Κόντρα Κυβέρνησης- ΣΥΡΙΖΑ για το σποτ με τη μαγευτική παραλία- Fake news οι καταγγελίες ότι κόστισε 32 εκ ευρώ

Η αξιωματική αντιπολίτευση υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση έδωσε με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece την τουριστική προβολή της χώρας.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
καμπάνια

"Πυρά" κατά της κυβέρνησης εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ για το ζήτημα της καμπάνιας για τον τουρισμό, καθώς επανέρχεται με νέα ανακοίνωση.

Η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί τον Στέλιο Πέτσα ότι "δεν είπε τίποτα για την ταμπακιέρα" και υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση έδωσε με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece την τουριστική προβολή της χώρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;
Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

- Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις. Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.

Πέτσας: Η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης

Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο", δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας δίνοντας απάντηση στην Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια.

"Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου", συνέχισε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ προσθέτοντας: "Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;".

Και συμπλήρωσε: "Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης".

Μιλώντας για την ουσία των όσων καταλογίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι ο κ. Πέτσας σημείωσε:

- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του "GreeceFromHome" στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

"Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν", υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και καταλήγοντας πρόσθεσε: "Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ".

ΣΕΤΕ-Marketing Greece: Τα ψεύδη για το κόστος της καμπάνιας

Σημειώνεται, πάντως, ότι εκτός από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, τους σχετικούς ισχυρισμούς διαψεύδει και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ "τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή".

"Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή" αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.

"Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας. Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια".


Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

"Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ", αναφέρει ο Σύνδεσμος.

Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ 06 Ιουλ 2020 | 18:40

Πολιτικός "σεισμός" μετά τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα για Παππά, "White Porscha" και τα τρία εκατ. ευρώ

ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ανταλλάσσουν εκ νέου "πυρά" μετά τον σάλο από τη μήνυση Καλογρίτσα

ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΑ ΜΜΕ 06 Ιουλ 2020 | 17:45

Τσίπρας για λίστα ΜΜΕ: Ο Πέτσας έχει μια θέση στο επόμενο Master Chef

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατηγορεί την κυβέρνηση ότι είναι άριστη στο "μαγείρεμα".

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ 06 Ιουλ 2020 | 17:37

ΝΔ για τα τρία εκατ. Καλογρίτσα: Ποια είναι η "White Porsca" από την οποία ξεκινούσαν όλα; Απαντήσεις από Τσίπρα

"Ποια είναι η "άμωμη ύπαρξη" από την οποία ξεκινούσαν όλα; Ποιος κρύβεται πίσω από αυτό τον κωδικό;", αναρωτιέται η Νέα Δημοκρατία.

ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΟΤ 06 Ιουλ 2020 | 16:47

Αυτή είναι η νέα καμπάνια για τον τουρισμό - "Προορισμός Ελλάδα, πρώτα η υγεία" [Βίντεο]

Βασικό μήνυμα το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού και η παροχή όλων των πληροφοριών που χρειάζονται οι ταξιδιώτες.

ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ «ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ» 06 Ιουλ 2020 | 15:29

ΣΥΡΙΖΑ: Να δοθούν σήμερα οι εντολές καταχώρησης και οι αρχικές τιμολογήσεις της λίστας των ΜΜΕ

"Αλλιώς επιβεβαιώνεται ότι η λίστα μαγειρεύτηκε", σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK 06 Ιουλ 2020 | 15:14

Ακρίτα για λίστα Πέτσα: Οι πολίτες μπορούν τώρα να αξιολογήσουν σε ποιους δόθηκαν τα χρήματα

"O Στέλιος Πέτσας δημοσιοποίησε τη λίστα μετά από ένα μήνα που το ζητούμε επίμονα", σημειώνει.

ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ 06 Ιουλ 2020 | 14:25

Αυτά είναι τα αδέλφια της CCC που "δάνεισαν" 3 εκατομμύρια ευρώ στον Χρήστο Καλογρίτσα

Πριν από περίπου ενάμιση χρόνο ο Δήμος Αμαρουσίου έδωσε στην οδό Πρεμετής τα ονόματα Hasib Sabbagh και Said Khoury.

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑ 06 Ιουλ 2020 | 13:51

Σε γραμμή Documento ο ΣΥΡΙΖΑ: "Το παρακράτος είναι της ΝΔ", λέει ο Χαρίτσης

Το παρακράτος υπήρχε και υπάρχει και είναι στα χρώματα της ΝΔ–Κανένα περιθώριο στον κ. Μητσοτάκη, μετά τις αποκαλύψεις της ΕΥΠ, είπε.

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 06 Ιουλ 2020 | 13:38

Πέτσας για τον ένα χρόνο κυβέρνησης ΝΔ: "Σπάνια έχουν γίνει τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα"

"Παρότι βρεθήκαμε αντιμέτωποι με πολύ μεγάλες προκλήσεις, οικονομικές, γεωπολιτικές, υγειονομικές κατορθώσαμε πολλά" είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 06 Ιουλ 2020 | 13:36

Βούτσης: Υπάρχει ζήτημα δημοκρατίας με το πως χειρίζεται η κυβέρνηση τα πράγματα

Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις, ο κ. Βούτσης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι "θέλει την κοινωνία σιωπηλή και χειραγωγούμενη".

06 Ιουλ 2020 | 13:09

Στη δημοσιότητα η λίστα για τα χρήματα που πήραν τα ΜΜΕ για την καμπάνια "Μένουμε σπίτι" [έγγραφο]

Δόθηκε στη δημοσιότητα το μεσημέρι της Δευτέρας ολόκληρη η λίστα με τα χρήματα που δόθηκαν σε Μέσα Ενημέρωσης (εφημερίδες, κανάλια, ραδιόφωνα, ιστοσελίδες) για την καμπάνια "Μένουμε Σπίτι".

ΕΠΙΣΗΜΑ 06 Ιουλ 2020 | 12:56

Ανοίγουν τα σύνορα της Ελλάδας με την Βρετανία από τις 15 Ιουλίου - Ανακοινώσεις Πέτσα

Όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, προς το παρόν δεν θα συμβεί το ίδιο και για τη Σουηδία.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ 06 Ιουλ 2020 | 12:34

Πέτσας για αποκαλύψεις Καλογρίτσα: Ο Τσίπρας δεν ήξερε τίποτα για τα εκατομμύρια που άλλαζαν χέρια;

"Ο κ. Τσίπρας οφείλει σήμερα κιόλας να εξηγήσει στον ελληνικό λαό τα όσα γίνονταν στο "μαγαζί" όπως έλεγε ο Νίκος Παππάς", σημείωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.