
Ο διορισμός του Μπενζαμέν Μιλπιέ το 2014 στη διεύθυνση των μπαλέτων της Όπερας του Παρισιού ήταν ένας κεραυνός στον ήρεμο κόσμο του χορού.

Δύο χρόνια αργότερα, και λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση του νέου προγράμματος της Όπερας ο Μιλπιέ δήλωσε ότι αποχωρεί και αναχωρεί για Αμερική. Τη θέση του παίρνει η σταρ Γαλλίδα σούπερ σταρ χορεύτρια Ορελί Ντιπόν, που κρέμασε τα παπούτσια μετά από καριέρα 29 ετών στα μπαλέτα της Όπερας, το περασμένο καλοκαίρι.

Ο Μιλπιέ έκανε λαμπρή καριέρα στα Μπαλέτα της Νέας Υόρκης πριν αποφασίσει με τη σύζυγό του Νάταλι Πόρτμαν να διασχίσουν τον Ατλαντικό και να εγκατασταθούν στο Παρίσι. Έγινε ένας από τους νεότερους διευθυντές των μπαλέτων και η άφιξή του χειροκροτήθηκε από πολλούς αλλά επικρίθηκε από άλλους τόσους. Ο Μιλπιέ έφερνε τον αέρα της ποπ αμερικάνικης σκηνής και όλοι περίμεναν ότι θα τινάξει τη σκόνη και θα βγάλει τα μπαλέτα από τη ναφθαλίνη.

Οι φήμες οργίαζαν εδώ και καιρό. Άλλοι λένε ότι επηρεάστηκε από την επιθυμία της συζύγου του Νάταλι Πόρτμαν που βλέπει την παραμονή της στο Παρίσι σαν παρένθεση στην καριέρα της και άλλοι ότι οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι την έχουν τρομάξει. Τα επαγγελματικά κουτσομπολιά λένε ότι ο Μιλπιέ δε μπόρεσε να σηκώσει το «σταυρό» του να είναι διαχειριστής και καλλιτέχνης σε μια πολύ δύσκολη Όπερα. Και ότι προτιμά την καλλιτεχνική του ελευθερία, την δραστηριοποίηση του στο Los Angeles Dance Project που έχει ιδρύσει και την συνάντησή του με τους φίλους και τα πολυάριθμα πρότζεκτ του.

Ωστόσο η φετινή σαιζόν φέρνει τη σφραγίδα του με δυο μπαλέτα που έχει χορογραφήσει. Ο Μιλπιέ κατάφερε να προωθήσει μια γενιά νέων κλασικών χορευτών μέσα στο Σεράι των Μπαλέτων της Όπερας του Παρισιού, εκεί που η επετηρίδα είναι η απόλυτη πρωταγωνίστρια. Η συμπεριφορά του, πολλές φορές αντισυμβατική μάλλον δεν εκτιμήθηκε δεόντως. Όμως φίλοι και πολέμιοι ομολογούν ότι έκανε εξαιρετική δουλειά.

Τον διαδέχεται όχι μια προσωπικότητα έξω από την Όπερα αλλά ένα γέννημα θρέμμα της, η 43χρονη Ορελί Ντιπόν.
Η Ντιπόν ζει από τα δέκα της μέσα στην Όπερα του Παρισιού. Ξέρει το σύστημα και το πρωτόκολλο από πρώτο χέρι. Είχε δάσκαλο τον Μπεσί και έγινε Εtoile, όταν χόρεψε Δον Κιχώτη στη χορογραφία του Νουρέγεφ. Στη διάρκεια της καριέρας της χόρεψε τους ομώνυμους ρόλους στα μεγαλύτερα κλασικά μπαλέτα. Και όχι μόνο σε αυτά αλλά και σε χορογραφίες των Pina Bausch, Wayne McGregor και Sasha Waltz. Χόρεψε ως καλεσμένη στα μεγαλύτερα μπαλέτα του κόσμου, στο Μαριίνσκι και στο American Ballet Theatre και στο Τόκιο, σε μια δημιουργία του Saburo Teshigawara.
Ο Μιλπιέ , είχε δηλώσει ότι η Ντιπόν είναι ότι καλύτερο μπορεί να έχει ένα μπαλέτο σήμερα. Οι φήμες λένε ότι η σχέση τους δεν ήταν θερμή και συγκρούστηκαν. Γεγονός είναι ότι στην συνέντευξη τύπου περιορίστηκαν στα τυπικά.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr