Τη δόξα της Μπιγιονσέ και του Jay-Z ζήλεψε και η Λέιντι Γκάγκα και στάθηκε καμαρωτά μπροστά στη Μόνα Λίζα κραδαίνοντας μια τσάντα του οίκου Σελίν, την οποία διαφημίζει υπερήφανα.
Λίγους μήνες νωρίτερα το καυτό ζευγάρι της ποπ, οι Κάρτερς , κατά κόσμον Μπιγιονσέ και Τζέι Ζι ξεσήκωσαν τον κόσμο, «κατέλαβαν για μια νύχτα» το μουσείο του Λούβρου, για να γυρίσουν το νέο βίντεο κλιπ τους αλλά και για να δείξουν ότι είναι παντοδύναμοι. «Εμείς όλα τα μπορούμε» ήταν το μήνυμα, «είμαστε νέοι πλούσιοι και όμορφοι».
Μπορεί να κρίθηκε από πολλούς και να επικρίθηκε η αισθητική της αλαζονείας που προέβαλλαν μπροστά σε αριστουργήματα της τέχνης αλλά το μουσείο υποστήριξε ότι τα οφέλη από τη δημοσιότητα είναι μεγάλα.
Μπορεί να είναι οι σταρς μεγάλου βεληνεκούς, αλίμονο όμως αν το Λούβρο έχει ανάγκη από την παρουσία τους και εδώ να θυμίσουμε πως μιλάμε για ένα μουσείο που βρίσκεται στη δεύτερη και την Τρίτη θέση επισκεψιμότητας μουσείων σε όλο τον κόσμο, κάτι που σημαίνει πως αριθμεί εκατομμύρια επισκέπτες.
Είναι σαφές πως οι συλλέκτες ποπ αστέρες Κάρτερς θεωρούν το Λούβρο ένα προπύργιο τέχνης που έπρεπε να κατακτηθεί. Έτσι για να υπενθυμίσουν στον κόσμο τη συμβολή και την αξία τους.
Καλώς ή κακώς τα ζητήματα των παραχωρήσεων των πολιτιστικών hot spotsτου πλανήτη έρχονται κάθε τόσο στην επικαιρότητα κυρίως εξαιτίας των ανθρώπων της μόδας που επιχειρούν να συνδέσουν τη μόδα με την τέχνη και να δώσουν μια άλλη διάσταση στο brand τους.
Ο οίκος Σελίν δεν «έκλεισε» για μια μέρα ή μια νύχτα αλλά επέλεξε το πιο σταρ έργο του κόσμου, τη Μόνα Λίζα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι για να φωτογραφήσει μπροστά του μια από τις πιο πολυσυζητημένες σταρς της εποχής μας τη Λέιντι Γκάγκα και την μαύρη τσάντα της.
Στην περίπτωσή τους, η Μόνα Λίζα είναι πιο διάσημη παγκοσμίως από την Γκάγκα. Πολλοί θα αναρωτηθούν ξανά για το αν αυτό θα φέρει περισσότερους επισκέπτες στο Λούβρο. Για τη Μόνα Λίζα, η απάντηση θα είναι «μάλλον όχι».