Εζησε ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στην αδιαφορία και την εχθρότητα. Οσο τον αναγνώρισε η Γερμανία, τόσο τον ... παραγνώρισε η Ελλάδα που δεν κατάφερε να εντάξει στους καλλιτεχνικούς κόλπους της αυτό τον ζωγράφο με το «ιδιαίτερο» ύφος.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 1934 λόγω της ανόδου του ναζισμού στην Ευρώπη (έχοντας συγκεντρώσει θετικές κριτικές από γερμανούς τεχνοκριτικούς και γκαλερίστες), ο Γιώργος Μπουζιάνης αντιμετώπισε την αδιαφορία ακόμη και την εχθρότητα από τον αθηναϊκό καλλιτεχνικό περίγυρο, ενώ παρ΄ ότι μεσολάβησε ο έλληνας πρέσβης στο Βερολίνο, Αλέξανδρος Ρίζος Ραγκαβής για να διοριστεί ως καθηγητής στην ΑΣΚΤ, αυτή τη θέση δεν την πήρε ποτέ. Εζησε πολλά δύσκολα χρόνια στην Αθήνα ενώ από το 1959 που πέθανε ως σήμερα μόνο τρεις αναδρομικές εκθέσεις έχουν γίνει για τον ζωγράφο και το «ιδιαίτερο», για την ελληνική καλλιτεχνική παραγωγή, ύφος του
Σήμερα ο Γιώργος Μπουζιάνης θεωρείται ο σημαντικότερος έλληνας εξπρεσιονιστής ζωγράφος. «Εδώ έζησε ο ζωγράφος Γεώργιος Μπουζιάνης από το 1935 ως τον θάνατό του στις 22.10.59. Το σημαντικότερο έργο του δημιουργήθηκε σε αυτό το σπίτι» είναι η επιγραφή που δεσπόζει στο σπίτι του επί της οδού Μπουζιάνη, πολύ κοντά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης και στη στάση «Αγιος Ιωάννης» του μετρό, το οποίο ο δήμος Δάφνης μετέτρεψε σε Μουσείο Μπουζιάνη.
«Ιερή γνωριμία» με τον παρεξηγημένο ζωγράφο
Εκεί, λοιπόν, στο Μουσείο Μπουζιάνη, δέκα γνωστοί street και graffiti καλλιτέχνες της χώρας (μιας τέχνης επίσης παρεξηγημένη) εμπνέονται από το έργο του μεγάλου ζωγράφου. Η έκθεση έχει τίτλο «Ιερή γνωριμία» και εγκαινιάζεται την Πέμπτη 7 Απριλίου (ώρα 20.00).
Οι Alex Martinez, Billy Gee, Cacao Rocks, Exit, Kez, Lune82, Pupet, Yiakou, Zie, Μανώλης Αναστασάκος, δημιούργησαν την δική τους Σύγχρονη Τέχνη στο Μουσείο - τελευταία κατοικία του καλλιτέχνη. Η πλειονότητα εξ αυτών δεν έχει δει ζωντανά ζωγραφική του Γιώργου Μπουζιάνη. Βασιζόμενοι στις εικόνες του βιβλίου -μονογραφίας του Δ. Δεληγιάννη και μέσα σε 15 ημέρες, ‘’συνομίλησαν’’ με τα έργα του σπουδαίου εξπρεσιονιστή, αποδίδοντας τα με τη δική τους τεχνική: το στυλ του δρόμου.
Οι Alex Martinez, Billy Gee, Cacao Rocks, Exit, Kez, Lune82, Pupet, Yiakou, Zie, Μανώλης Αναστασάκος, δημιούργησαν την δική τους Σύγχρονη Τέχνη στο Μουσείο - τελευταία κατοικία του καλλιτέχνη. Η πλειονότητα εξ αυτών δεν έχει δει ζωντανά ζωγραφική του Γιώργου Μπουζιάνη. Βασιζόμενοι στις εικόνες του βιβλίου -μονογραφίας του Δ. Δεληγιάννη και μέσα σε 15 ημέρες, ‘’συνομίλησαν’’ με τα έργα του σπουδαίου εξπρεσιονιστή, αποδίδοντας τα με τη δική τους τεχνική: το στυλ του δρόμου.
«Ήταν για μένα μία χαρά και μια ιερή στιγμή από τις σπάνιες να μπορούμε να συμπεριλάβουμε στην πορεία μας, εμείς οι διψασμένοι για ανείπωτες συνομιλίες με πράγματα που τόσο μας αφορούν, που όλο και περισσότερο κάτι μας σπρώχνει και θα μας σπρώχνει σε μια γωνιά της σιωπής. Πόση ομορφιά, όταν τέτοιες ωραίες στιγμές οδηγούν σε μια Ιερή γνωριμία που μπορεί πάντοτε να σημαίνει ένα σταθμό στο ταξίδι της ζωής».