
"Κανένα θέμα, ούτε οποιοσδήποτε συναγερμός υπάρχει σχετικά με την στατικότητα του κτιρίου της Βουλής των Ελλήνων", ανέφερε ο πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας, σχετικά με δημοσίευμα εφημερίδας.
"Κάθε καλοπροαίρετη επισήμανση, ειδικά όταν αυτή προέρχεται από διακριμένους καθηγητές είναι καλοδεχούμενη" ανέφερε ενημερώνοντας του κοινοβουλευτικούς συντάκτες ο κ. Τασούλας και πρόσθεσε πως το κτίριο παρακολουθείται συνεχώς από τους μηχανικούς της Τεχνικής Υπηρεσίας της Βουλής.
Η απάντηση για το υπόγειο γκαράζ
Υπογράμμισε πως "κάθε έργο εκσυγχρονισμού που έχει γίνει στη Βουλή των Ελλήνων έχει βελτιώσει και ενισχύσει τη στατικότητα του κτιρίου" και πρόσθεσε ότι στην κατασκευή του υπόγειου γκαράζ της Βουλής δεν υπήρξαν μπαζώματα (επιχωματώσεις) αλλά τοποθετήθηκαν πάσσαλοι υποστήριξης που ενδυνάμωσαν τη στατικότητα του κτιρίου. Επίσης, και στα έργα του θόλου του Κοινοβουλίου που έγιναν το 2018 ελήφθησαν όλα τα τεχνικά δεδομένα και αυτά έγιναν με τις πιο σύγχρονες τεχνικές που έχουν θωρακίσει το ιστορικό κτίριο.
Η παρακολούθηση του κτιρίου της Βουλής από μηχανικούς και την τεχνική υπηρεσία της είναι συνεχείς, ακόμα και οι επιφανειακές ρωγμές που υπήρξαν σε εσωτερικούς τοίχους του ισογείου και σε ένα γραφείο του δευτέρου ορόφου κατά τον σεισμό του Ιουνίου του 2019, αυτές επιτηρούνται συνεχώς και δεν έχει παρατηρηθεί καμία μεταβολή τους, σημείωσε ο πρόεδρος του Κοινοβουλίου.
Τι προηγήθηκε
Για το "καμπανάκι” που έκρουσε αναφορικά με τις ρηγματώσεις που εντοπίστηκαν στο κτήριο της Βουλής, μίλησε ο ομότιμος Καθηγητής Αντισεισμικής Τεχνολογίας στο ΕΜΠ, Παναγιώτης Καρύδης, στην εκπομπή του ΑΝΤ1 "Καλημέρα Ελλάδα”.
"Υπάρχουν κάποια ρήγματα, που πρέπει να δουν τη βαρύτητά τους", τόνισε ο κ. Καρύδης, συμπληρώνοντας ότι "όπως σε κάθε παλιό κτήριο, ιδιαίτερα όταν είναι τόσο σημαντικό, είναι απαραίτητο να γίνει περαιτέρω εξέταση". Σύμφωνα με σχετική μελέτη, εντοπίστηκαν 10 ρηγματώσεις στο εσωτερικό, άλλη μία στην κύρια είσοδο πάνω από τον Άγνωστο Στρατιώτη, λόγω της κατασκευής του υπόγειου γκαράζ.
Ο Καθηγητής Αντισεισμικής Τεχνολογίας υπογράμμισε πως θα έπρεπε να είχε γίνει μελέτη, πριν κατασκευαστεί το υπόγειο γκαράζ. "Είναι ένας διάδρομος πολύ μακρύς, αναπτύσσεται ταχύτητα και δημιουργούνται ταλαντώσεις", εξήγησε και σημείωσε πως "το μπάζωμα φαίνεται ότι "έκατσε”".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr