Μητσοτάκης: Φορολογικά κίνητρα για την απόκτηση κράνους

Θεσμοθέτηση φορολογικών κινήτρων ώστε η απόκτηση του κράνους να είναι πιο οικονομική.

SHARE THIS
0
SHARES

«Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τη σύσκεψη που είχε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Ο πρωθυπουργός κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει να υπάρχουν θάνατοι από μη χρήση κράνους και σημείωσε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε θεσμοθέτηση φορολογικών κινήτρων, ώστε η απόκτηση του κράνους να γίνει πιο οικονομική.

«Τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αποτελούν απόλυτη πολιτική προτεραιότητα για τη νέα διακυβέρνηση. Είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο και έχουμε δεσμευθεί σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος με μία σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν στον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους νέους οδηγούς, στην ποιότητα των δρόμων μας αλλά προφανώς και την πολύ αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ», ανέφερε ο πρωθυπουργός, ο οποίος τόνισε ότι όλα αυτά τα μέτρα θα έχουν εξαγγελθεί μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Για τα δρομολόγια του μετρό

Επιπλέον επισήμανε ότι απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει την πόλη των Αθηνών στην ίδια κατάσταση με αυτήν που επικρατεί σήμερα και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του υπουργείου να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης». Γνωρίζουμε, πρόσθεσε, πόσο προβληματική είναι η κατάσταση που παραλάβαμε, αυτό όμως δεν είναι άλλοθι για να μη βελτιωθεί άμεσα η κατάσταση.

Επίσης, στη συνάντηση συζητήθηκαν τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία έχει εξαγγείλει και σχεδιάζει το υπουργείο.

«Θέλω να ευχηθώ και πάλι στην ηγεσία του υπουργείου καλή δύναμη. Διαχειρίζονται ένα χαρτοφυλάκιο απολύτως κρίσιμο και για την καθημερινότητα των πολιτών αλλά και για τις μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες της χώρας. Καλή επιτυχία και καλή δύναμη στο έργο σας. Είμαι σίγουρος, ότι με την άξια υποστήριξη των υπαλλήλων του υπουργείου σύντομα θα δούμε απτά αποτελέσματα», κατέληξε ο πρωθυπουργός.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζοντας: «Οι πολίτες των Αθηνών καθημερινά βιώνουν μία κατάσταση, η οποία είναι απαράδεκτη στο μετρό. Αυτό το οποίο βλέπουμε, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι τεράστιες καθυστερήσεις».

«Στην πρόσφατη επίσκεψη που έκανε η ηγεσία του υπουργείου στο μετρό είδε ότι και οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες και ότι το 1/3 των συρμών δεν βρίσκεται σε λειτουργία», συμπλήρωσε. «Αυτό λοιπόν που εμείς θέλουμε να κάνουμε είναι να βρούμε άμεσα λύση. Κι αυτές τις λύσεις τις σχεδιάζουμε έτσι ώστε τον Σεπτέμβριο, που πλέον θα γυρίσει ο κόσμος από τη θερινή περίοδο, το μετρό να λειτουργεί, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα» τόνισε ο υπουργός.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτήν τη στιγμή, λόγω αδειών, δουλεύουν στη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) 145 οδηγοί από τους 500 που εργάζονται.

Τέλος ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι συζήτησαν για την οδική ασφάλεια και τα μεγάλα έργα «διότι μεγάλα έργα και οδική ασφάλεια πάνε μαζί», σημειώνοντας πως «Πάτρα-Πύργος και ΒΟΑΚ είναι δύο δρόμοι που πρέπει να γίνουν και θα γίνουν».

ΣΥΡΙΖΑ: Αόριστες εξαγγελίες 

Σχολιάζοντας την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο υπουργείο Μεταφορών, σειρά ερωτημάτων έθεσε η αναπληρώτρια τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Πέρκα, κάνοντας λόγο για «αόριστες εξαγγελίες».

Συγκεκριμένα, η κ. Πέρκα θέτει τα εξής ερωτήματα: «Θα προχωρήσουν την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Θα προχωρήσουν στη συντήρηση και εκσυγχρονισμό των συρμών του ηλεκτρικού που εμείς εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση; Θα συνεχίσουν την πορεία ενίσχυσης του Ελληνικού Σιδηρόδρομου;».

 Αναφέρει ακόμη ότι «η έτοιμη από καιρό κυβέρνηση Μητσοτάκη εξήγγειλε την ήδη έτοιμη ρύθμιση για μείωση φόρου στα κράνη, την αφηρημένη ενίσχυση των συγκοινωνιών και την αόριστη προώθηση μεγάλων έργων» και προσθέτει: «Ωστόσο, δεν ακούσαμε κουβέντα για σιδηρόδρομο, για συνδυασμένες μεταφορές, για εφοδιαστική αλυσίδα (logistics)». Επ' αυτού, θέτει το ερώτημα: «Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Σχεδιασμό για την εφοδιαστική αλυσίδα; Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Μεταφορών που διαμορφώσαμε σε συνεργασία με ΕΕ και ΕΤΕΠ;».

Επιπλέον, ρωτά αν «θα ολοκληρώσουν τα έργα που εμείς έχουμε δρομολογήσει (οδικά, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά) στους χρόνους τους».

Τέλος, σχολιάζει: «Εμείς να δείτε τι παραλάβαμε και σε αυτόν τον τομέα κ. Μητσοτάκη: Το σκάνδαλο ΟΑΣΘ, τα πλαστά εισιτήρια, τα κανιβαλισμένα λεωφορεία της ΟΣΥ που ενίοτε παίρναν και φωτιά, τα παρατημένα οδικά και σιδηροδρομικά έργα, την έλλειψη οποιουδήποτε είδους σχεδιασμού, την παραμέληση των νέων τεχνολογιών, την πλήρη απαξίωση του τομέα των μεταφορών».

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτο: Eurokinissi

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook