X

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη Σκάρλετ Γιόχανσον στη νέα καμπάνια του οίκου Prada

Ο Γιώργος Λάνθιμος βρίσκεται πίσω από τη νέα καμπάνια της PRADA με τη Σκάρλετ Γιόχανσον. Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με την ηθοποιό.

Γράφει: TheToc team

Ο Γιώργος Λάνθιμος βρίσκεται πίσω από τη νέα καμπάνια της PRADA με τη Σκάρλετ Γιόχανσον.

Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με την Αμερικανίδα ηθοποιό, και το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο κινηματογραφικό έργο – με τη χαρακτηριστική Greek Weird Wave αισθητική του Λάνθιμου – παρά διαφημιστική καμπάνια.

Η Σκάρλετ Γιόχανσον, πρέσβειρα του οίκου εδώ και χρόνια, πρωταγωνιστεί για τρίτη φορά σε καμπάνια με τη PRADA Galleria handbag (ήταν επίσης το πρόσωπο της καμπάνιας για το 2023 και το 2024), αλλά αυτή είναι η πρώτη που σκηνοθετεί ο Λάνθιμος. Η καμπάνια είναι μια ταινία μικρού μήκους, με τίτλο "Ritual Identities”, και αντλεί έμπνευση από τον σουρεαλιστικό κόσμο του σκηνοθέτη.

Η Γιόχανσον ερμηνεύει τρεις διαφορετικές περσόνες σε αρχετυπικά σκηνικά της σύγχρονης ζωής: από μια γυναίκα που δίνει συνταγές για ξόρκια έως την γυναίκα που αναζητεί τα στοιχεία της συνταγής αυτής σε μια μητρόπολη, και τα συλλέγει στη Galleria handbag. Η καμπάνια τελειώνει με μια τρίτη εκδοχή της ηθοποιού, που "γεννιέται" μέσα από μια μεταλλική σφαίρα. Η ταινία, σύμφωνα με την PRADA, δεν αντικατοπτρίζει μόνο τις πολλές μεταμορφώσεις της Galleria κατά τη διάρκεια των ετών, καθώς και τα πολλαπλά στυλ που προσφέρονται κάθε σεζόν, αλλά είναι μια διερεύνηση της ρευστότητας της προσωπικότητας – πρώτα της Johansson, μετά της PRADA.

"Αυτή η καμπάνια της Prada είναι πραγματικά αποτέλεσμα της μοναδικής σκέψης του Γιώργου και της μαγείας που δημιουργείται μεταξύ μας ως καλλιτεχνών. Η παράσταση — η συνεργασία — είναι ανοιχτή. Αυτή η διαδικασία ανακάλυψης είναι που κάνει κάθε δημιουργική συνεργασία ξεχωριστή", δήλωσε η Γιόχανσον στο WWD.