
Τους λόγους για τους οποίους έκανε αρνητική εισήγηση στην Ολομέλεια του ΔΣ του Μεγάρου Μουσικής σχετικά με την πολυσυζητημένη συναυλία του Τόλη Βοσκόπουλου αποκαλύπτει, σε αποκλειστικές του δηλώσεις στο The TOC, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Μίλτος Λογιάδης. «Αυτός ο χώρος είναι ο χώρος που οφείλει να υπηρετεί κάποια μουσικά πρότυπα υψηλά... Τώρα εγώ δεν θέλω να σχολιάσω προηγούμενες διοικήσεις. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι από τι στιγμή που καλούμαι να γνωμοδοτήσω για μια συγκεκριμένη παραγωγή κοιτάω όλες τις παραμέτρους με βάση έναν ηθικό κώδικα - προσωπικό - που έχω που φαντάζομαι ότι ισχύει για το Μέγαρο Μουσικής» σημειώνει μεταξύ άλλων ο κ. Λογιάδης.
Η αποκλειστική συνέντευξή του στο TheTΟC:
- Είναι γεγονός ότι έχει γίνει καινούργιο αίτημα για συναυλία Τόλη Βοσκόπουλου στο Μέγαρο;
Εγώ δεν γνωρίζω κάτι. Ενδεχομένως να υπάρχει νέο αίτημα που να απευθύνεται στο ΔΣ. Ενα πρώτο αίτημα που υπήρχε είχε αρνητική δική μου εισήγηση και απορρίφθηκε από το ΔΣ. Τώρα αν έχει προκύψει νέο αίτημα με άλλες παραμέτρους δεν το γνωρίζω. Αυτή τη στιγμή δεν έχει έρθει κάτι σε μένα.
- Με ποιο σκεπτικό εσείς κάνατε αρνητική εισήγηση;
Το σκεπτικό αφορούσε στο γενικό προφίλ του Μεγάρου που θεωρώ ότι μ' αυτό τον τρόπο διαφυλάσσεται. Το Μέγαρο φτιάχτηκε για κάποιους συγκεκριμένους λόγους - για να υπηρετήσει κυρίως ένα είδος μουσικής που δεν έβρισκε χώρο για να υπηρετηθεί. Διότι νυχτερινά μαγαζιά και κέντρα υπάρχουν πολλά. Δεν υπήρχε, όμως, ένας χώρος για την ορχηστρική, για την κλασσική μουσική, για όπερες. Οπως καταλαβαίνετε, πρέπει να προστατεύουμε λίγο τους σκοπούς του Μεγάρου. Αυτό δεν σημαίνει ότι υποτιμούμε οποιοδήποτε καλλιτέχνη υπηρετεί κάποιο άλλο είδος μουσικής. Ιδιαίτερα εγώ που έχω ασχοληθεί και με άλλα είδη μουσικής: από τη τζαζ μέχρι τη λαϊκή και λόγω της συμπόρευσής μου με το Μάνο Χατζιδάκι. Πρέπει να υπάρχουν, όμως, κάποιες διαχωριστικές γραμμές. Τώρα να τι να σας πω; Μπορεί να έρθει μια καινούργια πρόταση που να είναι διαφορετική από την αρχική. Αλλά αυτή που ήρθε αρχικά σε εμάς δεν συνάδει με το χώρο. Γι' αυτό και είχα αυτή την κρίση.
- Κι όμως, το Μέγαρο Μουσικής έχει φιλοξενήσει τον Γιάννη Πάριο, την Μαρινέλλα, αλλά και τον Γιάννη Πλούταρχο...
Σωστά, στο παρελθόν όμως κι όχι υπό τη δική μου καλλιτεχνική διεύθυνση. Αυτό δεν σημαίνει ότι η κάθε καλλιτεχνική διεύθυνση δεν μπορεί να κάνει τις επιλογές της. Και μην ξεχνάτε, το Μέγαρο τότε δεν ήταν κρατικό, δεν ανήκε στο δημόσιο. Η δική μου στάση είναι η εξής: Προσπαθώ να "υπηρετήσω" τους σκοπούς για τους οποίους δημιουργήθηκε το Μέγαρο Μουσικής. Αυτό είναι η δική μου προσωπική εκτίμηση κι άποψη.
- Μπορούμε να μιλήσουμε για μια "στροφή" του Μεγάρου υπό τη δική σας διεύθυνση;
Προσέξτε: Ακόμα και τα πρόσωπα που αναφέρατε δεν εμφανίστηκαν κατ' εξακολούθηση και μπορεί κανείς να συζητήσει σε τι προγράμματα εμφανίστηκαν και πόσο αυτό πήγαινε προς μια μορφή νυχτερινού κέντρου, αυτό που παρουσιάστηκε... Αυτός ο χώρος είναι ο χώρος που οφείλει να υπηρετεί κάποια μουσικά πρότυπα υψηλά... Τώρα εγώ δεν θέλω να σχολιάσω προηγούμενες διοικήσεις. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι από τη στιγμή που καλούμαι να γνωμοδοτήσω για μια συγκεκριμένη παραγωγή κοιτάω όλες τις παραμέτρους,με βάση έναν ηθικό κώδικα - προσωπικό - που έχω που φαντάζομαι ότι ισχύει για το Μέγαρο Μουσικής.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr