Follow us

Ο Παύλος Μαρινάκης στο TheTOC: Τα μυστήρια με τις υποκλοπές - Τι λέει για το φαινόμενο Κασσελάκης

Ο Παύλος Μαρινάκης μιλάει στο TheTOC για την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση αλλά και τη δουλειά του εκπροσώπου της κυβέρνησης.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΝΟΛΗς ΚΑΨΗς

Αυτό που συμβαίνει, σίγουρα δεν έχει ξανασυμβεί. Η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στην αρχή της δεύτερης θητείας της και αντί η αντιπολίτευση, που μόλις έχει εκλέξει νέο αρχηγό, να την πλησιάζει έστω στις δημοσκοπήσεις, διευρύνεται η διαφορά υπερ του κυβερνώντος κόμματος. Η εξήγηση μάλλον πρέπει να αναζητηθεί λιγότερο στις διαχειριστικές ικανότητες του Κυριάκου Μητσοτάκη, που δοκιμάστηκαν σκληρά το καλοκαίρι με τις φωτιές και μετά με τις πλημμύρες στη Θεσσαλία και περισσότερο στην ανικανότητα του ΣΥΡΙΖΑ να διατυπώσει ενα πειστικό κυβερνητικό αφήγημα.

Ακόμα χειρότερα. Η εκλογή Κασσελάκη δεν φαίνεται να πείθει και ορισμένοι υποστηρίζουν με πειστικό τρόπο, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ένα προϊόν της οικονομικής κρίσης και της περιόδου της χρεοκοπίας, που δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης και θα εξαφανιστεί. Θα γυρίσει στο 3%.

Από την εποχή του ενός κόμματος και μισό, που λέγαμε για την περίοδο 2019-2023 (όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στο 25-30%), περάσαμε στην εποχή του ενός κόμματος (με τον ΣΥΡΙΖΑ να παλεύει γύρω στο 15-17%). Αφού και το ΠΑΣΟΚ δεν δείχνει σημάδια να μπορεί να ξεπεράσει το φτωχό 12-13%, που εκπροσωπεί τους εναπομείναντες νοσταλγούς της ηρωϊκής εποχής του Ανδρέα Παπανδρέου.

Εύκολη εποχή λοιπόν για την κυβέρνηση και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη που μιλάει σήμερα στο TheTOC; Οχι ακριβώς... Η απουσία του ΣΥΡΙΖΑ από το προσκήνιο, που η πλειοψηφία του κόσμου πιστεύει ότι θα τα έκανε ακόμα χειρότερα και από την κυβέρνηση, η απουσία από το προσκήνιο του κόμματος εκείνου που με τις υπερβολές του και την τοξικότητά του, έδινε στην κυβέρνηση το απόλυτο αβαντάζ της σοβαρότητας και της αξιοπιστίας, αφήνει την κυβέρνηση μονη με τις επιδόσεις της. Βαθμολογείται μόνο με τις επιτυχίες της και τις αποτυχίες της. Ενώ και οι παλαιές σκοτεινές υποθέσεις της πρώτης τετραετίας ειστρέφουν και την καταδιώκουν. Οπως είναι η υπόθεση των υποκλοπών.

Ο Παύλος Μαρινάκης στο TheTOC: Τα μυστήρια με τις υποκλοπές - Τι λέει για το φαινόμενο Κασσελάκης

Ο Παύλος Μαρινάκης για τις υποκλοπές

Ερ: Οι περισσότερες ερωτήσεις που δέχεστε πλέον στο briefing είναι για τις υποκλοπές. Έχω την αίσθηση ότι...

Παύλος Μαρινάκης: Δεν είναι οι περισσότερες.

Ερ: Επανέρχεται εν πάση περιπτώσει το θέμα και με ένταση

Παύλος Μαρινάκης: Είναι η ίδια περίπου ερώτηση, από ένα μέρος των μέσων ενημέρωσης.

Ερ: Δεν είναι ξέρετε παράλογο, διότι ακόμη δεν έχουμε μάθει (επισήμως) απολύτως τίποτα. (σ.σ. γιατί έχουμε μάθει πολλά και πολύ δυσάρεστα για το κράτος δικαίου από το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ.)

Παύλος Μαρινάκης: Ναι, αλλά θα ήταν παράλογο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ή ένας εκπρόσωπος της εκτελεστικής ή της νομοθετικής εξουσίας, να μιλάει εξ ονόματος της δικαιοσύνης ή να σχολιάζει μία εν εξελίξει δικαστική διερεύνηση. Όσες φορές και να με ρωτήσουν για οποιαδήποτε εν εξελίξει δικαστική απόφαση θα λάβουν -και έτσι νομίζω είναι το καθήκον μου- την ίδια απάντηση. Είναι μία υπόθεση η οποία είναι στη δικαιοσύνη όπως πολλές άλλες υποθέσεις.

Ερ: Υπάρχει η υποψία όμως ότι είναι στη Δικαιοσύνη ακριβώς για να μη μάθουμε ποτέ τελικά τίποτα.

Παύλος Μαρινάκης: Δεν θα συμφωνήσω και ίσα-ίσα....

Ερ: Μα δεν έχουμε μάθει τίποτα εδώ και ένα χρόνο που γίνεται έρευνα, δεν έχουμε μάθει απολύτως τίποτα.

Παύλος Μαρινάκης: Ως δικηγόρος θα σας απαντήσω. Έχοντας χειριστεί αρκετές ποινικές υποθέσεις- γιατί είμαι σχετικά νεότερος από εσάς κ. Καψή αλλά έχω μία εργασιακή εμπειρία, μία επαγγελματική εμπειρία αλίμονο εάν κατά τη διάρκεια μιας διερεύνησης προδικαστικής διέρρεαν λεπτομέρειες. Πρώτον. Δεύτερον, σε πολιτικό επίπεδο ανελήφθησαν πρωτοβουλίες...

Διαβάστε Επίσης

Ερ: Η δικαιοσύνη δεν δείχνει καμία ιδιαίτερη βιασύνη, να το πω πολύ ευγενικά. Όχι μόνο αυτό, αλλά σας λέω και το τελευταίο επεισόδιο. Οι εισαγγελείς που έκαναν την έρευνα ζήτησαν στοιχεία από την ΑΔΑΕ. Η ΑΔΑΕ αρνήθηκε και μετά πήραν την υπόθεση από τους εισαγγελείς και άλλαξε και η σύνθεση της ΑΔΑΕ. Ε, αυτά προβληματίζουν.

Παύλος Μαρινάκης: Να τα πάρουμε με τη σειρά, αυτά που μπορούμε να σχολιάσουμε και αυτά που μπορούμε να γνωρίζουμε. Ως προς την ΑΔΑΕ θεωρώ υποκριτική και προσβλητική την κριτική της αντιπολίτευσης. Τι θέλει δηλαδή...Τι ήθελε ο κύριος Ανδρουλάκης ή ο ΣΥΡΙΖΑ; Να μείνουμε με μία ανεξάρτητη αρχή με μέλη που η θητεία τους είχε λήξει; Ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία, η προβλεπόμενη διαδικασία. Δεν έγινε αυτό προεκλογικά για να μην κατηγορηθούμε όπως έκαναν εκείνοι στο ΣΥΡΙΖΑ με τον Ποινικό κώδικα. Ξέρετε τι έκαναν κύριε Καψή;

Ερ: Έγινε τη στιγμή που οι εισαγγελείς ζητούσαν στοιχεία τα οποία ενδεχομένως θα έδειχναν ότι υπήρχε κοινό κέντρο παρακολούθησης ΕΥΠ και Predator.

Διαβάστε Επίσης

Παύλος Μαρινάκης: Θα σας απαντήσω. Ξέρετε τι έκανε η αντιπολίτευση το 2019 πριν φύγει από την κυβέρνηση; Νομοθέτησε έναν εκτρωματικό Ποινικό κώδικα ρίχνοντας στα μαλακά... Μισό λεπτό. Ρίχνοντας στα μαλακά...

Ερ: Αυτό λέγαμε πριν από λίγο. Δεν υπάρχει πια ο μπαμπούλας του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν υπάρχει σύγκριση.

Παύλος Μαρινάκης: Μισό λεπτό, μισό λεπτό. Ναι αλλά αυτοί μας κάνουν κριτική. Ρίχνοντας στα μαλακά ανθρώπους οι οποίοι έχουν διαπράξει ειδεχθή αδικήματα. Εμείς δεν το κάναμε αυτό κατ' αναλογία με τις ανεξάρτητες αρχές. Έγιναν εκλογές, τελείωσε η διαδικασία. Πήρε ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση και ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία από τη Βουλή. Πρώτο αυτό. Δεύτερον, όλη αυτή η κριτική η οποία ασκείται δε βασίζεται σε κανένα στοιχείο. Είναι μία κριτική η οποία βασίζεται σε δημοσιεύματα. Σεβαστό προφανώς. Και γνωρίζουν αυτοί οι οποίοι την κάνουν την κριτική, ότι δε θα μπορούσε κανένας εκπρόσωπος ούτε της νομοθετικής, ούτε της εκτελεστικής εξουσίας να απαντήσει σε μία εν εξελίξει υπόθεση. Υπομονή, η δικαιοσύνη κάνει τη δουλειά της.

Εγώ έχω πλήρη εμπιστοσύνη και το έχουμε αποδείξει ακόμα και σε περιπτώσεις που οι αποφάσεις μπορεί να μη μας αρέσουν. Και δεν σας το λέω ως δικηγόρος. Σας το λέω ως ένας νέος άνθρωπος που κουράστηκε να ακούει εκπροσώπους οποιασδήποτε εξουσίας εκτός της δικαστικής, να αγαπάει τη δικαιοσύνη και να την εργαλειοποιεί κατά το δοκούν. Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν οδηγεί πουθενά.

Ερ: Προς το παρόν αυτό που είναι δεδομένο πάντως είναι ότι ενάμιση χρόνο, ένα χρόνο να είμαι πιο ακριβής, γίνεται έρευνα της δικαιοσύνης και ακόμη δε φαίνεται καν να πλησιάζει σε ένα συμπέρασμα.

Διαβάστε Επίσης

Παύλος Μαρινάκης: Εγώ δε γνωρίζω πού βρίσκεται η έρευνα της δικαιοσύνης. Γνωρίζω ότι αναβαθμίσθηκε σε επίπεδο διαδικαστικό. Πήγε δηλαδή σε επίπεδο Αρείου Πάγου για να μην υπάρχει η οποιαδήποτε -όπως η ίδια η δικαιοσύνη λέει- περίπτωση παραγραφής επιμέρους αδικημάτων. Άρα αυτό έγινε για το καλό της έρευνας και για το καλό της υπόθεσης. Το ξαναλέω, είναι μία διαδικασία εν εξελίξει. Ας περιμένουμε τα πορίσματα.

Ερ: Έχω την εντύπωση ότι αν κάνουμε του χρόνου, σε έναν χρόνο από τώρα, άλλη μια συνέντευξη, θα είμαστε στο ίδιο ακριβώς σημείο όσον αφορά τις έρευνες. Αυτή είναι η υποψία μου. Θα το δούμε, δε μπορείτε να μου απαντήσετε φυσικά...

Παύλος Μαρινάκης: Θα το δούμε, αλλά δε θεωρώ ότι είναι έτσι.

Καψής - Μαρινάκης

Κάνετε το σταυρό σας που δεν έχετε απέναντι ισχυρή αντιπολίτευση;

Ερ: Υποθέτω κάνετε και το σταυρό σας που δεν υπάρχει αντιπολίτευση.

Παύλος Μαρινάκης: Προσέξτε, δεν κάνουμε καθόλου το σταυρό μας που δεν υπάρχει αντιπολίτευση και το λέω και σε εσωτερικές συζητήσεις. Το θεωρώ κάτι πολύ κακό αυτό το οποίο συμβαίνει. Το ότι δεν έχουμε μία ουσιαστική και αξιόπιστη αντιπολίτευση.

Ερ: Δεν είστε ο μόνος. Ξέρετε υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν...

Παύλος Μαρινάκης: Θεωρώ ότι είναι μεγάλος κίνδυνος αυτό.

Ερ: ...ότι είναι κακό το ότι δεν υπάρχει ο ΣΥΡΙΖΑ απέναντι σας, γιατί είσαστε μόνοι σας με τις επιδόσεις σας. Δεν υπάρχει ο μπαμπούλας του ΣΥΡΙΖΑ πλέον.

Παύλος Μαρινάκης: Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Το γεγονός όμως ότι δεν έχουμε μία αξιόπιστη και αποτελεσματική αντιπολίτευση κάνει κακό στη χώρα, γιατί υπάρχουν περιπτώσεις που προκειμένου να βρουν αφήγημα, (τα κόμματα της αντιπολίτευης) αντιπολιτεύονται την Ελλάδα. Δυστυχώς είναι πολλές αυτές οι περιπτώσεις. Κάνει κακό και σε εμάς γιατί δεν έχουμε απέναντι μας έναν αντίπαλο πολιτικό, που να μας κάνει μια συγκεκριμένη αντιπρόταση.

Εντάξει ρε παιδί μου τα κάναμε όλα χάλια, να το δεχτούμε, στις φυσικές καταστροφές. Που δεν πιστεύουμε καθόλου ότι είναι έτσι.

Τι αντιπροτείνουν αυτοί που είχαν μία διαλυμένη πολιτική προστασία; Είναι κακό το οικονομικό νομοσχέδιο που αυξάνει το εισόδημα. Τι αντιπροτείνουν; Είναι κακό το νομοσχέδιο για τη φοροδιαφυγή. Τι αντιπροτείνουν; Η λέξη αντιπρόταση είναι πολύ κομβικής σημασίας και για μία αντιπολίτευση και για την κυβέρνηση. Για να μπορούν στο τέλος της ημέρας και οι πολίτες να συγκρίνουν. Άρα όχι, δεν κάνουμε καθόλου το σταυρό μας. Προσευχόμαστε να έχουμε μία αντιπολίτευση.

Ερ: Σίγουρα δε μπορείτε να είστε εσείς, όπως ήθελε ο πρωθυπουργός, δε μπορείτε να είστε εσείς αντιπολίτευση του εαυτού σας.

Παύλος Μαρινάκης: Όχι, μπορούμε, όμως επειδή -και μιλάω έτσι γιατί είμαι από πολύ νέος ελεύθερος επαγγελματίας και δουλεύω όσο θυμάμαι τον εαυτό μου- και έτσι είναι και η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που είναι στην καθημερινότητά μας, μπορούμε να είμαστε αυστηροί κριτές του εαυτού μας με πρώτο τον Πρωθυπουργό, να παίρνουμε τα μηνύματα και από τα μέλη μας και από τους ανθρώπους που μας στηρίζουν, χωρίς ποτέ να έχουν υπάρξει μέλη μας. Και να ακούμε τα αρνητικά πολύ παραπάνω από τα θετικά. Ξέρετε αν κάτι θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό για την πορεία μου στο πλευρό του Πρωθυπουργού είναι ότι δύο χρόνια γυρίσαμε όλη την Ελλάδα. Εμείς δεν πηγαίναμε σε όλη την Ελλάδα για να ακούμε μόνο τα θετικά.

Συνήθως τα προβλήματα -γιατί ο κόσμος τα αρνητικά θα σου πει- ήταν περισσότερα, παρά τις κατακτήσεις οι οποίες ήταν σημαντικές αυτά τα χρόνια. Και τι είπαμε μετά από δύο πολύ σημαντικές εκλογικές επιτυχίες; Όσο και να πήραμε (στις εκλογές) δεν σημαίνει ότι λύθηκαν τα προβλήματα ή ότι μπορούμε να τα κρύψουμε κάτω από το χαλί. Για αυτά πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.

Διαβάστε Επίσης

Ερ: Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το γεγονός ότι δεν υπάρχει το φόβητρο του ΣΥΡΙΖΑ και η ισχυρή κάποτε αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ, κάνει κακό γιατί είσαστε μόνοι σας με τις επιδόσεις σας, αλλά και γιατί σας έχει οδηγήσει και σε μία μεταρρυθμιστική κόπωση. Ότι δε σας ζορίζει η αντιπολίτευση, άρα δεν ζορίζεστε και εσείς να δείξετε έργο.

Παύλος Μαρινάκης: Όχι, μισό λεπτό. Την προηγούμενη τετραετία είχαμε πολύ σημαντικές μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες. Τώρα χρειάζονται δεύτερες συνεδριάσεις Υπουργικού συμβουλίου. Ανακοινώνω κάθε εβδομάδα πολύ σημαντικές πρωτοβουλίες για το ΕΚΑΒ, για συνολικές παρεμβάσεις και προσλήψεις για την υγεία. Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών (για τις διοικήσεις των δημοσίων φορέων). Οι παρεμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας για την επαγγελματική εκπαίδευση.

Οι παρεμβάσεις του Υπουργείου Εργασίας για τους συνταξιούχους που θέλουν να εργάζονται, για την ταχύτερη απονομή των επικουρικών συντάξεων. Όλες οι υπόλοιπες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση της υποδηλωμένης εργασίας, όλα αυτά έχουν γίνει σε τέσσερις μήνες και είναι όλες πολιτικές με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα. Όχι το α λά καρτ το ψεύτικο, με τα πανό και τις πορείες που στο τέλος της ημέρας έγιναν τα αντίθετα από όλους αυτούς τους επαγγελματίες στις πορείες, γιατί αυτή ήταν η μόνη τους ιδιότητα όταν ήρθαν στην κυβέρνηση.

Στέφανος Κασσελάκης

Για το φαινόμενο Κασσελάκης

Ερ: Ο Κασσελάκης ευρέθη και εβαθμολογήθη και δεν…

Παύλος Μαρινάκης: Αυτό προκύπτει προς το παρόν από τις μετρήσεις όλων των δημοσκοπικών εταιριών. Είναι σημαντικές οι δημοσκοπήσεις, αποτυπώνουν αυτό που λέμε "φωτογραφία της στιγμής". Εμείς δεν υπερτιμούμε ούτε υποτιμούμε κανέναν και ούτε πρέπει να το κάνουμε αυτό. Θα κριθούν όλοι από τις πράξεις τους και όσα λένε. Η αλήθεια είναι ότι έχοντας βάλει υπαρχηγούς τον Πολάκη και τον Παππά και έχοντας μια σειρά από ανακοινώσεις οι οποίες είναι ακριβώς ίδιες, ίδιας λογικής με την προηγούμενη τετραετία, φαίνεται ότι έχουμε ουσιαστικά μια δεύτερη, ίδια ουσιαστικά, εκδοχή του ΣΥΡΙΖΑ της προηγούμενης τετραετίας.

Και όχι μόνο της προηγούμενης τετραετίας. Από το 2010-2012 και μετά. Μία από τα ίδια…

Ερ: Άρα δε δείχνετε να ανησυχείτε ιδιαίτερα από τον κύριο Κασσελάκη.

Παύλος Μαρινάκης: Δεν είναι θέμα ανησυχίας, κύριε Καψή. Είναι ότι η κοινωνία είναι αλλού. Έζησε τον λαϊκισμό στο πετσί της. Είδε ότι όλοι αυτοί οι αυτόκλητοι σωτήρες δεν έλυσαν κανένα πρόβλημα. Ίσα-ίσα φόρτωσαν πολλά, δεκάδες δισεκατομμύρια στη χώρα. Δεν βοήθησαν πουθενά. Όλη αυτή η πόλωση, ο διχασμός, η τοξικότητα, η συγκυβέρνηση του 2015-2019 δεν ισχυροποίησε τη χώρα. Το αντίθετο θα έλεγα.

Οπότε η κοινωνία θέλει λύσεις. Εμείς λοιπόν πρέπει να δώσουμε λύσεις. Αυτός είναι ο πήχης. Θα μετρηθούμε για το αν τις δώσαμε και σε ποια ταχύτητα τις δώσαμε, συνολικά προφανώς στην τετραετία και προφανώς σε επιμέρους χρονικά διαστήματα και γι’ αυτό θα αξιολογηθούμε.

Ερ: Ραντεβού στις Ευρωεκλογές για το επόμενο μεγάλο τεστ.

Νίκησε ή έχασε στις εκλογές η Νέα Δημοκρατία;

Ερ: Τελικά χάσατε ή κερδίσατε στις αυτοδιοικητικές εκλογές;

Παύλος Μαρινάκης: Εντάξει ο πρώτος γύρος που είναι όλα τα κόμματα, όλες οι παρατάξεις, γιατί έτσι γίνονται και οι βουλευτικές εκλογές…Βουλευτικές εκλογές δεν γίνονται με δύο επιλογές (δυο γύρους). Σύμφωνα με το σύστημα που έχουμε, έδειξε...

Ερ: Στον πρώτο γύρο;

Παύλος Μαρινάκης: Ο πρώτος γύρος έδειξε ότι είχαμε αυξημένα ποσοστά στις 11 από τις 13 περιφέρειες σε σχέση με τις βουλευτικές εκλογές.

Αρ: Άρα κερδίσατε;

Παύλος Μαρινάκης: Σίγουρα οι αυτοδιοικητικές εκλογές στον πρώτο γύρο που μπορεί να γίνει μία αποτίμηση ποσοστών και συσχετισμών, ήταν μία ακόμα ένδειξη, μια κίνηση εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Πάντοτε βέβαια είναι και οι υποψήφιοι. Δεν ψηφίζονται μόνο οι υποψήφιοι με βάση τις υποστηρίξεις των κομμάτων. Ο καθένας έχει το δικό του σχέδιο.

Ερ: Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί στο δεύτερο γύρο χάσατε σε όλες τις περιπτώσεις απέναντι στους αντάρτες βουλευτές;

Παύλος Μαρινάκης: Καταρχάς δεν είναι όλες οι περιπτώσεις.

Ερ: Εκτός από μία.

Παύλος Μαρινάκης: Είναι της Πελοποννήσου που κερδίσαμε. Ήταν ήδη εφτά περιφέρειες...

Ερ: Γιατί χάσατε σε όλες αυτές τις περιφέρειες που ήταν απέναντι αντάρτες;

Παύλος Μαρινάκης: Στον πρώτο γύρο μετρώνται και οι παρατάξεις και οι στηρίξεις και υπάρχει και μία αποτύπωση των κομμάτων. Στο δεύτερο γύρο είναι και θέμα προσώπων.

Ερ: Άρα δεν κάνατε καλές επιλογές.

Παύλος Μαρινάκης: Προσέξτε, στο τέλος της ημέρας οι πολίτες κρίνουν. Οι πολίτες κρίνουν. Υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις που μπορεί να κέρδισε αυτός που θεωρείται αντάρτης, γιατί προσέξτε κέρδισαν ή οι δικές μας στηρίξεις ή αυτοί που προέρχονται από το χώρο μας. Και αυτό είναι μια πραγματικότητα.

Ερ: Γιατί κέρδισαν όμως οι αντάρτες; Κάνατε κακές επιλογές;

Παύλος Μαρινάκης: Θα σας πω το εξής. Ο δεύτερος γύρος ποτέ δεν είναι αβανταδόρικος για έναν που υποστηρίζεται από το κυβερνόν κόμμα. Εμείς είμαστε η κυβέρνηση του 41%, όχι του 51%. Αυτός είναι ένας λόγος.

Ερ: Λέτε για τις αντι-συσπειρώσεις.

Παύλος Μαρινάκης: Ε βέβαια. Ξέρετε, η εκλογή για κάποιον ο οποίος στηρίζεται από το κυβερνόν κόμμα, όταν είναι στο 41 ή 42%, απέχει μία ή δύο μονάδες. Μετά σίγουρα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, γιατί είθισται να συσπειρώνονται- το είδαμε αυτό σε περιπτώσεις πολλές και σε δήμους και σε περιφέρειες- όλοι οι άλλοι απέναντι σε αυτόν που στηρίζει το κυβερνόν κόμμα. Αυτός δεν είναι ο μοναδικός λόγος.

Κώστας Μπακογιάννης

Ο Παύλος Μαρινάκης για την ήττα του Κώστα Μπακογιάννη

Ερ: Στην Αθήνα έχασε η κυβερνητική παράταξη ή έχασε ο Κώστας Μπακογιάννης;

Παύλος Μαρινάκης: Εντάξει ο Κώστας Μπακογιάννης, ο εν ενεργεία δήμαρχος, ήταν η επιλογή που στηρίξαμε και δεν το μετανιώνουμε αυτό σε καμία περίπτωση. Και όταν κερδίζουμε, όλοι μαζί κερδίζουμε. Όταν χάνουμε, σίγουρα όλοι μαζί χάνουμε.

Στην Αθήνα ο Κώστας Μπακογιάννης βρέθηκε πολύ κοντά στην εκλογή του από τον πρώτο γύρο. Πήρε ένα ποσοστό το οποίο αν δεν κάνω λάθος ήταν αντίστοιχο ή και μεγαλύτερο από ό,τι το 2019, στον αντίστοιχο πρώτο γύρο. Πήγε στον δεύτερο γύρο, έγινε μία εντυπωσιακή εκλογικά ανατροπή. Προφανώς στήριξαν... Δε λέω ότι ο κ. Δούκας προέρχεται από τα άκρα σε καμία περίπτωση. Τον στήριξαν και άνθρωποι οι οποίοι ψήφισαν κόμματα από την αριστερά μέχρι και πιο δεξιά.

Ερ: Έχασε συνεπώς και η κυβερνητική παράταξη και ο Κώστας Μπακογιάννης…

Παύλος Μαρινάκης: Δεν κέρδισε η επιλογή μας και έχασε ο κ. Μπακογιάννης. Ξέρετε δεν μπορούμε να λέμε τα πράγματα όπως μας βολεύουν. Τα πράγματα εμείς έχουμε μάθει να τα λέμε -με πρώτο τον Πρωθυπουργό- όπως είναι. Κερδίσαμε όμως τις περισσότερες περιφέρειες.

Ερ: Συνεπώς ποιο είναι το μήνυμα που πήρατε από τις εκλογές;

Παύλος Μαρινάκης: Το μήνυμα που πήραμε είναι ότι επανεπιβεβαιώθηκε η εμπιστοσύνη των πολιτών σε εμάς, όμως πήραμε και κάποια σημειακά, σημαντικά μηνύματα. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι υπήρξε ένα μήνυμα στη Θεσσαλία. Δεν κέρδισε στον πρώτο γύρο κάποια άλλη επιλογή, όμως υπάρχει, αποτυπώθηκε ενδεχομένως και ένα μέρος της οργής και της αγανάκτησης των πολιτών για το πιο έντονο φυσικό φαινόμενο το οποίο παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια στη Θεσσαλία. Και ασχέτως αν οι αποζημιώσεις προχωράνε πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με άλλα φυσικά φαινόμενα…

Ερ: Μήπως πληρώσατε και τις δηλώσεις Άδωνι και Αυγενάκη;

Παύλος Μαρινάκης: Καταρχάς δεν είναι τα δύο αυτά που λέτε ίδια μεταξύ τους. Η διατύπωση του υπουργού δυστυχώς...

Ερ: Έτσι ερμηνεύτηκαν από την κοινή γνώμη (σαν εκβιασμός).

Παύλος Μαρινάκης: Η διατύπωση του υπουργού του Λευτέρη του Αυγενάκη, ο οποίος κάνει εξαιρετική δουλειά και ο τρόπος που έχουν δοθεί οι αποζημιώσεις, η περισυλλογή των νεκρών ζώων και όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλία και έτσι πρέπει να κάνουμε, είναι υποδειγματικός, γιατί οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να επιστρέψουν γρήγορα στις ζωές τους, η διατύπωση έγινε αντικείμενο παραποίησης και δημιουργήθηκαν σίγουρα κακές εντυπώσεις.

Δεν πιστεύω εγώ ότι κρίνεται ένα εκλογικό αποτέλεσμα από μία ατυχή δήλωση. Και σίγουρα αυτά για τα οποία μας κατηγόρησαν, η ίδια η πραγματικότητα επιβεβαιώνει το αντίθετο. Δεν έχει εφαρμόσει ποτέ την πολιτική της η κυβέρνηση με βάση το πού ανήκει κάποιος δήμαρχος. Συνεργαζόμαστε με όλους τους δημάρχους, αποζημιώνουμε τους πάντες. Προφανώς και δεν κοιτάμε πού ανήκουν, ούτε προχωράμε έργα με βάση (τις πεποιθήσεις των Δημάρχων)... Νομίζω αυτό φαίνεται και προκύπτει ήδη από μία τετραετία και από τον Πρωθυπουργό και όλους τους υπουργούς. Ως προς τις δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη, σας παραπέμπω στον ύμνο του ΕΑΜ την ημέρα της 28ης Οκτωβρίου…

Ερ: Ακούστηκαν πολύ άσχημα πάντως και οι δύο δηλώσεις ακούστηκαν πάρα πολύ άσχημα, σαν εκβιασμός. Αλλά δεν περίμενα να τους εκθέσετε.

Παύλος Μαρινάκης: Μακριά από εμάς οποιοσδήποτε εκβιασμός και νομίζω ότι προκύπτει... Το ξαναλέω, καλύτερα είναι να κρινόμαστε από τα έργα μας. Από το πώς έχει συνεργαστεί η κυβέρνηση με το σύνολο των αυτοδιοικητικών, πώς έχει αυξήσει τη χρηματοδότηση. Ξέρετε πολλοί (λένε ότι) τους αγαπάνε τους δημάρχους γιατί φέρνουν ψήφους. Έτσι βλέπουμε πολλούς την τελευταία στιγμή να πηγαίνουν να αγκαλιάζουν την τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά όταν κυβερνούν- όπως ο ΣΥΡΙΖΑ- βάζουν απλή αναλογική, ναρκοθετούν την αυτοδιοίκηση, υποχρηματοδοτούν τους δήμους. Εμείς κάναμε το αντίθετο.

Και φέραμε και ένα νόμο τώρα- που η αντιπολίτευση δεν τον ψήφισε- για λογοδοσία, διαφάνεια, σε συνδυασμό με την αυξημένη χρηματοδότηση. Αυτά τα έργα που θέλουν οι πολίτες στο τέλος της ημέρας τα θέλουν για τη ζωή τους, για την καλύτερη καθημερινότητά τους και πρέπει να συνεργαστούμε.

Ερ: Σας ρώτησα για τον κύριο Αυγενάκη και τον κύριο Γεωργιάδη χωρίς να περιμένω επ' ουδενί ότι θα τους εκθέσετε. Γιατί ξέρετε είναι μία δυσκολία, όταν κάνεις συνέντευξη με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο: Δεν μπορεί να διατυπώσει προσωπική άποψη. Ό,τι πείτε εκφράζει την κυβέρνηση.

Παύλος Μαρινάκης: Κάνετε λάθος. Εκφράζω την προσωπική μου άποψη. Προφανώς έχω θεσμική υποχρέωση να ενημερώνω τους πολίτες, να ενημερώνω για τα κυβερνητικά πεπραγμένα. Να απαντάω στις ερωτήσεις, σε όλες τις ερωτήσεις. Και νομίζω μπορείτε να το διαπιστώσετε και με τους συναδέλφους σας. Έτσι είναι και υποχρέωση και η δική μου και των προκατόχων μου, να απαντάμε σε όλες τις ερωτήσεις μέχρι και την τελευταία που θα γίνει.

Ερ: Σύμφωνοι. Δεν μπορείτε όμως να εκφράσετε μία προσωπική ένσταση, γιατί θα είναι...

Παύλος Μαρινάκης: Όχι, μπορώ.

Ερ: ...σαν να μην κάνετε τη δουλειά σας.

Παύλος Μαρινάκης: Μπορώ και θεωρώ ότι για να είσαι χρήσιμος σε ένα σύνολο και αυτό επιδιώκει και ο πρωθυπουργός, δεν πρέπει να είσαι πάντοτε ευχάριστος. Πρέπει να λες την άποψή σου και προφανώς και σε εσωτερικές διαδικασίες τεκμηριωμένα ούτως ώστε...

Ερ: Σε εσωτερικές διαδικασίες προφανώς. Δημοσίως δε μπορείτε να πείτε την προσωπική σας άποψη. Εκφράζετε την κυβέρνηση.

Παύλος Μαρινάκης: Νομίζω ότι ειδικά ο δικός μας πολιτικός χώρος έχει αποδείξει ότι έχει πολύ μεγάλο χώρο για προσωπικές απόψεις και όσο κι αν κάποιοι μας κατηγορούν και για την περιβόητη διεύρυνση, είναι πάρα πολύ εποικοδομητική και χρήσιμη. Και από τους λίγους μήνες που έχω την τιμή να είμαι και στα υπουργικά συμβούλια… εγώ δεν περίμενα ποτέ ότι (θα γίνεται τέτοιος εξαντλητικός διάλογος). Και σε μία τέτοια διαδικασία πολλές φορές προσαρμόζονται και πράγματα και καταστάσεις (και τα νομοσχέδια) γίνονται καλύτερα. Στο τέλος της ημέρας τα ακούει όλα ο πρωθυπουργός και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που μέσα από αυτόν το διάλογο, νομοσχέδια έχουν εμφανιστεί σε ακόμα καλύτερη μορφή. Είναι μία ζωντανή διαδικασία και πρέπει να εκφραζόμαστε, αλίμονο.

ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Η κυβερνητική αποτυχία με τις πυρκαγιές το καλοκαίρι και τις πλημμύρες στη Θεσσαλία

Ερ: Πάμε πιο πίσω. Η αρχή της θητείας σας πάντως δεν ήταν η καλύτερη. Και βλέπετε πόσο επιεικής είμαι μαζί σας. Φωτιές, πλημμύρες. Νομίζω χειρότερη έναρξη αυτής της θητείας της κυβέρνησης δε θα μπορούσε να υπάρξει.

Παύλος Μαρινάκης: Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Έχω άλλη άποψη και δεν έχω άλλη άποψη επειδή είμαι κυβερνητικός εκπρόσωπος. Είναι δεδομένο ότι οι συνέπειες των πρωτοφανών φυσικών φαινομένων- σε ένταση δεν είχαν προηγούμενο- είναι σημαντικές και έχουμε καθήκον να τις αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να περιορίσουμε τις συνέπειες για τους πολίτες. Όμως σε τέσσερις μήνες έχουν γίνει πολύ σημαντικά πράγματα για τη χώρα. Για την οικονομία, μια νομοθέτηση ενός πολύ σημαντικού οικονομικού νομοσχεδίου. Έχουμε αυξήσεις σε δημοσίους υπαλλήλους μετά από 14 χρόνια, έχουμε αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στους πολίτες σε μία περίοδο πολύ έντονης εισαγόμενης ακρίβειας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η Ελλάδα δηλαδή έχει καταφέρει και έχει αυξήσει το εισόδημα των πολιτών σε μία περίοδο ακρίβειας. Έχουμε σημαντικές πρωτοβουλίες...

Ερ: Η θητεία σας ξεκίνησε με ένα καταστροφικό καλοκαίρι, όπου οι φωτιές δεν έσβηναν με τίποτα και μετά ακολούθησαν οι πλημμύρες, όπου ο κρατικός τομέας φάνηκε απροετοίμαστος..

Παύλος Μαρινάκης: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μας βρήκαν δύο πολύ έντονα φυσικά φαινόμενα. Ειδικά οι πυρκαγιές ήταν οι περισσότερες και είχαμε τις περισσότερες ημέρες που είχαμε ακραίο κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς, από οποιοδήποτε καλοκαίρι στο παρελθόν. Σίγουρα υπήρχαν σημαντικές επιπτώσεις από αυτά τα φυσικά φαινόμενα. Όμως στους τέσσερις μήνες αυτούς δεν ήταν μόνο οι φωτιές και οι πλημμύρες.

Είναι δεδομένο ότι πολύ μεγάλο μέρος της κοινωνίας και ειδικά οι πολίτες των περιοχών που επλήγησαν το θεωρούν το πιο σημαντικό θέμα και είναι πολύ σημαντικό θέμα. Και προφανώς οφείλουμε να είμαστε ακόμα πιο προετοιμασμένοι.

Και ήμασταν πιο προετοιμασμένοι από ό,τι άλλες χρονιές. Όμως όπως όσο γρήγορα τρέχουμε εμείς, άλλο τόσο γρήγορα, ίσως και πιο γρήγορα τρέχουν τα φαινόμενα. Για αυτό και οφείλουμε, ενώ είχαμε περισσότερους πυροσβέστες, ενώ είχαμε περισσότερα μέσα, να έχουμε ακόμα περισσότερους πυροσβέστες και ακόμα περισσότερα μέσα.

Ο Παύλος Μαρινάκης για τη φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών

Ερ: Έχω ακόμα δύο ερωτήσεις, σίγουρα δύο ερωτήσεις. Η μία αφορά τη φορολόγηση των ελεύθερων επαγγελματιών. Δεν ξέρουμε ακόμη, τώρα διαβάζουμε τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου. Έχω την εντύπωση ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις πάντως από τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Παύλος Μαρινάκης: Σας μιλάω ως ελεύθερος επαγγελματίας που είμαι, γιατί αυτή ήταν, είναι και θα είναι η ιδιότητά μου, όπως και να τα φέρει η ζωή. Καταρχάς, να πω ότι –δεν σας το κρύβω– ότι έχει αρχίσει και με εκνευρίζει, σε επίπεδο δημοσιευμάτων αυτή η συλλήβδην στοχοποίηση των ελεύθερων επαγγελματιών. Δεν είναι όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες φοροφυγάδες, όπως και καμία επαγγελματική κατηγορία δεν είναι κάτι. Όλες οι επαγγελματικές κατηγορίες έχουν και καλούς και κακούς. Απ’ την άλλη, η φορολογική παρέμβαση δεν είναι μόνο η παρέμβαση για τους ελεύθερους επαγγελματίες, έχει πολλά άλλα: για τα POS, για τα ακίνητα, για τα Airbnb, για τα μετρητά και είναι πολύ σημαντικές παρεμβάσεις που αγγίζουν όλο το φάσμα της φοροδιαφυγής…

Και να πούμε ακόμα ότι όπως και με την ακρίβεια, δεν πατάμε ένα κουμπί και τελειώνει η φοροδιαφυγή. Αυτά ανήκουν σε άλλους πολιτικούς χώρους. Θέλουμε να περιοριστεί. Από την άλλη λοιπόν πάμε σε όλους αυτούς τους επαγγελματίες. Όταν έχεις ένα στατιστικό στα χέρια σου που λέει ότι το 71% των ελεύθερων επαγγελματιών, δηλώνει λιγότερα από τον κατώτατο μισθό των μισθωτών, δηλαδή κάτω από τα 780€ X14, αυτό είναι κάτι…

Ερ: Μη με παρεξηγήσετε, δε θέλω να υπερασπιστώ τους φοροδιαφεύγοντες ελεύθερους επαγγελματίες.

Παύλος Μαρινάκης: Όχι-όχι, μισό λεπτό. Εγώ, λοιπόν, θα πω το εξής.

Ερ: Λέω απλώς ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις από τους ίδιους.

Παύλος Μαρινάκης: Θα πω το εξής. Είναι σημαντικό να εντοπίσουμε τρία σημεία. Σημείο πρώτο: είναι μαχητό το τεκμήριο. Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορεί για λόγους υγείας να μην έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν ή να βγάλουν παραπάνω από τον κατώτατο μισθό. Δεύτερον: εξαιρούνται οι νέοι επαγγελματίες, γιατί ξεκινάει κάποιος, ένας νέος δικηγόρος, ένας νέος πολιτικός μηχανικός, ένας νέος λογιστής. Τα τρία πρώτα χρόνια εξαιρείται του τεκμηρίου, έως τον 4ο και 5ο χρόνο έχει σημαντικές εκπτώσεις.

Και τρίτο δεδομένο: όλα αυτά γιατί γίνονται; Γιατί δεν αυξάνεται ο φορολογικός συντελεστής, μπαίνει μια κατώτατη βάση. Αυτά γίνονται για να καταργηθεί το τέλος επιτηδεύματος και να συνεχίσουμε να επιστρέφουμε τα χρήματα αυτά στην Παιδεία, στην Υγεία, να μειώσουμε κι άλλους φόρους μαζί με τους 50 που μειώσαμε.

Ο Παύλος Μαρινάκης για τη δουλειά του κυβερνητικού εκπροσώπου

Ερ: Τόση ώρα που σας ακούω και βλέπω ότι ξέρετε καλά το νομοσχέδιο –εγώ τώρα το διαβάζω και βλέπω τις λεπτομέρειές του– ο περισσότερος κόσμος έχει την εντύπωση ότι η δουλειά του κυβερνητικού εκπροσώπου είναι μια απλή δουλειά: Σιγά, λέει τη θέση της κυβέρνησης. Υποψιάζομαι ότι είναι λίγο πιο δύσκολη δουλειά, θέλει πολύ διάβασμα.

Παύλος Μαρινάκης: Θέλει διάβασμα και, το κυριότερο, αυτό που θέλει είναι –και το θεωρώ το πιο σημαντικό– δεν αρκεί μόνο να διαβάσεις κάτι, πρέπει να το κατανοήσεις και πρέπει να δεις αυτό πώς ακουμπάει στους πολίτες. Ξέρετε όταν διαβάζουμε μια είδηση "πήραμε την επενδυτική βαθμίδα", είναι όντως πολύ σημαντικό για την οικονομία της χώρας, για την αξιοπιστία της. Αν δε μπορείς εσύ πρώτος, ο ίδιος να καταλάβεις αν αυτό αφορά εσένα ως ελεύθερο επαγγελματία, τον διπλανό σου, τον γείτονά σου, έναν νέο άνθρωπο που θα βρει δουλειά, τότε έχεις χάσει το παιχνίδι.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν έχουν όλοι την "κάψα", να το πούμε έτσι, που μπορεί να έχουμε εμείς που ασχολούμαστε με την πολιτική. Αν δε δούμε πώς η κάθε μας κίνηση, η κάθε πρωτοβουλία, αγγίζει την καθημερινότητα των πολιτών και την κάνει καλύτερη προφανώς, ή βελτιώνει τις συνέπειες μιας κρίσης, τότε έχουμε χάσει το παιχνίδι.

Οι διαδηλώσεις των μεταναστών υπέρ της Χαμάς

Ερ: Τελευταία ερώτηση. Θέλω να σας ρωτήσω αν σας προβληματίζει το γεγονός ότι η κυβέρνηση έχει πάρει μια, εγώ θα την έλεγα, μάλλον ισορροπημένη θέση στον πόλεμο στη Γάζα: "Ναι" στο δικαίωμα του Ισραήλ για αυτοάμυνα, αλλά από την άλλη, μεγάλη προσοχή και έμφαση στην ανάγκη να προστατευθούν οι άμαχοι. Σας προβληματίζει ότι μάλλον η κυβέρνηση και η ελληνική κοινωνία είναι σε άλλη φάση; Δηλαδή παραδοσιακά οι Έλληνες ψηφοφόροι είναι μάλλον υπέρ των Παλαιστινίων.

Παύλος Μαρινάκης: Νομίζω ότι θα συμφωνήσω και είμαι και υπερήφανος που εκπροσωπώ έναν Πρωθυπουργό και μια κυβέρνηση που έχει αυτή τη στάση σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο. Αλίμονο αν δεν ήμασταν με το Ισραήλ και το αυτονόητο δικαίωμά του στην αυτοάμυνα. Αλίμονο όμως αν δεν καταδικάζαμε και δε διαχωρίζαμε βασικά τη Χαμάς από τον παλαιστινιακό λαό. Η ανθρώπινη ζωή έχει αξία, κάθε ανθρώπινη ζωή έχει αξία. Δε μπορούμε να τη διαχωρίζουμε και δεν πρέπει να τη διαχωρίζουμε. Όμως αυτά που υποστηρίζουμε είναι συνεπείς θέσεις, συνεπείς με τις ιδέες μας, συνεπείς με το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο και δεν θα κάνουμε εκπτώσεις…

Ερ: Εγώ σας ρώτησα αν σας προβληματίζει το γεγονός ότι στην ελληνική κοινωνία υπάρχει μάλλον ένα έντονο φιλοπαλαιστινιακό συναίσθημα.

Παύλος Μαρινάκης: Εγώ θα έλεγα ότι στην ελληνική κοινωνία, στην πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας υπάρχει ένα ανθρωπιστικό συναίσθημα, ένα συναίσθημα αυτονόητο. Ο Έλληνας ένιωσε φρίκη και αποτροπιασμό όταν είδε μωρά στο Ισραήλ να θανατώνονται ή να κρατούνται όμηροι. Την ίδια προφανώς οδύνη ένιωσε και όταν είδε και Παλαιστίνιους να πέφτουν μέσα σε συντρίμμια. Την ίδια οδύνη. Προσέξτε όμως.

Ούτε την εξωτερική πολιτική, ούτε τη θέση μας δεν θα την κάνουμε προϊόν δημοσκόπησης. Είναι μια συνεπής και πολύ σωστή και ισορροπημένη η στάση μας, που τιμά τη χώρα. Και έχουμε και έναν Πρωθυπουργό κύριε Καψή, ο οποίος πήγε στο Κάιρο, πήγε στο Ισραήλ, μίλησε με τον αρχηγό της παλαιστινιακής Αρχής και πρωτοστατεί σε μια πολύ σύνθετη διαδικασία αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας.

Ερ: Οι διαδηλώσεις των μεταναστών στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο έντονες όσο ήταν σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, αλλά οι διαδηλώσεις των εδώ μεταναστών υπέρ των Παλαιστινίων σάς προβληματίζουν; Σας λέω γιατί μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση μια δήλωση του Χένρι Κίσινγκερ που σχολίασε αυτές τις διαδηλώσεις και είπε: "Ίσως κάνετε λάθος εσείς οι Ευρωπαίοι που δεχθήκατε αυτούς τους μετανάστες".

Παύλος Μαρινάκης: Κοιτάξτε, καταρχάς το αν κάποιος θα λάβει ή όχι άσυλο και ποια είναι η διαδικασία είναι πολύ συγκεκριμένη δικαστική διαδικασία – και μάλιστα είναι μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης ότι από 2 χρόνια (αναμονής) που ήταν το καθεστώς που παραλάβαμε το 2019 με τις Μόριες και τις δομές της ντροπής, έχει πάει σε 2 μήνες. Το αν μπορεί κάποιος ή όχι να κάνει διαδήλωση, είναι κάτι το οποίο δε συζητείται. Πάντοτε βέβαια υπάρχουν κανόνες και πρέπει να τηρούνται.

Ερ: Εγώ σας ρωτάω αν σας προβληματίζει, αν σας ανησυχεί….

Παύλος Μαρινάκης: Δε μπορούμε να απαγορεύσουμε, ούτε θα το κάναμε ποτέ αυτό. Υπάρχουν κανόνες. Σίγουρα…

Ερ: Δε συζητάω για απαγόρευση. Αν σας ανησυχεί το γεγονός ότι οι μετανάστες που είναι εδώ, φάνηκαν να στηρίζουν τις φρικαλεότητες της Χαμάς.

Παύλος Μαρινάκης: Έχουμε χρέος. Καταρχάς, μας προκαλεί αποτροπιασμό κάποιος να στηρίζει φρικαλεότητες. Είναι ό,τι πιο αισχρό μπορεί να κάνει κάποιος, είτε είναι γηγενής, είτε είναι μετανάστης σε μια χώρα, είτε είναι οποιοσδήποτε. Από εκεί και πέρα, σίγουρα είμαστε πάνω από το θέμα. Είναι κάτι το οποίο προφανώς το παρακολουθούμε. Είναι το πιο σημαντικό ζήτημα που συμβαίνει αυτή τη στιγμή ευρύτερα στη γειτονιά μας και σε όλον τον κόσμο. Και σίγουρα, προσπαθούμε να δούμε – προς το παρόν φαίνεται ότι έχουμε και υποχώρηση των μεταναστευτικών ροών. Και μάλιστα σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, μείωση πάνω από 40% το τελευταίο χρονικό διάστημα, γιατί η μεταναστευτική πίεση έχει αυξηθεί κυρίως για τις άλλες χώρες, όχι για τη χώρα μας.

Είναι δεδομένο λοιπόν ότι παρακολουθούμε το θέμα. Είναι δεδομένο ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε ούτως ώστε η χώρα μας να είναι απολύτως ασφαλής, και πάντα βέβαια να σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ερ: Σημάδια ότι μπορεί αυτή η ιστορία να επηρεάσει τα ελληνοτουρκικά έχουμε;

Παύλος Μαρινάκης: Προσέξτε. Εμείς πιστεύουμε στον διάλογο, επιδιώκουμε τη διαφύλαξη του διαλόγου. Είναι προς όφελος, θεωρώ και των δύο χωρών. Ποτέ, με καμία διάθεση υποχώρησης στα κυριαρχικά μας δικαιώματα.

Ερ: Μου έκανε εντύπωση όμως, ξέρετε, ότι ο Πρωθυπουργός είπε ότι είναι στη λάθος πλευρά της Ιστορίας βρίσκεται σε λάθος φάση ο κύριος Ερντογάν.

Παύλος Μαρινάκης: Μα οι τελευταίες δηλώσεις του Τούρκου Προέδρου δε βοηθάνε ούτε τον διάλογο, τον οποίον εμείς θέλουμε να τον διαφυλάξουμε. Και νομίζω ούτε την Τουρκία ούτε την Ελλάδα, ούτε καμία χώρα συμφέρει η κλιμάκωση όλης αυτής της κατάστασης στη Μέση Ανατολή. Εμείς θα προσπαθήσουμε να τον διαφυλάξουμε τον διάλογο σε όλα τα επίπεδα. Με τη μία διαφορά που έχουμε να λύσουμε: καθορισμό ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας –αυτή είναι η μοναδική διαφορά– αλλά και όλα τα υπόλοιπα τα οποία μπορούν να προκύψουν ως θετικά για τις δύο χώρες. Η Ιστορία θα δείξει και προφανώς αυτό απαιτεί και μια αντίστοιχη συνέπεια και από τις δύο πλευρές.

Ερ: Σας ευχαριστώ,

Παύλος Μαρινάκης: Να είστε καλά, ευχαριστώ πολύ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Παρακμή, σκληρός ρεαλισμός, λούμπεν στοιχεία: 10 ακυκλοφόρητες φωτογραφίες από το "Άνθρωποι και Ποντίκια" του Βασίλη Μπισμπίκη

Μέσα στη σκόνη, στη φτώχεια και στα όνειρα των ανθρώπων, το Cartel Τεχνηχώρος ξαναστήνει την παράσταση που σημάδεψε μια εποχή. Δέκα ακυκλοφόρητες φωτογραφίες αποκαλύπτουν το πάθος πίσω από το "Άνθρωποι και ποντίκια".

ΤΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ 18 Οκτ 2025 | 18:28
18 Οκτ 2025 | 15:41

Η Τζάκρη τσακώθηκε με τον Κασσελάκη και το ανέβασε στο Instagram – "Έχεις διχάσει πολύ κόσμο - Δεν με καταδέχεσαι!"

Κασσελάκης και Τζάκρη φέρονται να είχαν έναν έντονο διάλογο, τον οποίο έκανε γνωστό με story η ίδια η αντιπρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 18 Οκτ 2025 | 15:09

Μαρινάκης για αποχώρηση Κωνσταντοπούλου από ΣΚΑΪ: Αντιδημοκρατικό σόου σε ζωντανή μετάδοση - Προσβολή στη δημοσιογράφο

" Η κα Κωνσταντοπούλου αρχικά επιτίθεται στους δικαστές, προσπαθώντας να τους υποκαταστήσει. Στη συνέχεια, όταν δεν της αρέσουν οι ερωτήσεις που δέχεται, αποχωρεί από μια συνέντευξη"

ΣΕ ΠΕΝΤΕΛΗ - ΜΕΛΙΣΣΙΑ 18 Οκτ 2025 | 13:27

Μητσοτάκης: "Προσπαθούμε κάθε μέρα για μέτρα στήριξης των νοικοκυριών στο μεγάλο πρόβλημα της ακρίβειας"

Εξαγγέλλουμε μέτρα μέσα από μειώσεις φόρων και αυξήσεις επενδύσεων όταν οι πιο πολλές ευρωπαϊκές χώρες κόβουν επιδόματα, είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ 18 Οκτ 2025 | 12:30

Παύλος Μαρινάκης: Η τροπολογία για τον Άγνωστο Στρατιώτη δεν έχει σχέση με τον αγώνα του Πάνου Ρούτσι

Ο Παύλος Μαρινάκης κατηγόρησε τα κόμματα της αντιπολίτευσης πως θέλησαν να καθυστερήσουν τη δίκη για τα Τέμπη.

ΜΕΓΑΡΟ ΜΑΞΙΜΟΥ 18 Οκτ 2025 | 08:37

Εκνευρισμός στο Μαξίμου για τις δηλώσεις Βενιζέλου - Γιατί λέει ότι η χώρα είναι "μη διακυβερνήσιμη"

Κυβερνητικά στελέχη έλεγαν πάντως πως είναι "απορίας άξιον να τίθεται ζήτημα κυβερνησιμότητας σε μια περίοδο που η Ελλάδα έχει ισχυροποιηθεί σε όλα τα επίπεδα, εθνικά, και οικονομικά"

ΕΠΙΘΕΣΗ 17 Οκτ 2025 | 20:44

Μαρινάκης: "Κροκοδείλια τα δάκρυα του ΠΑΣΟΚ για τη Δικαιοσύνη και το Κράτος Δικαίου"

Τα "δάκρυα" του ΠΑΣΟΚ για τη Δικαιοσύνη και το Κράτος Δικαίου μόνο ως "κροκοδείλια" μπορούν να αντιμετωπιστούν, τονίζει ο Π. Μαρινάκης

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 17 Οκτ 2025 | 18:29

Στην Πεντέλη και τα Μελίσσια το Σάββατο ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός αναμένεται να συνομιλήσει με κατοίκους και επαγγελματίες των δύο περιοχών των Βορείων Προαστίων

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 17 Οκτ 2025 | 14:14

Η απάντηση Μητσοτάκη στον Καραμανλή για την κρίση των θεσμών: Μην τροφοδοτείτε την κρίση εμπιστοσύνης στη Δικαιοσύνη

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρευρέθηκε στα εγκαίνια του νέου κτιρίου της περιφερειακής έδρας Περιστερίου του Πρωτοδικείου Αθηνών.

ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ 17 Οκτ 2025 | 13:44

Αποκάλυψη: Πώς ξέφυγε η μεγάλη φωτιά στη Ρόδο το 2023- Η Πυροσβεστική δεν επενέβη άμεσα, τα εναέρια μέσα έφθασαν μετά από 22 λεπτά...

Οι πραγματογνώμονες που κλήθηκαν να εξετάσουν τι δεν λειτούργησε σωστά διαπίστωσαν, καθυστερήσεις, παραλείψεις και προβλήματα συντονισμού

ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 17 Οκτ 2025 | 11:55

Φωτιά σε ισόγειο στα Άνω Πατήσια - Ακούστηκαν δυνατές εκρήξεις [βίντεο]

Μεγάλη δύναμη της Πυροσβεστικής επιχείρησε για την κατάσβεση πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε σε ισόγειο πολυκατοικίας επί της οδού Μαρκορά, στα Άνω Πατήσια.

ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΙΘΑΚΗ" 17 Οκτ 2025 | 09:55

Μαρινάκης για βιβλίο Τσίπρα: Μόνο κοινό της πραγματικής Ιθάκης με τη δική του είναι η Πηνελόπη, δηλαδή η εξουσία

Ο κ. Μαρινάκης σχολίασε το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα, που όπως ανακοινώθηκε θα φέρει τον τίτλο "Ιθάκη".

ΣΚΛΗΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ 17 Οκτ 2025 | 08:12

Κωνσταντόπουλος: Ο Τσίπρας έχει στοιχεία αμοραλισμού - Εχω ευθύνη που τον στήριξα

Κριτική προς τον Αλέξη Τσίπρα για τον οποίο είπε ότι είναι αμοραλιστής, άσκησε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος.

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 19:17

Αλέξης Χαρίτσης στον Κυρ. Μητσοτάκη: Έχετε κάνει τους θεσμούς κουρελόχαρτο

Απάντησε στον πρωθυπουργό που κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι υποβαθμίζουν τον θεσμό του Κοινοβουλίου με τις μεγάλες ομιλίες τους

ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 18:49

Μητσοτάκης προς ΣΥΡΙΖΑ: Γιατί ως κυβέρνηση δεν αναγνωρίσατε το κράτος Παλαιστίνης; Σας άφησε στα κρύα του λουτρού ο Τσίπρας

"Αφού ήσασταν φιλοπαλαιστίνιοι γιατί επί τέσσερα χρόνια δεν το αναγνωρίσατε;", είπε για την Παλαιστίνη ο πρωθυπουργός, απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ και τον Σωκράτη Φάμελλο

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 18:29

Φάμελλος κατά τη δευτερολογία του: Κυβερνητικά ψέματα και παραπλάνηση στην εξωτερική πολιτική

Ο Σωκράτης Φάμελλος αμφισβήτησε ότι η μείωση των παραβιάσεων του εναέριου χώρου ήταν αποτέλεσμα της Διακήρυξης των Αθηνών και παρέθεσε στοιχεία που δείχνουν ότι αυτό έγινε νωρίτερα

ΣΤΟ ΤΙΚ ΤΟΚ 16 Οκτ 2025 | 18:22

Μητσοτάκης: "Πολύ καλά νέα στο μέτωπο των τιμών - Στο 1,10 ευρώ το λίτρο το πετρέλαιο φέτος από 1,37 το 2023"

Ο Κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης που οριστικοποιήθηκε σήμερα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ 16 Οκτ 2025 | 18:17

Μαρινάκης για Άγνωστο Στρατιώτη: Καμία νέα αναγραφή ονομάτων, κανένα σπρέι, κανένα πανό μετά την ψήφιση της τροπολογίας

Δεν θα επιτρέπεται κανείς να αλλοιώνει αυτό το ιερό σημείο, σημείωσε ο Παύλος Μαρινάκης για το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ 16 Οκτ 2025 | 16:50

Φάμελλος: Δεν σας κατηγορούμε για μιλιταρισμό, σας κατηγορούμε για ανεπάρκεια και ανικανότητα

"Η παρακαταθήκη σας στην εξωτερική πολιτική της χώρας είναι μία παρακαταθήκη ηττών, υποχωρήσεων, λανθασμένων και πρόχειρων επιλογών" είπε ο Σωκράτης Φάμελλος

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ 16 Οκτ 2025 | 16:30

Μητσοτάκης σε Ανδρουλάκη: "Θα πιάνατε τον Τραμπ από το πέτο και θα του λέγατε go back;" [βίντεο]

"Μπορεί το στυλ του προέδρου Τραμπ να ξενίζει, αλλά να είστε προσεκτικός, κύριε Ανδρουλάκη, είναι εκλεγμένος πρόεδρος και οι ΗΠΑ είναι στρατηγικός εταίρος της Ελλάδας", ανέφερε ο πρωθυπουργός στη δευτερολογία του

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 13:28

Το καρφί Μητσοτάκη σε Φάμελλο για Τσίπρα: "Διακρίνω μια νευρικότητα, μάλλον οφείλεται στους απόντες"

Ο πρωθυπουργός απάντησε με αιχμές στις αποδοκιμασίες που ακούστηκαν από τα έδρανα του ΣΥΡΙΖΑ.

ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ 16 Οκτ 2025 | 13:20

Συμφωνία για την Ιερά Μονή του Σινά ανάμεσα σε Ελλάδα και Αίγυπτο - Δεν αλλάζει το καθεστώς, ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης

Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, η συμφωνία διασφαλίζει τον αναλλοίωτο χαρακτήρα της Μονής του Σινά.

ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 11:20

Μητσοτάκης στη Βουλή: "Τα ήρεμα νερά αποδίδουν, συνιστώ μεγαλύτερη ψυχραιμία στους ψευδοπατριώτες"

Ο πρωθυπουργός είπε ότι η ενεργή διπλωματία δεν μπορεί να συγχέεται με την επαναστατική γυμναστική.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 16 Οκτ 2025 | 10:00

Σάλος με φράση βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ: "Υπάρχουν τριτοκοσμικοί που αντέχουν περισσότερο στο θερμοκήπιο"

Ο Ανδρέας Παναγιωτόπουλος δήλωσε ότι "οι λευκότεροι δυσκολεύονται", ενώ "οι τριτοκοσμικοί, από χώρες πιο ψημένες στον ήλιο, αντέχουν περισσότερο".

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ 16 Οκτ 2025 | 09:42

Το άδειασμα Τσακαλώτου σε Τσίπρα: Δεν ήταν κοστολογημένο το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ το 2023

"Θεωρούσαμε πως είμαστε στην αντιπολίτευση και μπορούμε να λέμε και κάτι παραπάνω" είπε ο κ. Τσακαλώτος.

ΣΤΙΣ 11 16 Οκτ 2025 | 08:15

Συζήτηση αρχηγών στη Βουλή για την εξωτερική πολιτική - Τι θα πει ο Μητσοτάκης για Τουρκία και Μεσανατολικό

Στη Βουλή θα μιλήσει σήμερα το πρωί ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στη συζήτηση με αντικείμενο την ενημέρωση του Σώματος για ζητήματα εξωτερικής πολιτικής.

ΠΑΛΙΑ ΒΟΥΛΗ 16 Οκτ 2025 | 07:12

H κοινή εμφάνιση Καραμανλή - Σαμαρά και τα πυρά με αποδέκτη τον Μητσοτάκη: Κίνδυνος "θεσμικής κρίσης"

Ο Κώστας Καραμανλής είχε μία θερμή χειραψία με τον Αντώνη Σαμαρά, στα αυτιά του οποίου όσα είπε ο πρώην πρωθυπουργός στην ομιλία του ήχησαν ως απολύτως ορθά.

ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ 15 Οκτ 2025 | 22:32

Βουλή: Ο ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησε από την ψηφοφορία για το εργασιακό νομοσχέδιο

Τι ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης για να αιτιολογήσει την απόφαση αυτή

ΤΙ ΕΙΠΑΝ 15 Οκτ 2025 | 19:02

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη - Ζελένσκι για τις τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία, ενόψει και της επικείμενης συνόδου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στις 23 και 24 Οκτωβρίου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ 15 Οκτ 2025 | 18:03

Σκληρή κόντρα Μαρινάκη - Τσουκαλά για το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη: "Eυτελή παιχνίδια" - "Eπαιξαν τα ρέστα τους"

Έντονη αντιπαράθεση για το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, μεταξύ Μαρινάκη και Τσουκαλά οι οποίοι αντήλλαξαν κατηγορίες

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 15 Οκτ 2025 | 17:18

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πυρά κατά της κυβέρνησης από ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, μετά την κατάθεση στην Εξεταστική του Γ. Ζαλίδη

Το ΠΑΣΟΚ, μέσω πηγών, υποστήριξε ότι "όπως αποκαλύφθηκε από την εξέταση του κ. Ζαλίδη από τη βουλευτή του κόμματος Ευαγγελία Λιακούλη, "στον ΟΠΕΚΕΠΕ κάνουν μερεμέτια και όχι δομικές αλλαγές μετά το σκάνδαλο"

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 15 Οκτ 2025 | 12:48

Π. Μαρινάκης: Καμιά εκδήλωση διαμαρτυρίας πλέον στον Άγνωστο Στρατιώτη - Δεν θα σβήσουμε τα ονόματα

Ο Παύλος Μαρινάκης κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι "δημιουργεί πόλωση και οξύνει τα πνεύματα με το θέμα του Αγνώστου Στρατιώτη".

ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ 14 Οκτ 2025 | 20:10

Απλήρωτοι επί 4 μήνες οι εργαζόμενοι στην "Αυγή" και το "Κόκκινο" - Νέα συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ [βίντεο]

Κρατώντας πανό με συνθήματα όπως "Δώστε τώρα τα δεδουλευμένα - Αγώνας για δουλειά και αξιοπρέπεια", οι εργαζόμενοι έκαναν λόγο για "16 μήνες ομηρίας" και ανασφάλειας

ΙΣΠΑΝΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ 14 Οκτ 2025 | 13:59

Το μυστήριο με την ατάκα του Τσίπρα για "την επανάσταση που δεν μπορείς να κάνεις 2 φορές"- Ποιος είπε την ιστορική φράση

Ποιος είναι ο Ισπανός επαναστάτης που είπε τη φράση για την επανάσταση που δεν μπορείς να την κάνεις δυο φορές;

ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ 14 Οκτ 2025 | 07:20

Γιατί ο Μητσοτάκης θέλει να "καθαρίσει" το Σύνταγμα - Η στόχευση στους "νοικοκυραίους"

Το Μέγαρο Μαξίμου είχε γίνει αποδέκτης διαμαρτυριών για την κατάσταση που επικρατούσε στον χώρο εδώ και πολλές ημέρες., όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΟΡΥΦΗΣ 13 Οκτ 2025 | 22:54

"Ειρήνη": Η ανάρτηση Μητσοτάκη για τη συμφωνία στη Γάζα στην Αίγυπτο [βίντεο]

Ο Αμερικανός πρόεδρος υποδέχτηκε τους ηγέτες έλαβαν μέρος, μεταξύ των οποίων και τον Έλληνα πρωθυπουργό

13 Οκτ 2025 | 19:47

Κωνσταντοπούλου για Άγνωστο Στρατιώτη: Θυσιάστηκαν άνθρωποι απλοί, είχαν ψυχή, αυτό που λείπει από τον Μητσοτάκη

Την προαναγγελία του πρωθυπουργού ότι η προστασία του Μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη περνά στο υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας, σχολίασε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

ΤΕΤ-Α-ΤΕΤ ΤΩΝ ΔΥΟ ΗΓΕΤΩΝ 13 Οκτ 2025 | 19:37

Η χειραψία του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ντόναλντ Τραμπ στην Αίγυπτο [βίντεο]

Ο Έλληνας πρωθυπουργός βρίσκεται ανάμεσα στους ηγέτες που δίνουν το "παρών" στο Σαρμ ελ Σέιχ της Αιγύπτου

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 13 Οκτ 2025 | 16:44

Μαρινάκης για μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη: Η επιβολή της τάξης είναι αρμοδιότητα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη

"Το νόημα του μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη δεν ανήκει σε κανέναν μεμονωμένα, δεν πρέπει να υπάρχει εκεί για καμία διαδήλωση", είπε ο Π. Μαρινάκης.

ΣΤΟ POLITIA TENNIS CLUB 13 Οκτ 2025 | 13:45

Μαρέβα Μητσοτάκη: Με μπλε δημιουργία και chic πέδιλα στον γάμο της κόρης του Γεράσιμου Γιακουμάτου

Η Μαρέβα Μητσοτάκη εντυπωσίασε με το στιλ της στο γάμο της Εβίνας Γιακουμάτου και του Ελπιδοφόρου Παπανικολόπουλου - Το ζευγάρι πάντρεψε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΣΟΚ 13 Οκτ 2025 | 12:17

Ανδρουλάκης: Τραμπικό πυροτέχνημα Μητσοτάκη για το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη με σκοπό να διχάσει

"Γελάει ο κόσμος όταν ο κ. Τσίπρας λέει ότι θα ενισχύσει τη δικαιοσύνη και την ποιότητα δημοκρατίας", τόνισε ο Νίκος Ανδρουλάκης.

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 13 Οκτ 2025 | 10:44

Μητσοτάκης σε Τασούλα για το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη: Η αντιπολίτευση κάνει επαναστατική γυμναστική

Τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Τασούλα συνάντησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, λίγο πριν αναχωρήσει για τη Σύνοδο Κορυφής στο Σαρμ Ελ Σέιχ για την ειρήνευση στη Γάζα.

ΠΑΝΟΣ ΡΟΥΤΣΙ 13 Οκτ 2025 | 07:20

"Τραμποποίηση": Αντιδράσεις για την απόφαση της κυβέρνησης να βάλει τέλος στις εκδηλώσεις στον Άγνωστο Στρατιώτη

Η απόφαση της κυβέρνησης έχει ξεσηκώσει θύελλες από την αντιπολίτευση η οποία μιλάει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για παρέμβαση στου στρατού, τραμποποίηση και καθεστωτικές συμπεριφορές.

ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ 12 Οκτ 2025 | 20:08

Επίθεση Καρυστιανού σε Μητσοτάκη για τον Άγνωστο Στρατιώτη: "Θυμωμένος και αγχωμένος από την δικαίωση του Πάνου Ρούτσι"

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών, καταγγέλλει τον πρωθυπουργό ότι με τη δήλωσή του "ακόμη και η πιο μικρή ελπίδα για δημοκρατία στη χώρα μας έσβησε"

ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ 12 Οκτ 2025 | 18:30

Ρούτσης για Μητσοτάκη: Η δήλωση του πρωθυπουργού είναι βαθιά αλαζονική και προσβλητική

Ο πατέρας του Ντένις που έχασε τη ζωή του στην τραγωδία των Τεμπών σχολιάζει τη δήλωση του πρωθυπουργού για το Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη

ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 12 Οκτ 2025 | 15:38

Μαρέβα Γκραμπόφσκι για την έκθεση "Why Look at Animals?": "Aναδεικνύεται η σχέση ανθρώπων και ζώων" - H ανάρτησή της

"Στην έκθεση "Why Look at Animals?" του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης αναδεικνύεται η σχέση ανθρώπων και ζώων μέσα από έργα καλλιτεχνών.

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 12 Οκτ 2025 | 15:16

Το πρόγραμμα Μητσοτάκη για τη Δευτέρα: Βλέπει τον Τασούλα και αναχωρεί για Αίγυπτο

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 10.00 θα έχει συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τασούλα στο Προεδρικό Μέγαρο.

ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ 12 Οκτ 2025 | 14:31

Μύδροι από ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ για την κυριακάτικη ανάρτηση Μητσοτάκη: "Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω"

Ο κ. Τσουκαλάς ανέφερε στο σχόλιό του, πως ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση είναι βαριά εκτεθειμένοι από την εξέλιξη της υπόθεσης του αιτήματος του κ. Ρούτσι και την απόφαση της δικαιοσύνης.

ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 12 Οκτ 2025 | 11:37

Κασσελάκης για Τσίπρα: Το "σοκ εντιμότητας" πρέπει να ξεκινήσει με μια συγγνώμη στη βάση του ΣΥΡΙΖΑ για το μπουζουξίδικο

Ο Στέφανος Κασσελάκης κατηγόρησε τον πρώην πρωθυπουργό ότι "παρασκηνιακά κορόιδεψε τη βάση με το παρασκήνιο του μπουζουξίδικου".

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΜΑΧΗ 12 Οκτ 2025 | 11:16

Πυρκαγιά σε αποθήκη τυπογραφείου στον Ασπρόπυργο

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά εκδηλώθηκε γύρω σε αποθηκευτικό χώρο τυπογραφείου και καίει χαρτί και κάποια μηχανήματα.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 12 Οκτ 2025 | 10:41

Μητσοτάκης για Ρούτσι: Τέλος οι εκδηλώσεις στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη - Στο υπουργείο Άμυνας η ευθύνη

"Μπορεί ένα ιστορικό μνημείο όπως του Αγνώστου Στρατιώτη να γίνεται πεδίο εκδηλώσεων άσχετων με την αποστολή του; Η δική μου απάντηση είναι όχι", τονίζει ο πρωθυπουργός.

ΝΕΑ ΕΞΕΛΙΞΗ 12 Οκτ 2025 | 08:50

Ο Τραμπ κάλεσε Ελλάδα και Κύπρο στη διάσκεψη για τη Γάζα στην Αίγυπτο - Η επίσημη πρόσκληση [εικόνα]

Στη διάσκεψη για τη Γάζα οι ΗΠΑ κάλεσαν περίπου 20 χώρες, μεταξύ των οποίων την Ελλάδα και την Κύπρο.

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ 11 Οκτ 2025 | 17:34

Πυρκαγιά στην Παραλία Ζαράκων στην Εύβοια - Επιχειρούν οκτώ εναέρια μέσα

Η φωτιά είναι κοντά στον οικισμό χωρίς όμως να τον απειλεί. Υπάρχει έντονος καπνός στην περιοχή

ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 11 Οκτ 2025 | 11:49

Η πρώτη συνέντευξη Τσίπρα: "Η σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ έχει κλείσει - Ο Μητσοτάκης λειτουργεί ως ολιγάρχης"

"Με παλιό διαβατήριο κανένας δεν πρόκειται να περάσει στη νέα εποχή, και απλώς θα διαιωνίζεται η καθεστωτική στασιμότητα και ασυδοσία", τονίζει πρώην πρωθυπουργός.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ 11 Οκτ 2025 | 11:37

Νίκος Πλακιάς: "Θυμώνω που ο Γεωργιάδης αναδημοσιεύει τις απόψεις μου για να διχάσει - Πάντα θα αγκαλιάζω την Καρυστιανού"

Ο Νίκος Πλακιάς κατήγγειλε πως σε βάρος της υπόθεσης των Τεμπών έχουν παιχτεί τεράστια πολιτικά παιχνίδια.

Η ΑΝΤΖΕΝΤΑ 11 Οκτ 2025 | 11:16

Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη στο Μαξίμου: Τι συζήτησαν στον απόηχο του προστίμου

Στο επίκεντρο βρέθηκε το θέμα του ανταγωνισμού και της διαφάνειας στις τιμές βασικών αγαθών και τροφίμων.

ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ 11 Οκτ 2025 | 09:52

Παντρεύτηκε η κόρη του Γιακουμάτου με κουμπάρο τον Κυριάκο Μητσοτάκη [εικόνες]

Η Εβίνα Γιακουμάτου, κόρη του πρώην υπουργού της ΝΔ Γεράσιμου Γιακουμάτου, δικηγόρος στο επάγγελμα, είναι εντεταλμένη σύμβουλος του περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ 11 Οκτ 2025 | 09:35

Μαρινάκης για συνέντευξη Τσίπρα: Ο δημιουργός της πολιτικής τερατογένεσης έρχεται να σώσει την Ελλάδα

"Ο κόσμος δεν έχει ανάγκη από συζητήσεις με όρους προσωπολατρίας με επίκεντρο τον πρώην πρωθυπουργό, κ. Τσίπρα", τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ 10 Οκτ 2025 | 22:39

Πυρκαγιά στον Ασπρόπυργο: Ακούγονται εκρήξεις δίπλα στην πίστα των καρτ

Στο σημείο έχουν σπεύσει 14 πυροσβέστες με 7 οχήματα

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ 10 Οκτ 2025 | 16:16

Η ΝΔ καταγγέλλει "διαστρέβλωση δηλώσεων" του Π Μαρινάκη -"Καλά ξεμπερδέματα" απαντά το ΠΑΣΟΚ

Κυβερνητικές πηγές σημειώνουν πως ο κ. Τσουκαλάς εν γνώσει του διαστρέβλωσε τη δήλωση του κ. Μαρινάκη.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ 10 Οκτ 2025 | 11:53

Απάντηση Αυγενάκη σε Κασσελάκη μετά τις καταγγελίες για πώληση ακινήτου του: Μάλλον κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια…

Ο Στέφανος Κασσελάκης ενημέρωσε χθες για την υπόθεση την Ευρωπαϊκή και Οικονομική Εισαγγελία.

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 10 Οκτ 2025 | 10:45

Πάνος Καμμένος: "Ο μόνος που μπορεί να εμπνεύσει είναι ο Αλέξης Τσίπρας - Καλώς εισέβαλε η Ρωσία στην Ουκρανία"

Ο Πάνος Καμμένος τόνισε ότι έχει ακόμα επαφές με τον Αλέξη Τσίπρα, για τον οποίο δήλωσε μάλιστα πως είναι "ο μόνος που μπορεί να εμπνεύσει δίνοντας και κυβερνητική προοπτική".

ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΠΑΣΟΚ 10 Οκτ 2025 | 09:27

Θ. Μαργαρίτης: Το ΠΑΣΟΚ θα μπορούσε να συνεργαστεί με ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά και κόμμα Τσίπρα

Το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Θόδωρος Μαργαρίτης τοποθετήθηκε δημόσιες για το με ποιους θα μπορούσε το κόμμα του να συνεργαστεί.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 10 Οκτ 2025 | 09:24

Ραγκούσης για παραίτηση Τσίπρα: Ο ΣΥΡΙΖΑ να τον ευχαριστήσει δημόσια - Νέα πολιτικά δεδομένα στον προοδευτικό χώρο

Ο Γιάννης Ραγκούσης τονίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρέπει να σπεύσει να καθορίσει τις επόμενες κινήσεις του.

ΤΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙ 10 Οκτ 2025 | 09:06

Ο Αλέξης Τσίπρας ανοίγει τα χαρτιά του για πρώτη φορά μετά την παραίτησή του από βουλευτής

Ο πρώην πρωθυπουργός θα μιλήσει για την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα, το βιβλίο που ετοιμάζει, τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και τα σχέδια του για τον ευρύτερο προοδευτικό χώρο.

ΝΔ 10 Οκτ 2025 | 07:38

Στυλιανίδης vs Πατέλης: Οι δύο ψυχές της ΝΔ σε δύο παρουσιάσεις βιβλίων - "Ήρθε η ώρα να ξαναζεσταθούμε λίγο"

Στην παρουσίαση του βιβλίου του Αλέξη Πατέλη βρέθηκαν όλα τα στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου αλλά λίγοι βουλευτές.

ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΠΑΤΕΛΗ 09 Οκτ 2025 | 22:03

Μητσοτάκης: Έχω πάντα εμπιστοσύνη στην κρίση των πολιτών που βλέπουν, συγκρίνουν και θυμούνται

Σιωπηλό πρωταγωνιστή της οικονομικής πορείας ανάκτησης της εμπιστοσύνης της χώρας χαρακτήρισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον Αλέξη Πατέλη

ΕΦΟΣΟΝ ΒΡΕΘΕΙ Η ΦΟΡΜΟΥΛΑ 09 Οκτ 2025 | 19:58

Μαρινάκης: Γιατί να πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι τον ακτιβισμό κάποιων; Δεν αποκλείονται χρεώσεις στο μέλλον

Στον θόρυβο που προκάλεσε το γεγονός ότι το Κράτος ανέλαβε το κόστος της επιστροφής των επιβαινόντων στο Global Sumud Flotilla αναφέρθηκε ο Παύλος Μαρινάκης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ 09 Οκτ 2025 | 16:06

Μαρινάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η κατάθεση Βάρρα δεν περιγράφει καμία ποινική ευθύνη του πρώην υπουργού Μάκη Βορίδη

Καμία ποινική ευθύνη του Μάκη Βορίδη δεν περιγράφεται στην κατάθεση του Βάρρα, σημειώνει ο Παύλος Μαρινάκης.

ΜΑΡΤΥΡΙΟ 09 Οκτ 2025 | 13:48

Ο Σωκράτης Φάμελλος συναντά τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και τους ρωτάει: "Θα μείνετε ή θα πάτε με τον Τσίπρα;"

Επαφές Φάμελλου με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καθώς η προοπτική δημιουργίας νέου κόμματος από τον Τσίπρα, του τραβάει το χαλί κάτω από τα πόδια

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 09 Οκτ 2025 | 13:14

Παρασκήνιο: Ο Προκόπης Παυλόπουλος ούτε σε φωτογραφία δεν θέλει να είναι με τον Μητσοτάκη

Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες θέλουν τον πρώην πρόεδρο της Δημοκρατίας να αποφεύγει ακόμα και να φωτογραφηθεί με τον κ. Μητσοτάκη.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ 09 Οκτ 2025 | 12:28

Μητσοτάκης: Βήμα ελπίδας και σταθερότητας η συμφωνία για τη Γάζα

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να διαδραματίσει ρόλο για μια ασφαλή και ειρηνική Μέση Ανατολή.

ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 09 Οκτ 2025 | 11:16

Τι εννοούσε ο Κασσελάκης με τη φράση "Το Κίνημα Δημοκρατίας είναι ανοιχτό στον Αλέξη Τσίπρα"

Ο Στέφανος Κασσελάκης αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της Αριστεράς μετά την παραίτηση Τσίπρα.

ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΡΕΑ 09 Οκτ 2025 | 10:47

Βύρωνας: Πυρκαγιά σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων – Ενδείξεις εμπρησμού στο μικροσκόπιο των Αρχών

Ευρήματα που παραπέμπουν σε εμπρησμό εντόπισαν οι ανακριτικοί υπάλληλοι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας σήμερα σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στη λεωφόρο Καρέα στον Βύρωνα.

"ΓΑΛΑΖΙΟ" ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 09 Οκτ 2025 | 07:42

Ο Σαμαράς κόβει τις γέφυρες με τη ΝΔ: Δεν πήγε στο βιβλίο Στυλιανίδη επειδή θα μιλούσε ο Μητσοτάκης

"Προσωπική επιλογή. Εύχομαι καλή επιτυχία στο βιβλίο του Ε. Στυλιανίδη", είπε μέσω συνεργατών του ο Αντώνης Σαμαράς.

9 ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 08 Οκτ 2025 | 22:55

Δημοσκόπηση Interview: Προβάδισμα 16,2% για τη ΝΔ - Το 16% λέει "ναι" στο κόμμα Τσίπρα

Συγκεκριμένα, στην εκτίμηση ψήφου η Νέα Δημοκρατία προηγείται με ποσοστό 31,5%. Ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ με 15,3%

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 08 Οκτ 2025 | 20:59

"Καρφί" Μητσοτάκη για την απουσία Σαμαρά: "Η ΝΔ είναι στην πρώτη γραμμή της τεχνητής νοημοσύνης εν συνόλω"

Δεν άφησε ασχολίαστη ο Κυριάκος Μητσοτάκης την απουσία του Αντώνη Σαμαρά από την εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 08 Οκτ 2025 | 19:34

Η ψυχρή χειραψία Καραμανλή με Μητσοτάκη, ο θερμός εναγκαλισμός με Ντόρα Μπακογιάννη και η κενή θέση του Σαμαρά [εικόνες - βίντεο]

Στην παρουσίαση του βιβλίου του βουλευτή της ΝΔ Ευριπίδη Στυλιανίδη έδωσαν το "παρών" Κυριάκος Μητσοτάκης και Κώστας Καραμανλής - Δεν πήγε τελικά ο Αντώνης Σαμαράς

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ 08 Οκτ 2025 | 18:55

Ο Αντώνης Σαμαράς δεν παρέστη τελικά μαζί με Μητσοτάκη - Καραμανλή στην παρουσίαση του βιβλίου του Στυλιανίδη

Ο Αντώνης Σαμαράς "εύχεται κάθε επιτυχία στο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη", αναφέρουν πηγές από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ 08 Οκτ 2025 | 18:42
ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ 08 Οκτ 2025 | 16:09

Ο Καρανίκας δεν θέλει να ακούει για Τσίπρα: Αναξιόπιστος για τη δημοκρατία - Μεταλλάχθηκε σε κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω

Ο Τσίπρας συμμετείχε στο πραξικόπημα του ΣΥΡΙΖΑ, έχει μεταλλαχθεί σε κάτι που δεν ξέρω τι είναι

ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 08 Οκτ 2025 | 14:58

ΣΥΡΙΖΑ: Υποκριτής ο Μητσοτάκης, επανέφερε τον Κυριαζίδη στην ΚΟ της ΝΔ μετά τους σεξιστικούς χαρακτηρισμούς του

"Εμείς υπενθυμίζουμε απλώς τις φλογερές διατυπώσεις του κ. Μητσοτάκη τότε, που μιλούσε για "απρεπέστατη αναφορά" και "ευπρέπεια της παράταξης"" σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ.

ΤΣΙΠΡΙΚΟΙ 08 Οκτ 2025 | 14:05

Το στενό επιτελείο του Τσίπρα: Τα πρόσωπα της απολύτου εμπιστοσύνης που στήνουν το νέο κόμμα στην Αμαλίας

Εκτός από τα πρόσωπα της απολύτου εμπιστοσύνης του Αλέξη Τσίπρα, υπάρχουν και πολλοί βουλευτές που εκδηλώνονται ήδη θετικά για την πρωτοβουλία

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ 08 Οκτ 2025 | 14:00

Στη Νέα Αριστερά προσχώρησε ο Θεόδωρος Δρίτσας

Ο Θοδωρής Δρίτσας προσχώρησε επίσημα στη Νέα Αριστερά.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 08 Οκτ 2025 | 13:18

"Πληρωμένη απάντηση" Κασσελάκη σε έναν από τους ομοφοβικούς "νταήδες" του πληκτρολογίου [εικόνα]

Ο Στέφανος Κασσελάκης χειρίζεται μόνος του τα social του και απαντά όπως αρμόζει στους νταήδες του πληκτρολογίου.

ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ 08 Οκτ 2025 | 12:29

Φαραντούρης: Απολύτως καλοδεχούμενος ο Αλέξης Τσίπρας - Πράξη γενναιότητας η παραίτηση

"Θεωρώ ότι μπορεί να παίξει ένα ρόλο στο μέλλον" ο Αλέξης Τσίπρας, σημείωσε ο Νίκος Φαραντούρης.

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ 08 Οκτ 2025 | 11:48

O Κασσελάκης αποκαλύπτει "τρύπα" στο Πόθεν 'Εσχες Αυγενάκη: Σκιώδης εταιρεία αγόρασε το ακίνητό του για 580.000 ευρώ

"Τι σχέση έχει ο Λευτέρης Αυγενάκης με το "Κορόμηλο";, ρωτάει ειρωνικά ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του.

ΒΟΥΛΗ 08 Οκτ 2025 | 11:10

Ορκίστηκε βουλευτής ο Θοδωρής Δρίτσας - Πήρε την έδρα του Τσίπρα και την πάει στη Νέα Αριστερά

Ο κ. Δρίτσας αντικαθιστά τον κ. Τσίπρα, ως πρώτος επιλαχών του ΣΥΡΙΖΑ στην Α΄ Πειραιώς αλλά έχει προσχωρήσει στη Νέα Αριστερά από το 2023.

ΠΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Ο ΦΑΜΕΛΛΟΣ 08 Οκτ 2025 | 10:46

Ο Τσίπρας αδειάζει όσους τρέχουν να πιάσουν... στασίδι στο νέο κόμμα: "Δεν σας κάλεσα, θέλω νέα πρόσωπα"

Το μείζον πρόβλημα είναι πως η Αμαλίας βλέπει καθημερινά, αποδεκτά και μη από τον Αλ. Τσίπρα πρόσωπα, να βρίσκονται στον προθάλαμο του νέου κόμματος.

ΟΣΑ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ 08 Οκτ 2025 | 10:03

ΣΕΒ: Το μήνυμα Μητσοτάκη για σταθερότητα και η διαμαρτυρία Θεοδωρόπουλου για τα πρόστιμα στα σούπερ μάρκετ

Τι ανέφεραν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος κατά τη διάρκεια των ομιλιών τους στη ΓΣ του ΣΕΒ.

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ 08 Οκτ 2025 | 09:23

Μαμουλάκης: Δεν ήταν κίνηση αιφνιδιασμού η κίνηση Τσίπρα - Η χώρα έχει ανάγκη από μια πολιτική αλλαγή

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χάρης Μαμουλάκης κλήθηκε να σχολιάσει την ανακοίνωση παραίτησης του Αλέξη Τσίπρα από βουλευτής.

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 08 Οκτ 2025 | 08:47

Εξεταστική ΟΠΕΠΕΚΕ: Σάλος μετά την κατάθεση Βάρρα - Τι απαντούν Βορίδης και Neuropublic

Η επιλογή του Γρηγόρη Βάρρα, να μην απαντήσει αρχικά προφορικά στις ερωτήσεις, προκάλεσε αντιδράσεις.

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ 08 Οκτ 2025 | 07:43

Συνάντηση Μητσοτάκη - Σαμαρά - Καραμανλή σήμερα σε... "πολικές θερμοκρασίες"

Σχεδόν ένα χρόνο από την τελευταία συνάντηση του νυν και των πρώην πρωθυπουργών, οι σχέσεις των τριών παραμένουν σε... βαθιά κατάψυξη.

ΣΤΟ ΣΕΒ 08 Οκτ 2025 | 06:18

Το πρώτο μήνυμα Μητσοτάκη για το κόμμα Τσίπρα και η διάψευση των σεναρίων για πρόωρες εκλογές

Χωρίς να αναφέρει το όνομα του κ. Τσίπρα, ο κ. Μητσοτάκης έθεσε το διακύβευμα της πολιτικής σταθερότητας ως αναγκαίου ζητούμενου για την κοινωνική συνοχή και την ανάπτυξη.

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 07 Οκτ 2025 | 19:49

Μητσοτάκης στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ: "Δεν υπάρχει οικονομική προοπτική χωρίς πολιτική σταθερότητα"

Το μήνυμα της φετινής Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιείται στο Μέγαρο Μουσικής είναι "Παραγωγικότητα: Εθνικός Στόχος, Συλλογική Ευθύνη".

"ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΣΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ». 07 Οκτ 2025 | 16:21

Παππάς: Να προχωρήσουμε σε εκλογική συνεργασία χωρίς καθυστερήσεις - Επικεφαλής εκλεγμένος από τον αριστερό και προοδευτικό κόσμο

"Δεν πρέπει να υπάρξει καθυστέρηση και πρέπει να υπάρξει εκλογή επικεφαλής από τον προοδευτικό κόσμο", τόνισε ο Νίκος Παππάς.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 07 Οκτ 2025 | 14:45

Πηγές ΣΥΡΙΖΑ για Εξεταστική: Σήμερα επιβεβαιώθηκε ότι ο Βάρρας υπηρετεί τα συμφέροντα Μαξίμου

Πηγές του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασαν τα όσα διαδραματίστηκαν στη σημερινή συνεδρίαση της Εξεταστικής Επιτροπής που διερευνά την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, κάνοντας λόγο για "πρωτοφανή απαξίωση".