Κόντρα Κυβέρνησης- ΣΥΡΙΖΑ για το σποτ με τη μαγευτική παραλία- Fake news οι καταγγελίες ότι κόστισε 32 εκ ευρώ

Η αξιωματική αντιπολίτευση υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση έδωσε με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece την τουριστική προβολή της χώρας.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
καμπάνια

"Πυρά" κατά της κυβέρνησης εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ για το ζήτημα της καμπάνιας για τον τουρισμό, καθώς επανέρχεται με νέα ανακοίνωση.

Η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί τον Στέλιο Πέτσα ότι "δεν είπε τίποτα για την ταμπακιέρα" και υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση έδωσε με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece την τουριστική προβολή της χώρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;
Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

- Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις. Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.

Πέτσας: Η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης

Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο", δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας δίνοντας απάντηση στην Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια.

"Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου", συνέχισε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ προσθέτοντας: "Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;".

Και συμπλήρωσε: "Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης".

Μιλώντας για την ουσία των όσων καταλογίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι ο κ. Πέτσας σημείωσε:

- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του "GreeceFromHome" στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

"Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν", υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και καταλήγοντας πρόσθεσε: "Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ".

ΣΕΤΕ-Marketing Greece: Τα ψεύδη για το κόστος της καμπάνιας

Σημειώνεται, πάντως, ότι εκτός από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, τους σχετικούς ισχυρισμούς διαψεύδει και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ "τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή".

"Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή" αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.

"Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας. Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια".


Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

"Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ", αναφέρει ο Σύνδεσμος.

Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ 06 Μαϊ 2021 | 15:11

Αλήθειες και ψέματα για το εργασιακό νομοσχέδιο- Η απάντηση Χατζηδάκη στον ΣΥΡΙΖΑ για το 8ωρο

Για fake news κάνει λόγο στην απάντησή του στον ΣΥΡΙΖΑ για το εργασιακό νομοσχέδιο ο Κωστής Χατζηδάκης

ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ 06 Μαϊ 2021 | 13:56

Πατέντες εμβολίων - Μαξίμου: Πρώτος ο Μητσοτάκης το στήριξε - ΣΥΡΙΖΑ: Αυτογελοιοποιείται, να το θέσει στην Κομισιόν

Κυβερνητικές πηγές επισημαίνουν ότι ο Κ. Μητσοτάκης είχε στηρίξει την πρόταση Μόσιαλου από τις 6 Απριλίου του 2020 ώστε το εμβόλιο να είναι παγκόσμιο αγαθό.

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ 06 Μαϊ 2021 | 13:09

Αρση της πατέντας των εμβολίων του κορονοϊού: Ποιος το πρότεινε πρώτος, ο Μητσοτάκης ή ο Τσίπρας;

Νέα κόντρα ανάμεσα σε κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ και χαμός στα social media για το ποιος πρότεινε πρώτος την άρση της πατέντας των εμβολίων.

ΩΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ 06 Μαϊ 2021 | 12:44

Αλέξης Τσίπρας στην πορεία για την Εργατική Πρωτομαγιά: "Η κατάργηση του 8ωρου μας γυρνάει σε πολύ παλιές εποχές"

Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα πορεία στο κέντρο της Αθήνας για την εργατική Πρωτομαγιά, με τον Αλέξη Τσίπρα να παίρνει μέρος σε αυτή

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ 2 06 Μαϊ 2021 | 11:47

Πώς την πάτησαν οι φοροφυγάδες σε εστίαση, τουρισμό, γυμναστήρια: Ζεστό χρήμα μόνο στους συνεπείς

Κεφάλαια που θα ξεπεράσουν τα 700 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν κατά προτεραιότητα στις εταιρείες που έκοβαν αποδείξεις και δεν απέκρυπταν τον πραγματικό τους τζίρο.

ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ 06 Μαϊ 2021 | 11:20

ΣΥΡΙΖΑ: Αμηχανία για τους Podemos και την αποχώρηση Ιγκλέσιας - Ψάχνουν διέξοδο στον... Μπάιντεν

Στυφή επίγευση άφησαν στον ΣΥΡΙΖΑ τα εκλογικά αποτελέσματα της Μαδρίτης με τους Podemos. Προσπάθεια Τσίπρα για ρελάνς μέσω Biden

ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ 06 Μαϊ 2021 | 09:04

Πέτσας: Γύρω στις 20 Μαΐου αναμένεται το άνοιγμα των βρεφονηπιακών σταθμών

Την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα, το πότε αναμένεται το άνοιγμα των βρεφονηπιακών σταθμών, αλλά και τι γίνεται με το νομοσχέδιο για τα ζώα συντροφιάς, σχολίασε ο Στέλιος Πέτσας.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ 06 Μαϊ 2021 | 08:25

Θεοχάρης από τη Γερμανία: Aπό τους πιο έτοιμους τουριστικούς προορισμούς η Ελλάδα

Η Ελλάδα ένας από τους πιο έτοιμους τουριστικούς προορισμούς, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης μετά τις επαφές του στο Βερολίνο.

06 Μαϊ 2021 | 06:30

Η "εξάτμιση" του Αλέξη...

Εκτός από τις ελεύθερες εκλογές που εξασφαλίζουν την εναλλαγή των πολιτικών κομμάτων στην εξουσία, οι δημοκρατίες χαρακτηρίζονται από διασπορά της εξουσίας σε αυτονομημένες εστίες οι οποίες διαθέτουν δικό τους ανεξάρτητο θεσμικά κατοχυρωμένο ρόλο.

ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 05 Μαϊ 2021 | 21:53
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK 05 Μαϊ 2021 | 20:18

Διάρρηξη στο γραφείο του Ευκλείδη Τσακαλώτου - Τρύπησαν τον τοίχο στον 7ο όροφο [Εικόνες]

Θύμα διάρρηξης έπεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ευκλείδης Τσακαλώτος, αφού άγνωστοι έκλεψαν υπολογιστές από το γραφείο του

ΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ 05 Μαϊ 2021 | 16:38

Τσίπρας σε φορείς Τουρισμού: Επανεκκίνηση υγειονομικά ασφαλής με όρους οικονομικής βιωσιμότητας για τις επιχειρήσεις

Ο Αλέξης Τσίπρας κατέθεσε στους φορείς του Τουρισμού τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ για ασφαλές άνοιγμα

ΝΕΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 05 Μαϊ 2021 | 15:32

Η γκάφα του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Αρβανίτη με τα εμβόλια- Ανακάλυψε "εμβόλια Κούβας"

Η γκάφα του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Αρβανίτη με τα εμβόλια της... Κούβας!!