Με αφορμή τον πρόσφατο θάνατο της γνωστής ιταλίδας ηθοποιού Λάουρα Αντονέλι, η New Star παρουσιάζει ξανά τη «Μαλίτσια», τη διάσημη ερωτική ταινία που μαζί της ταυτίστηκε περισσότερο από κάθε άλλη.
Η ταινία θα προβάλλεται αποκλειστικά στον κινηματογράφο «Αλκυονίς» για 4 ημέρες, από την Πέμπτη 25 έως και την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 11 μ.μ.
Το στόρι
Η ταινία (1973) παρακολουθεί την αναστάτωση που δημιουργείται στο σπίτι ενός χήρου με τρεις γιους, όταν προσλαμβάνει ως υπηρέτρια τη Μαλίτσια. Και οι τέσσερις άντρες προσπαθούν να την προσεγγίσουν ερωτικά. Τελικά, αυτός που καταφέρνει να την κατακτήσει είναι ο μεσαίος γιος, ο οποίος όμως με τη σειρά του, «αλώνεται» από το γυναικείο φύλο.

Όνειρο ανδρών κάθε ηλικίας
Η Λάουρα Αντονέλι, ήταν το άπιαστο ερωτικό όνειρο των ανδρών κάθε ηλικίας, ίσως να ήταν και το σύμβολο της γυναικείας χειραφέτησης, με την έννοια της γυναίκας που δεν γινόταν η υποτακτική κάποιου άντρα, που δεν υπέτασσε στην κυριότητα της οικογένειας τα θέλγητρά.
Τρία χρόνια μετά, έπαιξε το ρόλο της Τζουλιάνα στον «Αθώο» του Λουκίνο Βισκόντι και ακολούθησαν ερμηνείες σε ταινίες του Εττόρε Σκόλα ή του Ντίνο Ρίζι. Παρά την πρώτη, επιφανειακή εντύπωση, η «Μαλίτσια» δεν είναι μια απλή ερωτική ταινία.
Πρόκειται μάλλον για μια γλυκόπικρη σάτιρα και μαζί μια ηθογραφία – για την καταπιεσμένη σεξουαλικότητα, το παιχνίδι της εξουσίας ανάμεσα στα δύο φύλα, ακόμα και τη χειραφέτηση της γυναίκας που δεν υποτάσσεται ερωτικά, αλλά διεκδικεί το δικαίωμα αυτοδιάθεσης του κορμιού της.
Ίσως για αυτό η εμφάνιση της Αντονέλι στην Μαλίτσια θεωρήθηκε από κάποιους πολιτική. Επειδή το κορμί της ήταν το ισχυρότερο όπλο σε έναν διαρκή αγώνα της απενοχοποίησης του ερωτισμού και της διεκδίκησης της επιθυμίας. Ιδιαίτερα φιλοσοφημένη ταινία που εστιάζει στο παιχνίδι εξουσίας μεταξύ των δύο φύλων.
Σινεμά και ο έρωτας με τον Μπελμοντό
Έγινε γνωστή με τους ρόλους της σε ερωτικές ιταλικές κωμωδίες, όπως η «Σεξουαλική Επανάσταση» (1968) και η «Μαλίτσια»(1973), ενώ στη συνέχεια συνεργάστηκε με κορυφαίους Ιταλούς σκηνοθέτες, όπως ο Λουκίνο Βισκόντι, ο Έτορε Σκόλα, ο Ντίνο Ρίζι, ο Λουίτζι Κομεντσίνι. Ως σύντροφος του Ζαν-Πολ Μπελμοντό, την περίοδο 1972-80 έζησε στο Παρίσι, όπου και εκεί συνεργάστηκε με μεγάλους Γάλους σκηνοθέτες, όπως ο Κλοντ Σαμπρόλ.
Η καριέρα της άρχισε να φθίνει τη δεκαετία του '80, ενώ μια δικαστική περιπέτεια, το 1992, λόγω κατοχής κοκαΐνης, σφράγισε οριστικά το τέλος της. Τα τελευταία χρόνια, αυτή η άλλοτε πανέμορφη γυναίκα, ζούσε απομονωμένη στο σπίτι της, στο Λαντισπόλι, έπειτα από μια σειρά αποτυχημένες πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις, που την είχαν παραμορφώσει.
Ο θάνατός της αποδίδεται σε καρδιακή ανακοπή.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr