
Μία αρκούδα, ένα κουνέλι, μια άγκυρα, μια μπανάνα και μια κάμπια εργάζονται αέναα πάνω σε μια μυστική γραμμή παραγωγής, της οποίας το αποτέλεσμα δεν αποκαλύπτεται ποτέ. Ο Βαρελάς με σαφείς αναφορές στο θέατρο του παραλόγου και στο επαναστατικό θέατρο της δεκαετίας '50-'60 στο Σαν Φρανσίσκο, και κυρίως στη δουλειά του Ronnie Davis και του San Fransisco Mime Troupe, παρουσιάζει ένα σύμπαν φανταστικών χαρακτήρων που μοιάζει να έχουν ξεπηδήσει από τα ζωγραφικά του έργα.

Οι πέντε ζωόμορφες φιγούρες σαν ήρωες από καρτούν στήνουν για ώρες μια αέναη γραμμή προϊόντος το οποίο δεν εμφανίζεται ποτέ και ζωγράαφίζουν αμέτρητα πορτρέτα του Έλβις υπό τους ήχους του Love me tender.
«Η περφόρμανς», λέει ο Γιάννης Βαρελάς, «πατάει επάνω στο επαναστατικό θέατρο που γινόταν στον σαν Φρανσίσκο στη δεκαετία του 50 και είναι μια περφόρμανς-ρουτίνα. Αυτό που θα βλέπει κανείς είναι πέντε ζωόμορφες φιγούρες με κοστούμια, οι οποίες προκύπτουν από τα σχέδια που υπάρχουν στα ζωγραφικά έργα να στήνουν μια αέναη γραμμή παραγωγής ενός προϊόντος, ενός αποτελέσματος που δε βλέπουμε ποτέ. Εμείς βλέπουμε τη διαδικασία μια σχεδόν μυστική διαδικασία που αφορά συμπεριφορικές εναλλαγές. Μια γραμμή παραγωγής φτιάχνει οτιδήποτε για τους «αποπάνω», στηρίζει την πραγματικότητα που είναι στην επιφάνεια. Είναι ενδιαφέρον γιατί αγγίζει το παράδοξο και είναι ένα από τα θέματα που δε με απασχολούν απλώς, με καθορίζουν».

Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και η γκαλερί The Breeder συνεργάζονται για την παρουσίαση της περφόρμανς του Γιάννη Βαρελά “Νew Flags For a New Country/ Βasement Performance, Destroying Elvis” την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου στις 20:00 στην Μικρή Σκηνή της Στέγης.
Στις 21:00 θα ακολουθήσει συζήτηση με τον Γιάννη Βαρελά και την Μαρίνα Φωκίδη, ανεξάρτητη επιμελήτρια / κριτικό τέχνης, Διευθύντρια του Καλλιτεχνικού Γραφείου της documenta 14 στην Αθήνα.
Η είσοδος θα γίνει με προσκλήσεις.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr