X

Οι θεατρικές πρεμιέρες αυτής της εβδομάδας - Επιστροφές και νέα έργα, όλες οι παραστάσεις που ξεχωρίσαμε

Νέες παραγωγές έρχονται με φρέσκες ιδέες και σύγχρονη ματιά, ενώ παραστάσεις που ξεχώρισαν επιστρέφουν.

Γράφει: Χρυσα Σκουρα

Η εβδομάδα ξεκίνησε με την υπόσχεση ενός πλούσιου θεατρικού χειμώνα. Πρεμιέρες που περιμέναμε, σπουδαίες καλλιτεχνικές συναντήσεις και παραστάσεις που αγαπήθηκαν, δίνουν τον παλμό στη σκηνή της Αθήνας.

Το ενδιαφέρον του κοινού είναι έντονο, καθώς το φετινό θεατρικό πρόγραμμα συνδυάζει φαντασία, ποιότητα και τόλμη. Νέες παραγωγές έρχονται με φρέσκες ιδέες και σύγχρονη ματιά, ενώ παραστάσεις που ξεχώρισαν και αγαπήσαμε, επιστρέφουν.

Μια θεατρική σεζόν γεμάτη έμπνευση, συναίσθημα και δυνατές στιγμές επί σκηνής μόλις ξεκίνησε.

Οι θεατρικές πρεμιέρες της εβδομάδας

"Άνθρωπος χωρίς όνομα" στο Θέατρο Αποθήκη

Για 2η χρονιά συνεχίζει από Δευτέρα 13 Οκτωβρίου στο θέατρο Αποθήκη ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ του Ονορέ Ντε Μπαλζάκ σε διασκευή και σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη. Η παράσταση που παρουσιάστηκε πέρυσι σε πανελλήνια πρώτη στο θέατρο Οδού Κυκλάδων κι έπειτα μεταφέρθηκε στο θέατρο Αποθήκη, έκανε γνωστή στο ευρύ κοινό τη σημαντική νουβέλα του πολυγραφότατου Γάλλου μυθοπλάστη "Ο Συνταγματάρχης Σαμπέρ", κερδίζοντας τον θαυμασμό των θεατών, τόσο για τη θεατρική μεταφορά όσο και για την υποκριτική δεινότητα των ηθοποιών.

Ο φετινός θίασος ανανεώνεται με την Ντορέττα Παπαδημητρίου και τον Φώτη Κουτρουβίδη, οι οποίοι συναντούν επί σκηνής τον Θανάση Κουρλαμπά και τον Ορέστη Τρίκα.

Διαχρονικό το ερώτημα που θέτει ο συγγραφέας σε πρώτη γραμμή σ’ αυτή την αριστουργηματική του νουβέλα. Τι κάνει ένας έντιμος άνθρωπος όταν περιβάλλεται από την ατιμία; Όταν το ήθος του βάλλεται από τη διαφθορά, την αγριότητα, το ψέμα και την αδικία; Όπως απαντάει ο ίδιος "Η δυστυχία έχει τη δύναμη να ενθαρρύνει την ουσία της ύπαρξής μας. Αυξάνει την κακία των μοχθηρών, ενώ μεγεθύνει την καλοσύνη των ενάρετων."

Πρεμιέρα: 13 Οκτωβρίου 2025. Ημέρες και ώρες: Δευτέρα & Τρίτη στις 21.15

Το "Τρίτο στεφάνι" στο Θέατρο Τέχνης – Φρυνίχου

To Θέατρο Τέχνης και ο Πολιτιστικός Οργανισμός Λυκόφως παρουσιάζουν μία μεταφορά στη σκηνή του περίφημου μυθιστορήματος του Κώστα Ταχτσή " Το τρίτο στεφάνι", σε διασκευή του Στρατή Πασχάλη και σκηνοθεσία του Στάθη Λιβαθινού.

Η νέα μεταφορά αυτή στη σκηνή του γνωστού πεζογραφικού έργου, θα στηριχθεί σε ένα ensemble ηθοποιών που, βασισμένοι στην έμμεση αφηγηματική τεχνική του Ταχτσή, θα ενσαρκώσουν τον παράλληλο μονόλογο των δύο κεντρικών ηρωίδων, της Νίνας και της Εκάβης, απ’ όπου θα προκύπτουν επεισόδια του παρελθόντος και του παρόντος σε διαρκή διάλογο και αλληλεπίδραση, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο μυθιστόρημα. Έτσι ώστε η όλη σκηνική συνθήκη να θυμίζει τη μορφολογία του αρχαίου δράματος, με τον πρόλογο, τα επεισόδια και τα χορικά.

Μέσα από τη διαδρομή ενός κομματιού της ζωής των δύο κεντρικών ηρωίδων, θα ξετυλιχτεί και η ιστορία της ελληνικής κοινωνίας αλλά και της χώρας μας, από τον Μεσοπόλεμο μέχρι τον Εμφύλιο, όπως τη βλέπουν και τη ζούνε οι δύο αυτές Ελληνίδες μικροαστές. Αλλά και ο κάθε σύγχρονος Έλληνας, που έχει μια άλλης ποιότητας, πιο οικεία εικόνα του παρελθόντος του, διαφορετική από την εξιδανικευμένη δυτικοευρωπαϊκή. Ταυτόχρονα, ο διπλός αυτός παράλληλος εξομολογητικός μονόλογος, θα αποκαλύψει και τις παθογένειες αυτής της κοινωνίας, που μάλλον μας ακολουθούνε από την Αρχαιότητας μέχρι τις μέρες μας, όπως τις εκφράζουν, ίσως ερήμην τους, οι δύο κεντρικές ηρωίδες, αλλά και κάποιοι άλλοι γυναικείοι χαρακτήρες του μυθιστορήματος, θυμίζοντας τα δύο αρχέτυπα μητέρας και κόρης των αρχαίων δραμάτων : της Κλυταιμνήστρας και της Ηλέκτρας.

Ένα κείμενο "επικίνδυνα" καθημερινό, που χρησιμοποιεί σαν περιτύλιγμα την Ελλάδα του 20ου αιώνα για να μιλήσει για το σήμερα.

Δεκαπέντε ταλαντούχοι ερμηνευτές συναντώνται με τα πολλαπλά πρόσωπα και προσωπεία του μυθιστορήματος, το αντισυμβατικό στυλ γραφής του συγγραφέα, αλλά και την προσωπικότητά του που είναι διάχυτη σ’ όλες τις σελίδες του βιβλίου.

Πρεμιέρα: 17 Οκτωβρίου. Ημέρες & Ώρες: Τετάρτη: 19.00/Πέμπτη & Παρασκευή: 20.30/Σάββατο: 21.00/Κυριακή: 19.00

"Η μέρα της φούστας" στο ΔΙΠΥΛΟΝ

Η μέρα της φούστας επιστρέφει για να διεκδικήσει ξανά τον χώρο της σκηνής ως χώρο αντιλογίας. Μετά τον ιδιαίτερα επιτυχημένο περσινό κύκλο, που συζητήθηκε έντονα από κοινό και κριτικούς, το έργο επανέρχεται ακόμη πιο επιτακτικό και αιχμηρό στη Μαύρη αίθουσα του θεάτρου ΔΙΠΥΛΟΝ.

Η Ζωή Χατζηαντωνίου δε σκηνοθετεί μια παράσταση που καθησυχάζει· παραδίδει μια παράσταση-εμπειρία που λειτουργεί σαν κάτοπτρο αντανακλώντας τον αναβρασμό μιας εποχής που κοχλάζει υπόγεια. Ανατέμνει με ποιητική σκληρότητα το παρόν φέρνοντας στη σκηνή την καθημερινότητα μιας κοινωνίας σε οριακή κατάσταση. Θέτει ερωτήματα που καίνε γιατί παραμένουν αναπάντητα καλώντας το κοινό να αναμετρηθεί με το πραγματικό: την κοινωνική αδικία, την ανοχή, τη μισαλλοδοξία, την παρακμή των παραδεδομένων αξιών, την απώλεια της εμπιστοσύνης στην εκπαίδευση, στους θεσμούς και στις σύγχρονες δημοκρατίες.

Η Σόνια, καθηγήτρια λογοτεχνίας, στοχοποιείται γιατί προσέρχεται στο σχολείο φορώντας φούστα. Ένα πρωί ένα τυχαίο συμβάν μετατρέπει τη σχολική τάξη σε πεδίο μάχης. Καθηγήτρια και μαθητές εκρήγνυνται, συγκρούονται, καταρρέουν και ανασυντίθενται· ανακαλύπτουν τη δύναμη της βίας, κραυγάζουν για ελευθερία. Μπορεί χωρίς βία να εξευγενισθεί η βαναυσότητα του ανθρώπου; Μπορεί χωρίς βία να επιτευχθεί ό,τι θεωρείται "μορφωτικό"; Πού οδηγείται μια κοινότητα όταν αναζητά τον θύτη εντός της, τη στιγμή που όλοι είμαστε θύματα ενός έξωθεν βίαιου μηχανισμού που μας διαμορφώνει και μας εξαναγκάζει σε έναν καθημερινό πόλεμο μέχρι τελικής αλληλλοεξόντωσης;

Η συγκλονιστική Θεοδώρα Τζήμου στον ρόλο της καθηγήτριας καθοδηγεί και καθοδηγείται από μια ομάδα νέων και ταλαντούχων ηθοποιών. Καταθέτει μια σπάνιας έντασης ερμηνεία που διαπερνά τον θεατή με την ωμότητα που μόνο μια βεβιασμένη, καταπατημένη ευαισθησία μπορεί να φτάσει.

Το "Τέλος του Παιχνιδιού" στο Θέατρο Ιλίσια

Μια κωμωδία – καθρέφτης της ύπαρξής μας, που αναμένεται να γίνει σημείο αναφοράς της νέας θεατρικής σεζόν, έκανε πρεμιέρα στις 13 Οκτωβρίου, στο Θέατρο Ιλίσια.

Το αριστουργηματικό "Τέλος του Παιχνιδιού (Endgame)" του Samuel Beckett ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Μάκη Παπαδημητρίου, σε μια παράσταση που επιλέγει να δει κατάματα την ανάγκη των ανθρώπων να επικοινωνήσουν, ακόμα και όταν όλα γύρω τους – και μέσα τους – μοιάζουν κατεστραμμένα. Ο Μάκης Παπαδημητρίου συναντά επί σκηνής τον Γιώργο Χρυσοστόμου, οκτώ χρόνια μετά την προηγούμενη εκρηκτική τους συνύπαρξη στη σκηνή, για να ερμηνεύσουν ένα από τα πιο χαρακτηριστικά ντουέτα του παγκοσμίου θεάτρου.


Το εντυπωσιακό σκηνικό μας μεταφέρει σε ένα καταφύγιο, μετά το τέλος του κόσμου. Ένα παιχνίδι φτάνει στο τέλος του… ή μήπως το τελευταίο κομμάτι μιας παρτίδας που ξαναρχίζει; Η σκηνοθετική προσέγγιση του Μάκη Παπαδημητρίου εστιάζει στον βαθιά ανθρώπινο πυρήνα του έργου: τέσσερις χαρακτήρες σε έναν ερειπωμένο κόσμο, που προσπαθούν να γεφυρώσουν τις αποστάσεις με λέξεις, βλέμματα, σιωπές. Σιωπές, οι οποίες – όπως όρισε ο ίδιος ο Beckett – τηρούνται ευλαβικά, όχι από τυπολατρία, αλλά γιατί μέσα τους κρύβονται όλα τα αναπάντητα ερωτήματα της ύπαρξης.

"Σε βλέπω" στο Μικρό Παλλάς

Το σύγχρονο έργο " Σε βλέπω " ( The Counter ) της Αμερικανίδας συγγραφέως Meghan Kennedy, παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Βίκυς Βολιώτη, στο θέατρο Μικρό Παλλάς, από τις 14 Οκτωβρίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

Πρωταγωνιστούν : Θοδωρής Αθερίδης, Πέγκυ Τρικαλιώτη - που συνεργάζονται πρώτη φορά στο θέατρο - Βίκυ Βολιώτη.


Πρόκειται για ένα τρυφερό έργο που με έξυπνο χιούμορ και πολλή αλήθεια, μιλάει για όλα εκείνα που φοβόμαστε να συζητήσουμε και για εκείνη τη μία στιγμή, που αποφασίζουμε να τα μοιραστούμε με κάποιον άλλον.

Κάθε πρωί σε ένα τοπικό καφέ μιας μικρής πόλης, μία σερβιτόρα (η Κέιτ) γεμίζει την κούπα του καφέ ενός τακτικού πελάτη (του Πωλ). Πού και πού στο καφέ έρχεται και η πρώην ερωμένη του Πωλ, η Πεγκ, με την πρόφαση να αγοράσει ένα κομμάτι κέικ και την ελπίδα να τον δει εκεί. Ο Πωλ προσπαθεί να τα βγάλει πέρα μέσα στο σκληρό και μεγάλο κόσμο. Η Κέιτ είναι μια γυναίκα που θέλει να κάνει μια καινούργια αρχή. Η Πεγκ αγαπάει ακόμα τον Πωλ αλλά και ο Πωλ αγαπάει την Πεγκ. Τι γίνεται όταν ο Πωλ ζητάει μια σοκαριστική χάρη από την Κέιτ; Και τι θα ακολουθήσει όταν η Κέιτ μάθει πως η Πεγκ είναι ο μεγάλος έρωτας του Πωλ; Μια απρόσμενη φιλία γεννιέται και τα βαθύτερα μυστικά όλων φωτίζονται.

Τρεις άνθρωποι που αγαπούν και αγαπιούνται. Που γελούν αλλά και κλαίνε. Με τα λάθη και τις υπεκφυγές τους. Κάποτε φωτεινοί και κάποτε σκοτεινοί. Όπως όλοι με μικρά και μεγάλα ανομολόγητα μυστικά.

"Τα παιδιά ενός κατώτερου θεού" στο Θέατρο Αλφα Ληναίος-Φωτίου

Το πολυβραβευμένο θεατρικό έργο του Μαρκ Μέντοφ "Τα Παιδιά ενός Κατώτερου Θεού που άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στην ιστορία του θεάτρου και του κινηματογράφου ανεβαίνει το φθινόπωρο στην Ελλάδα στο θέατρο Άλφα Ληναίος Φωτίου.

Η σκηνική διασκευή και σκηνοθεσία του έργου ανήκει στον Δημοσθένη Παπαδόπουλο, ο οποίος προσεγγίζει με ιδιαίτερη ευαισθησία το έργο αυτό που θίγει την έννοια της διαφορετικότητας, της επικοινωνίας και της ανθρώπινης ανάγκης για σύνδεση.

Στους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους θα δούμε την Ευσταθία Τσαπαρέλη και τον Πάρη Θωμόπουλο. Εκπροσωπούν δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους που αγωνίζονται να γεφυρώσουν τις κοινωνικές και προσωπικές τους αντιφάσεις. Η παραγωγή είναι του Τάσου Ιορδανίδη.

Παραστάσεις: Δευτέρα και Τρίτη, στις 21.00 Πρεμιέρα στις 14 Οκτωβρίου.

"Η Μηχανή του Τούρινγκ" στο Θέατρο Βασιλάκου

"Η Μηχανή του Τούρινγκ", η παράσταση που αγαπήθηκε από το κοινό και έδωσε στον Ορφέα Αυγουστίδη το Α’ Βραβείου Κοινού του Αθηνοράματος για την ερμηνεία του, επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας θεατρικής σεζόν στο Θέατρο Βασιλάκου.


Ο Ορφέας Αυγουστίδης θα ενσαρκώσει και πάλι τον Άλαν Τούρινγκ και υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, θα μας ταξιδέψει ξανά στον κόσμο του ανθρώπου που ενώ υπήρξε μια ιδιοφυΐα, προδόθηκε από την ίδια του την εποχή.

"Βρίσκομαι υπό κατ' οίκον περιορισμό και υποχρεωμένος να υποβάλλομαι σε ορμονοθεραπεία για έναν ολόκληρο χρόνο"

Ο Τούρινγκ είναι μόνος του πια. Όλα όσα βλέπουμε συμβαίνουν στο μυαλό του. Είναι κομμάτια της μνήμης του. Είναι η ύστατη προσπάθεια μιας ιδιοφυούς προσωπικότητας να επικοινωνήσει με όλους αυτούς που δεν τον κατάλαβαν τότε και όλους εμάς που προσπαθούμε να τον κατανοήσουμε τώρα, λίγο πριν το αινιγματικό τέλος που ο ίδιος θα δώσει στην ζωή του.

Ο Άλαν Τούρινγκ είναι ο άνθρωπος που έσπασε τον κωδικό των ναζί και άλλαξε την πορεία του δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην λήξη του το 1945. Οι ιστορικοί υπολογίζουν πως η συνεισφορά του βοήθησε να αποτραπούν εκατομμύρια θάνατοι. Ο ρόλος του στην Ιστορία αλλά και η συμβολή του στην επιστήμη των υπολογιστών και της τεχνητής νοημοσύνης έμεινε κρυφός λόγω της ομοφυλοφιλίας του, της διαπόμπευσης και της αυτοκτονίας του μέχρι το 2013 που η βασίλισσα Ελισάβετ αναγνώρισε επίσημα τις υπηρεσίες του. Πάνω από όλα όμως ο Τούρινγκ είναι ο υπερασπιστής της ανθρώπινης φαντασίας και μοναδικότητας. Από 16 Οκτωβρίου, σκηνοθεσία Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" στο EMBASSY THEATER

Μία από τις μεγαλύτερες θεατρικές επιτυχίες, η "Κόμισσα της φάμπρικας", των Ασημάκη Γιαλαμά και Κώστα Πρετεντέρη, παρουσιάζεται στο ανακαινισμένο EMBASSY THEATER από τις 16 Οκτωβρίου.

Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Σταμάτης Φασουλής, που είχε την ιδέα της παρουσίασης του έργου τόσο για τον κοινωνικό και πολιτικό χαρακτήρα του που αντικατοπτρίζει την εποχή, όσο και γιατί η παράσταση εντάσσεται ιδανικά στο συνολικό πλαίσιο εορτασμού των 100 ετών από τη γέννηση του Κώστα Πρετεντέρη.

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" θα στεγαστεί στο EMBASSY THEATER που έχει πλέον μεταμορφωθεί ριζικά. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν: Δήμητρα Ματσούκα, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Σάρα Γανωτή, Αντιγόνη Δρακουλάκη, Νίκος Σταυρακούδης, Γιώργος Μπινιάρης, Ιάσων Παπαματθαίου, Κυριάκος Σαλής, Κοραλία Τσόγκα, Βαγγέλης Σαλευρής, Μαργαρίτα Λουμάκη, Μαρία Ελευθεριάδη.


Βρισκόμαστε στην Αθήνα. Ένα χρόνο μετά τα Ιουλιανά και ένα χρόνο πριν τη δικτατορία. Γύρω από την "Κόμισσα της φάμπρικας" - μία νεαρή μεγαλοαστή με δυναμικό χαρακτήρα και γοητεία (Δήμητρα Ματσούκα)- παρελαύνει όλη η Αθήνα, για να μην πούμε, όλη η Ελλάδα της εποχής.

Βίλες και αυλές, ζαχαροπλαστεία, αστυνομικά τμήματα, εργοστάσια σε φουλ επαναστατική διάθεση, αγωνιστικές κινητοποιήσεις συνθέτουν το σκηνικό της ιστορίας. Μαζί με αυτά στο έργο αναδεικνύεται η τάση της εποχής από την πλευρά της πολιτικής και του έρωτα. Του έρωτα της Κόμισσας με το ακριβώς αντίθετό της: ένα λαϊκό παιδί, επάγγελμα αστυφύλαξ.

Το ερωτικό στοιχείο αντί να ανθίζει σε ένα "ροζ" περιβάλλον- όπως συνηθιζόταν σε αυτή τη μακρινή αλλά και τόσο κοντινή εποχή- ζωντανεύει σε μία μεταπολεμική Ελλάδα που παλεύει να βρει τη θέση της στο χώρο που θεωρεί ότι της αρμόζει. Ταξικοί αγώνες, ρουσφέτια όλων των ειδών, βολέματα και ψιλοαπατεωνίες που ίσως και να φτάνουν στο σήμερα.

Στον αντίποδα της Κόμισσας, ένας αστυνόμος (Γιώργος Πυρπασόπουλος), με όλα τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός του, που προσπαθεί να της φορέσει τις χειροπέδες της κλέφτρας και που τελικά αναγκάζεται αυτός να φορέσει τις χειροπέδες του έρωτα. Γύρω από αυτούς ένας λούμπεν μικροδιαρρήκτης, ένας "σεσημασμένος" κομμουνιστής και μία συνδικαλίστρια εργαζόμενη μητέρα που αγωνίζεται σθεναρά για το δίκιο του εργάτη.

"Άγριος Σπόρος" στο Θέατρο Μικρό Χορν

Ο "Άγριος Σπόρος" του Γιάννη Τσίρου, ένα από τα σημαντικότερα και πιο αιχμηρά έργα της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, επιστρέφει από τον Οκτώβριο στο Θέατρο Μικρό Χορν, σε σκηνοθεσία της Σοφίας Καραγιάννη, για να αποτυπώσει με κοφτή γλώσσα και σπαρακτική τρυφερότητα, έναν κόσμο που υποτάσσει, ταξινομεί και αποκλείει τον αδύναμο.

Σ’ ένα παρακμιακό επαρχιακό τοπίο, η αγωνία της ύπαρξης προηγείται από την εφαρμογή των διατάξεων, και η ανυπακοή στους νόμους γίνεται καθημερινή άσκηση επιβίωσης. Μέσα σε μία μόνο μέρα, σε μια μικρή ερημική παραλία, μια παράνομη καντίνα και η μυστηριώδης εξαφάνιση ενός νεαρού Γερμανού παραθεριστή πυροδοτούν έναν αδυσώπητο μηχανισμό καχυποψίας, κοινωνικού αποκλεισμού και ηθικής καταδίκης, πριν καν διατυπωθεί οποιαδήποτε κατηγορία. Παίζουν (αλφαβητικά): Ηλίας Βαλάσης, Δημήτρης Μαμιός, Ανθή Σαββάκη.

"Η φάλαινα" στο Νέος Ακάδημος

Η παράσταση, που συγκλόνισε κοινό και κριτικούς, με 155 συνεχόμενα sold out, επιστρέφει σε σκηνοθεσία Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, με τον ίδιο στον πρωταγωνιστικό ρόλο στον Νέο Ακάδημο.

Ο Τσάρλι, ένας αυτοκαταστροφικός, παχύσαρκος μέχρι νοσηρότητας, καθηγητής αγγλικών, που έχει χάσει κάθε επαφή με τον έξω κόσμο, μαζί και κάθε επιθυμία να συνεχίζει να βρίσκεται εν ζωή, "βουλιάζει" μέσα στον χρόνο περιμένοντας την λύτρωση από την ίδια τη ζωή. Παλεύει να συμφιλιωθεί με την αποξενωμένη κόρη του και με το ίδιο το παρελθόν του.

Η Φάλαινα σε ωθεί να βρεις την ανθρωπιά σου σε χαρακτήρες που δεν είναι ούτε καλοί ούτε κακοί, που έχουν πλούσιο και περίπλοκο εσωτερικό κόσμο. Όλοι τους έχουν κάνει λάθη, αλλά μοιράζονται την επιθυμία να αγαπήσουν ακόμα και όταν οι άλλοι μοιάζουν ότι δεν μπορούν.


Είναι μια ιστορία που θέτει το ουσιαστικό ερώτημα: μπορούμε να σώσουμε ο ένας τον άλλον; Αυτό είναι σημαντικό σήμερα, ειδικά όταν οι άνθρωποι φαίνεται να στρέφονται μακριά από τον διπλανό τους.

Τσάρλι: Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Έλι: Γεωργία Μεσαρίτη, Τόμας: Βασίλης Ντάρμας, Μέρι: Τζωρτζίνα Παλαιοθόδωρου, Λιζ: Ειρήνη Σταματίου

Το έργο, που αρχικά γράφτηκε το 2012 για το θέατρο, παρουσιάστηκε με επιτυχία στις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου. Το 2022 μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Ντάρεν Αρονόφσκι, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και πολλά βραβεία. Πρεμιέρα 2ης σεζόν: 15 Οκτωβρίου 2025.

"VANYA" στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

Η παράσταση που σηματοδότησε την επιστροφή του Γιώργου Καραμίχου μετά από 12 χρόνια στο Θέατρο Τέχνης και έγινε η απόλυτη επιτυχία της περσινής χρονιάς επιστρέφει.

Ο VANYA του Simon Stephens σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου, έχοντας ήδη κατακτήσει κοινό και κριτικούς, με συνεχόμενα sold out έρχεται για δεύτερη σεζόν. Ο σημαντικός Έλληνας ηθοποιός αναμετράται επί σκηνής, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου, με τον "VANYA" του πολυβραβευμένου Simon Stephens, ιδιαίτερα αγαπητού στη χώρα μας από το σπουδαίο θεατρικό του έργο "Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα". Η σύγχρονη και συμπυκνωμένη εκδοχή του γνωστού έργου του Αντόν Τσέχωφ, προκαλεί έναν ηθοποιό να υποδυθεί οκτώ ρόλους, ακροβατώντας ανάμεσα στην κωμωδία και την τραγωδία χαρακτήρων που θέλουν απεγνωσμένα να αλλάξουν τις ζωές τους.  Το έργο παρουσιάστηκε με τεράστια επιτυχία στο West End του Λονδίνου με τον Andrew Scott αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές.

Η παρουσίαση της ελληνικής εκδοχής πραγματοποιείται στο ιστορικό Υπόγειο του Θέατρου Τέχνης σε παραγωγή του πολιτιστικού οργανισμού "Λυκόφως".