
Ποιος έχει τη μεγάλη ευθύνη για το φιάσκο στην Αττική Οδό και τα σοβαρά προβλήματα που παρατηρήθηκαν λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς; Ο πρωθυπουργός μιλώντας νωρίτερα σήμερα Τετάρτη στο Υπουργικό Συμβούλιο, έδειξε και τον Χρήστο Στυλιανίδη- κυρίως για την Αττική Οδό- αλλά έστρεψε τα βέλη του και στον Γιώργο Πατούλη, σημειώνοντας με νόημα ότι "προβλήματα όμως, ας είμαστε ειλικρινείς, δεν υπήρξαν μόνο στην Αττική Οδό. Υπήρξαν και σε κεντρικούς δρόμους του λεκανοπεδίου.
Είναι σαφές ότι και εκεί τα πράγματα δεν πήγαν καλά και πρέπει να εξετάσουμε τις αιτίες που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση και να αναπροσαρμόσουμε τους σχεδιασμούς μας.”
Και όμως τα προβλήματα θα μπορούσαν να έχουν προβλεφθεί και όπως προκύπτει από το παρασκήνιο των διαβουλεύσεων που προηγήθηκαν, η μεγάλη ευθύνη φαίνεται να επιρρίπτεται στον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Στυλιανίδη και λιγότερο στον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, που έχει μπει στο στόχαστρο των γαλάζιων στελεχών.

Οι κρίσιμες συσκέψεις
Οπως φαίνεται από τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, μπορεί η Αττική Οδός να μην ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις να παραμείνει ο δρόμος ανοιχτός, όπως έχει συμβατική υποχρέωση, αλλά μεγάλες ευθύνες αποδίδονται και στον υπουργό Χρήστο Στυλιανίδη, αφού όπως πληροφορούμαστε, οι μετεωρολόγοι και η Τροχαία εισηγήθηκαν στον υπουργό να διακόψει εγκαίρως την κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στην Αττική Οδό, ώστε να αποφευχθεί αυτό που συνέβη- να διπλώσουν οι νταλίκες και να ακινητοποιήσουν την κυκλοφορία των οχημάτων- αλλά εκείνος αρνήθηκε.
Και αρνήθηκε παρά την πίεση που ασκούσε ο Περιφερειάρχης Πατούλης, με το επιχείρημα ότι θα διακοπεί η τροφοδοσία της πρωτεύουσας…
Επίσης υπάρχουν πληροφορίες ότι ο Γιώργος Πατούλης εισηγήθηκε στις συσκέψεις που προηγήθηκαν της χιονόπτωσης, να γίνει πρόταση για τηλεργασία στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, πρόταση όμως που δεν έγινε αποδεκτή.
Ευτυχώς, σημειώνουν τώρα πηγές, ο Γιώργος Πατούλης δεν άκουσε τις άλλες εισηγήσεις και αποφάσισε μόνος του να κλείσει τα σχολεία. Φανταστείτε, σημειώνουν οι ίδιες πηγές, να είχαμε εγκλωβισμένα σχολικά στην Αττική Οδό τι θα είχε συμβεί.
Οσον αφορά τους εγκλωβισμούς των αυτοκινήτων σε οδικές αρτηρίες της Αθήνας, πηγές της αυτοδιοίκησης σημειώνουν, ότι τα εκχιονιστικά δεν μπορούσαν να πλησιάσουν στα σημεία, αφού οι δρόμοι είχαν αποκλειστεί. Γεγονός που θα μπορούσε να προβλεφθεί και αποφευχθεί, αν είχε δοθεί εντολή για τηλεργασία και δεν είχε αποφασιστεί ξαφνικά να φύγουν από τα γραφεία τους στις 12 οι δημόσιοι υπάλληλοι, που προκάλεσε κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Ο Χρήστος Στυλιανίδης
Κυβερνητικές πηγές σημειώνουν ότι παρά το εντυπωσιακό βιογραφικό του ο Χρήστος Στυλιανίδης δεν δείχνει την πυγμή που απαιτούν τέτοια καθήκοντα και επίσης δεν έχει εγκλιματιστεί στην ελληνική πραγματικότητα, ενώ η συνεννόηση και η συνεργασία του με άλλους παράγοντες και άλλες υπηρεσίες δεν είναι η αναμενόμενη.
Δεν τίθεται βέβαια θέμα παραίτησης, αλλά ορισμένοι σημειώνουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνεται η μειωμένη απόδοση του προσώπου που εκλήθη και παρουσιάστηκε σαν μια εντυπωσιακή μεταγραφή από τις Βρυξέλλες, για να ενισχύσει την κυβερνητική ομάδα, αφού παρόμοια διαπίστωση είχε γίνει και με την κακοκαιρία Μπάλος το Φθινόπωρο, όπου επίσης δεν είχε δείξει τα αναμενόμενα αντανακλαστικά...
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr