
Με ένα άκρως προκλητικό διαφημιστικό σποτ , όπου δημοσιογράφοι εμφανίζονται να χρηματίζονται για να "διαφημίζουν" την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, ο ΣΥΡΙΖΑ επεδίωξε να "σηκώσει" στην ατζέντα της επικαιρότητας το θέμα της χρηματοδότησης των ΜΜΕ για τις καμπάνιες "μένουμε σπίτι" και "μένουμε ασφαλείς".
Κατέληξε τελικά να "σηκώσει" θύελλα αντιδράσεων, όχι μόνον στον δημοσιογραφικό και πολιτικό κόσμο αλλά και στο εσωτερικό του.
Από το ...διαδίκτυο το έμαθε ο Σκουρλέτης
Στην Κουμουνδούρου, μόνον "ομοψυχία" δεν υπήρξε για το περιεχόμενο, το μήνυμα και την αισθητική του σποτ. Στελέχη αναγκάστηκαν σε διευκρινίσεις μετά την θύελλα αντιδράσεων: Δεν υπήρξε πρόθεση να "τσουβαλιαστούν" οι δημοσιογράφοι, ο στόχος είναι να δώσει η κυβέρνηση τη λίστα με τα ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ, επέμειναν τόσο ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος Αλέξης Χαρίτσης όσο και ο γραμματέας της Κ.Ε , Πάνος Σκουρλέτης. Παρεμπιπτόντως, ασφαλείς πληροφορίες του TheTOC, αναφέρουν ότι ο κ. Σκουρλέτης πληροφορήθηκε το περιεχόμενο του σποτ... από το διαδίκτυο. Του ήρθε... έκπληξη δηλαδή και μάλλον οχι πολύ θετική.
Το σποτ δεν ανατέθηκε σε ...διαφημιστική εταιρεία, κατά πώς γράφτηκε. Είναι δουλειά ομάδας συνεργατών που κατοικοεδρεύει στην Κουμουνδούρου με "αποκλειστική" αρμοδιότητα τα βίντεο και τα τηλεοπτικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ, "πατέντα" που υιοθέτησε εδώ το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης τον τελευταίο χρόνο.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι αφενός δεν συζητήθηκε σε "ευρεία" σύσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ με τα κορυφαία κομματικά στελέχη, παρά μόνον με συγκεκριμένους συνεργάτες του και αφετέρου ότι "διαρροές" που κυκλοφόρησαν ότι ο Α. Τσίπρας είχε άγνοια για το σποτ μέχρι και το ότι ...ενοχλήθηκε για το περιεχόμενό του, στερούνται και αλήθειας και σοβαρότητας.
"Καυγάς" στο εσωτερικό
Από την Παρασκευή το απόγευμα οπότε και κυκλοφόρησε το σποτ, φούντωσαν οι γκρίνιες και στο εσωτερικό του κόμματος, που διχάστηκε: "Είναι λούμπεν, κακόγουστο, προσβλητικό για τους δημοσιογράφους" ανέφεραν στελέχη της "πτέρυγας" των μετριοπαθών του ΣΥΡΙΖΑ ( εκ των "53" και άλλων που βρίσκονται εξ ευωνύμων του Αλέξη Τσίπρα), σε αντίθεση με "προεδρικούς" και πασοκογενείς συμμάχους οι οποίοι το βρήκαν εξαιρετικά "εύστοχο" επικοινωνιακά γιατί "σήκωσε" σκόνη και οδήγησε τον ΣΥΡΙΖΑ να βάλει τη δική του "ατζέντα". Συζητήθηκε ευρέως στο εσωτερικό και η πιθανότητα απόσυρσής του, η οποία απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες υπό την κοινή παραδοχή ότι η "σφαίρα" του σποτ είχε βγει από την θαλάμη και θέμα επιστροφής, δεν υπήρχε.
Αλλαγή πλεύσης και στρατηγικής
Όλα αυτά συνέβησαν το Σάββατο. Δηλαδή, τις πρώτες 24 ώρες που το σποτ και είχε κυκλοφορήσει και είχε προκαλέσει την αντίδραση του δημοσιογραφικού και πολιτικού κόσμου ( για "διασυρμό των ελλήνων δημοσιογράφων" εγκάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ και τον γραμματέα του η ΕΣΗΕΑ ενώ σφοδρή ήταν και η αντίδραση Ν.Δ- ΚΙΝΑΛ- ΚΚΕ).
Μόλις χθες, το "κλίμα" στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, άλλαξε. Ακόμη και οι σφόδρα αντίθετοι με την αισθητική και το μήνυμα του σποτ, συνομολόγησαν ότι "ήταν πετυχημένο". Ένα εκ των κορυφαίων στελεχων της Κουμουνδούρου, ανέφερε στο TheTOC: " Ακούω την κριτική και από δικά μας στελέχη αλλά πρέπει να πω ότι ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ, απλά μέλη και ψηφοφόροι, το χάρηκαν".
Η συζήτηση πια στο κόμμα έχει αλλάξει "πίστα": Ο φόβος πολλών είναι να μην "ανοίξει" η όρεξη των "πολάκηδων" για επαναφορά σε λαϊκiστικου τυπου αντιπολίτευση με σκανδαλοθηρία και ατζέντα πόλωσης.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr