Μάθετε τα πάντα για ένα φεστιβάλ από τις πατρίδες του χαμένου κομμουνισμού

Θέατρο από χώρες στις οποίες μπορεί να μην ταξιδέψετε ποτέ για να δείτε τι συμβαίνει και πώς η χώρα και η πολιτική επηρεάζουν τους δημιουργούς

Αργυρώ Μποζώνη
ΓΡΑΦΕΙ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάθετε τα πάντα για ένα φεστιβάλ από τις πατρίδες του χαμένου κομμουνισμού
Μάθετε τα πάντα για ένα φεστιβάλ από τις πατρίδες του χαμένου κομμουνισμού
Frankenstein

Στις πατρίδες του «χαμένου» κομουνισμού, την Πολωνία, την Τσεχία και την Ουγγαρία, χτυπάει η καρδιά του τρίτου και τελευταίου κύκλου του γεωπολιτικού φεστιβάλ της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, από 11 έως 29 Νοεμβρίου 2015.

Ο διάλογος με τη θεατρική πρωτοπορία της κεντροευρωπαϊκής σκηνής εκπέμπει ισχυρό ιστορικό και πολιτικό σήμα, τόσο μέσα από κλασικά κείμενα της τοπικής λογοτεχνικής παράδοσης όσο και από ερευνητικές φόρμες.

Ivona
Ivona

H Κάτια Αρφαρά, καλλιτεχνική διευθύντρια του ενός εξαιρετικά ενδιαφέροντος φεστιβάλ, του Τransitions, που για τρίτη χρονιά μας φέρνει σε επαφή με το θέατρο χωρών που σπανίως βλέπουμε και γνωρίζουμε μας εξηγεί γιατί έχει ενδιαφέρον να δούμε θέατρο από την Πολωνία, την Ουγγαρία και την Τσεχία.

Πώς διάλεξες φέτος αυτές τις χώρες;

Έχουν συναρπαστικό θέατρο. Οι καλλιτέχνες δε φοβούνται να πάρουν θέση ακόμα και σε κρατικές σκηνές, δεν έχουν άγχος να είναι πολιτικώς ορθοί, δεν έχουν άγχος αν θα χάσουν ενδεχομένως την κρατική επιχορήγηση. Έχει επίσης ενδιαφέρον το πόσο ρίσκο παίρνουν στη σκηνή. Η Στέγη γεννήθηκε σχεδόν ταυτόχρονα με την κρίση και επομένως τέτοια θέματα άρχισαν να απασχολούν και εμάς, τα κοινωνικά θέματα, ο εθνικισμός, η μετανάστευση, αυτή η κοινή προβληματική

Το θέατρο πολιτικού προβληματισμού σε ποιά χώρα είναι κυρίαρχο;

Στην Πολωνία είναι κυρίαρχο. Είναι μέσα στις κρατικές τους σκηνές και στηρίζεται και από κάποια πολιτικά ινστιτούτα. Εκεί αληθινά νιώθεις χαρά να ανακαλύπτεις νέους δημιουργούς, σε φεστιβάλ που δεν μπορείς να φανταστείς όπως αυτό της Νόβα Χούτα.

Τι θέματα πραγματεύονται εκεί;

Εκεί ανακάλυψα ένας θέατρο όπου όλες οι γενιές πραγματεύονται θέματα της πρόσφατης ιστορίας ή θέματα ταμπού όπως είναι το ολοκαύτωμα, η ομοφυλοφιλία, ο καθολικισμός. Οι Πολωνοί είναι βαθιά καθολικοί αλλά οι καλλιτέχνες τολμούν ακόμα και αν έχουν προβλήματα λογοκρισίας. Έχουν ακυρωθεί παραστάσεις από παραχριστιανικές οργανώσεις για παράδειγμα. Και αυτό που θέλω να παρατηρήσω είναι ότι οι νέοι σκηνοθέτες μπαίνουν στις μεγάλες, τις κρατικές σκηνές, δεν κάνουν μόνο πειραματικό θέατρο. Η νέα δραματουργία είναι σε άνθηση.

Η γεωγραφική θέση τους επηρεάζει;

Βεβαίως. Βρίσκονται ανάμεσα στην Ρωσία και την Γερμανία. Είναι μεν πιεσμένοι αλλά έχουν όλη την βαριά ρώσικη κουλτούρα και από την άλλη έχουν τους Γερμανούς που τους βοήθησαν να σπάσουν την παραδοσιακή φόρμα.

Ο κόσμος είναι θεατρόφιλος;

Σε όλες αυτές τις χώρες και είναι το εντυπωσιακό. Είναι γεμάτα τα θέατρα ακόμα και σε αγροτικές περιοχές με μεγάλη φτώχεια και άνοδο της ακροδεξιάς. Πηγαίνουν στο θέατρο, άνθρωποι όλων των ηλικιών και των τάξεων.

Η ιστορία, η μνήμη τους απασχολεί, όπως είδαμε στο θέατρο της Λατινικής Αμερικής;

Στην Πολωνία είχα την αίσθηση περισσότερο και από το Βερολίνο ότι η ιστορία ήταν εκεί. Το χθες είναι κομμάτι της καθημερινότητας. Και αφορά πολύ και τους νέους ανθρώπους, αφορά τα μουσεία και ακόμα και σήμερα συζητούν και διαφωνούν για το τι συνέβη στον Β’ Παγκόσμιο και ποιός είχε την ευθύνη. Συζητούν για τον ρόλο τους σήμερα και την ταυτότητά τους.

Ivona
Ivona

Από την Πολωνία λοιπόν θα δούμε:

Το έργο του Witold Gombrowicz, Υβόννη, η πριγκίπισσα της Βουργουνδίας, σε σκηνοθεσία του Krzysztof Garbaczewski.

Ο Γκαρμπατσέφσκι δημιουργεί μια κυβερνοπάνκ, ανατρεπτική Υβόννη. Η παράστασή του είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με εμφανείς επιρροές από τον Χίτσκοκ, η βραβευμένη παράσταση κινείται στο μεταίχμιο μεταξύ θεάτρου και κινηματογράφουΣτην πραγματικότητα, πρόκειται για μια ταινία που γυρίζεται και μοντάρεται μπροστά στα μάτια μας. Η παράσταση βυθίζεται στη σιωπή της κεντρικής ηρωίδας για να αναδυθεί ως ένα παράλογο, άψογα εκτελεσμένο αστείο: ενοχλητικό, αναπάντεχο, αιρετικό.

Το έργο Small narration, (Μια μικρή αφήγηση) του Wojtek Ziemilski. Ο Πολωνός Βόιτεκ Ζιεμίλσκι μαθαίνει ξαφνικά ότι ο παππούς του, ένας αξιοσέβαστος πολίτης, ήταν για πολλά χρόνια συνεργάτης της κομουνιστικής μυστικής αστυνομίας. Η αποκάλυψη ενός οικογενειακού μυστικού μπορεί να διαταράξει τις ισορροπίες μας για πάντα. Με αφορμή αυτή την αποκάλυψη, δημιουργεί μια παράσταση με τη μορφή διάλεξης, για τις μικρές και τις μεγάλες αφηγήσεις, σε μια προσπάθεια να καταλάβει τη δύναμη που έχουν καλλιτεχνικές αποφάσεις σε σχέση με μια ιστορία που δεν μπορεί πλέον να επηρεάσει.

Το Magnificat της Marta Górnicka. Στο έργο της, η Πολωνή σκηνοθέτης Μάρτα Γκόρνιτσκα χρησιμοποιεί σύγχρονες εκδοχές του Χορού της αρχαίας τραγωδίας, δουλεύοντας με διάφορες κοινωνικές ομάδες και συνδέοντας τη δυναμική της συλλογικότητας. Πρόκειται για ένα πολιτιστικό μανιφέστο για τη γυναικεία φύση και τα κοινωνικά στερεότυπα που την καθορίζουν, το οποίο χαρακτηρίστηκε από το περιοδικό Teatr ως η καλύτερη εναλλακτική θεατρική παραγωγή στην Πολωνία για τη σαιζόν 2010-11. Ένας σύγχρονος Χορός γυναικών σε μια παράσταση για τη γυναικεία φύση και τα κοινωνικά στερεότυπα που την καθορίζουν, με ποιητικές και πολιτικές προεκτάσεις.

Ασχολούνται εκτός από την πολιτική με ποιά άλλα θέματα στο Τransitions;

Αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι υπάρχει ένα φεμινιστικό ενδιαφέρον στο φετινό Transitions. Και με τη δουλειά της Μάρτα Γκόρνικα, και ο Άπαρτ Σίλινγκ μιά στη νέα του δουλειά πάλι για τη θέση της γυναίκας, μια νοσοκόμα είναι τρεις γενιές γυναικών. Η Έστερ Σάλομον μιλά για μια γυναικεία βιογραφία την ιστορία μιας γυναίκας και πώς επιβίωσε στο δεύτερο μισό του 20 αιώνα. Η γυναίκα είναι ο πιο αδύναμος κρίκος μέσα στην κρίση που υπάρχει. Ένα άλλο θέμα είναι οι ανίσχυροι της Ευρώπης σήμερα. Κάτι που διατρέχει και την Ευρώπη και το Transitions.

Magnificat
Magnificat

Πάμε στην Τσεχία; Τι χώρα είναι η Τσεχία για εμάς εκτός από σαββατοκύριακο στην Πράγα;

Εκεί η ανεξάρτητη σκηνή είναι περιορισμένη. Υπάρχει και εκεί μια μεγάλη παράδοση σε κρατικά θέατρα και όχι τώρα, εδώ και χρόνια. Μετά την επανάσταση το θέατρο πέρασε την φάση της αποκήρυξης κάθε πολιτικού και κάθε ιδεολογίας. Από το 2000 και μετά άρχισε να επιστρέφει ως προβληματισμός.

Τι βρήκες πιο ενδιαφέρον;

Τον χορό και τα μεικτά θεάματα, οι υβριδικές δουλειές ήταν πολύ ενδιαφέρουσες. Θέατρο έχουν κλασικό και μάλιστα καλό, αρκετά συμβατικό για εμάς. Οι παραστάσεις τους γενικώς δεν ταξιδεύουν εκτός από το μαύρο θέατρο της Πράγας εκτός συνόρων. Αλλά να σημειώσουμε ότι έχουν δομές.

Πολιτικά πώς είναι εκεί; Είναι φοβισμένοι; Συζητούν;

Συζητούν αλλά δεν είναι τόσο παθιασμένοι ή τολμηροί όσο στην Πολωνία. Προσπαθούν, κάνουν πολλές πλατφόρμες με πολύ λίγα ή ανύπαρκτα χρήματα, η ανεξάρτητη σκηνή δεν στηρίζεται ιδιαίτερα.

Melodrama
Melodrama

Από την Τσεχία θα δούμε τις παραστάσεις:

Clouds (Σύννεφα) από την κολεκτίβα Handa Gote Research & Development. Η κολεκτίβα Handa Gote Research & Development, από την Πράγα, κάνει ζωντανό, υπέροχο θέατρο, με ταπεινά υλικά και ανθρώπινες ιστορίες. Αυτή τη φορά, η ιστορία θα μπορούσε να είναι και αληθινή. Είναι η ιστορία της οικογένειας της Veronika Švábová, μέσα από την οποία περνά μπροστά από τα μάτια μας η ιστορία μιας ολόκληρης χώρας κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα. Παλιές φωτογραφίες, γράμματα, σημειώματα, αντικείμενα, ένα σπίτι και μια παλιά συνταγή συνθέτουν το παράξενο παζλ της μνήμης. Στην ουσία αναρωτιόμαστε αν μπορούμε να μάθουμε από τα λάθη μας ή τα λάθη παλαιότερων γενεών και αν μπορούν τα λάθη να μας καθορίσουν για μια ζωή.

Process της Dora Sulženko Hoštová. Η Στέγη παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια ομάδα από την Πράγα, την οποία σπάνια έχει κανείς την ευκαιρία να συναντήσει εκτός Τσεχίας. Ο χορός όπως δεν τον έχετε φανταστεί σε μια χορογραφία που αποκαλύπτει στο κοινό όλη τη διαδικασία προετοιμασίας μιας παράστασης, με την έρευνα, την επανάληψη και την κούραση που αυτή εμπεριέχει. Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι κάθε σκηνή είναι και μία έκπληξη.

Process
Process

Ας περάσουμε στην τρίτη χώρα. Η Ουγγαρία πώς είναι σήμερα;

Η Ουγγαρία υποφέρει. Αλλά στηρίζει πολύ το θέατρο, οι κρατικές σκηνές είναι γεμάτες. Υπάρχει πολύ μέινστριμ σκηνή, και κυριαρχεί η διασκέδαση. Είδα επίσης ένα μιούζικαλ με θέμα το Ολοκαύτωμα. Η αλήθεια είναι ότι ήταν ένα αισθητικό σοκ.

Υπάρχουν επιχορηγήσεις στην Ουγγαρία;

Υπάρχουν. Δίνουν στην ανεξάρτητη σκηνή. Είμαστε οι μόνοι που δεν έχουμε καθόλου επιχορηγήσεις. Ας πούμε το κράτος τιμώρησε με ένα τρόπο τον Άρπαντ Σίλινγκ και του έδωσε κάποια ελάχιστα, εξευτελιστικά χρήματα, τιμωρώντας τον για τον ακτιβισμό του. Δεν τα δέχτηκε και συνεχίζει μόνος με το Κρέτακορ. Γιατί άρχισε να αναζητά ποιό είναι το νόημα του να κάνεις θέατρο και ποιά είναι η ευθύνη του καλλιτέχνη.

Έχεις βγάλει κάποιο συμπέρασμα για την ευθύνη όχι μόνο του καλλιτέχνη αλλά και του θεατή; Πώς θέλουν τον θεατή στις παραστάσεις τους;

Τον θέλουν ενεργό πολίτη. Γιαυτό και επιδιώκουν να συζητούν με το κοινό, πράγμα που θα συμβεί και στο πλαίσιο του Transitions. Έχουν ανάγκη τον διάλογο. Και ο καθένας έχει διαφορετικό τρόπο ενεργοποίησης του θεατή, σε συνδυασμό με την αισθητική απόλαυση.

Our secrets
Our secrets

Από την Ουγγαρία θα δούμε τις παραστάσεις:

Our secrets, (Τα μυστικά μας) σε σκηνοθεσία Béla Pintér. Το πολυβραβευμένο δράμα μετ’ ασμάτων του διεθνώς αναγνωρισμένου δραματουργού, σκηνοθέτη και ηθοποιού Μπέλα Πίντερ είναι ακατάλληλο για ανηλίκους. Με ωμό ρεαλισμό, σαρκαστικό χιούμορ, αλλά και υπόγειο λυρισμό, εκθέτει τις συλλογικές νευρώσεις και παθογένειες του πρόσφατου ουγγρικού παρελθόντος. Μυστικά και ψέματα των ουγγρικών 80s: Στην κομουνιστική Ουγγαρία, ένας αντικαθεστωτικός και ένας χαφιές της μυστικής αστυνομίας βρίσκονται σε μια αίθουσα χορού. Δεν είναι ανέκδοτο. Είναι μια πολυβραβευμένη ιλαροτραγωδία για μια σκοτεινή εποχή του Ανατολικού Μπλοκ.

The day of fury (Η μέρα της οργής) του Árpád Schilling. Οργισμένος αμφισβητίας των σκηνικών συμβάσεων, ο Ούγγρος σκηνοθέτης Άρπαντ Σίλινγκ επιστρέφει στην Αθήνα με μια παράσταση εμπνευσμένη από ένα αληθινό γεγονός: τον πρωτόγνωρα ειλικρινή δημόσιο λόγο μιας νοσηλεύτριας, στις αρχές του 2015. Η γυναίκα αυτή μίλησε όπως κανένας άλλος για τον υγειονομικό μεσαίωνα της Ουγγαρίας. Αμέσως μετά παραιτήθηκε, ντύθηκε στα μαύρα και κάλεσε τους συναδέλφους της να βγουν στους δρόμους. Η προσωπικότητά της ενέπνευσε στον Σίλλινγκ μια ιλαροτραγωδία, για τους απανταχού περιθωριοποιημένους της σύγχρονης ευρωπαϊκής ιστορίας. Σε παγκόσμια πρεμιέρα και σε συμπαραγωγή της Στέγης με το πρωτοποριακό θέατρο της Βουδαπέστης Trafo και το θίασο Krétakör.

Frankenstein-Project από το Proton Theatre. Ο εξεγερμένος Φράνκενσταϊν της εποχής μας, σε μια αιματοβαμμένη και περιπαικτική παράσταση από έναν σούπερ σταρ των Καννών, τον Ούγγρο σκηνοθέτη της πολυβραβευμένης ταινίας Λευκός Θεός. Η σκηνή είναι ένας εγκαταλελειμμένος χώρος στο κέντρο της Αθήνας. Μια ακρόαση ηθοποιών εξελίσσεται σε σκληρό οικογενειακό δράμα, με ανελέητα γκροτέσκο χιούμορ: μια κονσέρβα με κομπόστα χρησιμοποιείται αντί για γαμήλια τούρτα, αλλά και ως φονικό όπλο, ενώ το δοκιμαστικό γύρισμα μιας ταινίας μετατρέπεται σε αιματοβαμμένο θρίλερ εκδίκησης, γεμάτο σκηνές splatter, gore φονικά και μια επιτηδευμένα trash εικονοποιία.

Melodrama της Eszter Salamon. Η Ουγγαρέζα χορογράφος, χορεύτρια και περφόρμερ που ζει και εργάζεται στο Παρίσι και το Βερολίνο ανακαλύπτει σε μια τυχαία αναζήτησή της στο Διαδίκτυο την ύπαρξη μιας γυναίκας με το ίδιο όνομα σε ένα χωριό της Ουγγαρίας. Σε αυτή την καθηλωτική περφόρμανς-ντοκιμαντέρ ζωντανεύει μια ολόκληρη ζωή σαν να ήταν πραγματικά δική της. Με την επανερμηνεία μιας ζωής, η χορογράφος Σάλαμον θέτει τα ερωτήματά της για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν η μνήμη και η ιστορία.

Small Narration
Small Narration

Όλο το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Transitions μπορείτε να το δείτε εδώ: http://www.sgt.gr/gre/SPG1554/

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΚΕΥΑ 19 Οκτ 2021 | 13:18

Ο Δημήτρης Καταλειφός στη σκηνή του Σύγχρονου Θεάτρου με το "Τέλος του παιχνιδιού"

Το Σύγχρονο Θέατρο εγκαινιάζει τη συνεργασία του με τον σπουδαίο ηθοποιό Δημήτρη Καταλειφό, με την παράσταση "Τέλος του Παιχνιδιού" του Σάμουελ Μπέκετ.

ΑΠΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 19 Οκτ 2021 | 13:14

"Μακμπέθ" στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν

Ξεκινά στις 4 Νοεμβρίου ο Μακμπέθ στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.

ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ 18 Οκτ 2021 | 07:22

Η Φαίη Σκορδά στα μαύρα: Σπάνια βραδινή έξοδος με total leather look [εικόνες]

Μία σπάνια βραδινή έξοδο πραγματοποίησε η Φαίη Σκορδά, η οποία πήγε στο θέατρο.

ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΗ 15 Οκτ 2021 | 10:19

Ο Μπιμπίλας τα βάζει με την Παπαθωμά για δηλώσεις της για τον κορονοϊό - "Εξωφρενικό αυτό που είπε"

Ο γνωστός ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ, Σπύρος Μπιμπίλας, σχολίασε τις πρόσφατες δηλώσεις της Θεοφανίας Παπαθωμά σχετικά με τον εμβολιασμό.

ΣΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ 14 Οκτ 2021 | 16:44

Δανάη Μιχαλάκη: Η σέξι εμφάνιση επί σκηνής με μίνι φόρεμα και διάφανα mules

Η εντυπωσιακή και σέξι εμφανιση της Δανάης Μιχαλάκη επί σκηνής στην παράσταση "Σεσουάρ για δολοφόνους".

ΑΠΟ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 14 Οκτ 2021 | 13:24

"Παλέρμο": Μια αστυνομική μαύρη κωμωδία στο Θέατρο Δρόμος

"ΠΑΛΕΡΜΟ": Ποιος Σκότωσε τον Αντρέα Τερζίδη; Μια αστυνομική μαύρη κωμωδία της Παναγιώτας Αβραμοπούλου, σε σκηνοθεσία Εμμανουήλ Μαύρου, στο Θέατρο Δρόμος.

6 & 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 14 Οκτ 2021 | 06:49

Το "The Tank Theatre" της Νέας Υόρκης για πρώτη φορά στην Ελλάδα - Στο Θέατρο Ροές

Το νεοϋρκέζικο "The Tanκ", ένα από τα επιδραστικότερα off-off θέατρα του Μανχάταν, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, για να παρουσιάσει το έργο "When we went electronic".

ΑΠΟ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 14 Οκτ 2021 | 06:13

"Ιστορία ενός σκύλου που τον έλεγαν πιστό", σε σκηνοθεσία Kώστα Γάκη στο Θέατρο Αλφα

Ένα έργο - φόρος τιμής στον αδικοχαμένο στη μάχη με τον κορονοϊό αγωνιστή συγγραφέα Λούις Σεπούλβεδα και σε κάθε αγωνιζόμενο άνθρωπο.

ΑΠΟ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 13 Οκτ 2021 | 13:19

"Πάρτυ Γενεθλίων" του Χάρολντ Πίντερ, με εξαιρετικό καστ στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Το αριστούργημα του Χάρολντ Πίντερ, Πάρτυ Γενεθλίων, έρχεται στην Αίθουσα Θεάτρου του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη.

ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ 13 Οκτ 2021 | 07:19

Το Θέατρο Τέχνης επιστρέφει δυναμικά με ένα σπουδαίο ρεπερτόριο - Ολες οι παραστάσεις της σεζόν 2021-2022

Δείτε αναλυτικά όλες τις παραστάσεις που θα φιλοξενήσει το Θέατρο Τέχνης την καλλιτεχνική περίοδο 2021 - 2022.

ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕ 12 Οκτ 2021 | 20:06

Γλυκά Νερά: Πώς αντέδρασε ο Αναγνωστόπουλος ακούγοντας την κλήση του στην ΕΛΑΣ, μετά τη δολοφονία της Καρολάιν

Ο Αναγνωστόπουλος μίλησε στον δικηγόρο του για το ντοκουμέντο στο οποίο ακούγεται να καλεί σε βοήθεια αφότου δολοφόνησε τη σύζυγό του στα Γλυκά Νερά.

H KOINH ΕΞΟΔΟΣ 12 Οκτ 2021 | 10:52

Μια μοντέρνα οικογένεια: Ο Κωνσταντίνος Καζάκος με την πρώην, τη νυν και την πανέμορφη κόρη του

Ο Κωνσταντίνος Καζάκος, η πρώην σύζυγός του Τάνια Τρύπη, η 20χρονη κόρη του Τζένη Καζάκου και η 23χρονη σύντροφός του σε κοινή έξοδο.

ΑΠΟ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 12 Οκτ 2021 | 09:35

"Πόσο κοστίζει να ζεις;" σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου στο θέατρο ΠΟΡΤΑ

Το βραβευμένο με Πούλιτζερ "Πόσο κοστίζει να ζεις;" της Μαρτίνα Μάγιοκ, κάνει πρεμιέρα στις 16 Οκτωβρίου στο θέατρο ΠΟΡΤΑ, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου.