Στην αντεπίθεση περνά ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης που μετά τις εντυπώσεις που προκάλεσαν οι δηλώσεις του «υπέγραψα με πόνο ψυχής» για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων, κατέθεσε στοιχεία από τα οποία προκύπτουν- σύμφωνα με τον ίδιο- όργιο κακοδιαχείρισης και διασπάθισης δημοσίου χρήματος στον ΟΑΣΑ.
Ορισμένοι οδηγοί κάθονται, ενώ άλλοι κάνουν και διπλοβάρδιες, προκειμένου τα λεωφορείο να βρίσκονται στις στάσεις. «Ή κάποιοι εκεί βάζανε μαϊμού ρεπό ή έκανα άλλη δουλειά».
«Φωτογράφισε» εταιρία δημοσίων σχέσεων η οποία έλαβε περί τα 104.000 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή του ΟΑΣΑ κατά το 2013 και το 2014. Καταλόγισε ευθύνες για το πάρτι στον απερχόμενο πρόεδρο του ΟΑΣΑ, Γρηγόρη Δημητριάδη, ενώ αναφέρθηκε και σε άλλες απευθείας αναθέσεις που είχε προχωρήσει.
Για παράδειγμα το 2014 για την παραγωγή εταιρικού βίντεο με θέμα το έργο του ΟΑΣΑ και τις εταιρίες του Ομίλου δοθήκαν σε άλλη εταιρεία 13.000 ευρώ, ενώ για την προώθηση της εικόνας των Αστικών Συγκοινωνιών μέσω διοργάνωσης φωτογραφικών δράσεων διατέθηκαν άλλα 15.000 ευρώ.
Στοιχεία παρέδωσε ο υπουργός σχετικά με τα μεταφερόμενα ρεπό των υπαλλήλων των αστικών συγκοινωνιών. Σύμφωνα με αυτά στοιχίζουν 1.000.000 ευρώ, τη στιγμή που το συνολικό έργο έχει πέσει κατά 30% και οι βάρδιες κατά 15%. «Ορισμένοι οδηγοί κάθονται, ενώ άλλοι κάνουν και διπλοβάρδιες, προκειμένου τα λεωφορείο να βρίσκονται στις στάσεις. Ή κάποιοι εκεί βάζανε μαϊμού ρεπό ή έκανα άλλη δουλειά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Σε ότι αφορά τους μισθούς των προϊσταμένων των εταιρειών ο υπουργός υπογράμμισε ότι ο γενικός διευθυντής της ΣΤΑΣΥ λάμβανε καθαρές αποδοχές 3.070 ευρώ και μάλιστα ήταν απόφοιτος του Deree, ενώ ο γενικός διευθυντής (μη υπηρεσιακός) της ΟΣΥ, με θητεία από το 2009 έως σήμερα είχε τις εξής απολαβές: 2013: 42.817,34 ευρώ, 2014: 41.235,22 ευρώ , 2015: 38.633,88 ευρώ (έως 31/10/2015).
Σχετικά με τις δαπάνες των ειδικών και εξωτερικών Συμβούλων έδωσε τους παρακάτω πίνακες, από τους οποίους προκύπτουν τόσο οι σχετικά αυξημένες δαπάνες όσο και η πληθώρα προσωπικού:
Ο υπουργός είπε τέλος ότι η ΟΣΥ δεν έχει συνολικό του αριθμού των ενεργών οδηγών. Αυτό προκύπτει από δύο διαφορετικά ηλεκτρονικά μηνύματα, από δυο διαφορετικές υπηρεσίες (που ελήφθησαν με διαφορά τριών ωρών) , καθώς το πρώτο αναφέρει ότι 4143 έχουν προσληφθεί ως οδηγοί , ωστόσο ενεργοί είναι μόνο οι 3569!