Ελενα Ακρίτα, η ασυγκράτητη: Βάλλει κατά πάντων

Πολιτικοί, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες, συγγραφείς, σύζυγοι δημοσίων προσώπων άνδρες και γυναίκες, δεν ξεφεύγουν από την καυστική της πένα.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM

Η δημοσιογράφος και συγγραφέας δεν αφήνει τίποτα και κανέναν ασχολίαστο. Πολιτικοί, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες, συγγραφείς, σύζυγοι δημοσίων προσώπων άνδρες και γυναίκες δεν ξεφεύγουν από την καυστική της πένα. Φυσικά υπάρχουν αφορμές και ίσως να έχει δίκιο κάποπιες φορές. Αλλά είναι εντυπωσικός ο τρόπος που αντιδρά η κα Ακρίτα, κυρίως η ταχύτητα στον σχολιασμό προσώπων που απασχολούν την επικαιρότητα.

Μαρία Δαμανάκη, το τελευταίο χτύπημα μέχρι το επόμενο

Η Ελενα Ακρίτα αποφάσισε να τα βάλει και με την Μαρία Δαμανάκη. Με την πρώην ελληνίδα Επίτροπο στην Ε.Ε. και πρώην επικεφαλής του Συνασπισμού, που ακούγεται σαν μία από τις επιλογές του Κυριάκου Μητσοτάκη για την Προεδρία της Δημοκρατίας.

Η Ελενα Ακρίτα στάζει χολή για την κ. Δαμανάκη που τώρα εργάζεται σε διεθνή ΜΚΟ για το περιβάλλον και έχει αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική.

Η Μαρία Δαμανάκη, γράφει η Ελενα Ακρίτα - που έχει αποφασίσει να τσακωθεί με όλον τον κόσμο - είναι μια επιλογή που συσπειρώνει όλους τους Ελληνες. Δεν την θέλει κανείς...

Η βεντέτα με τον Χωμενίδη

Σε διαδικτυακή «βεντέτα» εξελίσσεται η κόντρα Χωμενίδη - Ακρίτα με τη γνωστή δημοσιογράφο να απαντά δημοσίως στον συγγραφέα υποστηρίζοντας ότι ποτέ δεν διέγραψε την ανάρτησή της στο Facebook και πως απλά από «δημόσια» την έκανε για «φίλους».

Η Έλενα Ακρίτα μάλιστα χαρακτηρίζει «ανόητο» τον Χρήστο Χωμενίδη. Στη μακροσκελή απάντησή της κάνει λόγο για την «αισθητική (αν μπορούμε να την πούμε έτσι) του χρηματιστηρίου. Της φούσκας. Του Σημιτισμού, του Λυμπερισμού» και προσθέτει πως «ο Χωμενίδης ομοιογενειοποιεί το κοινό του Θάνου Μικρούτσικου θεωρώντας το προφανώς εικόνα του ιδίου καθρεφτισμένη σε θολά νερά».

Όπως η ίδια γράφει: «Ο Χωμενίδης δεν επιτίθεται στον Μικρούτσικο. Ή μάλλον του επιτίθεται τόσο όσο. Επί της ουσίας στο κοινό επιτίθεται, όπως εκείνος το βλέπει: μέσα από το είδωλο του. Τελειώνω εδώ με την βεβαιότητα ότι το σοφό παιδί θα συμβάλει με ζέση και ενθουσιασμό στους νέους -ισμούς της υπό διαμόρφωσιν ιδεολογίας του Μπογδανισμού και του Τζημερισμού».

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση:

«Ο Χωμενίδης ομοιογενειοποιεί το κοινό του Θάνου Μικρούτσικου θεωρώντας το προφανώς εικόνα του ιδίου καθρεφτισμένη σε θολά νερά. Ενδεχομένως αυτός (και η παρέα του) πήγαινε με πούρα τσερόκι και τα συναφή. Όμως, believe it or not, ο κόσμος όλος δεν είναι οι κολλητοί του Χωμενίδη. Όλοι μας πηγαίναμε στους συνθέτες που αγαπάμε, στις μεγάλες συναυλίες, στις ανθισμένες πίστες των ρεμπετάδικων, στης όπερας τα χρυσοποίκιλτα - άσε που ξέραμε και το μικρό όνομα του Ροσίνι.

Εμείς - όποιους κι αν προσδιορίζει το ‘εμείς’ - και στον Θάνο τρέχαμε και τον Άκη Πάνου αγαπούσαμε και στης Τούμπας τις κερκίδες του Θεού σκαρφαλώναμε. Και στα κρεββάτια ερωτευόμαστε και στα παγκάκια χωρίζαμε. Εμείς που ό,τι αγαπούσαμε, το ακολουθούσαμε. Μέχρις τελικής πτώσεως: δικής μας ή δικής του.

Εμείς αυτό.

Πάμε στο ‘εσείς’

Δεν υπάρχει ‘αισθητική Μικρούτσικου’. Όπως δεν υπάρχει αισθητική Ξενάκη ή Αλμπινόνι, Σκαλκώτα ή Βαμβακάρη. Τα πούρα, τα Τσερόκι και τα σινιέ μιας άλλης μορφής ‘αισθητική’ σηματοδοτούν.

Την ‘αισθητική’ (αν μπορούμε να την πούμε ετσι) του χρηματιστηρίου. Της φούσκας. Του Σημιτισμού, του Λυμπερισμού και όλων των -ισμών που ευσυνειδήτως και ενσυνειδήτως διαβρώσανε το μέταλλο αυτής της κοινωνίας. Αυτοί οι -ισμοί που, στην παντοδυναμία τους, έσπρωξαν ένα λαό σε μια χλιδή του κ@@ου, σε καταναλωτικά δάνεια, σε κτήματα γαμήλιων δεξιώσεων με πλαστικές καρέκλες, σε παραλιακές ξαπλώστρες που η τσέπη δεν τις άντεχε.

Ο Χωμενίδης δεν επιτιθεται στον Μικρούτσικο. Ή μάλλον του επιτίθεται τόσο όσο. Επί της ουσίας στο κοινό επιτίθεται, όπως εκείνος το βλέπει: μέσα από το είδωλο του.

Τελειώνω εδώ με την βεβαιότητα ότι το σοφό παιδί θα συμβάλει με ζέση και ενθουσιασμό στους νέους -ισμούς της υπό διαμόρφωσιν ιδεολογίας του Μπογδανισμού και του Τζημερισμού.

(Στα δικά μου λίγο. Να ευχαριστήσω τον Απόστολο Δοξιάδη - με τον όποιον διαφωνώ στα πάντα σχεδόν - διότι πριν καιρό ένθερμα με υπερασπίστηκε, όταν ο Χωμενίδης μού επιτέθηκε με τρόπο άθλιο και χυδαίο στον προφίλ του πρώτου.)

Υ.Γ. Ποτέ δεν διέγραψα την ανάρτηση μου, ανόητε κύριε. Απλώς την έκανα από δημόσια, για φίλους. Την επανέφερα όμως για να μην ζορίζεστε».

Λέτε να μην σχολίαζε την Μαρίνα Πατούλη;

Την Μαρίνα Πατούλη τρολάρει στο Facebook η Ελενα Ακρίτα με μια ανάρτηση που μας θυμίζει την εποχή της τηλεοπτικής σειράς Δυναστεία!

Η γνωστή δημοσιογράφος έβαλε δύο χαρακτηριστικές φωτογραφίες δίπλα - δίπλα και έγραψε:

Δυναστεία’ 1981-2019. Οι Κάρινγκτονς δίνουν σκυτάλη στους Πατούλιανς


Κατά δημοσιογράφων

Με τους δημοσιογράφους που γίνονται γνωστοί σε μεγάλη ηλικία και τότε “φτύνουν στα μούτρα των άλλων”, θέλοντας να πάρουν εκδίκηση για τις “κατουρημένες ποδίτσες που φίλησαν”...τα βάζει η Ελενα Ακρίτα. Άγνωστο ποιους βάζει στο στόχαστρο αλλά η υποψίες πάνε σε χρήστες των social media που κατά καιρούς της επιτίθενται.

Τελευταίο κρούσμα ήταν τα σχόλια που δημοσιεύθηκαν στο twitter για την Ελενα Ακρίτα και οι κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν εναντίον της ότι κυκλοφορεί με λιμουζίνες και δίνει μαθήματα αριστεροσύνης,

Η Έλενα Ακρίτα γράφει ότι εκείνοι οι δημοσιογράφοι που γίνονται γνωστοί στο ευρύ κοινό σε σχετικά μεγάλη ηλικία, αφού “φίλησαν κατουρημένες ποδίτσες” όπως γράφει, τότε το “καρασυμπλεγματικό τους εγώ αναδύεται στην επιφάνεια και φτύνουν στα μούτρα των άλλων όλα τα σκατά που κατάπιαν μέχρι ν ανέβουν την ανεμόσκαλα”.

Και καταλήγει ότι όλοι αυτοί “μόλις βγουν στην σύνταξη, οι πάντες τους έχουν ξεχάσει”…

Κατά Απόστολου Δοξιάδη

Θέση παίρνει η Ελενα Ακρίτα για την διαμάχη του συν-συντονιστή του σχεδίου Μητσοτάκη για τα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα “κανένα παιδί μόνο του” Απόστολου Δοξιάδη, με τον δημοσιογράφο των Νέων Δημήτρη Μανάτη.

Υπενθυμίζεται ότι ο Απόστολος Δοξιάδης με αφορμή ακραία σχόλια του δημοσιογράφου των Νέων κ. Μανιάτη για την συντονίστρια του σχεδίου για τα ασυνόδευτα παιδιά Ειρήνη Αγαπηδάκη, όχι μόνο διέκοψε την συνεργασία του με τα Νέα αλλά εμμέσως ζήτησε και την απόλυση του δημοσιογράφου.

Η Ελενα Ακρίτα χωρίς πάθος, σχολιάζει την ιστορία, διατυπώνει ερωτήματα για την κ. Αγαπηδάκη, ενώ παίρνει σαφή θέση ότι είναι ανεπίτρεπτο να ζητείται η απόλυση ενός δημοσιογράφου, έστω και για ακραία σχόλια που δημοσίευσε.


Στολίζει τον Μαρκο Σεφερλή

Από την ΤV αυτή τη φορά κι όχι μέσω facebook καλεσμένη της Ελεονώρας Μελέτη Δεν θα μπορούσε να μην ερωτηθεί για τη σκληρή κριτική που είχε ασκήσει κατά το παρελθόν στον Μάρκο Σεφερλή με την ίδια να ξεκαθαρίζει πως όποιο σχόλιο ή κριτική είχε γίνει αφορούσε μόνο τη δουλειά του και όχι τον ίδιο.

«Έκανα κριτική στη δουλειά του, δεν ξέρω ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος, δεν ξέρω αν έχει γυναίκα ή παιδί, τώρα το έμαθα, αλλά εγώ κρίνω τη δουλειά του. Η δουλειά του και το έργο που παράγει είναι τρας. Δεν σημαίνει ότι ο ίδιος είναι τρας. Αυτό δεν το παίρνω πίσω επειδή μου ζητάει 100.000 και δεν αναρωτιέμαι γιατί το κάνει σε μένα και στα "Νέα" και δεν το κάνει σε όλους τους άλλους συναδέλφους που έχουν γράψει πολύ πιο αιχμηρά κείμενα, αλλά δεν θα ασχοληθώ και πολύ. Εγώ δεν παίρνω τα λόγια μου πίσω και αν είναι να πληρώσω για αυτό θα το ξέρουμε την Άνοιξη» δήλωσε, τονίζοντας πως αν κάτι θα έπρεπε να προστατευτεί είναι οι ευπαθείς κοινωνικές ομάδες οι οποίες έχουν υποφέρει πολλά. «Το politically correct μπορεί να είναι στα άκρα του καμιά φορά αλλά είναι πολύ καλύτερο και προστατεύει πολλούς ανθρώπους. Όταν μια γυναίκα φοράει μπικίνι και έχει περισσότερα κιλά δεν θα την κάνω νούμερο στο Δελφινάριο, θα την προστατεύσω. Γιατί έχει δικαίωμα και στην παραλία να είναι, και το μαγιό της να φοράει και ό,τι γουστάρει. Σε όποιον δεν αρέσει να φύγει εκείνος από την παραλία και να πάει στη μπανιέρα του να κάνει μπάνιο. Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες έχουν υποφέρει τόσο πολύ από μια κάκιστη εννοούμενη σάτιρα, γιατί ας μην πούμε ότι αυτό είναι σάτιρα[...] Δικαίωμά τους να γελάνε, δικαίωμά μου να γράφω για αυτό που γελάνε [...] Δεν είναι χιούμορ ο κακοποιητικός λόγος» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Κατά Σημίτη

Την αντίδραση της Έλενας Ακρίτα προκάλεσε το άρθρο του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη στην εφημερίδα «Τα Νέα» αναφορικά με τον τρόπο που διαχειρίστηκε το θέμα της Τουρκίας στη Σύνοδο Κορυφής το 2004, όταν η Νέα Δημοκρατία είχε ανέβει στην εξουσία.

Σε ανάρτησή της στο Facebook, η Έλενα Ακρίτα αναφέρεται στη θητεία του, ασκώντας σκληρή κριτική, και καταλήγει: Τότε δεν μιλήσατε. Μιλάτε τώρα. Μόνο που τώρα δεν σάς ακούει κανείς. Τα λόγια σας δεν μετράνε. Ούτε εσείς».

Η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:


Πυρά και στον σούπερσταρ Τομ Χανκς


Η τιμητική πολιτογράφηση του Αμερικανού σούπερσταρ σχολιάστηκε με διάφορους τρόπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε με χιούμορ, είτε με ενθουσιασμό, ενώ δεν έλειψαν και τα ειρωνικά σχόλια.

Το σχόλιο που ξεχώρισε στα social media, ωστόσο, ήταν εκείνο της Έλενας Ακρίτα, η οποία συνέδεσε τον Τομ Χανκς με την επιτυχημένη ελληνική σειρά "Βέρα στο Δεξί", της οποίας το σενάριο είχε υπογράψει η ίδια.

Η Έλενα Ακρίτα έγραψε χαρακτηριστικά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook "Αν ο Τομ Χανκς ήταν καλός ηθοποιός δεν θα τον παίρναμε στη βέρα στο δεξί που μάς παρακάλαγε;", συγκεντρώνοντας πολλά likes και δεκάδες σχόλια.

Πριν από το συγκεκριμένο, χιουμοριστικό της σχόλιο, η Έλενα Ακρίτα είχε κάνει μία άλλη ανάρτηση, την οποία η ίδια χαρακτήρισε ως "σκωπτική", ωστόσο, προκάλεσε πολλές αρνητικές αντιδράσεις.

Η γνωστή δημοσιογράφος και συγγραφέας είχε γράψει "Άμα θέτε τον Χάνκς Έλληνα να τονε πάρετε σπίτι σας. Και μη λέτε μετά ήρθε αυτός και μάς πήρε τις δουλειές".



Η Βικυ Φλεσσα, ο Καρυωτάκης και η... κρεμμυδίλα

Την έντονη αντίδραση της Έλενας Ακρίτα προκάλεσε η δήλωση της υποψήφιας ευρωβουλευτού της ΝΔ, Βίκυ Φλέσσα για τον Καρυωτάκη.

Στο πλαίσιο της προεκλογικής περιόδου, η κα. Φλέσσα βρέθηκε την Πρωτομαγιά στην Πρέβεζα, όπου παραχώρησε συνέντευξη σε εκπροσώπους τοπικών ΜΜΕ.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους, η Βίκυ Φλέσσα σημείωσε πως επισκέπτεται για πολλοστή φορά την Ήπειρο και συγκεκριμένα την Πρέβεζα, ενώ απόρησε πως ο Καρυωτάκης ήταν τόσο λυπημένος σε μια υπέροχη πόλη.

«Χαίρομαι πολύ που είμαι στην Ήπειρο. Ξεκινάω από εδώ την προεκλογική μου περιοδεία. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ο Καρυωτάκης ήταν τόσο πολύ λυπημένος για να είμαι ειλικρινής, σε αυτή την υπέροχη πόλη» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αυτή την ατάκα σχολίασε με δηκτικό τρόπο η Έλενα Ακρίτα, μέσω μακροσκελούς ανάρτησης στο Facebook. Συγκεκριμένα, γράφει:

«Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ο Καρυωτάκης ήταν δυστυχισμένος σε μια τόσο όμορφη πόλη όπως η Πρέβεζα» Βίκυ Φλέσσα.

Κυρία Φλέσσα εύστοχη η παρατήρηση σας, προσωπικά αποδίδω την δυσφορία του ποιητού στις κάργες που κοπανουσαν τις μαύρες στέγες και τα κεραμίδια και στις γυναίκες που καθάριζαν κρεμμύδια. Ο συνδυασμός αυτός ντάπα ντουπα οι κάργες βάλε και την κρεμμυδίλα δεν το αντέχει άνθρωπος αυτό το χάλι κι αυτοκτονεί. Και η Μαρία η Πολυδούρη που τον είχε αγαπητικό τα ίδια του έλεγε ‘βρε Κώστα μου πού να τρέχεις ν’ αυτοκτονείς τώρα ολίγη υπομονή κι η ρουφιάνα η καργια κάποτε θα τον βγάλει τον καρασκασμό η δε κρεμμυδίλα φεύγει όταν το τσιγαρισεις λιγουλάκι’.

Κι εγώ εχω τέτοιες απορίες διότι ο Καβαφης σου λέει ρωτούσε για την ποιότητα των μαντηλιών. Με τις ώρες αυτό τώρα, που εμένα η γιαγιά με την πρώτη την καταλάβαινε την ποιότητα το καλό το μεταξωτό κάνει μπαμ έλα παιδιά τωρα σε τα μάς αυτά; Εγώ πιστευω κυρία Φλέσσα πως εξεπιτουτου καθυστερούσε και σκοπίμως ερωτούσε για την ποιότητα μάλλον του άρεσε η πωλήτρια υποψιάζομαι, προκύπτει κι από τα συμφραζόμενα πως στάνταρ αυτό θέλει να πει ο ποιητής.

Κι ο Σεφέρης έπαθε τα νεύρα του που τα αηδόνια δεν τον άφηναν να κοιμηθεί στις Πλατρες μεγάλο μαρτύριο σου λέει. Τελικώς και οι καργες και τ’ αηδόνια πολύ σκατόπουλα απεδείχθησαν πάει τους ρημάξανε τους ποιητές μας.
Αυτά τα ολίγα αγαπητή κυρία, καλή επιτυχία να ευχηθώ στον άοκνο αγώνα σας για την παιδεία και τον πολιτισμό στην Ελλάδα μας.

Κατά στολισμου στη Β. Σοφιας

Τον στολισμό στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας και τις δηλώσεις της διευθύντριας πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση, Αφροδίτης Παναγιωτάκου, σχολίασε σε καυστική ανάρτησή της στο Facebook η Έλενα Ακρίτα.

«Η δικαιολογία χειροτέρα του σφάλματος» έλεγε η γιαγιά Λουκία. Κάτι δηλαδή σαν την ανακοίνωση της κυρίας από την Στέγη Γραμμάτων του ιδρύματος Ωνάση: η γραπτή δήλωση όπου υπερασπίζεται τον στολισμό της Βασιλίσσης Σοφίας, είναι χειρότερη από το στολισμό τον ίδιο.

‘Δήλωση’ κατ’ ευφημισμόν δηλαδή. Ένα κουνημένο δάχτυλο στα μούτρα μας ήταν οι ανόητες παράγραφοι που έφεραν την υπογραφή της. Παράγραφοι που ούτε λίγο ούτε πολύ χαρακτήριζαν την προσωπική αισθητική του καθενός από μας, ως μια παρωχημένη bon pour l’ orient αντίληψη εορταστικού στολισμού που πλέον, λέει, δεν εφαρμόζεται πουθενά στον κόσμο (της).

Πριν λίγες μέρες, ήμουν στο Λονδίνο για την παρουσίαση του βιβλίου μου ‘Τα τάπερ της Αλίκης’ . Μόλις άφησα τα πράγματα στο ξενοδοχείο, πήγα κατευθείαν στη Regents Street για δυο λόγους. Πρώτον γιατί εκεί βρίσκεται το αγαπημένο μου Cos Stores με την υπέροχη μίνιμαλ αισθητική των ρούχων που προτιμώ. Και δεύτερον για να δω τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση που ήταν όντως ένα όνειρο. Νιώθεις ξαφνικά πως βρίσκεσαι μέσα σε ένα παραμύθι κι εγώ τα αγαπώ τα παραμύθια. Πολύ.
Ελάτε σας παρακαλώ, χρυσή μου γυναίκα. Αξιολογείστε πρώτα το δικό σας έργο, ως διευθύντρια πολιτισμού στη Στέγη που αγαπάμε, και μετά ποινικοποιείστε το εορταστικό φαντασιακό των συμπολιτών σας. Γιατί αυτό ακριβώς κάνατε – σε περίπτωση που δεν το έχετε αντιληφθεί.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ 05 Μαρ 2020 | 17:57

Μίνα Αρναούτη εναντίον Ελενας Ακρίτα: "Η δημοσιογραφία έχει τη δική της Ελένη Λουκά"

"Η Έλενα Ακρίτα πόσο γραφική! Η δημοσιογραφία έχει τη δική της Ελένη Λουκά" έγραψε η Μίνα Αρναούτη

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ «ΣΩΤΟ» 04 Μαρ 2020 | 13:35

Ξέσπασε η Έλενα Ακρίτα για χυδαία ανάρτηση κατά νεκρού προσφυγόπουλου: Χέστης, νταβατζής και προδότης

Το άρθρο της Έλενας Ακρίτα με αφορμή μία απαράδεκτη ανάρτηση χρήστη των social media.

ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 64 ΕΤΩΝ 27 Μαρ 2020 | 08:24
ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ... ΤΡΑΒΙΑΤΑ 26 Μαρ 2020 | 09:36
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ 25 Μαρ 2020 | 10:10

Περιηγηθείτε ελεύθερα και δωρεάν στα αριστουργήματα του Μουσείου Β.&Ε. Γουλανδρή

Στη Συλλογή του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, σε ψηφιακές αναπαραγωγές έργων και φωνητικές ξεναγήσεις.

ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ON DEMAND 23 Μαρ 2020 | 10:34

Universal Studios: Σε ψηφιακές πλατφόρμες θα κυκλοφορούν οι νέες ταινίες

Το περασμένο Σαββατοκύριακο τα έσοδα της βιομηχανίας ήταν μόλις 55,3 εκατομμύρια δολάρια, τα χαμηλότερα από το 1995.

ΜΙΛΑ ΣΤΟ THE TOC 22 Μαρ 2020 | 11:14

Μένουμε σπίτι - Σοφία Φιλιππίδου: Ο φόβος της ηθικής καταρράκωσης

Θα γίνουμε πιο άγρια θηρία από ό,τι είμαστε τώρα;

ΜΙΛΑ ΣΤΟ THE TOC 21 Μαρ 2020 | 13:23

Μένουμε Σπίτι- Φωτεινή Αθερίδου: "Είμαστε ένα μηδενικό μπροστά στη φύση"...

Ήταν έτοιμη για βόλτες με το μικρό Θοδωρή αλλά ο κορονοϊός είχε ...άλλα σχέδια.

ΜΙΛΑ ΣΤΟ THE TOC 21 Μαρ 2020 | 10:26

Μένουμε Σπίτι-Ξένια Καλογεροπούλου: Το ότι δε βλέπω είναι χειρότερο...

Ένα μήνυμα για τις ημέρες της "καραντίνας" από τη συγγραφέα των ωραιότερων ιστοριών του παιδικού θεάτρου στην Ελλάδα.

ΕΝΑ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 19 Μαρ 2020 | 10:02

O Μπόνο τραγουδά για τους γιατρούς της Ιταλίας

Και για όλο τον κόσμο που είναι μόνος και κλεισμένος στα σπίτια του

ΓΑΛΛΙΑ 18 Μαρ 2020 | 20:32

Θύμα του κορονοϊού και ο θρυλικός σαξοφωνίστας της αφρο-τζαζ Μανού Ντιμπανγκό

Eισήλθε στο νοσοκομείο με συμπτώματα κορονοϊού όπου "αναπαύεται και αναρρώνει με ηρεμία".

ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ 17 Μαρ 2020 | 13:44

Αναβάλλεται για τον Οκτώβριο η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη

Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από εκτενείς διαβουλεύσεις με τη Helexpo και τους συνδέσμους εκδοτών.