπ κάπου, πρέπει να υπάρξει κατάπαυση του πυρός και πρέπει ο Πρωθυπουργός να μπορεί να το πει. Όχι να λέει "να μην υπάρχουν πολλές απώλειες αμάχων". Μηδέν απώλειες αμάχων πρέπει να υπάρχουν. Μηδέν".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Στην Αθήνα, δωρεάν: Όλα όσα μπορείς να κάνεις στην πόλη, δίχως να ξοδέψεις Ευρώ

Μέσα από μοναδικές αφηγήσεις η ιστορία της Αθήνας αλλά και της Ελλάδας ζωντανεύουν και συνδέονται με το σήμερα, ενώ το κοινό μοιράζεται μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία.

ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 27 Νοε 2025 | 10:34

Η Ραλλία Χρηστίδου διευθύντρια του πολιτικού γραφείου του Κασσελάκη - Αποχώρησε ο Καπνισάκης

Η κ. Χρηστίδου διαδέχεται τον Μανώλη Καπνισάκη, ο οποίος είχε παραιτηθεί πριν από περίπου ενάμιση μήνα, χωρίς επίσημη ανακοίνωση.

ΝΕΑ ΕΝΤΑΣΗ 27 Νοε 2025 | 10:17

Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Καλούν εκ νέου τον "Φραπέ" που επικαλείται το δικαίωμα της σιωπής- Αίτημα για τη βίαιη προσαγωγή του

Η αντιπολίτευση υποστηρίζει ότι η στάση της ΝΔ στην Εξεταστική του ΟΠΕΚΕΠΕ συνιστά "μεθόδευση".

ΠΗΡΑΝ ΘΕΣΗ 26 Νοε 2025 | 19:16

Πηγές ΝΔ για κατάθεση Αντωνόπουλου: "Ο φίλος του Ανδρουλάκη είχε στενές σχέσεις με την οικογένεια Ξυλούρη"

Οι αντιδράσεις των κομμάτων μετά την κατάθεση Αντωνόπουλου - Επιτακτική την προσαγωγή του επονομαζόμενου "Φραπέ" θεωρούν στον ΣΥΡΙΖΑ

"ΜΕ ΛΥΠΕΙ Ο ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ" 26 Νοε 2025 | 11:01

Κασσελάκης: Στο Σούνιο ο Τσίπρας μου είπε ότι θα επέστρεφε στην πολιτική για μεγαλύτερη θέση από αυτή που έφυγε

"Κάθε ημέρα δείχνει πόσο ανήκει στο παρελθόν", είπε ο Στέφανος Κασσελάκης για τον Αλέξη Τσίπρα.

ΠΑΤΡΟΚΤΟΝΙΑ 25 Νοε 2025 | 22:39

Πώς ο Αλέξης Τσίπρας πήρε τη θέση του Αλέκου Αλαβάνου- Η κόντρα τους και το debate των αρχηγών που τον εκτόξευσε

Ο Αλέκος Αλαβάνος τον ήθελε κομπάρσο, αλλά το debate των πολιτικών αρχηγών εκτόξευσε τον Αλέξη Τσίπρα στην κορυφή

"ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ" 25 Νοε 2025 | 15:42

Λαφαζάνης για βιβλίο Τσίπρα: Σκέψη πολιτικού βρυκόλακα να τα βάζει με όλους και να βγάζει λάδι τον εαυτό του

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης κάνει λόγο για "παραλήρημα" ενός "πανικόβλητου" Τσίπρα.

ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ 25 Νοε 2025 | 13:58

Μωραΐτης για Κασσελάκη: Μεγαλομανής - Θεωρούσε ότι θα αφήσει μεγαλύτερο αποτύπωμα από τον Ανδρέα

"Θεωρώ τον Κασσελάκη από τους χειρότερους χαρακτήρες που έχω γνωρίσει", λέει ο Νίκος Μωραΐτης

ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ 25 Νοε 2025 | 06:30

Πώς διάβασε το Μαξίμου το βιβλίο Τσίπρα: "Για όλα τα λάθη έφταιγαν οι άλλοι και ποτέ ο ίδιος"

Το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα βγήκε στην κυκλοφορία χθες και οι προπαραγγελίες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο

ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ 2015 24 Νοε 2025 | 21:33

Θεοδωράκης: Ο Τσίπρας μετέθεσε το ραντεβού μας για να γίνει η συγκυβέρνηση με Καμμένο - Η περιγραφή είναι μυθιστόρημα

Αναφερόμενος στη συνάντηση που είχε στην Κουμουνδούρου με τον Αλέξη Τσίπρα και τη στιχομυθία με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη, είπε πως δεν ειπώθηκε η περιβόητη φράση "Σταύρο, σε πρόλαβε άλλος"

ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΙΛΕΡ 24 Νοε 2025 | 18:19

Σκληρή απάντηση Κασσελάκη σε Τσίπρα: Χειρότερα τα αγγλικά της Μπέτυς από του Αλέξη - Ομοφοβικός

Ο Στέφανος Κασσελάκης, ανάρτησε βίντεο στο Instagram στο οποίο κατηγορεί τον Αλέξη Τσίπρα για "κρεσέντο ομοφοβικού κουτσομπολιού"

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 24 Νοε 2025 | 17:02

Καμμένος για Τσίπρα: Το κλειδί για το 2015 είναι το τηλεφώνημα με τον Πρόεδρο Ομπάμα από τις Βρυξέλλες...

Ο Πάνος Καμμένος φαίνεται πώς έσπευσε να προμηθευτεί το βιβλίο του πρώην πρωθυπουργού που κυκλοφόρησε σήμερα Δευτέρα στα βιβλιοπωλεία

ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 24 Νοε 2025 | 14:23

Χαρίτσης για το "δαχτυλίδι" Τσίπρα σχετικά με την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ: Με προβλημάτισε και με βασάνισε

"Δεν θα μπορούσε να διασφαλιστεί ακριβώς η ενότητα και η βιωσιμότητα του εγχειρήματος", λέει ο Αλέξης Χαρίτσης για την πρόταση Τσίπρα για τη διαδοχή

ΤΟ "ΝΑΥΑΓΙΟ" ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ 24 Νοε 2025 | 12:17

Η αποκάλυψη του Τσίπρα: Πώς έδωσε σε Αχτσιόγλου και Χαρίτση το "δαχτυλίδι" το 2023 και εκείνοι αρνήθηκαν

Ο Αλέξης Τσίπρας περιγράφει το σχέδιό του για την ομαλή διαδοχή στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, που γρήγορα ναυάγησε.

ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 24 Νοε 2025 | 11:30
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 24 Νοε 2025 | 11:18

Εξοργισμένος ο Τάιλερ με Τσίπρα: "Μην χρησιμοποιείτε το όνομά μου για να διαφημίσετε το βιβλίο σας" [εικόνα]

Την αντίδραση του συζύγου του Στέφανου Κασσελάκη, Τάιλερ Μακμπεθ, προκάλεσε απόσπασμα του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα "Ιθάκη", όπου εμπλέκεται το όνομά του.

ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 24 Νοε 2025 | 10:44

Σκουρλέτης για βιβλίο Τσίπρα: Δεν αντιμετωπίζει με θαρραλέο τρόπο τα αίτια της εκλογικής συντριβής του ΣΥΡΙΖΑ

"Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ, παρά την αντιφατική περίοδο της διακυβέρνησης 2015-2019, έφτασε στην εκλογική συντριβή του '23", σημείωσε ο πρώην υπουργός.

ΒΙΒΛΙΟ ΤΣΙΠΡΑ 24 Νοε 2025 | 09:33

Επικός διάλογος Κασσελάκη - Μπαζιάνα: "Πώς θα μεγαλώσουμε τα παιδιά μας στο Μαξίμου;" - "Αγάπη να υπάρχει"

"Μου φάνηκε υπερφίαλος. Είχε τη βεβαιότητα όχι μόνο ότι θα εκλεγεί πρόεδρος στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ότι σύντομα θα εκλεγεί και πρωθυπουργός", γράφει ο Αλέξης Τσίπρας στο βιβλίο του.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 21 Νοε 2025 | 23:47

Έντονες αντιδράσεις από την αντιπολίτευση για την υπόθεση των υποκλοπών

Συγκεκριμένα, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Αριστερά εξαπέλυσαν ευθεία επίθεση στη Νέα Δημοκρατία, κατηγορώντας την κυβέρνηση Μητσοτάκη για συγκάλυψη.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ 21 Νοε 2025 | 11:18

Αντώνης Ρέμος: "Όταν γνώρισα την Υβόννη ξεκινούσε ένας Γολγοθάς, έμπαινα μέσα σε κυκεώνα προβλημάτων"

Ο τραγουδιστής ανέφερε ότι έχει πληρώσει πολύ ακριβά την επωνυμία του στην μέχρι τώρα ζωή του

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 20 Νοε 2025 | 21:50

Δημοσκόπηση Pulse: Στο 30% η ΝΔ - Μπαίνουν Βουλή ΜέΡΑ25 και Φωνή Λογικής

Τόσο το "κόμμα" του Αλέξη Τσίπρα όσο και το "κόμμα" του Αντώνη Σαμαρά, δείχνουν να ανεβάζουν τα ποσοστά τους σε σύγκριση με την προηγούμενη δημοσκόπηση της Pulse

ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ 20 Νοε 2025 | 20:16

Δημοσκόπηση MRB: Πάνω από 15 μονάδες το προβάδισμα ΝΔ - Οι πολίτες θέλουν νέα κόμματα

Στο 29,1% το ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας, στο 13,5% του ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με δημοσκόπηση της MRB - Δυσαρέσκεια στους πολίτες για ΕΛΤΑ και ΟΠΕΚΕΠΕ

ΟΠΕΚΕΠΕ 20 Νοε 2025 | 17:03

Σφοδρή επίθεση της αντιπολίτευσης για την κατάθεση Χασάπη: "Δεν είδε, δεν άκουσε - Παρίστανε και το θύμα"

"Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν οι απαντήσεις του για τη σχέση του με τον πρώην υπουργό κ. Βορίδη", σημειώνουν οι πηγές του ΠΑΣΟΚ

ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ 19 Νοε 2025 | 09:48

Παρέμβαση Κασσελάκη για τον 18χρονο Μάριο- Χρειάζεται επείγουσα μεταμόσχευση ήπατος

Ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας Στέφανος Κασσελάκης, ζήτησε την άμεση κινητοποίηση των Ευρωπαίων Δημοκρατών.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΚ 18 Νοε 2025 | 18:01

Οι αντιδράσεις του πολιτικού κόσμου για την απώλεια του Αλέκου Φλαμπουράρη

Θλίψη προκάλεσε στον πολιτικό κόσμο η είδηση θανάτου του Αλέκου Φλαμπουράρη σε ηλικία 87 ετών

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 18 Νοε 2025 | 15:13

ΠΑΣΟK και ΣΥΡΙΖΑ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Κυβερνητική απόφαση είναι το "gov.gr" - 100% σκάνδαλο της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Αντιδράσεις της αντιπολίτευσης μετά την κατάθεση του Διευθυντή Πληρωμών του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Εξεταστική Επιτροπή

ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ 18 Νοε 2025 | 15:04

Πέθανε ο Αλέκος Φλαμπουράρης σε ηλικία 87 ετών

Στα 87 του χρόνια έφυγε από τη ζωή ο Αλέκος Φλαμπουράρης.

ΟΣΑ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ 18 Νοε 2025 | 10:08

Κασσελάκης: Προσβολή για... τα άλογα να λέμε ότι έρχεται καλπάζοντας ο Τσίπρας

"Ξυπνάτε κάθε μέρα και σκέφτεστε το rebranding του Αλέξη Τσίπρα; Γιατί εγώ ξέρω πως ο κόσμος ξυπνάει και σκέφτεται πως θα βγει ο μήνας", είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ 17 Νοε 2025 | 20:54

Πολυτεχνείο: Με μεγαλειώδη πορεία τιμήθηκε η επέτειος - Για 23.000 κόσμο κάνει λόγο η ΕΛΑΣ - 13 συλλήψεις [εικόνες - βίντεο]

Με μια μεγάλη πορεία, φοιτητές, εκπαιδευτικοί, συλλογικότητες και απλοί πολίτες τίμησαν την 52η επέτειο από τον ξεσηκωμό του Πολυτεχνείου - Χωρίς επεισόδια

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 17 Νοε 2025 | 09:22

Ο Στέφανος Κασσελάκης κατέθεσε στεφάνι στο Πολυτεχνείο - Μαζί του η Μέλπω Λεκατσά [εικόνες - βίντεο]

Από αγωνιστές του Πολυτεχνείου συνοδευόταν ο Στέφανος Κασσελάκης

15 Νοε 2025 | 15:10

Δίωρη συνάντηση Κασσελάκη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι - Τι συζήτησαν

Περίπου δύο ώρες διήρκεσε η συνάντηση του προέδρου του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανου Κασσελάκη, με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι.

ΓΙΑ ΤΟ ACTION 24 13 Νοε 2025 | 19:51

Δημοσκόπηση Opinion Pοll: Μεγάλη η διαφορά της ΝΔ από τα υπόλοιπα κόμματα - Δεν κάνουν "γκελ" Τσίπρας και Σαμαράς

Αξιοσημείωτη είναι η πολυκομματική μάχη για τις θέσεις πίσω από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, όπως καταγράφει η δημοσκόπηση της Opinion Pοll

ΒΟΥΛΗ 12 Νοε 2025 | 14:42

"Μάχη" ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ μετά την κατάθεση του αντιπροέδρου της Cognitera

Διασταύρωσαν τα ξίφη τους ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για την κατάθεση του Ιωάννη Κάτρη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ.

ΠΑΣΟΚ 11 Νοε 2025 | 09:15

Ο Τσίπρας διχάζει και τη Νέα Αριστερά - Την Παρασκευή η μονομαχία Μητσοτάκη με Ανδρουλάκη στη Βουλή

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να αξιοποιήσει το εναπομείναν ατού του, το μόνο που διαθέτει σε επίπεδο επικοινωνίας: Τα τετ α τετ στη Βουλή με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ 10 Νοε 2025 | 09:09

Προς διάσπαση η Νέα Αριστερά: Χαρίτσης - Αχτσιόγλου θέλουν Τσίπρα, οι άλλοι θέλουν Βαρουφάκη

Στο δίλημμα " με τον Τσίπρα" ή "με τον Βαρουφάκη", Χαρίτσης και Αχτσιόγλου επιλέγουν τον Τσίπρα. Αντιδρά η ομάδα Σακελλαρίδη, Τσακαλώτου και πρώην "Ομπρέλα".

ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ 07 Νοε 2025 | 16:38

Επίθεση της αντιπολίτευσης στον Χρυσοχοΐδη για τις "μπαλωθιές": Τώρα έμαθε το υπουργείο ότι υπάρχουν νταήδες;

"Τώρα έμαθε το υπουργείο ότι υπάρχουν νταήδες; Έπρεπε να συμβεί το μακελειό στα Βορίζια για να αντιληφθεί την ανάγκη παρουσίας ισχυρής αστυνομικής δύναμης;", αναφέρει το ΠΑΣΟΚ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 07 Νοε 2025 | 12:22

Φάμελλος για ενεργειακά: Τυφλή στήριξη των συμφερόντων Τραμπ - Κυβέρνηση του καρτέλ των ορυκτών καυσίμων

"Χωρίς στρατηγική ενεργητικής εξωτερικής πολιτικής και με λάθος ενεργειακή στρατηγική, τα συμφέροντα της χώρας δεν εξυπηρετούνται", λέει ο κ. Φάμελλος.

ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΟΙ ΤΟΝΟΙ 06 Νοε 2025 | 19:02

Κόντρα Πιερρακάκη - Φάμελλου για το πώς φορολόγησαν ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ - "Η υποκρισία και ο... Μίκι Μάους"

"Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε 77 καταστήματα ΕΛΤΑ", τόνισε ο Κυριάκος Πιερρακάκης - "Το Μαξίμου γνώριζε από τον Οκτώβριο", απάντησε ο Σωκράτης Φάμελλος

ΤΙ ΕΓΙΝΕ 06 Νοε 2025 | 17:17

"Σφάχτηκαν" Γιαννούλης και Παππάς: "Σαλτιμπάγκος και ορτινάντσα του Κασσελάκη" - "Παρακαλάς στα 4 τον Τσίπρα"

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης, και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Πέτρος Παππάς, ξέφυγαν στον αέρα του Mega News, όταν ο δεύτερος έκανε κριτική στο Ινστιτούτο Τσίπρα

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ 05 Νοε 2025 | 23:22

Κασσελάκης εναντίον Μπέου: "Θα τον πάω στα δικαστήρια - Ο λόγος του υποκινεί μίσος και βία" [βίντεο]

"Αν εμείς που πολιτευόμαστε δεν πάρουμε σαφή θέση, δεν θα γίνουμε ποτέ μια κανονική ευρωπαϊκή χώρα", υπογράμμισε ο κ. Κασσελάκης

ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ 05 Νοε 2025 | 20:40
ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 05 Νοε 2025 | 15:10
ΠΡΟΠΕΔΡΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 05 Νοε 2025 | 12:44

Κασσελάκης: "Η οπλοκατοχή στην Κρήτη δεν είναι παράδοση, αλλά σήψη" - Προτείνει πρόγραμμα αφοπλισμού με αμνηστεία

"Οι νέες γενιές αλλάζουν το εκλογικό σώμα. Ο κόσμος πια ψηφίζει ιδέες, όχι ταμπέλες", είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

ΠΥΡΑ ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ 04 Νοε 2025 | 13:31

Εντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης για την αναβολή της συνεδρίασης στη Βουλή για τα ΕΛΤΑ

Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση για την αναβολή της συνεδρίασης για τα ΕΛΤΑ στη Βουλή.

Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ 03 Νοε 2025 | 18:47

Στρατάκος για ΟΠΕΚΕΠΕ: Ο "Φραπές" δεν εννοούσε τα περί δολοφονίας της Τυχεροπούλου - Δεν τα έπαιρνα στα σοβαρά

"Ο διάλογος είναι καθ’ υπερβολήν - Συνεχώς έλεγε διάφορα. Τα περισσότερα δεν τα εκλάμβανα ως σοβαρά", τόνισε ο Γιώργος Στρατάκος στην Εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

"ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ" 31 Οκτ 2025 | 16:01
ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ 31 Οκτ 2025 | 15:07

ΕΛΤΑ: Αυτά είναι τα 204 υποκαταστήματα που κλείνουν - Στη Βουλή το θέμα, αντιδράσεις και από βουλευτές ΝΔ

Συγκαλούνται οι αρμόδιες επιτροπές της Βουλής για το ζήτημα των ΕΛΤΑ, μετά το αίτημα του Νίκου Παππά.

ΓΙΑ ΟΜΟΦΟΒΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ 31 Οκτ 2025 | 14:22

Σκληρή επίθεση Κασσελάκη στον Μπέο: Δεν μας απασχολεί τι κάνει στην τουαλέτα του ο απόπατος της κοινωνίας

"Να τον χαίρονται στη ΝΔ τον ψηφοφόρο τους", ανέφερε ο Στέφανος Κασσελάκης για τον Αχιλλέα Μπέο

ΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ 31 Οκτ 2025 | 12:04

Εντονες αντιδράσεις για το λουκέτο 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ - Τι θα γίνει με τις συντάξεις στην επαρχία

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο των ΕΛΤΑ, το επιστολικό έργο έχει μειωθεί κατά 90% την τελευταία δεκαετία, γεγονός που καθιστά μη βιώσιμη τη διατήρηση τόσων φυσικών καταστημάτων.

ΟΠΕΚΕΠΕ 31 Οκτ 2025 | 10:16

Ο Φεύγας της ΝΔ για τους αγρότες της Κρήτης: "Γιατί ξεσηκώνονται μόνο αυτοί;" - Οργή από ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ

"Ποιος μας το λέει ότι είναι πραγματικοί οι αγρότες που βγήκαν στα μπλόκα στην Κρήτη;" σχολίασε ο Βασίλης Φεύγας της ΝΔ σχετικά με τις αγροτικές κινητοποιήσεις.

ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ 31 Οκτ 2025 | 09:24

Πώς ο Τσίπρας "χτίζει" κόμμα με τους 41 τεχνοκράτες - Επανέρχεται η εσωστρέφεια στο ΠΑΣΟΚ με γκρίνιες και αιχμές

Το ΠΑΣΟΚ ανησυχεί για την επαναδραστηριοποίηση του πρώην πρωθυπουργού, από την εποχή ήδη που το "κόμμα Τσίπρα" δεν ήταν παρά ένα σενάριο.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 30 Οκτ 2025 | 20:11

Πυρά Μωραΐτη κατά Τσίπρα για το επιστημονικό συμβούλιο: "Δεν ακούει τον κόσμο που λέει μη φέρεις τους ίδιους, τους σιχαινόμαστε"

Στο πλαίσιο της κριτικής του επισημαίνει πως η κοινωνία έχει στείλει πολλάκις μήνυμα ανανέωσης, το οποίο, κατά την άποψή του, ο Αλέξης Τσίπρας "δεν ακούει"

ΣΥΡΙΖΑ 30 Οκτ 2025 | 14:20

Νέο άνοιγμα Φάμελλου σε Τσίπρα: Οι δρόμοι μας μπορούν και οφείλουν να συγκλίνουν

Ο Σωκράτης Φάμελλος ξεκαθάρισε ότι διαφωνεί κάθετα με την εκτίμηση ότι "η κίνηση του Αλέξη Τσίπρα ήταν διασπαστική".

ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ 30 Οκτ 2025 | 11:03

Βουλή: Ψηφίστηκε ο "χρονοκόφτης" - Πώς τοποθετήθηκαν τα κόμματα

Εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία οι προτάσεις του προέδρου της Βουλής Νικήτα Κακλαμάνη για την τροποποίηση διατάξεων του Κανονισμού της Βουλής.

ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 30 Οκτ 2025 | 09:16

Τέμπη: Οργή στην Κουμουνδούρου μετά τη δήλωση Βούλτεψη: "Από τον ΣΥΡΙΖΑ πέθαναν τα παιδιά, που πουλήσατε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ"

"Μνημείο αθλιότητας αλλά και τοξικότητας" χαρακτήρισε ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τις δηλώσεις της βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Σοφίας Βούλτεψη.

ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ Η ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ 30 Οκτ 2025 | 08:59

Αποκαλυπτήρια της "Επιτροπής Τσίπρα" - Σε vertigo ο ΣΥΡΙΖΑ

Ακαδημαϊκοί, τεχνοκράτες, πρόσωπα από την Κοινωνία των Πολιτών, δημοσιογράφοι και πρώην συνεργάτες αναμένεται να συγκροτήσουν την "επιστημονική επιτροπή" του Ινστιτούτου Τσίπρα.

ΒΟΥΛΗ 29 Οκτ 2025 | 16:25

Γεωργιάδης: Δεν εκφράζει τη Νέα Δημοκρατία η άποψη που εξέφρασε ο Δρυμιώτης για τους Αριστερούς

"Ο κ. Δρυμιώτης δεν είναι κομματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας. Είναι ένας Έλληνας πολίτης, έχει όποια άποψη θέλει. Έτσι δουλεύει η Δημοκρατία", σχολίασε ο Άδωνις Γεωργιάδης

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ 29 Οκτ 2025 | 12:55

Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ΝΔ είπε όχι στην άμεση κλήση "Φραπέ" και Σεμερτζίδου - Συγκάλυψη καταγγέλλουν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ

Τα δύο κόμματα έκαναν λόγο για "συνειδητή επιλογή συγκάλυψης" με αφορμή τη μη κλήτευση του Γιώργου Ξυλούρη ("Φραπές") και της Πόπης Σεμερτζίδου.

ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΕΝΑΣ 29 Οκτ 2025 | 10:34

Δημοσκόπηση Interview: Στο δίλημμα "Μητσοτάκης ή χάος" το 42% επιλέγει "χάος" και το 30% Μητσοτάκη - Στο 2,6% ο ΣΥΡΙΖΑ

Παρά την πολιτική κόπωση, η πλειονότητα των πολιτών φαίνεται να προτιμά την επανάληψη της κάλπης από μια συνεργασία κομμάτων.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 28 Οκτ 2025 | 18:17
ΝΕΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ 26 Οκτ 2025 | 15:13

"Δεν έχουμε χρήματα για να ζήσουμε": Τέσσερις μήνες απλήρωτοι οι εργαζόμενοι σε "Αυγή" και "Κόκκινο"

Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι παραμένουν απλήρωτοι για τέσσερις μήνες, πραγματοποίησαν την κινητοποίηση την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη η συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ 24 Οκτ 2025 | 17:09

Σκέρτσος για ΟΠΕΚΕΠΕ: Διαχρονικό το πρόβλημα - Κυνική ομολογία ότι γνώριζαν το σκάνδαλο από το 2019, λέει η αντιπολίτευση

"Αυτό που κατάλαβε ο κ. Γερουλάνος[...]χωρίς να εγείρει κανένα ζήτημα για όσα είπα ως προς τα θέματα του ΟΠΕΚΕΠΕ, δεν το κατάλαβε το ΠΑΣΟΚ" λέει ο Άκης Σκέρτσος

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 24 Οκτ 2025 | 11:43

Γιαννούλης υπέρ της συμπόρευσης: Να μην υπάρχει στις εκλογές και ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ και κόμμα Τσίπρα

Θέση για τις χθεσινές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, πήρε ο Χρήστος Γιαννούλης.

ΗΜΕΡΑ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ 23 Οκτ 2025 | 21:18

Στην αγκαλιά του Τσίπρα ο ΣΥΡΙΖΑ: Μόνο τρεις διαφώνησαν με την πρόταση Φάμελλου για συμπόρευση - "Απασφάλισε" ο Πολάκης

Η συντριπτική πλειοψηφία της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ τάχθηκε υπέρ του ανοίγματος που έκανε ο Σωκράτης Φάμελλος στον Αλέξη Τσίπρα - Ποιοι συμφώνησαν με τον Παύλο Πολάκη που καταγγέλλει διάσπαση

ΣΤΟ FACEBOOK 23 Οκτ 2025 | 19:59

Πολάκης εναντίον Φάμελλου: "Εγώ ήμουν και θα είμαι ΣΥΡΙΖΑ - Αυτά που ακούω από τον Τσίπρα δεν με εμπνέουν"

"Εγώ ήμουν και θα είμαι ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και καλώ όλους να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους", έγραψε ο Παύλος Πολάκης μετά την Πολιτική Γραμματεία του κόμματος

ΣΗΜΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗΣ 23 Οκτ 2025 | 17:57

"Ανοιγμα" Φάμελλου στον Τσίπρα: Η σχέση του με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να είναι αντιπαραθετική - Στα κάγκελα ο Πολάκης

"Αυτό που θεωρούμε ότι είναι σημαντικό είναι η ενωτική και συνθετική προοδευτική διέξοδος", είπε ο Σωκράτης Φάμελλος για τον Αλέξη Τσίπρα

ΣΦΟΔΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ 23 Οκτ 2025 | 17:10

Σφοδρή επίθεση της αντιπολίτευσης στην κυβέρνηση για την κατάθεση Τυχεροπούλου στην εξεταστική επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

"Διαχρονικά "γαλάζιο" το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, σημειώνουν πηγές ΣΥΡΙΖΑ, για σύστημα φόβου, συγκάλυψης και διαφθοράς κάνουν λόγω πηγές ΠΑΣΟΚ

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ 22 Οκτ 2025 | 15:22

ΣΥΡΙΖΑ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Επιβεβαιώθηκε από την κατάθεση Σατολιά ότι υπουργοί της ΝΔ γνώριζαν για παράνομες επιδοτήσεις

Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά "πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και την απόδοση ευθυνών στους πραγματικούς ενόχους για τη λεηλασία στον ΟΠΕΚΕΠΕ".

ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ 21 Οκτ 2025 | 21:19

Η δήλωση Δένδια για τον Άγνωστο Στρατιώτη, η απουσία του από τη Βουλή, οι μπηχτές ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ και η απάντηση της ΝΔ

Ο υπουργός Άμυνας παραβρέθηκε σε εκδήλωση των Ενόπλων Δυνάμεων για το στρατιωτικό ημερολόγιο της περιόδου 1940-41, σε πολύ κοντινή απόσταση από το Κοινοβούλιο, στο ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία"

ΒΟΥΛΗ 21 Οκτ 2025 | 19:50

Φάμελλος για Άγνωστο Στρατιώτη: "Αντισυνταγματική και ντροπιαστική η τροπολογία - Ρεντίκολο η κυβέρνηση"

Ο Σωκράτης Φάμελλος υποστήριξε ότι η κυβέρνηση φοβάται τις λαϊκές διαμαρτυρίες

ΕΝΤΟΝΗ ΚΟΝΤΡΑ 21 Οκτ 2025 | 11:10

H συζήτηση στη Βουλή για την τροπολογία του Αγνωστου Στρατιώτη - Αίτημα ονομαστικής ψηφορορίας από το ΚΚΕ

'Εντονη η αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης για την τροπολογία που αφορά το μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη.

ΤΟ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ 20 Οκτ 2025 | 22:14

Ο Στέφανος Κασσελάκης σκίζει το εξώδικο του Γρηγόρη Δημητριάδη - "Το επιστρέφω εκεί που ανήκει... προσάναμμα" [βίντεο]

"Περιμένω με μεγάλη χαρά περιμένω την επόμενη νομική κίνησή του", τονίζει στο βίντεο που ανέβασε στα social media ο Στέφανος Κασσελάκης

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 2023 20 Οκτ 2025 | 11:18

"Εμφύλιος" και στη Νέα Αριστερά: Τα καρφιά Αχτσιόγλου για το άδειασμα Τσακαλώτου - "Αστοχη και ανακριβής δήλωση"

Η Έφη Αχτσιόγλου χαρακτήρισε ως "άστοχη και ανακριβή" τη δήλωση Τσακαλώτου για το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ το 2023.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ 19 Οκτ 2025 | 09:50

Το ειρωνικό σχόλιο Γεωργιάδη για τη διαρροή συνομιλίας Τζάκρη – Κασσελάκη: "Αυτοί θέλουν να μας κυβερνήσουν ξανά…"

"Επί της ουσίας έχει δίκιο ο Στέφανος: Η κυρία αυτή μόνον διχάζει εδώ και πολλά χρόνια", έγραψε ο υπουργός Υγείας.

ΤΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ 18 Οκτ 2025 | 18:28
18 Οκτ 2025 | 15:41

Η Τζάκρη τσακώθηκε με τον Κασσελάκη και το ανέβασε στο Instagram – "Έχεις διχάσει πολύ κόσμο - Δεν με καταδέχεσαι!"

Κασσελάκης και Τζάκρη φέρονται να είχαν έναν έντονο διάλογο, τον οποίο έκανε γνωστό με story η ίδια η αντιπρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας

ΣΚΛΗΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ 17 Οκτ 2025 | 08:12

Κωνσταντόπουλος: Ο Τσίπρας έχει στοιχεία αμοραλισμού - Εχω ευθύνη που τον στήριξα

Κριτική προς τον Αλέξη Τσίπρα για τον οποίο είπε ότι είναι αμοραλιστής, άσκησε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος.

ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 18:49

Μητσοτάκης προς ΣΥΡΙΖΑ: Γιατί ως κυβέρνηση δεν αναγνωρίσατε το κράτος Παλαιστίνης; Σας άφησε στα κρύα του λουτρού ο Τσίπρας

"Αφού ήσασταν φιλοπαλαιστίνιοι γιατί επί τέσσερα χρόνια δεν το αναγνωρίσατε;", είπε για την Παλαιστίνη ο πρωθυπουργός, απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ και τον Σωκράτη Φάμελλο

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 18:29

Φάμελλος κατά τη δευτερολογία του: Κυβερνητικά ψέματα και παραπλάνηση στην εξωτερική πολιτική

Ο Σωκράτης Φάμελλος αμφισβήτησε ότι η μείωση των παραβιάσεων του εναέριου χώρου ήταν αποτέλεσμα της Διακήρυξης των Αθηνών και παρέθεσε στοιχεία που δείχνουν ότι αυτό έγινε νωρίτερα

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 16 Οκτ 2025 | 16:50

Φάμελλος: Δεν σας κατηγορούμε για μιλιταρισμό, σας κατηγορούμε για ανεπάρκεια και ανικανότητα

"Η παρακαταθήκη σας στην εξωτερική πολιτική της χώρας είναι μία παρακαταθήκη ηττών, υποχωρήσεων, λανθασμένων και πρόχειρων επιλογών" είπε ο Σωκράτης Φάμελλος

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 13:28

Το καρφί Μητσοτάκη σε Φάμελλο για Τσίπρα: "Διακρίνω μια νευρικότητα, μάλλον οφείλεται στους απόντες"

Ο πρωθυπουργός απάντησε με αιχμές στις αποδοκιμασίες που ακούστηκαν από τα έδρανα του ΣΥΡΙΖΑ.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 16 Οκτ 2025 | 10:00

Σάλος με φράση βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ: "Υπάρχουν τριτοκοσμικοί που αντέχουν περισσότερο στο θερμοκήπιο"

Ο Ανδρέας Παναγιωτόπουλος δήλωσε ότι "οι λευκότεροι δυσκολεύονται", ενώ "οι τριτοκοσμικοί, από χώρες πιο ψημένες στον ήλιο, αντέχουν περισσότερο".

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ 16 Οκτ 2025 | 09:42

Το άδειασμα Τσακαλώτου σε Τσίπρα: Δεν ήταν κοστολογημένο το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ το 2023

"Θεωρούσαμε πως είμαστε στην αντιπολίτευση και μπορούμε να λέμε και κάτι παραπάνω" είπε ο κ. Τσακαλώτος.

ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ 15 Οκτ 2025 | 22:32

Βουλή: Ο ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησε από την ψηφοφορία για το εργασιακό νομοσχέδιο

Τι ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης για να αιτιολογήσει την απόφαση αυτή

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 15 Οκτ 2025 | 17:18

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πυρά κατά της κυβέρνησης από ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, μετά την κατάθεση στην Εξεταστική του Γ. Ζαλίδη

Το ΠΑΣΟΚ, μέσω πηγών, υποστήριξε ότι "όπως αποκαλύφθηκε από την εξέταση του κ. Ζαλίδη από τη βουλευτή του κόμματος Ευαγγελία Λιακούλη, "στον ΟΠΕΚΕΠΕ κάνουν μερεμέτια και όχι δομικές αλλαγές μετά το σκάνδαλο"

ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ 14 Οκτ 2025 | 20:10

Απλήρωτοι επί 4 μήνες οι εργαζόμενοι στην "Αυγή" και το "Κόκκινο" - Νέα συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ [βίντεο]

Κρατώντας πανό με συνθήματα όπως "Δώστε τώρα τα δεδουλευμένα - Αγώνας για δουλειά και αξιοπρέπεια", οι εργαζόμενοι έκαναν λόγο για "16 μήνες ομηρίας" και ανασφάλειας

ΙΣΠΑΝΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ 14 Οκτ 2025 | 13:59

Το μυστήριο με την ατάκα του Τσίπρα για "την επανάσταση που δεν μπορείς να κάνεις 2 φορές"- Ποιος είπε την ιστορική φράση

Ποιος είναι ο Ισπανός επαναστάτης που είπε τη φράση για την επανάσταση που δεν μπορείς να την κάνεις δυο φορές;

ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ 12 Οκτ 2025 | 14:31

Μύδροι από ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ για την κυριακάτικη ανάρτηση Μητσοτάκη: "Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω"

Ο κ. Τσουκαλάς ανέφερε στο σχόλιό του, πως ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση είναι βαριά εκτεθειμένοι από την εξέλιξη της υπόθεσης του αιτήματος του κ. Ρούτσι και την απόφαση της δικαιοσύνης.

ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 12 Οκτ 2025 | 11:37

Κασσελάκης για Τσίπρα: Το "σοκ εντιμότητας" πρέπει να ξεκινήσει με μια συγγνώμη στη βάση του ΣΥΡΙΖΑ για το μπουζουξίδικο

Ο Στέφανος Κασσελάκης κατηγόρησε τον πρώην πρωθυπουργό ότι "παρασκηνιακά κορόιδεψε τη βάση με το παρασκήνιο του μπουζουξίδικου".

ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 11 Οκτ 2025 | 11:49

Η πρώτη συνέντευξη Τσίπρα: "Η σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ έχει κλείσει - Ο Μητσοτάκης λειτουργεί ως ολιγάρχης"

"Με παλιό διαβατήριο κανένας δεν πρόκειται να περάσει στη νέα εποχή, και απλώς θα διαιωνίζεται η καθεστωτική στασιμότητα και ασυδοσία", τονίζει πρώην πρωθυπουργός.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ 10 Οκτ 2025 | 11:53

Απάντηση Αυγενάκη σε Κασσελάκη μετά τις καταγγελίες για πώληση ακινήτου του: Μάλλον κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια…

Ο Στέφανος Κασσελάκης ενημέρωσε χθες για την υπόθεση την Ευρωπαϊκή και Οικονομική Εισαγγελία.

ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΠΑΣΟΚ 10 Οκτ 2025 | 09:27

Θ. Μαργαρίτης: Το ΠΑΣΟΚ θα μπορούσε να συνεργαστεί με ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά και κόμμα Τσίπρα

Το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Θόδωρος Μαργαρίτης τοποθετήθηκε δημόσιες για το με ποιους θα μπορούσε το κόμμα του να συνεργαστεί.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 10 Οκτ 2025 | 09:24

Ραγκούσης για παραίτηση Τσίπρα: Ο ΣΥΡΙΖΑ να τον ευχαριστήσει δημόσια - Νέα πολιτικά δεδομένα στον προοδευτικό χώρο

Ο Γιάννης Ραγκούσης τονίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρέπει να σπεύσει να καθορίσει τις επόμενες κινήσεις του.

ΤΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙ 10 Οκτ 2025 | 09:06

Ο Αλέξης Τσίπρας ανοίγει τα χαρτιά του για πρώτη φορά μετά την παραίτησή του από βουλευτής

Ο πρώην πρωθυπουργός θα μιλήσει για την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα, το βιβλίο που ετοιμάζει, τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και τα σχέδια του για τον ευρύτερο προοδευτικό χώρο.

ΜΑΡΤΥΡΙΟ 09 Οκτ 2025 | 13:48

Ο Σωκράτης Φάμελλος συναντά τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και τους ρωτάει: "Θα μείνετε ή θα πάτε με τον Τσίπρα;"

Επαφές Φάμελλου με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καθώς η προοπτική δημιουργίας νέου κόμματος από τον Τσίπρα, του τραβάει το χαλί κάτω από τα πόδια

ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 09 Οκτ 2025 | 11:16

Τι εννοούσε ο Κασσελάκης με τη φράση "Το Κίνημα Δημοκρατίας είναι ανοιχτό στον Αλέξη Τσίπρα"

Ο Στέφανος Κασσελάκης αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της Αριστεράς μετά την παραίτηση Τσίπρα.

9 ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 08 Οκτ 2025 | 22:55

Δημοσκόπηση Interview: Προβάδισμα 16,2% για τη ΝΔ - Το 16% λέει "ναι" στο κόμμα Τσίπρα

Συγκεκριμένα, στην εκτίμηση ψήφου η Νέα Δημοκρατία προηγείται με ποσοστό 31,5%. Ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ με 15,3%

ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ 08 Οκτ 2025 | 16:09

Ο Καρανίκας δεν θέλει να ακούει για Τσίπρα: Αναξιόπιστος για τη δημοκρατία - Μεταλλάχθηκε σε κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω

Ο Τσίπρας συμμετείχε στο πραξικόπημα του ΣΥΡΙΖΑ, έχει μεταλλαχθεί σε κάτι που δεν ξέρω τι είναι

ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 08 Οκτ 2025 | 14:58

ΣΥΡΙΖΑ: Υποκριτής ο Μητσοτάκης, επανέφερε τον Κυριαζίδη στην ΚΟ της ΝΔ μετά τους σεξιστικούς χαρακτηρισμούς του

"Εμείς υπενθυμίζουμε απλώς τις φλογερές διατυπώσεις του κ. Μητσοτάκη τότε, που μιλούσε για "απρεπέστατη αναφορά" και "ευπρέπεια της παράταξης"" σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ.