Ο Φιλοκτήτης μετά το φεστιβάλ του Σεράγεβο ταξιδεύει απροσδόκητα στη Δονούσα και συγκεκριμένα στην ερημη βραχονησίδα Μάκαρες ως τον ιδανικό τόπο καταφυγής του αόρατου Φιλοκτήτη όπου και τον συναντά ο Νεοπτόλεμος/Τσιμάρας Τζανάτος σε μια συνάντηση στον τόπο της πληγής και του τραύματος της Ιστορίας.
Μια συνάντηση με τον αλλον ως εαυτό με βαθύ κοινωνικο πολιτικο υπόβαθρο στην εποχή του σημερινού αναίμακτου "πολέμου των κοστουμιών".
Μια συνομιλία γενεών για το τίποτα του ανθρώπου και τη συντριβη του απο τον Κόσμο . Ενα κείμενο αφοπλιστικά τολμηρό του Ρίτσου που αν και γραμμενο το 1965 μιλά διαχρονικά για σημερινά πολιτικα και οντολογικά αδιέξοδα, όπως τα σημαντικά ποιητικά κείμενα.
Με τη συμμετοχή της εξαιρετικής σοπράνο Χριστινας Ασημακοπούλου στη σκηνοθεσία της Σίσσυς Παπαθανασίου ο θεατρικός αυτός μονόλογος λειτουργεί ως ένα συγχρονο περφόρμινγκ που ο εκάστοτε χώρος εντάσσεται στη δραματουργία της παράστασης σε μια εσκεμμένη φόρμα αναλογίου (word spoken performance in situ) όπου θεατές και συντελεστές θα μεταφερθούν με καΐκι-λάντζα στις Μάκαρες από τη Δονούσα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr