
Δύο στα δύο για τις νέες σειρές της ΕΡΤ "Κάνε ότι κοιμάσαι" και "Τα Νούμερα".
Και οι δύο αυτές τηλεοπτικές δουλειές, η ψυχολογική σειρά μυστηρίου με πρωταγωνιστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο και η μουσική κωμωδία που βασίζεται σε μια ιδέα του Φοίβου Δεληβοριά, φαίνεται ότι κερδίζουν το μεγάλο στοίχημα της φετινής σεζόν, καθώς "σάρωσαν" από τις προβολές των πρώτων κιόλας επεισοδίων τους κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στα νούμερα τηλεθέασης.
Φαίνεται πως, όχι μόνον τις βλέπουν όλο και περισσότεροι τηλεθεατές κάθε εβδομάδα, αλλά έχουν "ρεύμα" και στο δυναμικό κοινό που ξεπερνά μάλιστα τον μέσο όρο της συνολικής τηλεθέασης, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά.
Και όμως, όπως προκύπτει βάσει των μετρήσεων, το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ βρίσκει απήχηση και στους πιο νέους σε ηλικία, που παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό με τα ιδιωτικά κανάλια, επιλέγουν συνειδητά τη δημόσια τηλεόραση για να ψυχαγωγηθούν.
Και επειδή οι αριθμοί λένε -σχεδόν- πάντα την αλήθεια, να τι έδειξαν οι μετρήσεις:
Το επεισόδιο της Δευτέρας του "Κάνε ότι κοιμάσαι" με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, έκανε μέσο όρο τηλεθέασης 9,2%. Όμως στο δυναμικό κοινό, δηλαδή το 18-54, "χτύπησε" διψήφιο νούμερο ξεπερνώντας το 12%.
Μάλιστα, όπως προκύπτει, πιο φανατικοί τηλεθεατές σε αυτή την κατηγορία αποδεικνύονται οι άντρες, με ποσοστό τηλεθέασης 12% έναντι των γυναικών με ποσοστό τηλεθέασης 9,8%.
Ανάλογη εικόνα εμφάνισε και η μουσική κωμωδία του Φοίβου Δεληβοριά που μεταδίδεται κάθε Παρασκευή στις 22:00 από την ΕΡΤ1. "Τα Νούμερα" έχουν ήδη δημιουργήσει το δικό τους φανατικό κοινό και προκαλούν αναταραχή στα social media.
Και εδώ η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο τηλεθέασης που έκανε η εκπομπή την περασμένη Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου (9,2%) έναντι (7,1%).
Και "Τα Νούμερα" επίσης, γοητεύουν περισσότερο το αντρικό κοινό (13,3%) από ότι το γυναικείο (9,4%).
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr