Follow us

Σάλος με τη δήλωση Καρυστιανού για τις αμβλώσεις - Τσουνάμι αντιδράσεων για "ακροδεξιά σκοταδιστική αντίληψη"

'Εντονη ήταν η αντίδραση της κυβέρνησης, της αντιπολίτευσης και του καλλιτεχνικού κόσμου, με τα κόμματα να κάνουν λόγο για για αδιαπραγμάτευτο και θεμελιώδες δικαίωμα στην άμβλωση.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
καρυστιανου

Θύελλα αντιδράσεων ξεσήκωσαν οι δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού για τις αμβλώσεις καθώς εκτός από τον πολιτικό κόσμο (κυβέρνηση και αντιπολίτευση), ενώ έντονη ήταν και η αντίδραση ανθρώπων από το καλλιτεχνικό στερέωμα.

Όλα ξεκίνησαν από τη χθεσινή συνέντευξη της πρώην προέδρου του Συλλόγου των συγγενών των θυμάτων στα Τέμπη στο Open, όπου η Μαρία Καρυστιανού, η οποία πρόκειται να μετέχει σε κόμμα που θα κατέβει στις επόμενες εκλογές, άνοιξε ζήτημα αναφορικά με τις αμβλώσεις στη χώρα.

Κληθείσα να απαντήσει για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και τις αμβλώσεις, αρχικά δήλωσε -βγάζοντας εκτός το κομμάτι της θρησκείας- ότι "η πολιτεία οφείλει να δημιουργεί μια κοινωνία στην οποία όλοι θα αισθάνονται καλά" ωστόσο, στη συνέχεια μίλησε μεν για το δικαίωμα των γυναικών στο σώμα τους αλλά αναφέρθηκε και στο "δικαίωμα του εμβρύου".

Η ίδια δηλώνει διχασμένη αναφορικά με τη σύγκρουση των δύο παραπάνω "δικαιωμάτων", ενώ έκανε λόγο για ηθικά ζητήματα τα οποία μπορεί να είναι και θέματα "δημόσιας διαβούλευσης".

"Επειδή σέβομαι την ελεύθερη βούληση και είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη, θεωρώ ότι είναι ένα θέμα δημόσιας διαβούλευσης, ας αποφασίσει η κοινωνία τι θα ήθελε να γίνει. Υπάρχει μια ιδιαιτερότητα στο θέμα, γιατί αφορά τα δικαιώματα της γυναίκας, αλλά και του εμβρύου". Κάνοντας ακόμη επίκληση της ιατρικής της ιδιότητας, δήλωσε "επειδή είμαι και παιδίατρος, λόγω της επιστήμης μου, διχάζομαι στο ποια δικαιώματα πρέπει να είναι παραπάνω, δεν μπορώ να τα ιεραρχήσω".

Παράλληλα, η Μ. Καρυστιανού επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι "μια γυναίκα μπορεί να αποφασίσει βεβαίως για το σώμα της. Το θέμα είναι ότι στην περίπτωση των αμβλώσεων υπάρχει και ένα άλλο ηθικό θέμα. Δεν έχει σημασία τι λέω εγώ ή τι πιστεύετε εσείς. Στη δημόσια διαβούλευση η πλειοψηφία, οι περισσότεροι, θα έχουν καλύτερη άποψη και γνώμη και θα είναι πιο δημοκρατικό. Μιλάμε για μια ζωή που μόλις γεννάται. Η επιστήμη μου με έχει βάλει σε θέση να φροντίζω τη ζωή που έχει δημιουργηθεί, δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω. Κατανοώ πλήρως και το δικαίωμα της γυναίκας, αν θέλει την τεκνοποίηση ή όχι".​

Η κα Καρυστιανού σημείωσε ακόμα ότι "τη στιγμή που ξεκινάει από τους τρεις μήνες να χτυπάει η καρδιά ενός παιδιού, θεωρείται μια ζωή που έχει δημιουργηθεί", ενώ πρόσθεσε- απαντώντας για τη νομιμότητα των αμβλώσεων- ότι είναι νόμιμες και ότι η ίδια μιλά για το "ηθικό" ζήτημα. Και αναφέρθηκε και στη διαβούλευση: "Θέματα τα οποία μπορεί να αφορούν το πώς θέλει να λειτουργεί η κοινωνία μας, μπορεί να λύνονται με διαβουλεύσεις. Όχι το συγκεκριμένο, γενικότερα".

Μαρινάκης: Δε θα γυρίσουμε πίσω σε συζητήσεις για θέματα που έχουν λυθεί

Θέση για τις δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού σχετικά με τις αμβλώσεις και το ότι αν είναι θέμα δημόσιας διαβούλευσης, πήρε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης.

Κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών κληθε΄ςι να σχολια΄σει τις επίμαχες δηλώσεις ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε ότι "το πιο φοβερό είναι ότι αυτό ακούγεται και από έναν γιατρό".

Ο ίδιος υπογραμμίζοντας ότι "το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω" πρόσθεσε ότι "δεν πρόκειται να γυρίσουμε πίσω ή τουλάχιστον όσο είμαστε εμείς τα πράγματα σε συζητήσεις οι οποίες είναι λυμένες και κάθε γυναίκα, κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος να ορίζει το σώμα του. Τελεία και παύλα".

Διαβάστε Επίσης

Μαζικά πυρά και από την αντιπολίτευση

Άμεση ήταν η αντίδραση και από το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και τη Νέα Αριστερά. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης εξαπέλυσαν βολές κατά της Μ Καρυστιανού.

"Το δικαίωμα της γυναίκας να κάνει ό,τι θέλει με το σώμα της έχει κατοχυρωθεί και το θέμα έχει επιλυθεί οριστικά από το 1986 με την εισήγηση της τότε υφυπουργού του Ανδρέα Παπανδρέου, Μαρίας Κυπριωτάκη, με το νομοσχέδιο για την τεχνητή διακοπή της κύησης, παρά τις τότε λυσσώδεις αντιδράσεις της ΝΔ του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Εδώ και 40 χρόνια το θέμα θεωρείται λήξαν. Οτιδήποτε άλλο είναι ως άποψη ακροδεξιά. Είναι μια άποψη που έχει διατυπώσει στην Ελλάδα μόνο η Ακροδεξιά και ο κ. Θάνος Πλεύρης", δήλωσε στο OPEN ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παναγιώτης Δουδωνής.

Στο ίδιο πάνελ, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης, , υποστήριξε πως "αυτή η θέση, όπως διατυπώθηκε, είναι θέση της Ακροδεξιάς και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ".

αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος είναι κατάκτηση του δυτικού πολιτισμού, όλα τα υπόλοιπα είναι συζητήσεις που παραπέμπουν στην Τεχεράνη", συμπλήρωσε ο ίδιος.

"Η δήλωση Καρυστιανού ανοίγει επικίνδυνους δρόμους"

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και ο τομέας Δικαιωμάτων & Ισότητας του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι "η δήλωση της Μ. Καρυστιανού για το δικαίωμα στην άμβλωση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους".

"Η πρόσφατη δήλωση της Μαρία Καρυστιανού ότι οι αμβλώσεις πρέπει να τεθούν σε "δημόσια διαβούλευση" δεν είναι απλώς ατυχής: είναι βαθιά πολιτική και επικίνδυνη. Πρόκειται για μια σκοταδιστική αντίληψη που ιστορικά συνδέεται με θεοκρατικά καθεστώτα, τον βαθύ αμερικανικό Νότο και την τραμπική ιδεολογία" τονίζει ο τομέας Δικαιωμάτων & Ισότητας του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει:

"Στην Ελλάδα (η άμβλωση είναι νόμιμη από το 1986) και στην Ευρώπη, η συντριπτική πλειονότητα των κρατών αναγνωρίζει το δικαίωμα αυτό ως θεμελιώδες. Ελάχιστες - κι αποκαλυπτικές ως προς την ακραία συντηρητική ιδεολογία τους – οι εξαιρέσεις. Το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση δεν χαρίστηκε. Κατακτήθηκε μέσα από δεκαετίες αγώνων φεμινιστριών απέναντι στην πατριαρχία, την έμφυλη βία και την θρησκοληψία. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν παζαρεύονται και δεν ζυγίζονται με δημοψηφίσματα και "διαβουλεύσεις"".

"Η κ. Καρυστιανού δηλώνει πως ιδεολογικά δεν βρίσκεται "ούτε δεξιά ούτε αριστερά". Ωστόσο η αμφισβήτηση της στο δικαίωμα της άμβλωσης την τοποθετεί αυτόματα στο κόμμα Νίκη, που ήδη εκπροσωπείται στην Βουλή" τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.

ΚΚΕ: Το αναφαίρετο δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση δεν μπαίνει σε "διαβούλευση"

"Η αμφισβήτηση του δικαιώματος των γυναικών στη νόμιμη και ασφαλή άμβλωση από την κυρία Μαρία Καρυστιανού αποκαλύπτει και τις αντιδραστικές, συντηρητικές ιδέες τού υπό διαμόρφωση κόμματός της", επισημαίνει σε σχόλιό του το Τμήμα της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ για την Ισοτιμία και τη Χειραφέτηση της Γυναίκας.

"Αυτό το κατεκτημένο δικαίωμα δεν τίθεται σε 'δημόσια διαβούλευση', είναι αδιαπραγμάτευτο και πρέπει να συνοδεύεται με όλη την αναγκαία επιστημονική και κοινωνική στήριξη, στο πλαίσιο ενός αποκλειστικά δημόσιου και δωρεάν συστήματος υγείας", προσθέτει και σημειώνει: "Επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά ότι, πίσω από γενικόλογες διακηρύξεις, είναι πολύ εύκολο να κρύβονται αναχρονιστικές, συντηρητικές και αντιδραστικές ιδέες".

Σακελλαρίδης: Βαθιά προβληματική και άκρως επικίνδυνη η δήλωση Καρυστιανού

"Η υπεράσπιση της δικαιοσύνης, του κράτους δικαίου και των δικαιωμάτων δεν μπορεί να γίνεται α λα καρτ. Δεν μπορούμε να επικαλούμαστε αποσπασματικά ορισμένες όψεις τους και να αποσιωπούμε ή να υποβαθμίζουμε άλλες που αφορούν μια μεγάλη μερίδα της κοινωνίας" τόνισε γραμματέας της Νέας Αριστεράς Γαβριήλ Σακελλαρίδης. .

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η τοποθέτηση της Μ. Καρυστιανού για τις αμβλώσεις σήμερα στο Open, ως ζήτημα που απαιτεί "δημόσια διαβούλευση" επειδή δήθεν τίθενται σε αντιπαράθεση "τα δικαιώματα του εμβρύου" με τα δικαιώματα των γυναικών, είναι βαθιά προβληματική και άκρως επικίνδυνη. Και αυτό γιατί κουμπώνει –δυστυχώς– με μια διεθνή, συντονισμένη επίθεση της Ακροδεξιάς, που επιχειρεί να επαναφέρει την απαγόρευση των αμβλώσεων: από τις ΗΠΑ του Τραμπ μέχρι την Ουγγαρία του Όρμπαν", αναφέρει στην ανάρτησή του ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης και προσθέτει: "Οι γυναίκες έχουν κατακτήσει το δικαίωμα στην άμβλωση ύστερα από δεκαετίες αγώνων, υπερασπιζόμενες την επιλογή, την αυτοδιάθεση του σώματός τους και το θεμελιώδες δικαίωμα στην υγεία".

"Το άνοιγμα αυτής της συζήτησης από την Μ. Καρυστιανού δεν προμηνύει τίποτα θετικό για τη δικαιοσύνη, τις ελευθερίες και το κράτος δικαίου. Αντίθετα, πυκνώνει τα μαύρα σύννεφα σε μια συγκυρία όπου η κοινωνία δεν αντέχει άλλη οπισθοδρόμηση. Αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναι ένα σαφές, καθαρό και αδιαπραγμάτευτο μέτωπο απέναντι στον συντηρητισμό και την Ακροδεξιά" σημειώνει ο γραμματέας της Νέας Αριστεράς.

Πλεύρης: "Θα μείνει μια γυναίκα έγκυος και θα την υποχρεώσουμε να γεννήσει;"

Τις δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού σχετικά με τις αμβλώσεις κλήθηκε να σχολιάσει ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Θάνος Πλεύρης ο οποίος μιλώντας στην ΕΡΤ τόνισε ότι στο θέμα των αμβλώσεων "ο ελληνικός νόμος έχει μια εξαιρετική ισορροπία". Εξήγησε ότι για το χρονικό διάστημα τριών μηνών, μεταξύ των δικαιωμάτων του εμβρύου και της κυοφορούσας, επικρατούν τα δικαιώματα της κυοφορούσας.

"Επομένως, σε αυτό το τρίμηνο η μητέρα έχει απόλυτο δικαίωμα για το τι θα κάνει. Άρα, πρόκειται για έναν σταθμισμένο νόμο που δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω συζήτηση".

Στο πλευρό της Καρυστιανού ο πρώην βουλευτής της Νίκης που βανδάλισε την Πινακοθήκη

Με δημόσια ανάρτησή του, ο πρώην βουλευτής της Νίκης και νυν ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος έχει βρεθεί πριν από μερικούς μήνες στο επίκεντρο της επικαιρότητας μετά τον βανδαλισμό έργων στην Εθνική Πινακοθήκη, παρενέβη στη συζήτηση που άνοιξε γύρω από το ζήτημα των αμβλώσεων. Στην τοποθέτησή του, υπερασπίζεται τη Μαρία Καρυστιανού, κάνοντας λόγο για απόπειρα δημόσιας "παγίδευσής" της μέσω στοχευμένων ερωτήσεων.

Στο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου ο προσφεύγει ο Νίκος Καραχάλιος

Στο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών έχει προσφύγει ο Νίκος Καραχάλιος κατά της Μαρίας Καρυστιανού, καταθέτοντας επίσημη καταγγελία, αφού όπως κρίνει "είναι δόλιο και αντιδεοντολογικό" μια γιατρός να εκφράζει δημοσίως και από τηλεοπτικό βήμα ιατρικές κρίσεις σε βάρος προσώπων που της ασκούν κριτική, κάνοντας λόγο, όπως αναφέρει, για ανάγκη ψυχιατρικής παρακολούθησης.

Ο γνωστός επικοινωνιολόγος μιλώντας στα "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ", επιβεβαίωσε ότι έχει προβεί στη συγκεκριμένη ενέργεια, ενώ κάλεσε τη Μαρία Καρυστιανού να επισκεφθούν από κοινού ειδικό, προκειμένου, όπως ανέφερε, να διαπιστωθεί ποιος από τους δύο "έχει σώας τας φρένας και ποιος αποκρύπτει την αλήθεια".

Αντιδράσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο

Ανάμεσα σε όσους διαφώνησαν έντονα με την τοποθέτησή της Μ. Καρυστιανού για τις αμβλώσεις ήταν ο Φοίβος Δεληβοριάς και ο στιχουργός Νίκος Μωραΐτης.

Ο Φοίβος Δεληβοριάς που είχε συμμετάσχει στη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο για τα θύματα της τραγωδίας, άφησε αιχμές κατά της Μαρίας Καρυστιανού, σχολιάζοντας:

"Μετά και από τις σημερινές δηλώσεις της κυρίας Καρυστιανού για τις αμβλώσεις, μας γίνεται ακόμη πιο σαφές γιατί ο Σύλλογος των Συγγενών των Θυμάτων κρατάει τόσο εμφατικά τις αποστάσεις από κείνην και το υπό δημιουργίαν κόμμα της. Μαζί τους 100%. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε διαβούλευση".

Από την πλευρά του ο Νίκος Μωραΐτης δήλωσε:

"Θέμα δημόσιας διαβούλευσης το δικαίωμα της γυναίκας στην άμβλωση; Θα κάνουμε debate για το εάν η γυναίκα έχει δικαίωμα στο σώμα της το 2026; Θα φτάσουμε στις εποχές που πετσόκοβαν αλμπάνηδες το γυναικείο σώμα επειδή ήταν παράνομες οι αμβλώσεις; Και μόνο που, λόγω της δημοτικότητας της κυρίας Καρυστιανού, ανοίγει τέτοια συζήτηση σήμερα στη χώρα είναι ανατριχιαστικό. Απεριόριστος σεβασμός στη μητέρα Καρυστιανού που ζητάει δικαιοσύνη για το παιδί της. Με την πολιτικό Καρυστιανού κάθετη διαχωριστική γραμμή από εμένα, με όποιο προσωπικό κόστος. Ως εδώ. Δεν θα γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω. ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ".

Αντιπαράθεση Πλακιά - Δεληβοριά

Δημόσια αντιπαράθεση μεταξύ του Νίκου Πλακιά και του Φοίβου Δεληβοριά ξέσπασε τις τελευταίες ώρες, με αφορμή μια ανάρτηση του δημοφιλούς καλλιτέχνη, με την οποία εξέφραζε τις αντιρρήσεις του για τις δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού σχετικά με τις αμβλώσεις.

Ο Νίκος Πλακιάς καταλόγισε μεγάλο μερίδιο ευθύνης στον Φοίβο Δεληβοριά για τις νομικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών, λόγω της συναυλίας που είχε διοργανωθεί στο Καλλιμάρμαρο και στην οποία συμμετείχε και ο αγαπημένος στο κοινό καλλιτέχνης.

Στην ανάρτηση του Φοίβου Δεληβοριά, με αφορμή τις δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού για τις αμβλώσεις και με την οποία τόνισε πως συντάσσεται με τους συγγενείς οι οποίοι "κρατούν αποστάσεις από την ίδια και το υπό διαμόρφωση κόμμα της", ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε από κάτω με επικριτικό τόνο.

Ειδικότερα, μίλησε για νομικά εμπόδια που αντιμετώπισαν οι συγγενείς και δημιουργήθηκαν από τα χρήματα της εν λόγω συναυλίας, ενώ του θύμισε τη φράση "εγώ θα τραγουδήσω έστω και μόνος μου για την Μαρία", τονίζοντάς του ότι "δεν ξεχνάμε" και πως "η ζημιά έγινε Φοίβο και είναι ανυπολόγιστη".

Ο Φοίβος Δεληβοριάς επανήλθε και απάντησε με δικό του σχόλιο, μέσω του οποίου ξεκαθάρισε ότι "εξακολουθώ και στηρίζω όλους τους συγγενείς (και την κυρία Καρυστιανού) στο ζήτημα", αλλά του επισήμανε πως "είμαι κοντά σας σε ό,τι με χρειαστείτε -αν χρειάζομαι κάπου ως καλλιτέχνης. Δεν θέλω όμως να γίνομαι μπροστάντζα σε πράγματα με τα οποία διαφωνώ και τα αντιμάχομαι από μικρό παιδάκι".

Διαβάστε Επίσης

Η ανάρτηση του Φοίβου Δεληβοριά:

"Μετά και από τις σημερινές δηλώσεις της κυρίας Καρυστιανού για τις αμβλώσεις, μας γίνεται ακόμη πιο σαφές γιατί ο Σύλλογος των Συγγενών των Θυμάτων κρατάει τόσο εμφατικά τις αποστάσεις από κείνην και το υπό δημιουργίαν κόμμα της. Μαζί τους 100%. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε διαβούλευση".

Το σχόλιο του Νίκου Πλακιά:

"Εσύ δεν ήσουν, Φοίβο Δεληβοριάς τότε που σας είπα να μην κάνετε την συναυλία γιατί δεν θα έχει καλά αποτελέσματα αυτή η κίνηση; Έχεις πολύ μεγάλο μερίδιο , όπως και οι υπόλοιποι καλλιτέχνες που συμμετείχαν τότε , για όλο αυτό που δημιουργήσατε με τα έσοδα αυτής της συναυλίας. Και δεν εννοώ ότι δημιουργήσατε την πολιτικό Μαρία, αλλά τα νομικά εμπόδια που βρέθηκαν στον δρόμο μας και τα οποία γίνανε με χρήματα που μαζέψατε εσείς. 30 υπογραφές συγγενών σας προσκομίσαμε τότε και θυμάμαι που είπες: εγώ θα τραγουδήσω έστω και μόνος μου για την Μαρία. Δεν ξεχνάμε. Και τώρα λες ότι είσαι δίπλα μας. Η ζημιά έγινε Φοίβο και είναι ανυπολόγιστη".

ΠΛΑΚΙΑΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Η απάντηση του Φοίβου Δηληβοριά στον Νίκο Πλακιά:

"Νίκο Πλακιά, χαίρομαι ειλικρινά που μιλάμε, δεν είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε ως τώρα. Αυτό που είπα τότε είναι πως θα έπαιζα και για έναν μόνο γονέα αν μου το ζητούσε, γιατί θεωρώ το ζήτημα σοβαρό και την αδικία -όπως την έβλεπα να ξεδιπλώνεται στις εξεταστικές και στην όλη διαδικασία- μεγάλη. Εξακολουθώ και στηρίζω όλους τους συγγενείς (και την κυρία Καρυστιανού) στο ζήτημα αυτό και θεωρώ πως στο ποσοστό που η συναυλία και οι κινητοποιήσεις ευαισθητοποίησαν για το θέμα σας, δεν ήταν λάθος η αποδοχή μας να συμμετάσχουμε.

Δεν μπορώ να συνδεθώ με μετέπειτα προσωπικές επιλογές του κάθε συγγενούς, όμως -και ειδικά η συγκεκριμένη δήλωση που την θεωρώ ατυχή, για να το πω καλοπροαίρετα, προσωπικά μου προκαλεί πολύ δυσάρεστα συναισθήματα. Δεν γινόταν να μην το πω. Είμαι κοντά σας σε ό,τι με χρειαστείτε -αν χρειάζομαι κάπου ως καλλιτέχνης. Δεν θέλω όμως να γίνομαι μπροστάντζα σε πράγματα με τα οποία διαφωνώ και τα αντιμάχομαι από μικρό παιδάκι. Με σεβασμό και εκτίμηση".

ΠΛΑΚΙΑΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα τη Δευτέρα, ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε σε ανάρτηση του δημοσιογράφος Στέφανου Δαμιανού για τη Μαρία Καρυστιανού: "Εμένα με σταυρώσατε επειδή σας είπα την αλήθεια ήρθε η ώρα της Μαρίας τώρα;"

Συγκεκριμένα, με ανάρτησή του ο δημοσιογράφος τόνισε ειρωνικά: "Υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων η Καρυστιανού που προσπαθεί να ισορροπήσει σε δύο βάρκες… Να πω ότι πέφτω από τα σύννεφα… ψέματα θα πω και δε θέλω".

Απαντώντας στην ανάρτηση αυτή ο κ. Πλακιάς σχολίασε: "Τι έγινε ρε @dstefanos το γύρισες και εσύ το μπιφτέκι; Πάει η μάνα των Τεμπών και η κάθαρση; Εμένα με σταυρώσατε επειδή σας είπα την αλήθεια ήρθε η ώρα της Μαρίας τώρα;. Ξέρεις τι λένε στο χωριό μου: Πότε αυγά πότε πουλιά" κατέληξε ο Νίκος Πλακιάς.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Τα νέα μουσεία της Αθήνας που έρχονται το 2026

Γνωστοί χώροι πολιτισμού αντικρίζουν μία νέα εποχή, προχωρώντας σε αναβαθμίσεις και έργα επέκτασης. Παράλληλα, νέοι μουσεία ανοίγουν τις πόρτες τους και ανανεώνουν την πολιτιστική σκηνή της ελληνικής πρωτεύουσας.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 20 Ιαν 2026 | 10:14

H Καρυστιανού τα βάζει με τα... ΜΜΕ μετά τον σάλο για τις αμβλώσεις: "Διαστρεβλώθηκε σκοπίμως η απάντησή μου"

Την πρώτη απάντησή της μετά τον σάλο που ακολούθησε τη χθεσινή τοποθέτησή της για το ζήτημα των αμβλώσεων, έδωσε η Μαρία Καρυστιανού.

ΣΑΛΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ 20 Ιαν 2026 | 09:42

Καραχάλιος για Καρυστιανού: Μια υπερδεξιά μεσαιωνικού τύπου - Ταυτίζεται με τους πιο ακραίους

"Στενός της συνεργάτης άνοιξε το θέμα επαναποινικοποίησης της μοιχείας", πρόσθεσε για τη Μαρία Καρυστιανού ο Νίκος Καραχάλιος.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΟΥΡΛΑΣ 20 Ιαν 2026 | 09:08

Δικηγόρος Καρυστιανού: Φρικτή δολοφονία η άμβλωση - Να κάνουμε δημοψηφίσματα και για τη μοναρχία

"Ένα βρέφος δολοφονείται με έναν φρικτό τρόπο. Πρόκειται για μία φρικτή δολοφονία ενός ανθρώπου που δεν μπορεί να αμυνθεί", δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σούρλας.

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 20 Ιαν 2026 | 07:24

Ο πρώην βουλευτής της Νίκης που βανδάλισε την Πινακοθήκη, υπερασπίζεται την Καρυστιανού για τις αμβλώσεις

Ο Νίκος Παπαδόπουλος παρενέβη στη συζήτηση που άνοιξε γύρω από το ζήτημα των αμβλώσεων - Στην τοποθέτησή του υπερασπίζεται τη Μαρία Καρυστιανού

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΟΝΤΡΑ 19 Ιαν 2026 | 23:58

Μετωπική Πλακιά με Δεληβοριά για Καρυστιανού: "Εχεις μεγάλο μερίδιο ευθύνης" - "Δεν θέλω να γίνομαι μπροστάντζα"

Ο Νίκος Πλακιάς απάντησε σε μια δημοσίευση του Φοίβου Δεληβοριά στο Facebook, με την οποία εξέφρασε τη διαφωνία του για τις δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού

ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ 19 Ιαν 2026 | 20:24

Opinion Poll: Προβάδισμα της ΝΔ 16,8% έναντι του ΠΑΣΟΚ - Από ποια κόμματα αντλεί ψηφοφόρους το κόμμα Καρυστιανού

Τι απαντούν οι πολίτες για Μαρία Καρυστιανού, Αλέξη Τσίπρα και Αντώνη Σαμαρά

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 19 Ιαν 2026 | 18:58

Πλακιάς για Καρυστιανού: Εμένα με σταυρώσατε επειδή είπα την αλήθεια, τώρα ήρθε η ώρα της Μαρίας;

"Πάει η μάνα των Τεμπών και η κάθαρση; Εμένα με σταυρώσατε επειδή σας είπα την αλήθεια ήρθε η ώρα της Μαρίας τώρα;"

ΣΤΗΝ ΕΡΤ 19 Ιαν 2026 | 16:27

Πλεύρης για αμβλώσεις: "Θα μείνει μια γυναίκα έγκυος και θα την υποχρεώσουμε να γεννήσει;"

Ο Θάνος Πλεύρης ανέφερε ότι ο ίδιος διαφωνεί ηθικά και θρησκευτικά με την άμβλωση, σχολιάζοντας τις δηλώσεις Καρυστιανού

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 19 Ιαν 2026 | 16:21

Δεληβοριάς και Μωραΐτης για δηλώσεις Καρυστιανού περί αμβλώσεων: "Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε διαβούλευση"

"Απεριόριστος σεβασμός στη μητέρα Καρυστιανού, με την πολιτικό Καρυστιανού κάθετη διαχωριστική γραμμή" - "Να γιατί ο Σύλλογος κρατάει τόσο εμφατικά τις αποστάσεις"

ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΤΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΤΟΥΣ 19 Ιαν 2026 | 16:21

Νίκος Καραχάλιος: Καταγγέλει την Καρυστιανού στον Ιατρικό Σύλλογο – "Ζητώ τον πειθαρχικό της έλεγχο"

Ο κ. Καραχάλιος κινήθηκε θεσμικά μετά το σχόλιο της κ.Καρυστιανού ότι "χρειάζεται ψυχίατρο"

«ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ» 19 Ιαν 2026 | 15:53

Μαζικά... πυρά της αντιπολίτευσης κατά της Καρυστιανού μετά τις επίμαχες δηλώσεις για τις αμβλώσεις

"Εδώ και 40 χρόνια το θέμα θεωρείται λήξαν", τονίζει η αντιπολίτευση για το δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση - Βολές από ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Αριστερά

"ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ" 19 Ιαν 2026 | 14:18

Μαρινάκης για Καρυστιανού και αμβλώσεις: Δε θα γυρίσουμε πίσω σε συζητήσεις για θέματα που έχουν λυθεί

"Το πιο φοβερό είναι ότι αυτό ακούγεται και από έναν γιατρό" δήλωσε ο Παύλος Μαρινάκης αναφορικά με τις δηλώσεις της Μ. Καρυστιανού για τις αμβλώσεις και το αν είναι θέμα δημόσιας διαβούλευσης

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 19 Ιαν 2026 | 13:31

Μαρινάκης: Εγκρίθηκαν οι τέσσερις συμβάσεις για τους υδρογονάνθρακες - Στόχος οι έρευνες να ξεκινήσουν το 2026

Εγκρίθηκαν από το Ελεγκτικό Συνέδριο οι τέσσερις συμβάσεις που αφορούν στους διαγωνισμούς υδρογονανθράκων της κοινοπραξίας Chevron - Helleniq Energy, ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης.

ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ 19 Ιαν 2026 | 12:48

Θέμα αμβλώσεων ανοίγει η Καρυστιανού: "Και το έμβρυο έχει δικαιώματα, όχι μόνο οι γυναίκες"- Νέα επίθεση στον Τσίπρα

Αναφερόμενη στις αμβλώσεις η Μ. Καρυστιανού δήλωσε διχασμένη σε σχέση με τη σύγκρουση του "δικαιώματος" της γυναίκας στο σώμα της και του "δικαιώματος του εμβρύου".

ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ 19 Ιαν 2026 | 12:12

Πλακιάς για Καρυστιανού: Λάθος στιγμή να κάνει κόμμα - Ο σύλλογος δεν εκπροσωπεί ούτε το 5% των οικογενειών

"Είναι αποκλειστικά μέρα μνήμης για τους νεκρούς των Τεμπών και ημέρα θύμησης για τα παιδιά μας, δεν χωρούν σημαίες και πολιτικές", τόνισε ο Νίκος Πλακιάς

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΜΕΣΙ ΚΑΙ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ 19 Ιαν 2026 | 10:06

Δρυμιώτης: Στο 10-12% Καρυστιανού και Τσίπρας - "Μονόδρομος η ΝΔ, δεν αποκλείω αυτοδυναμία"

"Δεν πιστεύω ότι για δεύτερη φορά ο λαός θα κάνει το λάθος να εμπιστευτεί ερασιτέχνες. Θες να χτίσεις σπίτι πας σε πολιτικό μηχανικό, είσαι άρρωστος πας σε γιατρό. " δήλωσε ο κ. Δρυμιώτης.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 18 Ιαν 2026 | 11:02

Καρυστιανού: Φταίω για τα Τέμπη γιατί επέτρεψα στους πολιτικούς να απαξιώσουν τη ζωή μας

Ολη η συνέντευξη της Μαρίας Καρυστιανού στο "Down Town" Κύπρου - "Δεν αντέχω να μπω σε τρένο - Η Μάρθη μού παρουσιάστηκε με φτερά, σαν άγγελος"

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ 18 Ιαν 2026 | 10:39

Γεωργιάδης: Οι πολιτικές της Καρυστιανού δεν μπορεί να είναι μόνο Τέμπη - Ιδιος με το 2015 ο Τσίπρας

"Λέτε να μην ήξερα ότι θα πάθω πολιτική ζημιά;" είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τις δηλώσεις του πριν τις μεγάλες συγκεντρώσεις για τα Τέμπη πέρυσι

ΣΤΟ YOUTUBE 18 Ιαν 2026 | 09:08

Παπαργύρης (GPO): Η Καρυστιανού έχει τη δυναμική να διεκδικήσει τη 2η θέση - Πόλος εξουσίας μαζί με Τσίπρα

Ανάλυση από τον Διευθυντή Ερευνών της GPO, Αντώνη Παπαργύρη - "Το κόμμα Καρυστιανού προσελκύει κυρίως απολιτίκ και αναποφάσιστους ψηφοφόρους"

ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΜΑΡΙΑ ΓΡΑΤΣΙΑ 17 Ιαν 2026 | 12:23

Νέες επιθέσεις στη Μαρία Καρυστιανού για τη συνέντευξη στο "Down Town" Κύπρου: Η φωτογράφιση με φόντο θρησκευτικές εικόνες

Στο στόχαστρο συγκεκριμένων προφίλ στο Χ μπήκε η έκφραση της Μαρίας Καρυστιανού, αλλά και το φόρεμα που επέλεξε για τη συνέντευξη

ΓΙΑ ΤΑ "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ" 17 Ιαν 2026 | 11:29

Δημοσκόπηση GPO: "Πονοκέφαλος" η Καρυστιανού για Τσίπρα, Ανδρουλάκη - Το 22,8% θα ψήφιζε το κόμμα της

Το 59,2% εκτιμούν ότι το κόμμα Καρυστιανού δεν θα ενισχύσει τον αγώνα για δικαιοσύνη στην υπόθεση των Τεμπών

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ 17 Ιαν 2026 | 09:15

Καρυστιανού: Τον Φεβρουάριο ανακοινώνεται το κόμμα - Ποια είναι η "εξ απορρήτων" της, Μαρία Γρατσία

"Απευθυνόμαστε σε όλους, θα υπάρχουν θέσεις, να μην υποτιμάμε τη νοημοσύνη των πολιτών" λέει η στενή συνεργάτιδα της Μαρίας Καρυστιανού

ΤΙ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ 17 Ιαν 2026 | 08:11

Ξανά στον δρόμο ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Ανάσα με τους αγρότες, αναμονή για το κόμμα Καρυστιανού

Είναι η τρίτη φορά μέσα σε ενάμιση μήνα που ο Κ. Μητσοτάκης "εγκαταλείπει" το Μέγαρο Μαξίμου για να επισκεφθεί μαγαζιά και να συνομιλήσει με πολίτες

ΑΓΡΙΕΥΕΙ Η ΚΟΝΤΡΑ 16 Ιαν 2026 | 23:19

Μετωπική Σκαρίπα με Καρυστιανού: "Με απέλυσε ενώ ήμουν σε δίκη για τα Τέμπη" - "Η συνεργασία μας έληξε τον Δεκέμβριο"

Ο Δημήτρης Σκαρίπας ανέφερε ότι η απόλυσή του τού γνωστοποιήθηκε με αντιδεοντολογικό τρόπο - Η Μαρία Καρυστιανού του καταλόγισε μη υλοποίηση των υπηρεσιών

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 16 Ιαν 2026 | 18:53

Ο Παύλος Μαρινάκης απάντησε σε ερωτήσεις πολιτών: "Γιατί είστε με την Ουκρανία, αλλά δεν είστε με την Παλαιστίνη;"

Στους αγρότες, τους αιώνιους φοιτητές, τη συνταγματική αναθεώρηση, τα αλκοτέστ και διεθνή ζητήματα αναφέρθηκε ο Παύλος Μαρινάκης

DOWN TOWN ΚΥΠΡΟΥ 16 Ιαν 2026 | 13:26

Καρυστιανού: Δεν ξεκίνησα για να γίνω πολιτικός - Ο ηγέτης βγαίνει από τον λαό, δεν αυτοπροτείνεται

"Μαμά θα αργήσουμε. Έχω ξεχάσει τα κλειδιά, οπότε θα χτυπήσω, μην τρομάξεις. Εγώ θα είμαι", είπε η Μαρία Καρυστιανού για το τελευταίο τηλεφώνημα με την κόρη της.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 16 Ιαν 2026 | 13:17

Π. Μαρινάκης: Ο Ανεστίδης ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ μέχρι το 2019 - Δεν τίθεται θέμα παρουσίας του στο Μαξίμου

"Η περίπτωση του Ανεστίδη ξεπερνά τα όρια της χυδαιότητας", επισήμανε ο κ. Μαρινάκης.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ OPEN 15 Ιαν 2026 | 15:48

Επιμένει ο Πλακιάς για Καρυστιανού: Μόνο ζημιά στο θέμα των Τεμπών κάνει η ίδρυση κόμματος

Δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για τις εξελίξεις στο δικαστικό σκέλος της υπόθεσης ο κ. Πλακιάς

ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ 15 Ιαν 2026 | 14:58

Ο Γιώργος Παπαχρήστος "έχει νεύρα" με την Καρυστιανού: Η πολιτική είναι αρένα, δεν είναι κομμωτήριο στην Καλαμαριά

Ενοχλημένος ο γνωστός δημοσιογράφος- στο σχόλιό του στα Νέα- για τη σιωπή της Προέδρου σε ορισμένες καυτές ερωτήσεις

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ 15 Ιαν 2026 | 14:08

Γιατί οι επιθέσεις στην Καρυστιανού- ακόμα και των συγγενών των θυμάτων- δεν μειώνουν τη δημοτικότητά της

Η Μαρία Καρυστιανού δέχεται επιθέσεις τόσο από τους άλλους συγγενείς των θυμάτων όσο και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ 15 Ιαν 2026 | 12:33

Δρυμιώτης για Καρυστιανού: Ούτε ο Μέσι δεν παίρνει μόνος του το Champions League

Ο κ. Δρυμιώτης σχολίασε ότι ο πολιτικός φορέας δεν θα κριθεί με βάση την επικεφαλής, μιλώντας για την κόμμα Καρυστιανού.

ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ 15 Ιαν 2026 | 11:14

Αποστολάκης: Θα είμαι ξανά υποψήφιος στις εκλογές - Ενδιαφέρουσες οι κινήσεις Τσίπρα και Καρυστιανού

Σχολιάζοντας τα πολιτικά εγχειρήματα του Αλέξη Τσίπρα και της Μαρίας Καρυστιανού, ο κ. Αποστολάκης σημείωσε μεταξύ άλλων ότι "και τα δύο έχουν ενδιαφέρον".

ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 15 Ιαν 2026 | 10:57

Κωνσταντοπούλου: Δεν είναι πολιτική αντίπαλός μου η κ. Καρυστιανού - Η χώρα κυβερνάται από λαμόγια

Το σύστημα σίγουρα δεν θέλει οι συγγενείς να είναι αρραγείς, σχολίασε μεταξύ άλλων η κ. Κωνσταντοπούλου.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ 15 Ιαν 2026 | 00:01

Μαρία Καρυστιανού: Δεκτή η παραίτησή της από τον Σύλλογο Θυμάτων των Τεμπών - Ο Ασλανίδης προσωρινός πρόεδρος

Το νέο ΔΣ που θα αναδείξει και νέο πρόεδρο αντί της Μαρίας Καρυστιανού, θα συγκροτηθεί μετά τη Γενική Συνέλευση της 1ης Φεβρουαρίου

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ 14 Ιαν 2026 | 20:20

Ηλίας Παπαγγελής: "Αφού παίζουμε κρυφτούλι... η κ. Καρυστιανού θα μπει στη Βουλή να "ξετρυπώσει’’ τον κ. Καραμανλή "

"... Και τι να κάνει η κυρία Καρυστιανού στο σύλλογο; Να λέει πληρώστε τη ΔΕΗ και πληρώστε τον ΟΤΕ..."

ΟΣΑ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ 14 Ιαν 2026 | 19:07

Τι έδειξε ο έλεγχος στα οικονομικά του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών

Οσα προέκυψαν από τον πρώτο έλεγχο στα οικονομικά του Συλλόγου των Συγγενών των Θυμάτων των Τεμπών

ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ 14 Ιαν 2026 | 14:21

Πλακιάς κατά Καρυστιανού: Αν ζητήσει να έρθουν δίπλα της άλλοι συγγενείς των θυμάτων, δεν θα πάει κανένας

"Με τους συγγενείς που μιλάω, λένε ότι κάνει κακό η πολιτικοποίηση Καρυστιανού", λέει ο Νίκος Πλακιάς.

ΝΑ ΚΑΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ 14 Ιαν 2026 | 14:07

Ο Αλέξης Παπαχελάς γράφει για τους "θυμωμένους" ψηφοφόρους των αντισυστημικών κομμάτων

Η αστική τάξη πολύ συχνά δεν βλέπει τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο, με την άνοδο των αντισυστημικών κομμάτων

ΤΕΜΠΗ 14 Ιαν 2026 | 13:40

Καρυστιανού: Βροχή σχολίων στα social media για την παραίτησή της - "Εμείς με τη Μαρία, εσείς με τη Μαφία"

Η Μαρία Καρυστιανού ανακοίνωσε με ανάρτησή της την παραίτησή της από το ΔΣ του Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 14 Ιαν 2026 | 12:22

Μαρινάκης: Ντροπή να τραμπουκίζονται αγρότες επειδή συνάντησαν τον πρωθυπουργό

Ως "ντροπή" χαρακτηρίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, όσα συνέβησαν στο μπλόκο της Νίκαιας με τα τρακτέρ αγροτών που συνάντησαν τον πρωθυπουργό.

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ 14 Ιαν 2026 | 12:05

Κόντρα Ξένιας Κουναλάκη με Στάθη Καλύβα για Καρυστιανού: Το "κόμμα ΧΑΜΑ" και ο "ρηχός συναισθηματισμός"

Οι αναφορές του καθηγητή Στάθη Καλύβα για το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού προκάλεσαν την αιχμηρή απάντηση της δημοσιογράφου Ξένιας Κουναλάκη.

«ΝΕΟ ΜΕΙΖΟΝ ΗΘΙΚΟ ΑΤΟΠΗΜΑ» 14 Ιαν 2026 | 11:30

Νέα επίθεση Καραχάλιου στην Καρυστιανού για την παραίτησή της: "Ανήθικοι οι συγγενείς; Ελεος κυρία μου"

"Επικράτησε ο διχασμός που εσύ προκάλεσες αυταρχική και αλλοπρόσαλλη Μαρία", σημειώνει ο Ν. Καραχάλιος.

"ΝΙΚΗ PLUS" 14 Ιαν 2026 | 11:03

Εκκλησιαστικό παρασκήνιο με την Καρυστιανού: Οι "σκληρές μονές" του Αγίου Όρους και η στήριξη στο νέο κόμμα

Όσο περνούν οι μέρες φαίνεται πως η κ. Καρυστιανού διαπερνά οριζόντια όλο το αντισυστημικό φάσμα, παίρνοντας ψήφους από την Αριστερά μέχρι την –πολύ– Δεξιά.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΕΜΠΩΝ 14 Ιαν 2026 | 09:16

Η Καρυστιανού παραιτήθηκε, αλλά οι αιχμές συνεχίζονται: "Σιωπούσα για να μη σας εκθέσω για τα οικονομικά"

Η κα Καρυστιανού έκανε λόγο για συστηματικά εμπόδια στο έργο της, με αιχμή την άρνηση δημοσιοποίησης των οικονομικών του συλλόγου, και την αμφισβήτηση των παρεμβάσεων στο Ευρωκοινοβούλιο.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 14 Ιαν 2026 | 07:55

Γεωργιάδης σε Καρυστιανού: Στο όνομα της διαφάνειας που ευαγγελίζεστε, πείτε επιτέλους ποιους δεν θέλετε να εκθέσετε

"Θυμίζω ότι κατηγόρησε την ΑΑΔΕ για τον φορολογικό έλεγχο, αλλά εδώ λέει ότι δεν ήθελε να εκθέσει κάποια άλλη Μέλη του Συλλόγου", αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Γεωργιάδης.

14 Ιαν 2026 | 07:51

Ένα είναι το νέο κόμμα

Επιτέλους έχουμε μια γεύση από το ιδεολογικό στίγμα του νέου κόμματος Καρυστιανού και μια γεύση από το κυβερνητικό της πρόγραμμα, το οποίο θυμίζω επεξεργάζονται Σοφοί.

ΑΙΧΜΗΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 13 Ιαν 2026 | 23:13

Μαρία Καρυστιανού: Παραιτήθηκε από το ΔΣ του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών - "Ο διχασμός επικράτησε"

Μακροσκελής ανάρτηση από την Μαριά Καρυστιανού για την παραίτησή της από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών

ΤΕΜΠΗ 13 Ιαν 2026 | 18:36

Χρήστος Κωνσταντινίδης για Μαρία Καρυστιανού: "Δεν θα αλλάξουν τα δεδομένα γιατί θα κάνει κόμμα"

Ο "εμφύλιος" στον Σύλλογο Τεμπών για την παραίτησή της συνεχίζεται - Η Μαρία Καρυστιανού βρίσκεται στο επίκεντρο των αντιδράσεων

ΤΙ ΕΙΠΑΝ 13 Ιαν 2026 | 16:39

Χτύπημα κάτω από τη ζώνη για τη Μαρία Καρυστιανού: Τα σχόλια για το παλτό που κοστίζει πάνω από 3.000 ευρώ

Στο Χ, αλλά και σε εκπομπή του Open, αναφέρθηκε ότι η Μαρία Καρυστιανού φορούσε ένα παλτό Max Mara με κόστος άνω των 3.000 ευρώ

ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ 13 Ιαν 2026 | 14:56

Μαρία Γρατσία: Η εξ απορρήτων της Καρυστιανού αποκαλύπτει "ποιοι κόβονται" από το κόμμα- Εκτός και ο Νικολόπουλος

Η δικηγόρος της Μαρίας Καρυστιανού, Μαρία Γρατσία, μίλησε για όλους όσοι κόβονται από το νέο κόμμα

ΣΥΡΙΖΑ 13 Ιαν 2026 | 12:15

"Μπηχτή" Αρβανίτη για Φαραντούρη: Οι άνθρωποι δεν φαίνονται στους έρωτες, αλλά στα διαζύγια

Για τις δηλώσεις που έκανε σε βάρος του ο Νικόλας Φαραντούρης μετά τη διαγραφή του από τον ΣΥΡΙΖΑ, τοποθετήθηκε ο ευρωβουλευτής Κώστας Αρβανίτης.

ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ 13 Ιαν 2026 | 12:01

Ο σύλλογος προειδοποιεί την Καρυστιανού ότι αν δεν παραιτηθεί, θα την καθαιρέσουν μέσω Γενικής Συνέλευσης

"Δεν θέλουμε ο Σύλλογός μας να συνδεθεί με το όποιο κόμμα κάνει, δεν θέλουμε ο Σύλλογος να γίνει όχημα για προσωπικές επιδιώξεις και φιλοδοξίες", τόνισε η η γραμματέας του συλλόγου.

ΣΤΟ "ΠΡΩΙΝΟ" 13 Ιαν 2026 | 10:36

Καραχάλιος κατά Καρυστιανού: "Είναι serial liar - Την έχουν μαγέψει η Γρατσία με τη γερόντισσα, έχω 600 μηνύματα"

Καταπέλτης ήταν το πρωί της Τρίτης ο Νίκος Καραχάλιος κατά της Μαρίας Καρυστιανού, αποκαλώντας την ίδια serial liar, μετά τα όσα είπε εκείνη σε βάρος του.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 13 Ιαν 2026 | 10:05

"Να εφαρμοστεί ο νόμος", λέει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα - "Κομματικά εγκάθετοι πυρπολούν τη συνάντηση"

"Πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος, χωρίς την Αστυνομία δεν μπορεί να γίνει αυτό", τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για τις αγροτικές κινητοποιήσεις.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 13 Ιαν 2026 | 10:01

Δημοσκόπηση Interview: Στο 32,4% η εκτίμηση για τη ΝΔ - Δεύτερη η Καρυστιανού, μάχη ΠΑΣΟΚ - Τσίπρα για την 3η θέση

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εκτίμησης εκλογικού αποτελέσματος, η ΝΔ συγκεντρώνει 32,4% και ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 14,9%, το ΚΚΕ με 7,3%.

ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣ 13 Ιαν 2026 | 09:32

Η Καρυστιανού αρνείται να παραιτηθεί και προκαλεί τους συγγενείς στον σύλλογο - "Εχω πνευματικό και ηγουμένη"

Πέντε μέλη του ΔΣ του Συλλόγου έστειλαν στις 10/1 επιστολή στη Μαρία Καρυστιανού με την οποία της ζητούσαν να παραιτηθεί από τη θέση του προέδρου - "Είναι παράτυπο" απαντά.

ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ 12 Ιαν 2026 | 21:08

Μαρία Καρυστιανού: Την παραίτησή της από την προεδρία του Συλλόγου των Τεμπών ζητά το ΔΣ - "Είναι παράτυπο" απαντά

"Περιμένω να μου ζητηθεί επισήμως να αποχωρήσω - Εφόσον μου ζητηθεί, ωστόσο, θα παραμέινω", είχε πει η Μαρία Καρυστιανού

ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 12 Ιαν 2026 | 16:25

Καρυστιανού: "Στις επόμενες εκλογές θα συμμετέχουμε και εμείς - Ο Καραχάλιος πρέπει να εξεταστεί από ψυχίατρο"

Η Μαρία Καρυστιανού τόνισε για τους συγγενείς των θυμάτων που έχουν ταχθεί εναντίον της απόφασής της να ιδρύσει κόμμα, ότι δεν θα ανεχθεί οποιονδήποτε στηλιτεύει τον αγώνα της

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 12 Ιαν 2026 | 13:02

Μαρινάκης για αγρότες: "Ο πρωθυπουργός δεν λειτουργεί με τελεσίγραφα - Περιμένουμε τα ονόματα των συμμετεχόντων"

"Αναμένουμε τα ονόματα ούτως ώστε αύριο πιθανότατα το μεσημέρι να δεχθεί ο πρωθυπουργός και το υπόλοιπο κυβερνητικό κλιμάκιο τους εκπροσώπους των αγροτών", δήλωσε ο Παύλος Μαρινάκης.

ΑΙΧΜΗΡΟΣ 12 Ιαν 2026 | 12:15

Γεωργιάδης: Η Καρυστιανού έχει πέραση σε ακροδεξιούς και ακροαριστερούς - Προβλέπω σύγκρουση με Βελόπουλο

"Ευαγγελίζεται το όλα στο φως και την κάθαρση αλλά για τους άλλους. Όσον αφορά αφορά την ίδια δεν λέει τίποτα", είπε ο Αδ. Γεωργιάδης για τη Μ. Καρυστιανού.

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΔ 12 Ιαν 2026 | 11:56

Ο γαλάζιος βουλευτής Σιμόπουλος δεν θεωρεί "αυτομάτως δίκαια" τα αιτήματα των αγροτών και εξηγεί γιατί

"Έρχεται με τη ρομφαία της κάθαρσης για να πάρει από παντού με λαϊκίστικο τρόπο ψήφους", σημείωσε χαρακτηριστικά για τη Μαρία Καρυστιανού.

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ 12 Ιαν 2026 | 11:24

Φαραντούρης: Θα εξαντλήσω τη θητεία μου στο Ευρωκοινοβούλιο, εκτός αν δώσω μάχη για το εθνικό κοινοβούλιο

"Δεν προεξοφλώ τη συμμετοχή μου σε κάποιο κόμμα", ανέφερε σήμερα, μεταξύ άλλων, ο πρώην ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νικόλας Φαραντούρης.

ΤΕΜΠΗ 12 Ιαν 2026 | 06:42

Κόμμα Καρυστιανού: Τι απαντά στις αιχμές των συγγενών -Στάση αναμονής από κυβέρνηση και αντιπολίτευση

Το πολιτικό σύστημα "ανασκουμπώνεται", τα κομματικά επιτελεία προετοιμάζονται για τις επίσημες ανακοινώσεις, και το νέο κόμμα (Καρυστιανού) εργάζεται …αθόρυβα

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΑΦΕΣ 11 Ιαν 2026 | 13:03

Κωνσταντινίδης: "Δεν ήμασταν γνώστες των κινήσεων της Μαρίας Καρυστιανού - Θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί"

Ο κ. Κωνσταντινίδης σχολίασε την προαναγγελία κόμματος από την Μαρία Καρυστιανού και αποκάλυψε γιατί "πάγωσαν" οι εκταφές.

ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 11 Ιαν 2026 | 11:01

Καρυστιανού: Δεν θα είναι στο κόμμα ο Φαραντούρης, ποιους άλλους "κόβει" - Ο πιο στενός της συνεργάτης

"Με προβληματίζει όμως η αντίδραση ορισμένων συγγενών για το κίνημα κατά της διαφθοράς, που σκότωσε τα παιδιά μας", λέει η Καρυστιανού

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 10 Ιαν 2026 | 16:59

Καρυστιανού: Κουρελόχαρτο το Σύνταγμα της χώρας, καταργήστε το Άρθρο 86 - Επίθεση στο πολιτικό σύστημα για διαπλοκή

Στην ανάρτησή της, η Μαρία Καρυστιανού στηλιτεύει τη συμφωνία EU–Mercosur και εξαπολύει βολές κατά Δένδια

10 Ιαν 2026 | 13:36

Ο Νικόλας Φαραντούρης σε νέες περιπέτειες

Πέρασε λέει πρώτα από τα γραφεία των υπουργών της ΝΔ, μετά "τριβόταν" με το ΠΑΣΟΚ, μετά αγάπησε τον Αλέξη Τσίπρα, μετά έγινε Κασσελακικός και τώρα φλερτάρει με το κόμμα Καρυστιανού

ΕΝΤΟΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 10 Ιαν 2026 | 12:42

Καβγάς Τζάκρη και Λαζαρίδη για την... Καρυστιανού - Γιατί έφυγε έξαλλος από το στούντιο ο βουλευτής ΝΔ

Η Θεοδώρα Τζάκρη μίλησε για "αλητεία" από πλευράς ΝΔ, ο Μακάριος Λαζαρίδης αποχώρησε εκνευρισμένος από την εκπομπή

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ 10 Ιαν 2026 | 09:20

"Σπαταλά τον χρόνο": Καρυστιανού κατά Κωνσταντοπούλου στη δίκη για τα βίντεο των Τεμπών - "Καρφί" Γεωργιάδη

Ενταση στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας κατά την εκδίκαση της υπόθεσης για τη διαχείριση του βιντεοληπτικού υλικού το βράδυ του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη

ΜΕ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ 10 Ιαν 2026 | 08:23

Πώς απαντά ο Μητσοτάκης στα "κόμματα" Καρυστιανού -Τσίπρα- Τα 10 χρόνια ηγεσίας στη ΝΔ και η κυβερνητική φθορά

Τα μηνύματα Μητσοτάκη στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΝΔ και τα 10 χρόνια του ίδιου στο τιμόνι του κόμματος

ΣΤΟ "Χ" 09 Ιαν 2026 | 18:56

Πλακιάς για Καρυστιανού: "Τη στηρίζουν πολιτικοί απαρχαιωμένοι και πεταμένοι στο περιθώριο - Αυτή είναι η κάθαρση;"

Ο Νίκος Πλακιάς υπογράμμισε ότι τα ονόματα που ακούγονται για το υπό σύσταση κόμμα, μόνο το νέο, το άφθαρτο και την κάθαρση δεν πρεσβεύουν

Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ 09 Ιαν 2026 | 17:50

Καρυστιανού: Κυβέρνηση και αντιπολίτευση είναι μια γροθιά απέναντι σε έναν γονέα κι ένα κίνημα πολιτών

Η Μαρία Καρυστιανού τοποθετήθηκε για την εξέλιξη της δίκης των Τεμπών και το επερχόμενο κόμμα το οποίο έχει προαναγγείλει.

ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ 09 Ιαν 2026 | 16:36

Πορτοσάλτε για Καρυστιανού: "Απόλυτη ξεφτίλα αν ανακοινώσει κόμμα στην επέτειο της τραγωδίας στα Τέμπη"

"Είναι ευφυέστερη όσων κάνουν αντιπολίτευση - Έχει ένα στυλ και φόρμα, με αστικά χαρακτηριστικά", είπε ο Άρης Πορτοσάλτε για τη Μαρία Καρυστιανού

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 09 Ιαν 2026 | 14:51

Νίκος Νικολόπουλος: Πότε θα γίνει η εξαγγελία για το κόμμα Καρυστιανού -Έχω πολιτική και ιδεολογική συγγένεια

"Μπορώ να λειτουργήσω ως "σιδηρούς βραχίων"", σημείωσε ο πρόεδρος των Ελλήνων Χριστιανοδημοκρατών αναφορικά με ενδεχόμενο ρόλο στο κόμμα Καρυστιανού

ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ 09 Ιαν 2026 | 11:52

Βορίδης για Καρυστιανού: Είχε φανεί πού πήγαινε η δουλειά - Τα λέγαμε τότε και έπεσαν να μας φάνε

"Έπεσαν άλλοι να φάνε την Καρυστιανού τώρα, όπως ο Πολάκης και οι φίλοι του Τσίπρα", είπε ο Μακης Βορίδης.

ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ 09 Ιαν 2026 | 11:24

Κωνσταντινίδης: "Η Καρυστιανού καπηλεύεται τα Τέμπη - Είναι μυστικοπαθής", λέει το ιδρυτικό μέλος του συλλόγου συγγενών

Πυρά κατά της Μαρίας Καρυστιανού, την οποία κατηγόρησε ότι "καπηλεύεται την ιστορία των Τεμπών", εξαπέλυσε ο Χρήστος Κωνσταντινίδης, ο οποίος ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου των συγγενών.

ΤΕΜΠΗ 09 Ιαν 2026 | 10:58

Και ο Ρούτσι "αδειάζει" την Καρυστιανού: Να παραιτηθεί από πρόεδρος του συλλόγου - Δεν με εκπροσωπεί το κόμμα της

Ο ενας μετά τον άλλο, οι συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών, "αδειάζουν" τη Μαρία Καρυστιανού, μετά την ανακοίνωσή της για τη δημιουργία κόμματος.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 09 Ιαν 2026 | 09:18

Δημοσκόπηση GPO: Τα τρία κόμματα που συμπιέζει η Καρυστιανού - Από πού παίρνει ψηφοφόρους

Σύμφωνα με τα ΝΕΑ, η κ. Καρυστιανού, "επιχειρεί να λειτουργήσει εκτός των παραδοσιακών ορίων του συστήματος ευελπιστώντας τη δημιουργία ενός υβριδικού νέου τύπου κόμματος".

ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 09 Ιαν 2026 | 08:06

Επίθεση Πλακιά σε Αρβανίτη: Πήγες με την Καρυστιανού για να μαζέψεις ψήφους, δεν πήγες για τα Τέμπη

Επίθεση στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστα Αρβανίτη, εξαπέλυσε ο Νίκος Πλακιάς, με αφορμή ένα σχόλιο του ευρωβουλευτη για τη Μαρία Καρυστιανού.

ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ 08 Ιαν 2026 | 16:14

Ο Καρτερός επιτίθεται στην Καρυστιανού για τα "καρφιά" στον Τσίπρα: Αντιγραφή ξεφτισμένης και χυδαίας προπαγάνδας

Στο άρθρο του στην "ΕφΣυν" ο Θανάσης Καρτερός κατηγορεί τη Μαρία Καρυστιανού πως με όσα δήλωσε, "είναι λογικό τον Τσίπρα να αντιλαμβάνεται ως αντίπαλο"

ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 08 Ιαν 2026 | 13:44

Φαραντούρης: Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαν προεξοφλήσει τη συμμετοχή τους σε κάποιο κόμμα που δεν έχει ιδρυθεί ακόμα

Να εξηγηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ η αλλεργία στο δημοκρατικό δικαίωμα οποιουδήποτε πολίτη να κατέλθει στην πολιτική, ζήτησε ο κ. Φαραντούρης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ 08 Ιαν 2026 | 13:08

Π. Μαρινάκης για αγρότες: Προϋπόθεση για διάλογο είναι να μην υπάρχουν τα μπλόκα

"Δεν υπάρχουν περιθώρια για περισσότερα μέτρα από όσα ανακοινώσαμε", υποστήριξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης.

«ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ» 08 Ιαν 2026 | 12:38

Δρογώσης για Καρυστιανού: "Η Μάγδα Φύσσα δεν έκανε κόμμα, ούτε πολιτεύτηκε και την έβριζαν οι ακροδεξιοί"

"Η μητέρα Καρυστιανού που έχει τη συμπάθεια όλων μας προχωράει σε εντελώς αψυχολόγητη κίνηση", σχολιάζει ο τραγουδοποιός με αφορμή την ίδρυση κόμματος από τη Μ. Καρυστιανού.

"ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ" 08 Ιαν 2026 | 11:49

Τρύφωνας Αλεξιάδης: Η Καρυστιανού στοχεύει από τους ακροκεντρώους και φτάνει μέχρι την ακροδεξιά

"Όταν αποφασίζει να κατεβεί στην πολιτική τότε θα δεχτεί και κριτική" τόνισε για την Μαρία Καρυστιανού ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ - Τι είπε για τον Αλ. Τσίπρα

ΝΤΟΜΙΝΟ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ 08 Ιαν 2026 | 09:51

Άρχισε το βραχυκύκλωμα στην αντιπολίτευση από το "κόμμα Καρυστιανού" - Πρώτο θύμα ο ΣΥΡΙΖΑ

Αιφνιδιασμός δεν υπήρξε αλλά τούτο δε σημαίνει πως δεν άρχισαν από πολύ νωρίς τα φαινόμενα αντιδράσεων και "φυγόκεντρων" δυνάμεων, με πρώτο θύμα τον "πολυτραυματία" ΣΥΡΙΖΑ.

ΑΙΧΜΕΣ 07 Ιαν 2026 | 22:02

Το Μαξίμου και η Μαρία Καρυστιανού: Σεβασμός στη μητέρα, αλλά αφού κάνει κόμμα γίνεται πολιτική αντίπαλος

Στο κυβερνητικό στρατόπεδο έχει αποφασιστεί ότι η Μαρία Καρυστιανού θα αντιμετωπιστεί ως πολιτικός αντίπαλος εάν αποφασίσει να κατέβει στον στίβο

ΜΑΙΝΕΤΑΙ Ο "ΠΟΛΕΜΟΣ" 07 Ιαν 2026 | 19:58

Πλακιάς για το κόμμα Καρυστιανού: "Θα το ξαναδείτε το έργο σε καινούργια εκδοχή"

Ο Νίκος Πλακιάς τοποθετήθηκε αινιγματικά σχετικά με τη Μαρία Καρυστιανού και την ίδρυση κόμματος

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 07 Ιαν 2026 | 19:08

Μαρινάκης για Βαρουφάκη και τη χρήση ναρκωτικών: "Ντροπή και αηδία - Να στείλουμε στο περιθώριο τέτοιες φωνές"

"Ο διάλογος μπορεί να γίνει χωρίς τα τρακτέρ στον δρόμο - Δεν θα αφήσουμε να κοπεί η χώρα στα δύο", σχολίασε για τα μπλόκα ο Παύλος Μαρινάκης

ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΚΟΜΜΑ 07 Ιαν 2026 | 16:59

Παπαχρήστος: Ποιος πολιτικός θα είναι σίγουρα στο κόμμα Καρυστιανού- Ψαρεύει στο "'ιδιο κοινό" με τον Τσίπρα

"Η Μαρία Καρυστιανού θα διευρύνει το εκλογικό κοινό και θα κινητοποιήσει ψηφοφόρους που απείχαν από την κάλπη".

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ 07 Ιαν 2026 | 14:18

Ο Φάμελλος διέγραψε τον Φαραντούρη που πάει στο κόμμα της Καρυστιανού- Δεν παραδίδει την έδρα

"Ο Νικόλαος Φαραντούρης τίθεται εκτός της ευρωομάδας του κόμματος - Ο ευρωβουλευτής οφείλει να παραδώσει την έδρα στο κόμμα με το οποίο εκλέχθηκε" αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ

«Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ» 07 Ιαν 2026 | 13:45

Γιάννης Ραγκούσης: Άδικη η Μαρία Καρυστιανού για το "όλοι οι πολιτικοί είναι ίδιοι"

"Με εξέπληξε αρνητικά ότι δεν έκανε καμία αναφορά στον κ. Μητσοτάκη που ήταν πρωτεργάτης της συγκάληψης" στα Τέμπη δήλωσε ο Γ. Ραγκούσης για τη Μ. Καρυστιανού

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ 07 Ιαν 2026 | 13:43
«ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΤΛ" 07 Ιαν 2026 | 13:00

Ανδρέας Λοβέρδος: "Το κόμμα Καρυστιανού απευθύνεται κυρίως στον χώρο των ψεκ - Επηρεάζει και τον Τσίπρα"

"Υπάρχει καταρχάς ο χώρος των ψεκ, εκεί κυρίως απευθύνεται, όσοι δεν θέλουν τα εμβόλια κτλ." δήλωσε ο Ανδρέας Λοβέρδος για το κόμμα Καρυστιανού.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ 07 Ιαν 2026 | 12:07

Μύλος στον ΣΥΡΙΖΑ με τον Φαραντούρη: Μένει μέχρι να πάει στην... Καρυστιανού - "Αν πορευτώ αλλιώς, θα ενημερώσω"

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έριξε εκ νέου, νερό στον μύλο της εσωστρέφειας του ΣΥΡΙΖΑ δηλώνοντας εμμέσως ότι μένει μέχρι να φύγει. Σενάρια διαγραφής του.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 07 Ιαν 2026 | 10:15

Γεωργιάδης: "Η Καρυστιανού βγάζει ακροδεξιό προφίλ - Να πει ποιοι της έδιναν λεφτά για να μην κάνει κόμμα"

"Ενώ έλεγα ότι θα κάνει ζημιά στην Κωνσταντοπούλου, τελικά φαίνεται ότι θα κάνει μεγάλη ζημιά στον Βελόπουλο", δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

ΠΗΓΕΣ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ 07 Ιαν 2026 | 08:09

Εξηγήσεις για το κόμμα Καρυστιανού ζήτησε από τον Φαραντούρη ο Φάμελλος - Τι του απάντησε

Επικοινωνία με τον ευρωβουλευτή Νίκο Φαραντούρη, είχε ο Σωκράτης Φάμελλος, προκειμένου να ζητήσει διευκρινίσεις για τη στάση του απέναντι στην πολιτική πρωτοβουλία της κ. Καρυστιανού.