Ένα από τα πιο διάσημα έργα του Ροντέν, η «Αιώνια Άνοιξη» δημοπρατείται για πρώτη φορά από τον οίκο Σόθμπις τον Μάιο στη Νέα Υόρκη.
Το έργο από μάρμαρο κατατάσσεται στις πιο σπουδαίες απεικονίσεις αγκαλιασμένων εραστών, σχεδιάστηκε το 1884 και σκαλίστηκε ανάμεσα στο 1901-2 σε ένα ενιαίο κομμάτι μαρμάρου. Η τιμή του εκτιμάται στα 8,12 εκ. δολάρια.
Το γλυπτό πιστεύεται ότι είναι το πέμπτο σε μια σειρά δέκα ολοκληρωμένων έργων με το ίδιο θέμα, λαξεμένα σε μάρμαρο και ξεχωρίζει στην βιογραφία του 1906 που έγραψε για τον καλλιτέχνη ο Frederick Lawton ως το πιο ολοκληρωμένο της σειράς. Έργο του Ροντέν από μάρμαρο με αυτό το θέμα έχει να εμφανιστεί σε δημοπρασία περισσότερο από δυο δεκαετίες.
Το έργο ανατέθηκε στον Ροντέν από τον Γερμανό διπλωμάτη Hellmuth Baron Lucius von Stoedten (1869-1934), ο οποίος ήταν στενός φίλος του ποιητή Ράινερ Μαρία Ρίλκε. Οι τρεις άντρες συνδέονταν με μεγάλη φιλία και ο Ρίλκε έγραψε μια σειρά ποιημάτων εμπνευσμένα από τα έργα του Ροντέν.
Τα άλλα αγάλματα αυτής της σειράς ανήκουν στις συλλογές του Μουσείου Καλών Τεχνών στη Βουδαπέστη (1901), το Μουσείο Ερμιτάζ στην Αγία Πετρούπολη (1906), Το Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών, Μπουένος Άιρες (1907), το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης (1906-1907) και το Ny Carlsberg Glyptotek στην Κοπεγχάγη (1907 - 1910).
Το L’Éternel Printemps είναι ένα από τα πιο διάσημα γλυπτά του Ροντέν της δεκαετίας του 1880. Το θέμα απασχόλησε τον γλύπτη σε όλη τη σταδιοδρομία του και φέρνει στο νου την ιστορία των μυθικών εραστών Πάολο και Φραντσέσκας από τις ιστορίες του Δάντη, οι οποίοι καταδικάστηκαν να περάσουν την αιωνιότητα σε μια δίνη πάθους. Ο Ροντέν έλεγε ότι συνέλαβε την ιδέα του γλυπτού ακούγοντας τη Δεύτερη συμφωνία του Μπετόβεν. Το πάθος και ο ρομαντισμός του μεγάλου Γερμανού συνθέτη μπορεί να γίνει αισθητό σε αυτό το μαρμάρινο γλυπτό.