Follow us

O Αδωνις Γεωργιάδης στο TheTOC: Ο Πολάκης γράφει μεταμεσονύκτιες ώρες, συνήθως υπο την επήρεια αλκοόλ

Ο Αδωνις Γεωργιάδης μιλάει στο TheTOC και στον Μανόλη Καψή, για τις εκλογές, τα αδιευκρίνιστα, τον τέως και φυσικά...για τον Πολάκη

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΟΛΗς ΚΑΨΗς
αδωνις με κάμερα

Συνάντησα τον Αδωνι Γεωργιάδη στο γραφείο του στο Υπουργείο, το μεσημέρι της Πέμπτης. Είχε μόλις γυρίσει από την συνέντευξη τύπου για το καλάθι του νοικοκυριού και ετοιμαζόταν για τη συνέντευξη, λίγο αργότερα, στον Χατζηνικολάου. Οση ώρα μιλούσαμε, το τηλέφωνο χτυπούσε διαρκώς για μια ανάρτηση που ήθελε να κάνει για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ. Ακόμα μάζευα τα πράγματά μου και το κασετόφωνο, όταν του έφεραν ένα έτοιμο γεύμα από το διπλανό ταχυφαγείο, για να πάρει στο πόδι το μεσημεριανό του και να φύγει για το στούντιο. "Να κάνεις προεκλογική καμπάνια και να είσαι ταυτόχρονα στο υπουργείο είναι κόλαση", μου λέει. Εμένα πάλι μου φάνηκε να το απολαμβάνει.

Προλάβαμε να μιλήσουμε για τον τέως, τις τιμές στο καλάθι του νοικοκυριού, για τις εκλογές, την απλή αναλογική και τον ΣΥΡΙΖΑ, για τον Καραμανλή και φυσικά...για τον Πολάκη. Είχε μόλις σκάσει η αντίδραση του αψή Σφακιανού για το ψηφοδέλτιο στα Χανιά, αλλά το θέμα δεν είχε πάρει ακόμα τις διαστάσεις που πήρε στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Η συνέντευξη με τον Αδωνι Γεωργιάδη

Ερ. Λοιπόν, να ξεκινήσουμε με το μνημόσυνο του τέως. Πώς βρεθήκατε μαζί με την Ευγενία στο μνημόσυνο;

Απ. Έχω τα τελευταία χρόνια μια πολύ καλή προσωπική σχέση και με τον Παύλο και με τον Νικόλαo, και με τους δυο. Γνωρίστηκα για επαγγελματικούς λόγους. Έχουν συμμετάσχει σε επενδυτικά σχήματα από το εξωτερικό, για διάφορες επενδύσεις ως επιχειρηματίες και έχουμε γίνει φίλοι, με καλέσανε και πήγα.

Ερ. Και οι ψηφοφόροι σας είναι δεξιοί, υποθέτω δεν είχατε και αντιδράσεις…

Απ. Ίσα ίσα το αντίθετο. Εμένα τους γονείς μου τους πάντρεψε ο στρατηγός Πανουργιάς Πανουργιάς. Ο πατέρας μου είχε μπει στη φυλακή επί χούντας, γιατί συμμετείχε στο κίνημα του βασιλέως. Η οικογένειά μου ήταν από αυτήν την πλευρά. Ο πατέρας μου βασιλόφρων φουλ.

Ερ. Αρα δεν είχατε αντιδράσεις…

Απ. Όχι, το αντίθετο. Αλλά για να μιλήσουμε με ειλικρίνεια. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει έστω και ένας Ελληνας, που στα σοβαρά να πιστεύει ότι υπάρχει πολιτειακό ζήτημα στην Ελλάδα. Ολες οι αντιδράσεις που έχουν προκύψει για μένα είναι ακατανόητες.. Ένας άνθρωπος πέθανε, που κάποτε ήταν αρχηγός του κράτους. Υπάρχει κάποιος που λέει σήμερα, ότι θα έπρεπε να ξαναγίνει ο θεσμός της βασιλείας ενεργός; Μα δεν ξέρω κανέναν. Ούτε οι πρίγκιπες δεν λένε κάτι τέτοιο. Δεν έχω ακούσει να μου λένε ποτέ, ότι θέλουν να γίνουν βασιλιάδες.

Ερ. Τους λέτε ακόμα πρίγκιπες;

Απ. Ε πρίγκιπες είναι ούτως η άλλως. Είναι γνωστό.

Ερ. Στην κοινωνική συναναστροφή, τους λέτε πρίγκιπες.

Απ. Όχι, μιλάμε κανονικά.

O Αδωνις Γεωργιάδης στο TheTOC: Ο Πολάκης γράφει μεταμεσονύκτιες ώρες, συνήθως υπο την επήρεια αλκοόλ

Ο Αδωνις Γεωργιάδης για την αποχώρηση Καραμανλή από τη Βουλή

Ερ. Σας εξέπληξε η αποχώρηση Καραμανλή;

Απ. Δεν με εξέπληξε. Δεν είχα την τύχη να τον συναντήσω πρόσφατα για να δω τι σκεφτόταν, δεν είχα προλάβει.

Ερ. Γιατί, δεν είχατε και πολλές επαφές…

Απ. Όχι πήγαινα και τον έβλεπα. Έχω πολύ καλές προσωπικές σχέσεις, απλώς δεν είχε τύχει να προλάβω γιατί πραγματικά είμαι σε κατάσταση πανικού. Πήγαινα και τον έβλεπα ως πρώην πρωθυπουργό και είναι και ωραίος τύπος. Πολύ ωραίος τύπος. Όμως θεωρώ ότι η απόφαση του ήταν πολύ σωστή. Θέλω να πω για ποιο λόγο. Ηθελε να κλείσει την πολιτική διαδρομή. Θα σε προλάβω. Θα σου πω για τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι κάποτε κι εγώ θα πρέπει να κλείσω την δική μου πολιτική καριέρα. Δεν πιστεύω ότι οι πολιτικοί πρέπει να μένουν για πάντα στην πολιτική. Πιστεύω λοιπόν ότι ο τρόπος που το έκανε και ο χρόνος που το έκανε, είναι ο πιο υποστηρικτικός στην κυβέρνηση.

Ερ Λίγο πριν τις εκλογές;

Απ. Προσέξτε, έτσι κλείνει ένας κύκλος. Αν ήταν το καλοκαίρι, θα λέγανε ότι το κάνει για τις υποκλοπές. Και θα έκανε ζημιά, ενώ τώρα κλείνει ένας κύκλος.

Ερ. Θα μπορούσε να το είχε κάνει την επομένη των εκλογών.

Απ. Αν το έκανε την επομένη των εκλογών, πιστεύω ότι θα ήταν άσχημο. Δηλαδή αφού σε βγάλαμε βουλευτή, παραιτείσαι. Δεν είναι τόσο πολύ ωραίο, τώρα είναι καθαρή η εξήγηση. Παιδιά έχω μείνει βουλευτής από το 89, έχω μείνει αρχηγός τόσα χρόνια, έχω μείνει πρωθυπουργός τόσα χρόνια, ήμουν βουλευτής τόσα χρόνια, ε κάποτε αυτά τελειώνουν.

Ερ. Ε πάντως καλό δεν σας κάνει.

Απ. Περίμενε, αν με ρωτάς αν ήθελα να παραμείνει, ναι θα ήθελα να παραμείνει βουλευτής. Αλλά όταν ο ίδιος αισθάνεται ότι έχει έρθει η ώρα να κλείσει αυτόν τον κύκλο. Το έκανε σε χρόνο πιστεύω σωστό.

Ερ. Μπορεί να το πληρώσετε στη Θεσσαλονίκης.

Απ. Γιατί, αφού η ανακοίνωση του είναι πολύ υποστηρικτική προς την κυβέρνηση, γιατί να το πληρώσουμε

Ερ. Γιατί πολλοί φανατικοί καραμανλικοί θα θεωρήσουν ότι έκλεισε ο κύκλος…

Απ. Μα η δήλωσή του ήταν, στηρίζω απόλυτα την κυβέρνηση και την παράταξη.

Ερ. Νομίζετε ότι έχει κλείσει πολιτικά. Δεν έχει καμία άλλη φιλοδοξία;

Απ. Αυτό είναι άλλη ερώτηση, δεν το ξέρω, δικό του θέμα. Αν με ρωτάτε αν θα μπορούσε να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας όπως γράφεται, απαντάω ότι εγώ αν έβαζε υποψηφιότητα για Πρόεδρος θα τον ψήφιζα σίγουρα.

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

Ερ. Ο ίδιος θέλει;

Απ. Δεν το ξέρω, σίγουρα πάντως αν με ρωτάς τη γνώμη μου, μπορεί να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Κώστας Καραμανλής. Γιατί έχει ένα χαρακτηριστικό πολύ καλό για τους προέδρους. Έχει ευρύτερη αποδοχή. Πέρα από την παράταξή μας. Ενας πρόεδρος πρέπει να μπορεί να έχει ευρύτερη αποδοχή.

Ερ. Συνεπώς σας εξέπληξε σίγουρα η αντίδρασή του για τις υποκλοπές.

Απ. Είναι λίγο άκομψο για μένα να κάτσω να κάνω κριτική σε έναν πρώην πρωθυπουργό και πρώην Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.

Ερ. Ακομψο ίσως, αλλά είναι ένα θέμα…

Αδωνις Γεωργιάδης: Πολύ φασαρία για το τίποτα οι υποκλοπές...

Απ. Η άποψή για το θέμα των υποκλοπών, έχει καταγραφεί πολλές φορές δημοσίως. Κατά τη γνώμη μου έγινε πολύ φασαρία για το τίποτα.

Ερ. Πολύ φασαρία για το τίποτα, για το γεγονός ότι παρακολουθούνταν ο αρχηγός του τρίτου κόμματος και…

Απ. Για μένα, όποια παρακολούθηση έχει γίνει νόμιμα, κακώς το συζητάμε. Να φέρω ένα παράδειγμα για να μην φανεί ότι το λέω για άλλον; Όταν με κατηγορούσαν για τη Νοβάρτις, η κυρία Τουλουπάκη, η τότε εισαγγελέας Διαφθοράς, άνοιξε τα τηλέφωνά μου. Επίσημα, θέλω το τηλέφωνο του Γεωργιάδη, πήρε τα μηνύματά μου, δεν ξέρω αν με παρακολουθούσε κιόλας. Διαμαρτυρήθηκα. Όχι…

Ερ. Αυτό ήταν στα πλαίσια μιας ποινικής διερεύνησης..

Απ. Συγνώμη μια νόμιμη αρχή, η Εισαγγελία Διαφθοράς, αποφάσισε τα παρακολουθεί τα τηλέφωνά μου.

Ερ. Δηλαδή η παρακολούθηση Ανδρουλάκη δεν είχε κανένα πρόβλημα;

Απ. Συγνώμη, είναι η ΕΥΠ νόμιμη αρχή; Είναι

Ερ. Τότε γιατί παραιτήθηκε ο Δημητριάδης;

Απ. Συγνώμη, ο Μητσοτάκης αποφάσισε ότι ήθελε να έχει ενημέρωση που δεν είχε. Και στο γραφείο του, πήρε μια απόφαση για το γραφείο του. Τι να σχολιάσουμε για το γραφείο του δηλαδή;

Ερ. Δηλαδή όλα τα έκανε ο Δημητριάδης και δεν φταίει κανείς άλλος;

Απ. Είπα εγώ ποτέ ότι τα έκανε ο Δημητριάδης; Πότε το είπα; Σίγουρα δεν τα έκανε ο Δημητριάδης. Τι δουλειά έχει ο Δημητριάδης να πει ποιον θα παρακολουθήσει η ΕΥΠ. Τα έκανε η ΕΥΠ.

Ερ. Τα έκανε η ΕΥΠ και δεν ενημέρωσε τον Δημητριάδη;

Απ. Δεν θα έπρεπε να τον ενημερώσει. Αν είναι νόμιμη η παρακολούθηση, δεν έπρεπε να τον ενημερώσει είναι η σωστή απάντηση. Αλλιώς παιδιά να αποφασίσουμε ότι θέλουμε να έχουμε φανερές υπηρεσίες. Δεν θέλουμε μυστικές υπηρεσίες, θέλετε; Να τις πούμε φανερές.

Ερ. Να το δοκιμάσω διαφορετικά. Μπορείτε να υποψιαστείτε γιατί παρακολουθούσε η ΕΥΠ τον Νίκο Ανδρουλάκη;

Απ. Όχι και δεν θέλω να το υποψιαστώ καθόλου. Δεν με αφορά. Και να προχωρήσω για μένα. Αν αύριο η ΕΥΠ αποφασίσει να παρακολουθήσει τον Άδωνι Γεωργιάδη να το κάνει, αρκεί να το κάνει νόμιμα.

Διαβάστε Επίσης

Ερ. Φαντάζομαι ότι έτσι και αλλιώς δεν λέτε και τίποτα στο τηλέφωνο.

Απ. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που λέει στο τηλέφωνο κάτι που δεν θέλει να μαθευτεί του κερατά αν θέλει να πει κάτι πραγματικά ήθελε να μάθει το τηλέφωνο πια.

Ερ. Δεν φοβάστε ότι γίνατε ρεζίλι και βγήκε ο Τσίπρας πιο Ευρωπαίος, πιο θεσμικός;

Απ. Ε καλά είναι μεσημέρι, μην αρχίσουμε τα γέλια από τώρα μέχρι το βράδυ.

Ερ. Δεν το θεωρείτε κίνδυνο (για τις εκλογές);

Απ. Το αντίθετο μας έκανε και καλό. Γιατί έχει ξοδέψει η αντιπολίτευση το 90% του χρόνου της να ασχολείται με τις υποκλοπές, δηλαδή για ένα θέμα που δεν αφορά κανέναν στην Ελλάδα. Αντί να κάνουν αντιπολίτευση για τα πραγματικά θέματα που αφορούν τον κόσμο, ασχολούνται με ένα θέμα που δεν αφορά κανέναν. Άμα συνεχίσουν έτσι μέχρι τις εκλογές, απλά θα κερδίσουμε τις εκλογές. Τους ευχαριστώ πολύ.

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Αδωνις Γεωργιιάδης: Η συγκέντρωση στο Mall ήταν η μεγαλύτερη που έκανα ποτέ

Ερ. Πάμε στην καμπάνια, πως κάνετε τώρα προεκλογική καμπάνια; Σπίτι, σπίτι;

Απ. Τα πάντα. ΔΗΜΤΟ, πίτες, σπίτια…

Ερ. Τι είναι το ΔΗΜΤΟ;

Απ. Είναι οι Δημοτικές Επιτροπές Νέας Δημοκρατίας, τα κομματικά μας γραφεία, πίτες, εστιατόρια, καφέ, σπίτια, όλα, λαϊκές αγορές, τα πάντα.

Ερ. Παίρνετε και την Ευγενία μαζί;

Απ. Αρκετές φορές, όχι πάντα, αλλά πολλές φορές.

Ερ. Καιι τι σας λένε οι ψηφοφόροι;

Απ. Εγώ όλες τις συγκεντρώσεις στα σπίτια τις κάνω live στο facebook και τις ανεβάζω. Οποιος θέλει μπαίνει στον λογαριασμό μου και βλέπει τι μου λένε οι ψηφοφόροι.

Ερ. Ετσι αποφεύγετε και τα ρουσφέτια;.

Απ. Όποιος θέλει μπαίνει στο λογαριασμό μου και βλέπει τι έχω κάνει. Τα βλέπει κανονικά όλα, αμοντάριστα.

Ερ. Και αν κάποιος σας βρίσει;

Απ. Το βλέπει, αφού είναι αμοντάριστα live τα βλέπει

Ερ. Και μαζεύεται κόσμος;

Απ. Πάρα πολύς, χαμός γίνεται. Έχει πια ζεσταθεί το προεκλογικό κλίμα. Δεν λέω για τη συγκέντρωση στο Mall που έκανα τη μεγαλύτερη συγκέντρωση που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου.

Ερ. Με κίνδυνο να θεωρηθεί η ερώτηση πάσα στον υπουργό με τον οποίο κάνω συνέντευξη, μου έκανε και εμένα μεγάλη εντύπωση πόσος κόσμος μαζεύτηκε. Και δεν είπατε ότι θα κόψετε τον λαιμό σας…

Απ. Για να είμαι ειλικρινής. Μου έκανε και σε μένα μεγάλη εντύπωση πόσος κόσμος μαζεύτηκε. Μαζεύτηκαν τελικά πάνω από 6.000 άνθρωποι.

Ερ. Τα media ασχολήθηκαν περισσότερο με το γεγονός ότι ήταν εκεί ο Αντώνης Ρέμος.

Απ. Ο Αντώνης Ρέμος είναι φίλος μου και τον ευχαριστώ. Και ξέρετε δεν ήταν εύκολο, ήρθε κατευθείαν από το κέντρο που τραγουδούσε. Δεν ήταν απλό, τελείωσε 7 η ώρα το πρωί…

Ερ. Τελείωσε 7 η ώρα το πρωί;

Απ. Ναι ο άνθρωπος ήταν πολύ κουρασμένος, αλλά μου λέει Αδωνι θέλω να έρθω για σένα και τον ευχαριστώ πολύ.

Ερ. Είχε όντως πολύ κόσμο και μου έκανε εντύπωση.

ΑΔΩΝΙΣ

Απ. Κοιτάξτε να δείτε, εμένα, παρότι με βρίζουν διάφοροι από την αντιπολίτευση, με αγαπάει και μου δίνει εμπιστοσύνη ο κόσμος. Ημουν μια μέρα σε μια συνέντευξη με την κυρία Κοραή και τον Δημήτρη Τάκη, και μου λένε πού ήσασταν; Στο σούπερ μάρκετ; Και λέω ναι ήμουν εκεί και ο κόσμος έβγαζε μαζί μου σέλφι. Δεν ξέρω αν το θυμάστε. Και μετά με έβριζαν. Ηταν ο Τσίπρας στην Βουλή και με έβριζε μια εβδομάδα που τόλμησα και είπα ότι με βγάζουν σέλφι στα σούπερ μάρκετ.

Είχε γίνει μεγάλο θέμα στην Ελλάδα πώς τόλμησε να πει ο Αδωνις Γεωργιάδης να πει ότι τον βγάζουν σέλφι στα σούπερ μάρκετ. Κοιτάξτε να δείτε λοιπον τι έγινε σήμερα στο σούπερ μάρκετ που πήγα που ήταν εκεί ένας δημοσιογράφος από το Πρώτο Θέμα.

(Δείχνει τη φωτογραφία του με υπαλλήλους στο σούπερ μάρκετ που βγάζουν μαζί σέλφι). Σήμερα το σούπερ μάρκετ Κρητικός. Εγώ είπα την αλήθεια, πάω στα σούπερ μάρκετ και με βγάζουν σέλφι. Οι άλλοι λένε δεν με βγάζουν, ε αν δεν θέλει ο κ. Τσίπρας δεν με βγάζουν…

Ερ. Οι ψηφοφόροι τι λένε για το καλάθι του νοικοκυριού, γιατί οι υπόλοιποι το λοιδορούν…

Απ. Κανείς δεν το λοιδορεί, μόνο η αντιπολίτευση για πολιτικούς λόγους. Όποιος δημοσιογράφος σοβαρός κάνει ρεπορτάζ, ξέρει ότι στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, πλέον περίπου οι μισοί καταναλωτές ψάχνουν και αγοράζουν από το καλάθι. Για να ψάχνουν και να αγοράζουν από το καλάθι πάει να πει ότι τους αρέσει. Το καλάθι είναι ένα εμπορικό προϊόν, δεν κρίνεται στις δημοσκοπήσεις. Κρίνεται στο ταμείο. Είναι πολύ απλό.

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Ο Αδωνις Γεωργιάδης για το καλάθι του νοικοκυριού

Ερ. Οι περισσότεροι καταναλωτές διαλέγουν προϊόντα από το καλάθι;

Απ. Ναι πλέον το καλάθι έχει κυριαρχήσει και γι αυτό υπάρχει και πρόβλημα με τις επιχειρήσεις που δεν έχουν το καλάθι.

Ερ. Ετσι εσείς πηγαίνετε κάθε μέρα στα σούπερ μάρκετ;

Απ. Κάθε μέρα δεν πάω, αλλά πάω πολύ συχνά. Πάω και με κάμερες και χωρίς και πάω πολύ συχνά, πάω δυο τρείς φορές την εβδομάδα πια. Σίγουρα πάω την καθιερωμένη βόλτα κάθε Πέμπτη με τις κάμερες, γιατί θέλω να σφίξω τις αλυσίδες για τις τιμές και να αναδείξω ποιοι μειώνουν τις τιμές και ποιοι όχι, γιατί αυτό έχει λειτουργήσει στο να τους πιέζω τις τιμές προς τα κάτω. Υπό αυτή την έννοια.

Πηγαίνω λοιπόν κάθε Πέμπτη γιατί με τη δύναμη των μίντια καταφέρνω και πιέζω τις τιμές προς τα κάτω. Κι αυτό δεν το κατάλαβε ο κόσμος στην αρχή και με κατηγόρησαν …

Ερ. Ναι πολλοί λένε ότι το κάνετε για να κερδίσετε δημοσιότητα, το εκμεταλλεύεστε προεκλογικά.

Απ. Συγνώμη , εσείς που με ξέρετε χρόνια, νομίζετε ότι χρειάζομαι το καλάθι για να βγω στην τηλεόραση; Τι πιστεύετε;

Ερ. Όχι ακριβώς.

Απ. Άρα δεν έχω αυτή την ανάγκη. Εγώ έχω ανάγκη να βγαίνω λιγότερο, όχι περισσότερο. Όμως τι κατάλαβα; Όταν πηγαίνω εγώ με 50 κάμερες στο σούπερ μάρκετ και λέω αυτή η ντομάτα έχει καλύτερη τιμή απ΄ότι στο άλλο σούπερ μάρκετ, αυτοί το σκέφτονται να αυξήσουν την τιμή την επόμενη εβδομάδα. Λένε αμαν, μπορεί να έρθει ο Γεωργιάδης και να πει ότι αυξήσαμε την τιμή…

Εγώ χρησιμοποιώ τη δύναμη της κάμερας υπέρ του καταναλωτή. Αυτό κάνω τόσο καιρό. Εγώ πηγαίνω σούπερ μάρκετ και άλλες μέρες χωρίς κάμερες. Ξέρετε γιατί πάω; Για να δω αν έχουν βάλει το ταμπελάκι σωστά, πάω να δω αν υπάρχει επάρκεια στα προϊόντα και να έχω ιδία άποψη και να μην περιμένω την υπηρεσία να μου πει. Το έχω κάνει πάρα πολλές φορές.

Ερ. Πάτε έτσι ξαφνικά στα καταστήματα;

Απ. Εχω πάει πολλές φορές. Έχω πάει στο Περιστέρι μετά από μια εκδήλωση, ξαφνικά. Μπήκα μέσα, με βλέπανε οι υπάλληλοι. Δεν είχα πει σε κανέναν τίποτα, δεν με περίμενε κανείς. Με πήρε ο διευθυντής, πήγαμε βόλτα, είδα τι γίνεται και η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε και κανένα πρόβλημα.

Διαβάστε Επίσης

Η πρόβλεψη για τις εκλογές

Ερ. Πάμε στις εκλογές. Την πρόβλεψη για την πρώτη Κυριακή θέλω.

Απ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι πρώτο κόμμα με πάρα πολύ υψηλό ποσοστό, πολύ ψηλότερα από ότι νομίζετε.

Ερ. Πολύ υψηλότερο και από ότι νομίζουμε. Δεν δίνετε σημασία στην άποψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποαντιπροσωπεύεται στις δημοσκοπήσεις.

Απ. Εγώ από την πρώτη μέρα μου στην πολιτική, είμαι ήδη βουλευτής 16 χρόνια, έχω στο μυαλό μου ένα σχήμα. Οποιος πολιτικός αμφισβητεί τις δημοσκοπήσεις, ήταν πάντα ο χαμένος. Δεν έχω δει ποτέ νικητή να αμφισβητεί τις δημοσκοπήσεις. Εχω ακούσει ότι θα κάνουν ελέγχους, ότι θα τους πάνε στα δικαστήρια, σε εξεταστικές επιτροπές να τους κατηγορούν (σσ τους δημοσκόπους), στο τέλος αυτοί είναι πάντα οι χαμένοι. Οι δημοσκοπήσεις αν ξέρεις να τις διαβάζεις, λένε πάντα την αλήθεια. Τι θα πει να ξέρεις να τις διαβάζεις; Να βλέπεις την ίδια δημοσκόπηση της ίδιας εταιρείας και να κάνεις σύγκριση με την ίδια εταιρεία και όχι με άλλη εταιρεία. Και αυτό γιατί κάθε εταιρεία κάνει διαφορετική στάθμιση δείγματος. Άρα θα κάνεις λάθος. Και θα βλέπεις τη διαχρονική τους εξέλιξη. Θα σας πω κάτι που δεν έχετε παρατηρήσει οι περισσότεροι δημοσιογράφοι.

Ερ. Η διαχρονική εξέλιξη πάντως δείχνει μια προϊούσα πτώση της Νέας Δημοκρατίας.

Απ. Από πότε; Από το υψηλό της πανδημίας…

Ερ. Από τον Φεβρουάριο του 22, οι έρευνες της Opinion Poll που χρησιμοποιούμε εμείς στο TheTOC δείχνουν μια πτώση 9 μονάδες. Και ο ΣΥΡΙΖΑ μια άνοδο της τάξης του 5% αν θυμάμαι καλά τα νούμερα.

ΚΑΛΠΗ

Απ. Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πτώση σε σχέση με το υψηλό του 20, της πανδημίας.

Αν πάρεις τις δημοσκοπήσεις της Opinion Poll και δεις τα ποσοστά πριν από τις εκλογές, τον Ιούνιου του 19, είμαστε καλύτερα τώρα.

Ερ. Δεν θυμάμαι τα ποσοστά…

Απ. Τα θυμάμαι εγώ. Είμαστε καλύτερα τώρα.

Ερ. Δεν το θυμάμαι…

Απ. Το θυμάμαι εγώ…

Ερ. Αν μετά τις πρώτες εκλογές δεν βγαίνει φυσικά αυτοδυναμία, αλλά βγαίνει κυβέρνηση συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ τι θα κάνετε;

Απ. Από την πρώτη Κυριακή δεν βγαίνει αυτοδυναμία.

Ερ. Αν βγαίνει κυβέρνηση μαζί με το ΠΑΣΟΚ;

Απ. Μα εμείς δεν θα χρησιμοποιήσουμε την πρώτη εντολή

Ερ. Ούτε καν απόπειρα;

Απ. Μα η πρώτη εκλογή γίνεται για να καεί η απλή αναλογική.

Ερ. Θα παραδώσει την εντολή αμέσως δηλαδή;

Απ. Δεν ξέρω τι θα κάνει, δεν είμαι πρωθυπουργός, εμείς λέω δεν κάνουμε κυβέρνηση από την πρώτη Κυριακή. Τελεία. Εμείς πάμε να πάρουμε μπόνους. Αφού πάρουμε το μπόνους, μετά αν πρέπει να γίνει συγκυβέρνηση, να γίνει συγκυβέρνηση.

Ερ. Πάντως κυβέρνηση ηττημένων που το έχετε κάνει σημαία σας, δεν βγαίνει με τίποτα.

Απ. Δεν λέω ότι δεν βγαίνει, μια χαρά βγαίνει…

Ερ. Η τελευταία έρευνα που κάναμε με την Opinion Poll δείχνει ότι ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ μαζί βγάζουν 135 έδρες και ο Βαρουφάκης δεν μπαίνει καν στη Βουλή…

Απ. Ο Βαρουφάκης έκανε πρόσφατα συμμαχία με τη ΛΑΕ. Η ΛΑΕ μισή, μία μονάδα την έχει. Αρα θθα μπει στη Βουλή. Με ένα 10% του ΠΑΣΟΚ που είναι πιθανό, μια χαρά βγαίνει αρκεί να κάνει αποχή το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ μια χαρά κάνει αποχή, το κάνει και μόνο του δεν χρειάζεται να του το πεις. Αρα μια χαρά βγαίνει…

Ερ. Σιγά μην στηρίξει το ΚΚΕ…

Απ. Δεν είπα να στηρίξει, είπα να ψηφίσει λευκό…Εγώ μια ανησυχία την έχω. Δεν πιστεύω τον Τσίπρα που λέει ότι δεν θα κάνει κυβέρνηση ηττημένων. Εγώ πιστεύω ότι αν του δοθεί η ευκαιρία, θα την κάνει, αυτό πιστεύω.

Ερ. Εσείς πάντως δεν ανησυχείτε για τον σταυρό;

Απ. Τι εννοείτε;

Ερ. Η ανησυχία είναι αν θα βγείτε πρώτος…

Απ. Ανησυχώ πάρα πολύ. Αιρετός που κατεβαίνει στις εκλογές και λέει δεν ανησυχώ για το σταυρό, βλέπει τη Βουλή απ΄ έξω. Εγώ θέλω να συνεχίσω να βλέπω τη Βουλή από μέσα. Ας αφήσουμε τα πρώτος, δεύτερος κι ας μείνουμε στην ουσία. Εγώ διεκδικώ και τον τελευταίο σταυρό. Τώρα, ταμείο θα κάνουμε στο τέλος.

πολακησ

Οι καυγάδες και ο Πολάκης

Ερ. Οι καυγάδες σας κάνουν καλό; Τι λένε οι ψηφοφόροι;

Απ. Ε δεν κάνω και πολλούς καυγάδες πια.

Ερ. Ναι είναι αλήθεια ότι έχει ατονήσει πιά αυτή η συνήθεια. Μα εξαίρεση η βεντέτα με τον Πολάκη.

Απ. Δεν έχω βεντέτα με τον Πολάκη. Ξέρετε τι έχει συμβεί με τον Πολάκη, παρόλο που τον θεωρώ πολιτικά ασήμαντο, είναι τελείως αδιάφορος για μένα πολιτικά. Ο μόνος λόγος που ασχολούμαι μαζί του, είναι επειδή του δίνει ο Τσίπρας χώρο (σσ η συνέντευξη δόθηκε την Παρασκευή, πριν το τελευταίο επεισόδιο με τον Πολάκη πάρει τις διαστάσεις που πήρε.)

Δηλαδή αν αυτά που λέει ο Πολάκης δεν τα έπαιρναν στον ΣΥΡΙΖΑ σοβαρά, δεν θα ασχολούμην καθόλου. Αλλά τελικά ο Τσίπρας, από όλους τον Πολάκη προτιμάει. Και τον αφήνει να κάνει αυτά τα όργια . Δηλαδή όταν είπα για τον Ραν Ταν Πλαν στη Βουλή…

Ερ. Ε δεν ήταν και πολύ ευγενικό…

Απ. Γιατί; Εγω ως χιούμορ το είπα.

Ερ. Είναι από ειρωνικό έως εξευτελιστικό.

Απ. Δυο λεπτά. Εχουμε έναν πρώην υπουργό που διαμαρτύρεται σε μένα, για κάτι που είχε λεχθεί στη Βουλή πριν από δύο χρόνια. Διάβαζες Λούκυ Λουκ;

Ερ. Ε προφανώς…

Απ. Θυμάσαι που του πατούσαν το πόδι στο πρώτο καρέ και φώναζε στο 30ο; Εγω τον Ραν Ταν Πλαν τον θεωρώ συμπαθητική φιγούρα, τον Πολάκη αντιπαθητική.

Ερ. Όταν βλέπετε τον Πολάκη στους διαδρόμους της Βουλής, μιλάτε;

Απ. Ε όταν με βλέπει ο Πολάκης το βάζει στα πόδια. Το παίζει γενναίος, δεν είναι. Ο Πολάκης βγάζει την εικόνα του γενναίου. Δεν είναι. Έχω μια λέξη κλειδί γι αυτόν, αλλά δεν την λέω. Είναι λίγο σόκιν. Μου την έχουν εξηγήσει τη λέξη αυτή οι Κρητικοί, είναι χανιώτικη. Την αφήνω όμως τη λέξη και μπαίνω στην ουσία. Βγαίνει και κάνει ανάρτηση για τον φίλο του, για τον αδελφό του. Μας λέει αν δεν είναι στο ψηφοδέλτιο, εγώ φεύγω. Μόλις κατάλαβε ότι θα τον καθαρίσουν σαν αυγό, είχε γυρίσει ανάποδα, είχε κάνει τούμπα.

Ερ. Ε τον βρήκατε στο αδύνατο σημείο του…

Απ. Ε θα δώσω και άλλο παράδειγμα, πιο πολιτικό και πιο χαρακτηριστικό. Είχε κάνει μια ανάρτηση ως βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, την πρώτη περίοδο , ότι δεν θα αφήσει πότε οι Γερμανοί της Fraport να πάρουν το αεροδρόμιο των Χανίων. Και μας είχε γράψει ότι αν χρειαστεί, θα υπερασπιστεί το αεροδρόμιο των Χανίων και με το κορμί του. Μετά από έξι μήνες ψήφισε τη Fraport. Πώς γίνεται;

Ερ. Ε άλλαξε γνώμη..

Απ. (τρανταχτά γέλια)

Ερ. Αυτός γιατί σας λέει λαδέμπορα;

Απ. Δεν έχω ιδέα. Δεν τον προλαβαίνω, για απροσδιόριστους λόγους. Συνήθως γράφει μεταμεσονύκτιες ώρες, μάλλον υπό την επήρεια αλκοόλ και έτσι δεν μπορώ να τον παρακολουθήσω πάρα πολύ καλά.

Διαβάστε Επίσης

Ερ. Ε ούτε αυτό ήταν πολύ ευγενικό, έως καθόλου.

Απ. Ε γίνεται να τα γράφει σοβαρά χωρίς να πίνει αλκοόλ; Τότε είναι σοβαρή περίπτωση. Εγώ λέω για το αλκοόλ για να τον δικαιολογήσω. Εχεις δει πολλούς ανθρώπους κάθε βράδυ μεταξύ δύο με τέσσερις τα ξημερώματα να βρίζουν; Το θεωρείς φυσιολογικό;

Ερ. Εγώ τέτοιες ώρες κοιμάμαι…

Απ. Κι εγώ κοιμάμαι. Αυτός όμως δεν κοιμάται και κάθεται και γράφει και βρίζει. Αρα κάτι του συμβαίνει…Εγώ πάντως τον κάνω χάζι, να σου πω την αλήθεια. Και διαβάζω και αυτούς που τον αποθεώνουν διάφοροι από κάτω, ένα πολύ μικρό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας προφανώς. Και λέω, αυτοί έχουν παρασύρει τον Τσίπρα, τον έχουν περιχαρακώσει σε αυτό το πράγμα. Ο Πολακισμός τι είναι; Μια έκπτωση των πολιτικών ηθών. Μπορεί βρε Μανόλη η κουβέντα να είναι μεταξύ πολιτικών, εσύ είσαι λαδέμπορας, εσύ είσαι το ένα ή το άλλο;

Ερ. Ε μπαίνεις κι εσύ σε αυτή την κουβέντα όμως..

Απ. Ναι μπαίνω…

Ερ. Σου αρέσει …

Απ. Δεν μου αρέσει καθόλου. Αλλά νομίζω ότι κάθε πολιτικό αντίπαλο πρέπει να τον αντιμετωπίζω όπως με αντιμετωπίζει. Δηλαδή αν δω τον Κατρούγκαλο, τώρα μιλήσαμε. Δες το βίντεο. Πολιτισμένα εκείνος, πολιτισμένα κι εγώ. Αν δω τον Μπαλάφα, πολιτισμένα εκείνος, πολιτισμένα κι εγώ. Το ίδιο με τον Τσακαλώτο. Αλλά όταν ο άλλος με βρίζει; Αφού δεν καταλαβαίνει άλλη γλώσσα. Μπορώ να μιλήσω πολιτισμένα με κάποιον που με βρίζει; Εμένα η αρχή μου είναι σε αντιμετωπίζω όπως με αντιμετωπίζεις. Αν αύριο κάνουμε πολιτισμένη συζήτηση με τον Πολάκη, θα κάνω πολιτισμένη συζήτηση με τον Πολάκη. Καμία αντίρρηση. Αλλά δεν μπορείς να κάνει συζήτηση πολιτισμένη μ κάποιον που σε βρίζει, σε λέει λαδέμπορα, είστε όλοι κλέφτες και θα σας βάλουμε φυλακή και τη δεύτερη φορά θα είναι όλα αλλιώς. Δεν μπορείς…

Παύλος Πολάκης

Τα περίφημα αδιευκρίνιστα

Ερ. Εχω μια ακόμα ερώτηση. Τι είναι τα περίφημα αδιευκρίνιστα;

Απ. Ευχαριστώ επιτέλους που μου κάνουν αυτήν την ερώτηση (και κάνει τον σταυρό του)

Ερ. Τι είναι τα χρήματα αυτά;

Απ. Θα καταλάβετε αμέσως. Η αρμοδιότητα του οικονομικού εισαγγελέα είναι να ερευνήσει αν ένας κατηγορούμενος, ένας ύποπτος, ένας ελεγχόμενος πιο σωστά, έχει μαύρο χρήμα. Σωστά; Ο κύριος Μπαρδάκης με τον Καψιμάλη κατέληξαν ότι δεν έχω μαύρο χρήμα και γράφουν γιατί δεν έχω μαύρο χρήμα. Έχουν φορολογικές αρμοδιότητες; Όχι, είναι η απάντηση. Τι κρίνουν λοιπόν; Ότι όποια ποσά βρουν στους λογαριασμούς σου, που δεν είναι από τη μισθοδοσία σου, για την αρχή, εφόσον δεν είναι ξέπλυμα χρήματος που είναι η αρμοδιότητά τους, είναι αδιευκρίνιστο ποσό. Ποιος το διευκρινίζει; Η εφορία. Τι κάνανε οι άνθρωποι αυτοί; Είπανε, όσον αφορά τη δικιά μας αρμοδιότητα, είναι μια χαρά. Δείτε και εσείς τη δικιά σας αρμοδιότητα τώρα, αφού τα ποσά στους λογαριασμούς του, εάν τα δηλώνει στις φορολογικές του δηλώσεις, αν τα δικαιολογεί ή δεν τα δικαιολογεί.

Αυτά είναι τα αδιευκρίνιστα ποσά. Επειδή όμως το έχουν καταλάβει και οι δύο, γράφουν στο τέλος οι καψεροί, ότι βεβαίως αυτά τα ποσά δικαιολογούνται από τις εταιρείες του, γιατί οι τζίροι των εταιρειών τουείναι πολύ μεγαλύτεροι από αυτά τα ποσά. Το γράφουν μέσα. Δηλαδή τα έχουν διευκρινίσει στην πραγματικότητα.

Για να μην χάνετε χρόνο, η ΑΑΔΕ εμένα με ψάχνει εδώ και ένα χρόνο και δεν έχει βρει απολύτως τίποτα. Γιατί όλα είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου. Ποιος το ξέρει ότι δεν έχω αδιευκρίνιστα Μανώλη μου; Ποιος το ξέρει καλύτερα από όλους; Ο ΣΥΡΙΖΑ. Πώς το ξέρει ο ΣΥΡΙΖΑ.; Το 2018 ο κος Βαξεβάνης έκανε ένα πρωτοσέλιδο που με κατηγορούσε ότι είχα μια οφσόρ στην Κύπρο. Παραμύθια. Εγώ τι έκανα τότε;

Ερ. Ομολογώ δεν το έχω παρακολουθήσει. Εχω μείνει στους κρυφούς λογαριασμούς στην Ελβετία της γραμματέως σας..

Απ. Πάνε αυτά, πήγαν περίπατο. Αυτά ήταν παραμύθια επί Novartis. Θα πω πραγματική ιστορία τώρα. Το 2018, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ο Βαξεβάνης γράφει βρήκαμε οφσόρ του Γεωργιάδη στην Κύπρο. Εγώ δεν είχα ποτέ offshore στην Κύπρο, που δεν είναι off είναι on, αλλά αυτές είναι δυσδιάκριτες νομικές έννοιες για τον Βαξεβάνη και τον Πολάκη. Τι έκανα εγώ; Πήρα το δημοσίευμα, πήγα εγώ στην επιτροπή πόθεν έσχες της Βουλής και ζήτησα εγώ από την Επιτροπή να μου κάνει φορολογικό έλεγχο. Μου τον έκανε. Ποιος ήταν πρόεδρος της επιτροπής; Η Τασία Χριστοδουλοπούλου; Ποιος ήταν κυβέρνηση; Ο ΣΥΡΙΖΑ.

Με ελέγξανε έξι μήνες και έβγαλαν πόρισμα. Ομόφωνα, το ψήφισαν και οι βουλευτέςΣΥΡΙΖΑ. Ότι δεν βρήκαν κανένα μαύρο χρήμα στον οργανισμό. Αυτό υπάρχει επίσημη απόφαση, ομόφωνη, της Επιτροπής Πόθεν Έσχες της Βουλής, με πρόεδρο την Τασία Χριστοδουλοπούλου. Το ξέρεις; Όχι.

Ερώτηση. Αφού τον φορολογικό έλεγχο για τα δήθεν αδιευκρίνιστα, μου τον έχει κάνει η Τασία Χριστοδουλοπούλου, όχι η ίδια, οι αρχές επί Τασίας. Τι άλλο να σου πω για τα αδιευκρίνιστα; Τι να σου πω άλλο…

Ερ. Νομίζω τίποτα άλλο. Σταματάμε εδώ. Σας ευχαριστώ

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Ένα από τα πιο τίμια σουβλάκια της Αθήνας: Γιατί όλοι τρώνε σε αυτό το μέρος στο Κουκάκι

Ένα κλασικού τύπου, παραδοσιακό σουβλατζίδικο στην οδό Πετμεζά κάνει εσχάτως σουξέ.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 29 Σεπ 2025 | 07:54

Ο Γεωργιάδης απειλεί με μηνύσεις για ένα fake tweet: "Κύριε Ρούτσι, υπάρχουν παιδιά στην Αφρική που δεν έχουν να φάνε"

Μηνύσεις προαναγγέλλει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή τη διακίνηση ψεύτικης δήλωσής του για τον Πάνο Ρούτσι.

ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ 28 Σεπ 2025 | 16:45

ΣΥΡΙΖΑ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η διαφθορά βρίσκεται στην καρδιά του Μεγάρου Μαξίμου

"Φαίνεται πως για να ανέβεις στην επετηρίδα του Μαξίμου, πρέπει να έχεις εμπλοκή σε σκάνδαλα", αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

28 Σεπ 2025 | 13:12

Το δημόσιο "ευχαριστώ" του Άδωνι Γεωργιάδη στην Έλενα Παπαρίζου: "Χρειαζόμαστε και έναν καλό λόγο"

Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη με αφορμή σχόλιο της Έλενας Παπαρίζου στο The Voice

ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ 26 Σεπ 2025 | 16:37

Τσιάρας για ΟΠΕΚΕΠΕ: "Πληρωμές επιδοτήσεων χωρίς ελέγχους δεν θα γίνουν" - Καβγάς με Χαρίτση, Σταρακά και Κόκκαλη

"Δεν μπορούμε να διακινδυνεύσουμε τις ροές των ευρωπαϊκών πόρων", τόνισε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κωνσταντίνος Τσιάρας

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ 26 Σεπ 2025 | 11:45

Φυλακή ο Σαρκοζί: Το εντυπωσιακό πρωτοσέλιδο της Libération- Σε VIP κελί με τηλεόραση και τηλέφωνο επί πληρωμή

Σωφρονιστικά καταστήματα που πιθανώς θα φιλοξενήσουν τον Σαρκοζί ήδη κάνουν προετοιμασίες - Η Libération τον έβαλε "στη στενή" με το πρωτοσέλιδό της

ΣΤΕΛΕΧΗ ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΕΡΗ ΣΤΑΣΗ 26 Σεπ 2025 | 09:59

Άρχισαν τα όργανα στον ΣΥΡΙΖΑ για το "κόμμα Τσίπρα"- Εντάσεις, νεύρα και εγκλήσεις για... αποστασία

Συνυπολογίζεται στο βαρύ κλίμα φυσικά και η συνολική δημοσκοπική επίδοση για το μελλοντικό κόμμα Τσίπρα.

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ 26 Σεπ 2025 | 09:29

Και η Νίνα Κασιμάτη κατά Πάρι Ρούπου: Ήρθε να υποδυθεί τον "αντιφασίστα" με ρυπαρολογίες σε βάρος της ελληνικής σημαίας

Η βουλευτής Β’ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ, Νίνα Κασιμάτη, εμφανίστηκε σε τελείως διαφορετική γραμμή από αυτή του κόμματος, το οποίο τάχθηκε στο πλευρό του κωμικού.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 26 Σεπ 2025 | 08:25

Γεωργιάδης για Πάρι Ρούπο: "Οι υποκριτές αριστεροί μισούν καθετί ελληνικό - Από τη μικρασιατική εκστρατεία πάντα ίδιοι..."

Για "υποκρισία των αριστερών" κάνει λόγο ο Άδωνις Γεωργιάδης, σε ανάρτησή του, με αφορμή τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά την απόλυση του κωμικού Πάρι Ρούπου από την Pizza Fan.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ 25 Σεπ 2025 | 21:46

Γεωργιάδης κατά Κωνσταντοπούλου: Αν ξεκινήσει η δίκη, δεν θα μπει στη Βουλή - Δεν πρόκειται περί ευαισθησίας, αλλά περί συμφέροντος

"Κάνει χρήση του βουλευτικού αξιώματος για να εκπροσωπεί πελάτες της-Υπηρετεί το σχέδιο της να καθυστερήσει η δίκη για τα Τέμπη γιατί αλλιώς δεν θα μπει ούτε στη Βουλή"

ΑΓΡΙΑ ΚΟΝΤΡΑ 25 Σεπ 2025 | 15:39

Άδωνις για Νατσιό: Παίζει με τον πόνο των γονιών των θυμάτων στα Τέμπη για τα ψηφαλάκια - Ψεύτης, υποκριτής και συκοφάντης

"'Ένας σύγχρονος ιεροεξεταστής και άσχετος από τα θεολογικά. Ήσασταν ειδωλολάτρης και νεοπαγανιστής", απάντησε ο Δημήτρης Νατσιός στον Άδωνι Γεωργιάδη

Η ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ INSTAGRAM 25 Σεπ 2025 | 14:43

Ευγενία Μανωλίδου: Chic στο πλευρό του συζύγου της σε δείπνο

Με εντυπωσιακή μπλε δημιουργία η Ευγενία Μανωλίδου, δίπλα στο σύζυγό της και υπουργό υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 24 Σεπ 2025 | 12:36

Γεωργιάδης: Συμφωνώ απολύτως με τον Τραμπ για το μεταναστευτικό - Τεράστιο λάθος η αριστερίστικη λογική της Ευρώπης

Στις πολιτικές εξελίξεις, τις παρεμβάσεις στο χώρο της Υγείας αλλά και τις διεθνείς προκλήσεις αναφέρθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ 23 Σεπ 2025 | 19:05

"Υποτίμηση της χώρας": Ομαδικά "πυρά" της αντιπολίτευσης για την αναβολή της συνάντησης Μητσοτάκη - Ερντογάν

ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Ελληνική Λύση τοποθετήθηκαν για την αναβολή της προγραμματισμένης συνάντησης

ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ 23 Σεπ 2025 | 15:08

Στο Υπ. Υγείας οι τραυματιοφορείς: "Είμαστε όλοι άνω των 50, θέλουμε προσλήψεις και ένταξη στα βαρέα" - Τους συνάντησε ο Γεωργιάδης

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης κατέβηκε να δει τους συγκεντρωμένους και αρχικά θέλησε να τους ευχαριστήσει για τη δουλειά που κάνουν.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 23 Σεπ 2025 | 11:03

Οι δημοσκοπικές πτήσεις του υπό σύσταση κόμματος Τσίπρα και τα φίλια "πυρά"

Κοινός δημοσκοπικός τόπος, είναι πως το "κόμμα Τσίπρα" εκκινεί - θεωρητικώς και χωρίς να υπάρχει καν δήλωση πρόθεσης, με δημοσκοπικό "ταβάνι" πέριξ του 20%.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 22 Σεπ 2025 | 23:59

Γεωργιάδης: Πρώτο το ΚΑΤ στην ανάρτηση ραντεβού μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε "θερμά συγχαρητήρια στην Διοίκηση και τους εργαζομένους" του νοσοκομείου

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 22 Σεπ 2025 | 12:02

Άδωνις Γεωργιάδης: Δεν πιστεύω ότι ο Σαμαράς θέλει να ρίξει την κυβέρνηση της ΝΔ

"Θα πέσει φωτιά να με κάψει αν μιλήσω εναντίον του", είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τον Αντώνη Σαμαρά

ΑΦΟΡΜΗ 21 Σεπ 2025 | 21:27

Καρφί Γεωργιάδη σε Ελεωνόρα Ζουγανέλη και Ν. Συρίγο που πήρε τη συνέντευξη Καρυστιανού: "Να φοράτε κράνος"

"Κάθε μέρα, νέοι κυρίως άνθρωποι, είτε σκοτώνονται είτε τραυματίζονται πολύ σοβαρά, επειδή απλά δεν φορούσαν κράνος" έγραψε ο υπουργός Υγείας.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 21 Σεπ 2025 | 14:11

Άδωνις Γεωργιάδης: Από 1η Οκτωβρίου τα ραντεβού με όλα τα νοσοκομεία του ΕΣΥ στο 1566

Στην ανάρτηση προστέθηκε και το βίντεο που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του νέου αριθμού 1566.

ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ 20 Σεπ 2025 | 08:38

Επίθεση τουρκικών ΜΜΕ στον Αδωνι Γεωργιάδη: "Έλληνας υπουργός στοχοποιεί την Τουρκία, η Ελλάδα πήρε θέση υπέρ του Ισραήλ"

Στο στόχαστρο της τουρκικής Milliyet βρέθηκε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή τις δηλώσεις του για την στρατηγική σχέση Ελλάδας – Ισραήλ.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 19 Σεπ 2025 | 15:11

Ο Άδωνις Γεωργιάδης εξηγεί γιατί θαυμάζει το Ισραήλ: "Είναι θαύμα της σύγχρονης ανθρωπότητας, μακάρι να τους μοιάσουμε"

Ο Άδωνις Γεωργιάδης παρέθεσε τους λόγους για τους οποίους έχει στηρίξει το Ισραήλ δημόσια, παρά την κατακραυγή για την ανθρωπιστική καταστροφή στη Γάζα.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 19 Σεπ 2025 | 10:02

Γεωργιάδης για Γάζα: Σκληρές οι εικόνες με τα παιδιά, αλλά αυτό που γίνεται δεν είναι γενοκτονία [βίντεο]

"Σε ένα λαό που πριν από 30 χρόνια ήταν 3 εκατ. και τώρα είναι 8 δεν μπορεί να υπάρξει γενοκτονία, είναι παράλογο αθροιστικά" είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ 18 Σεπ 2025 | 23:07

Δημοσκόπηση Metron Analysis: Μικρή υποχώρηση για τη ΝΔ, σημαντική η διαφορά με το ΠΑΣΟΚ - Μικρός ο αντίκτυπος της ΔΕΘ

Ως προς την πρόθεση ψήφου στις βουλευτικές εκλογές, η δημοσκόπηση καταγράφει μικρή υποχώρηση στην πρόθεση ψήφου στη Νέα Δημοκρατία που βρίσκεται στο 21,8% ενώ τον Ιούνιο ήταν στο 22,2%

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 18 Σεπ 2025 | 18:07

Ελληνικά Hoaxes: Ο μηνυόμενος από τον Άδωνι Γεωργιάδη δεν καταδικάστηκε σε τριετή φυλάκιση με αναστολή

O ισχυρισμός του Άδωνι Γεωργιάδη περί ποινής τριετούς φυλάκισης δεν ευσταθεί, αναφέρουν τα Ελληνικά Hoaxes

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 18 Σεπ 2025 | 16:28

Φάμελλος για ΟΠΕΚΕΠΕ: Το επιτελικό κράτος Μητσοτάκη ξέρει νσ διαλέγει τους σωστούς ανθρώπους για την κατάλληλη "δουλειά""

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση συνολικά για τα "σοβαρά πλήγματα" που έχει επιφέρει στο κράτος δικαίου.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 18 Σεπ 2025 | 12:56

Αδωνις Γεωργιάδης: Κάθε επιχειρηματίας ή εκδότης, εφοπλιστής ή όχι, έχει το δικαίωμα να θέλει να ρίξει τον Μητσοτάκη

"Ο κάθε άνθρωπος, ο κάθε επιχειρηματίας, εφοπλιστής ή όχι, έχει το δικαίωμα να ρίξει έναν πρωθυπουργό που δεν του αρέσει", λέει ο υπουργός Υγείας.

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΝΤΖΟΣ - ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ 18 Σεπ 2025 | 12:50

Ενταση στη Βουλή μεταξύ Φλωρίδη και ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ: "Εχετε λατρεία σε δολοφόνους" - "Είστε πολιτικά αχρείος"

Η ανακοίνωση Φλωρίδη πυροδότησε την αντίδραση των δύο κοινοβουλευτικών εκπροσώπων, οι οποίοι ζήτησαν την απόσυρση της ρύθμισης.

Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 18 Σεπ 2025 | 07:32

Βαθιά ανάσα στη ΝΔ για το σχεδόν 30% στις δημοσκοπήσεις - Μητσοτάκης: "Το ΠΑΣΟΚ ο σημαντικότερος αντίπαλος"

Παρά τη δημοσκοπική φθορά φαίνεται ότι μετά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, η ΝΔ κρατά τις δυνάμεις της.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 17 Σεπ 2025 | 23:59

ΣΥΡΙΖΑ για συνέντευξη Μητσοτάκη: "Έίναι πολύ μακριά από τις ανάγκες και τα προβλήματα των πολιτών"

Ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι "Δεν αναφέρθηκε στα καρτέλ, δεν αναφέρθηκε στην αισχροκέρδεια και κυρίως ήταν ξεκάθαρος ότι δεν θα πειράξει τα ουρανοκατέβατα υπερκέρδη τους"

ΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΔΕΘ 17 Σεπ 2025 | 20:53

Δημοσκόπηση Pulse: Στις 15 μονάδες η διαφορά ΝΔ- ΠΑΣΟΚ - Αρνητικοί οι πολίτες σε κόμμα Τσίπρα - Οκτακομματική η Βουλή

Η Νέα Δημοκρατία, λίγα 24ωρα μετά τις ανακοινώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη στην 89η ΔΕΘ, εμφανίζεται στο 29%, έναντι 14% που συγκεντρώνει το ΠΑΣΟΚ.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΛΟΒΕΡΔΟΥ 17 Σεπ 2025 | 07:12

Τα μηνύματα από την προσχώρηση Λοβέρδου στη ΝΔ - "Διεύρυνση με στόχο την αυτοδυναμία"

Κυβερνητικά στελέχη σημειώνουν ότι η διεύρυνση είναι η απάντηση στο ζητούμενο, που δεν είναι άλλο από μία αυτοδύναμη μονοκομματική κυβέρνηση.

"ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ" 16 Σεπ 2025 | 10:13

Αντιδράσεις μετά τις δηλώσεις Γεωργιάδη ότι "κακώς αναγνωρίζουμε" το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο - Κάλυψη από Π. Μαρινάκη

"Κακώς αναγνωρίζει η χώρα" το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης, υποστήριξε ο υπουργός Υγείας, προκειμένου να υποστηρίξει το καθεστώς του Ισραήλ. Εντονες πολιτικές αντιδράσεις.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΡΛΙ ΚΕΡΚ 15 Σεπ 2025 | 12:26

Έξαλλος ο Άδωνις Γεωργιάδης με το συγκρότημα Bob Vylan για τον Τσάρλι Κερκ: "Να μην έρθει στην Ελλάδα"

Την αντίδραση του Άδωνι Γεωργιάδη προκάλεσαν οι δηλώσεις του συγκροτήματος Bob Vylan για τον Τσάρλι Κερκ.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 15 Σεπ 2025 | 12:05

Άδωνις Γεωργιάδης για Ανδρουλάκη στη ΔΕΘ: Μου θύμισε αντιπρόεδρο Εδεσσαϊκού - Κλασική πασοκική ομιλία "Τσοβόλα δώστα όλα"

"Θυμάστε εκείνο το παλιό βίντεο με τον πρόεδρο του Εδεσσαϊκού; Ήταν λίγο χειρότερος ο Ανδρουλάκης", είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης για το πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ 15 Σεπ 2025 | 12:01

Novartis: Ενοχοι οι πρώην προστατευόμενοι μάρτυρες - Φυλάκιση 25 μηνών στον Δεστεμπασίδη και 33 στη Μαραγγέλη με αναστολή

Το δικαστήριο αναγνώρισε το ελαφρυντικό του σύννομου βίου και στους δύο πρώην προστατευόμενους μάρτυρες.

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ 15 Σεπ 2025 | 11:36

Καρφιά Πολάκη σε Τσίπρα: Να συνεισφέρει μέσα από τον ΣΥΡΙΖΑ - Όχι άλλη διάσπαση, αρκετά έχουμε τραυματιστεί

"Δεν σηκώνει η κατάσταση άλλη διάσπαση, αρκετά έχουμε τραυματιστεί ως χώρος", τόνισε ο Παύλος Πολάκης.

''ΒΕΝΤΕΤΑ'' 15 Σεπ 2025 | 07:24
ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ 12 Σεπ 2025 | 19:30

Κόντρα Άδωνι Γεωργιάδη με Νατάσα Γιάμαλη για τον Κερκ: "Εμετικό βίντεο" - "Τέτοιες επιθέσεις δεν με φοβίζουν"

Το σχόλιο της Γιάμαλη για τη δολοφονία Κερκ και η αντίδραση του Άδωνι Γεωργιάδη - Τι απάντησε η δημοσιογράφος στον υπουργό

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 12 Σεπ 2025 | 16:35

Πολάκης και Γεωργιάδης αρπάχτηκαν στα social media για το Νεπάλ: "Άντε και στα δικά μας" - "Μωραίνει Κύριος"

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε τα πρόσφατα γεγονότα στο Νεπάλ ευχόμενος "άντε και στα δικά μας" και ο υπουργός Υγείας έσπευσε να του απαντήσει

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 12 Σεπ 2025 | 08:51

Συνελήφθη ο χρήστης των social media που απειλούσε να "καθαρίσει" τον Άδωνι Γεωργιάδη και ευχόταν να λιντσάρουν βουλευτές

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δημοσίευσε κάποιες από τις αναρτήσεις του χρήστη, ο οποίος απειλούσε τον υπουργό.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 11 Σεπ 2025 | 13:23

Φάμελλος για Τσίπρα: Είναι πολύτιμο κεφάλαιο - Αδιανόητη η συζήτηση περί κατακερματισμού ή ανεξαρτητοποίησης

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος σημείωσε ότι "έχουμε συμφωνήσει σε ενιαία προσπάθεια με τον Τσίπρα".

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 11 Σεπ 2025 | 11:59

Γεωργιάδης για μέτρα της ΔΕΘ: "Τι περιμένατε, δηλαδή; Nα δώσει ο Μητσοτάκης από ένα Πόρσε στον καθένα;" [βίντεο]

"Μετά από αυτά τα μέτρα το να συνεχίσει η γκρίνια στην Ελλάδα με ξεπερνά", είπε ο υπουργός Υγείας, Αδωνις Γεωργιάδης.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ Χ 11 Σεπ 2025 | 08:41

Γεωργιάδης για δολοφονία Τσάρλι Κερκ: Η βία της Άκρας Αριστεράς δυστυχώς είναι παντού και στις ΗΠΑ

"Ο Charlie Kirk πυροβολήθηκε διότι με θάρρος υπερασπιζόταν τις ιδέες του, οι οποίες έρχονταν σε πλήρη αντίθεση με τις κυρίαρχες ιδέες της Αριστεράς" έγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 10 Σεπ 2025 | 21:45

Φάμελλος απο τη ΔΕΘ: "To όραμα και η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ είναι για μια καλύτερη και δικαιότερη Ελλάδα"

Ο κ. Φάμελλος αναφέρθηκε στο έργο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι "με τη δουλειά μας βγάλαμε την Ελλάδα από τη χρεοκοπία, από τα μνημόνια με την κοινωνία όρθια, με ισχυρό κοινωνικό κράτος

ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΣΚΕΤΟΣ 10 Σεπ 2025 | 13:06

Η Ελενα Ακρίτα διαμαρτύρεται για τον "επίορκο γιατρό" που ζήτησε το φακελάκι- Είναι αθώος έως ότου γίνει η δίκη

Διαμαρτύρεται η Ελενα Ακρίτα γιατί ο Αδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε επίορκο γιατρό τον "φακελάκια" του Ιπποκράτειου

10 Σεπ 2025 | 07:52

Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης

O Γεωργιάδης ήταν προκλητικός. Προκλητικός που ακύρωσε την επίσκεψή του στο νοσοκομείο της Δράμας, προκλητικός και με τα όσα είπε μετά για τα επεισόδια στην είσοδο του νοσοκομείου πριν από την άφιξή του.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 09 Σεπ 2025 | 13:12

Γεωργιάδης για φακελάκι στο Ιπποκράτειο: Εχω πει ο κόσμος να μην δίνει και να κάνει καταγγελία

"Δυστυχώς το φακελάκι που πολεμάμε πάρα πολύ και έχουμε κάνει πάρα πολλές μεταρρυθμίσεις για να το εμποδίσουμε, ναι ζει και βασιλεύει, αρκετοί το κάνουν δυστυχώς".

09 Σεπ 2025 | 11:48

Συνελήφθησαν οι γιοι πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ στα Εξάρχεια με πτυσσόμενα γκλομπ

Στη σύλληψη των γιων γνωστού πολιτικού, πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ και νυν στελέχους της Νέας Αριστεράς, προχώρησε η ΕΛΑΣ στα Εξάρχεια.

ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 08 Σεπ 2025 | 21:25

Η επόμενη μέρα για την Γαλλία στα χέρια του Μακρόν: Παζάρια με τους Σοσιαλιστές ή εκλογές που ζητούν Λεπέν και Αριστερά

Την Τρίτη ο Μπαϊρού θα υποβάλει την παραίτησή του, αφήνοντας τον Μακρόν να αντιμετωπίσει μια δύσκολη εξίσωση, με τις χρηματοπιστωτικές αγορές να σηματοδοτούν ανησυχία για την πολιτική και δημοσιονομική κρίση της Γαλλίας.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΜΙΣΙΟΝ 08 Σεπ 2025 | 15:36

ΣΥΡΙΖΑ: Η ελληνική κυβέρνηση είχε ενημερωθεί για τη διαδικασία σχετικά με τον μειωμένο ΦΠΑ σε τρόφιμα - φάρμακα

"Ο πρωθυπουργός της χώρας ισχυρίστηκε πως αγνοεί ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει διαδικασία επί παραβάσει σε βάρος της Ελλάδας".

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 08 Σεπ 2025 | 11:33

Αδωνις Γεωργιάδης: Η μεγαλύτερη φορολογική ελάφρυνση φυσικών προσώπων από το 1830

"Για τομή που αλλάζει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας" έκανε λόγο ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του για τη νέα φορολογική μεταρρύθμιση.

ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ 07 Σεπ 2025 | 17:27

ΣΥΡΙΖΑ: " Σε κάθε του παρουσία ο κ. Μητσοτάκης επιβεβαιώνει την ανάγκη να φύγει το συντομότερο δυνατό"

"Σε κάθε του παρουσία ο κ. Μητσοτάκης επιβεβαιώνει την ανάγκη να φύγει το συντομότερο δυνατό", αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΔΕΘ 07 Σεπ 2025 | 16:50

Οργή Μητσοτάκη για τα σενάρια διαδοχής του: "Θα αστειεύεστε..." - Εκλογές το 2027 χωρίς αλλαγή του εκλογικού νόμου

Τι είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της 89ης ΔΕΘ για εκλογές, παροχές, εξωτερική πολιτική και σκάνδαλα.

"ΠΥΡΑ" 06 Σεπ 2025 | 23:57

Αντιπολίτευση: Σφοδρή κριτική για τα μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ

Ανακοινώσεις μετά την ομιλία του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη εξέδωσαν το ΠΑΣΟΚ, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας και η Ελληνική Λύση

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ 06 Σεπ 2025 | 12:57

ΔΕΘ: "Ο Άδωνις φωνάζει;" - Η απορία Μητσοτάκη όταν επισκέφθηκε το περίπτερο του υπουργείου Υγείας

Ο κ. Μητσοτάκης αντιλήφθηκε κάποιον να φωνάζει δυνατά από μακριά και χαριτολογώντας είπε: "Ο Άδωνις φωνάζει;".

ΠΟΙΟΙ ΠΗΓΑΝ 05 Σεπ 2025 | 19:20

Αλέξης Τσίπρας: Στο πλευρό του η Μπέτυ Μπαζιάνα - Ποιοι βουλευτές έδωσαν το "παρών" στην ομιλία του [βίντεο - εικόνες]

Με ενδιαφέρον αναμενόταν και το ποιοι βουλευτές θα έδιναν το "παρών" στην ομιλία Τσίπρα στο Συνέδριο του Economist

5Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 05 Σεπ 2025 | 18:39

Γεωργιάδης στο Συνέδριο του Economist: "Η ελληνική κοινωνία δεν ασχολείται με τα μεγάλα αλλά μόνο με τα μικρά"

Ο υπουργός Υγείας έκανε λόγο για χιλιάδες νέες καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας, σημαντική προσέλκυση ταλέντων στην επιστήμη και στην καινοτομία, που αντί να φύγουν από την Ελλάδα, μένουν εδώ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 05 Σεπ 2025 | 18:12

Γεωργιάδης: Γεννήθηκα δεξιός, δεν θα μπορούσα να είμαι αριστερός - Λάθος η εμπλοκή μου με το βιβλίο του Πλεύρη

Ο Άδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε τον Κυριάκο Μητσοτάκη "επαγγελματία", ενώ για τον Αλέξη Τσίπρα είπε: "Προσεύχομαι να κάνει κόμμα".

ΣΝΟΜΠΑΡΕΙ 04 Σεπ 2025 | 13:08
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 04 Σεπ 2025 | 10:59

Ο Γεωργιάδης ακύρωσε επίσκεψη στο νοσοκομείο Δράμας: "Απειλούν ότι θα με πυροβολήσουν, έσκισαν πουκάμισο αστυνομικού"

Στην ακύρωση της προγραμματισμένης επίσκεψής του στο νοσοκομείο Δράμας προχώρησε ο Άδωνις Γεωργιάδης, επικαλούμενος κλίμα έντασης και απειλητικά σχόλια σε βάρος του.

«ΘΕΡΜΗ» ΥΠΟΔΟΧΗ 02 Σεπ 2025 | 19:05

Εργαζόμενοι αποδοκίμασαν τον Γεωργιάδη σε νοσοκομείο στην Αλεξανδρούπολη: "Υπουργός εμπορίου και κερδοσκοπίας" [βίντεο]

Οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου "υποδέχτηκαν" με γιουχαΐσματα τον υπουργό Υγείας.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 02 Σεπ 2025 | 09:29

Καμπάνια της Παπαστράτος για να σταματήσουν οι ανήλικοι το κάπνισμα και το άτμισμα

Τι αφορά η νέα καμπάνια για την αποτροπή του καπνίσματος στους νέους

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ 02 Σεπ 2025 | 09:10

Η "Αξιώτισσα" στη Νάξο απαντά στους υπουργούς για το επεισόδιο με τους Ισραηλινούς: "Δεν θα μείνει αναπάντητη η δυσφήμιση"

Απάντηση σε Αδωνι Γεωργιάδη και Παύλο Μαρινάκη έδωσε η "Αξιώτισσα", μετά τις δηλώσεις τους για το επεισόδιο με τους Εβραίους τουρίστες μέσα στην γνωστή ταβέρνα της Νάξου.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 01 Σεπ 2025 | 15:49

Παύλος Μαρινάκης: Ο Τσίπρας έχει κριθεί και ως πρωθυπουργός και ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης

"Δεν νομίζω ότι η επιτυχία ή η αποτυχία αυτής της κυβέρνησης εξαρτάται από το ποιον θα έχει αντίπαλο", τόνισε ο Παύλος Μαρινάκης

ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ 01 Σεπ 2025 | 14:46

Ο Αδωνις Γεωργιάδης νιώθει σαν τον Αριστείδη τον Δίκαιο- Λίγο πριν τον εξοστρακισμό

Το επεισόδιο με τον Αριστείδη τον Δίκαιο και το παράπονο του Υπουργού Υγείας

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 01 Σεπ 2025 | 11:13
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ 30 Αυγ 2025 | 14:47

Γεωργιάδης για επεισόδιο με Εβραίους στη Νάξο: "Αισθάνομαι ντροπή για τους ανόητους, δεν είναι αυτή η Ελλάδα"

"Λέω στους φίλους μας από το Ισραήλ ότι δεν είναι αυτή η Ελλάδα ούτε έτσι ο Ελληνικός Λαός. Είστε ευπρόσδεκτοι εδώ και να έρχεστε, είστε φίλοι μας και ασφαλείς" αναφέρει ο υπουργός Υγείας

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 30 Αυγ 2025 | 12:34

Άδωνις Γεωργιάδης: Τρία ψέματα και μισή αλήθεια για το ΕΣΥ - Πολιτικά-οικονομικά συμφέροντα επιθυμούν την πτώση Μητσοτάκη

Ο Άδωνις Γεωργιάδης κάνει λόγο για προπαγάνδα σε βάρος του ΕΣΥ από πολιτικά-οικονομικά συμφέροντα, με στόχο να πλήξουν τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη

29 Σεπ 2025 | 06:28

Πότε θα πάει ο Μητσοτάκης στον Λευκό Οίκο

Λήξη συναγερμού; Όχι βέβαια. Τώρα θα αρχίσει η "μίρλα" για το γεγονός ότι ο Μητσοτάκης δεν έχει πάρει ακόμα πρόσκληση για τον Λευκό Οίκο, θα αρχίσει η γκρίνια για τα F35 που ο Τραμπ θέλει φαίνεται πάση θυσία να δώσει στον Ερντογάν.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ 24 Σεπ 2025 | 14:24

Ηταν η ακύρωση του ραντεβού Μητσοτάκη - Ερντογάν, ένα "μήνυμα" της Αγκυρας προς την Αθήνα; Τι κρύβει

Η ακύρωση του ραντεβού αιφνιδίασε την ελληνική κυβέρνηση που ψάχνει να ερμηνεύσει το γεγονός

24 Σεπ 2025 | 07:52

Η "κατάληψη" στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη

Υποθέτω έχει να κάνει και με την αδυναμία της αντιπολίτευσης να δημιουργήσει ένα αντικυβερνητικό ρεύμα και κίνημα και να δώσει μορφή και περιερχόμενο στον αγώνα τους. Στον αγώνα τους να φύγει επιτέλους ο Μητσοτάκης.

ΜΑΝΟΛΗΣ ΚΑΨΗΣ 20 Σεπ 2025 | 13:26

Ο Ανδρέας Λοβέρδος στο ΚΚΜ

Το ερώτημα παραμένει: Γιατί όλοι φεύγουν από το ΠΑΣΟΚ και δεν έχουμε ούτε έναν να έκανε την αντίστροφη πορεία;

ΜΑΝΟΛΗΣ ΚΑΨΗΣ 17 Σεπ 2025 | 08:03

Πλέον δεν είναι ούτε δημοκράτης ούτε απλά δεξιός

Η αλήθεια είναι ότι τώρα πλέον είναι απλά νεκρός. Ούτε δημοκράτης, ούτε απλά δεξιός. Μακαρίτης.

13 Σεπ 2025 | 12:37

Η πρώτη δημοσκόπηση

Το πιο χαρακτηριστικό νούμερο από τη δημοσκόπηση, είναι αυτό για την "ικανοποίηση" από τις παροχές που ανακοινώθηκαν στην ΔΕΘ. Οι μισοί από εκείνους που εκτιμούν ότι θα έχουν όφελος από τη μείωση της φορολογίας, δηλώνουν ταυτόχρονα ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τα μέτρα. Γιατί; Γιατί δεν τους αρέσει η κυβέρνηση είναι η απάντηση.

10 Σεπ 2025 | 07:52

Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης

O Γεωργιάδης ήταν προκλητικός. Προκλητικός που ακύρωσε την επίσκεψή του στο νοσοκομείο της Δράμας, προκλητικός και με τα όσα είπε μετά για τα επεισόδια στην είσοδο του νοσοκομείου πριν από την άφιξή του.

06 Σεπ 2025 | 09:44

Δημογραφικό: Να ξυπνήσουμε γιατί χανόμαστε (Τάσος Γιαννίτσης)

Διαβάζοντας την εισήγηση για το δημογραφικό πρόβλημα που έκανε ο Τάσος Γιαννίτσης στην επετειακή εκδήλωση για τα 51 χρόνια του ΠΑΣΟΚ (και μπράβο τους για την ιδέα), σε πιάνει η ψυχή σου.

03 Σεπ 2025 | 07:15

Στην Αξιώτισσα στη Νάξο

Όποτε βλέπω σε ταβέρνα ή εστιατόριο, πανό, αφίσες και λοιπά πολιτικά μηνύματα, τα οποία "μοστράρει" ο ιδιοκτήτης πιστεύοντας προφανώς ότι με τον τρόπο αυτό επηρεάζει πεινασμένες συνειδήσεις, απλώς αποχωρώ.

01 Σεπ 2025 | 07:21

Εκλογολογίες και κομματικοί σχεδιασμοί

Ακόμα και η αναμενόμενη εμφάνιση του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ με τις γνωστές παροχές του Σεπτεμβρίου εντάσσεται πάντως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σε μια εκλογική στρατηγική.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ 24 Σεπ 2025 | 14:24

Ηταν η ακύρωση του ραντεβού Μητσοτάκη - Ερντογάν, ένα "μήνυμα" της Αγκυρας προς την Αθήνα; Τι κρύβει

Η ακύρωση του ραντεβού αιφνιδίασε την ελληνική κυβέρνηση που ψάχνει να ερμηνεύσει το γεγονός

ΕΠΙΣΤΟΛΗ 19 Σεπ 2025 | 22:14

Συγκίνηση: Το μεγάλο ευχαριστώ των γονιών 4χρονου αγοριού που τραυματίστηκε σοβαρά αλλά σώθηκε από τους γιατρούς του ΕΣΥ

Στην ιστορία αναφέρθηκε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του στη Βουλή- Η επιστολή ευχαριστώ στους γιατρούς δημοσιεύεται στην Καθημερινή

ΘΡΥΛΟΣ 16 Σεπ 2025 | 17:39

Ρόμπερτ Ρέντφορντ: O ωραίος ξανθός - Ο γιος βιοπαλαιστή που ήθελε να γίνει ζωγράφος αλλά τελικά ξετρέλανε το Χόλιγουντ

Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ μεσουράνησε πρωταγωνιστώντας σε ταινίες σταθμούς ενώ άφησε ισχυρό αποτύπωμα για τον αριστερό ακτιβισμό του

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ THETOC 16 Σεπ 2025 | 06:39

Η Αδαμαντία Λιόλιου έχει το "μικρόβιο" της δημοσιογραφίας - Από τη Νομική στην καρδιά των μεγάλων γεγονότων

Η δημοσιογράφος Αδαμαντία Λιόλιου -που βρίσκεται στο τιμόνι του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΕΡΤnews κάθε Σαβ/κο- μιλά για την ευθύνη του να ενημερώνεις τους πολίτες, για τις προκλήσεις της νέας τηλεοπτικής εποχής και τις στιγμές που τη συγκλόνισαν.

ΚΑΤΑΜΕΣΤΟ ΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ 14 Σεπ 2025 | 13:18

"Απόλυτη" και κάτι παραπάνω

Η Άννα Βίσση απέδειξε για ακόμα μια φορά γιατί παραμένει η "Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ", ίσως... και κάτι παραπάνω.

ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΣ 09 Σεπ 2025 | 14:01

Γαλλία: Αυτός είναι ο 43χρονος που ξεσηκώνει τον κόσμο για να παραλύσει τη χώρα με τις απεργίες- Η ιστορία του

"Αύριο, η Γαλλία τραβά χειρόφρενο" - Ποιος είναι ο 43χρονος που κινητοποιεί τους Γάλλους καλώντας τους να πουν ΟΧΙ στο κράτος του Παρισιού.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 29 Σεπ 2025 | 15:39

Παύλος Μαρινάκης: Αν παραγγέλλουμε αποφάσεις στη δικαιοσύνη όπως συνέβαινε επί Τσίπρα, τότε για ποια δημοκρατία μιλάμε;

"Για κάθε αίτημα μόνη αρμόδια να απαντήσει είναι η δικαιοσύνη" είπε ο Παύλος Μαρινάκης για τα όσα ζητά ο απεργός πείνας Πάνος Ρούτσι

ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ 29 Σεπ 2025 | 15:31

Ποιος θα "πληρώσει" εκλογικά ένα κόμμα Καρυστιανού - Ποιο κόμμα κινδυνεύει περισσότερο με καθίζηση

Τι δείχνουν οι δημοσκοπήσεις αλλά και οι εκτιμήσεις των πολιτικών αναλυτών για τις επιπτώσεις ενός κόμματος Τεμπών

ΒΟΡΕΙΩΣ 29 Σεπ 2025 | 13:54

Μονοκατοικία στο Ψυχικό απέκτησε η Ολγα Κεφαλογιάννη- Εχει εμβαδόν 687 τμ

Η μονοκατοικία της υπουργού Τουρισμού είναι εμβαδού 687 τμ

ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ 29 Σεπ 2025 | 13:52

Αγόρασε μεζονέτα στη Βάρη 286 τμ ο Γιώργος Παπανδρέου- Πήρε δάνειο από την τράπεζα

Ο πρώην πρωθυπουργός αγόρασε μια διώροφο ημιτελή μονοκατοικία στη Βάρη

ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 29 Σεπ 2025 | 13:52

Το πόθεν έσχες της Ζωής Κωνσταντοπούλου - Τι δήλωσε για εισοδήματα και ακίνητα

Στη δημοσιότητα δόθηκαν σήμερα οι δηλώσεις πόθεν έσχες των πολιτικών προσώπων για τα έτη 2023 και 2024, οι οποίες αφορούν στις χρήσεις του 2022 και του 2023 αντίστοιχα.

ΑΝΕΣΗ 29 Σεπ 2025 | 13:29

Πόθεν Εσχες: Τρία ακίνητα και εισοδήματα 1,7 εκ ευρώ για το ζεύγος Στ. Κασσελάκη - Τάιλερ Μακμπέθ

Ο σύζυγος του προέδρου του Κινήματος Δημοκρατίας Τάιλερ Μακμπέθ δεν δηλώνει κανένα εισόδημα ή ακίνητο στο όνομά του.

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΜΑΡΑ 29 Σεπ 2025 | 13:26

Γεωργιάδης: Η Καρυστιανού ασκεί αντιπολίτευση από το βάθρο της μητέρας που έχασε το παιδί της

"Το ενδεχόμενο κόμμα της Καρυστιανού ή το να συμμετέχει και το ενδεχόμενο κόμμα του Τσίπρα ανήκουν στη σφαίρα της Κεντροαριστεράς" είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 29 Σεπ 2025 | 13:03

Η περιουσία των πολιτικών αρχηγών - Τι δήλωσαν στα πόθεν έσχες για τα οικονομικά έτη 2023 και 2022

Τα πόθεν έσχες των πολιτικών αρχηγών και συνολικά των υπόχρεων πολιτικών προσώπων για τη διετία 2023-2024 (χρήση 2022, 2023) έδωσε στη δημοσιότητα το πρωί της Δευτέρας, η Βουλή.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 29 Σεπ 2025 | 12:38

Πόθεν έσχες: Η απίστευτη αμοιβή των 18,4 εκατ. ευρώ για τον βουλευτή Παύλο Σαράκη - Δικηγόρος στην υπόθεση Novartis

Ο ανεξάρτητος βουλευτής Παύλος Σαράκης είναι ο πλουσιότερος στην ελληνική Βουλή.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ 29 Σεπ 2025 | 12:33

Ανδρουλάκης από Χίο: Πλήρες σχέδιο συγκάλυψης από την κυβέρνηση για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ - Αδιανόητο και προσβλητικό

"Μιλάμε για πράγματα αδιανόητα, προσβλητικά και για τις μνήμες των ανθρώπων και περιφρονητικά για τη νοημοσύνη του λαού", τόνισε.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 29 Σεπ 2025 | 12:31

Οι δηλώσεις πόθεν έσχες του Κυριάκου Βελόπουλου για τα οικονομικά έτη 2023 και 2022

Αναρτήθηκαν σήμερα οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης "πόθεν έσχες" των πολιτικών προσώπων. Τι δηλώνει ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος.

ΒΟΥΛΗ 29 Σεπ 2025 | 12:22

Πόθεν έσχες: Οι δηλώσεις του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Νίκου Ανδρουλάκη - Εισόδημα 128.000€ και καταθέσεις ένα εκατ. ευρώ

Τι δηλώνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, στη δήλωση περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες).

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 29 Σεπ 2025 | 11:58

Το πόθεν έσχες του Σωκράτη Φάμελλου - Τι δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ για το 2022 και 2023

Αναρτήθηκαν σήμερα στο site της Βουλής των Ελλήνων οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης "πόθεν έσχες" των πολιτικών προσώπων.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 29 Σεπ 2025 | 11:40

Το πόθεν έσχες του Κυριάκου Μητσοτάκη: Το δάνειο 150.000 ευρώ από την αδερφή του και το οικόπεδο στο Ζαγόρι

Αναρτήθηκαν σήμερα οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης "πόθεν έσχες" των πολιτικών - Η δήλωση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.