Το Twitter έχει γίνει εδώ και καιρό ένα μέσο στο οποίο μπορεί κάθε χρήστης να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του για ό,τι τον ενοχλεί, ενίοτε να διαμαρτυρηθεί και σε μια εταιρεία για τις κακές υπηρεσίες της – κάτι που σε αρκετές περιπτώσεις προκαλεί την άμεση αντίδραση και ενίοτε την επανόρθωση εκ μέρους των εταιρειών.
Αυτό ωστόσο δεν ίσχυσε στην περίπτωση του Νταφ Γουάτσον από τη Μινεάπολη, ο οποίος καταγγέλλει ότι ο ίδιος και οι δύο ανήλικες κόρες του πετάχτηκαν έξω από την προγραμματισμένη πτήση τους, λόγω ενός tweet του, στο οποίο έκανε κριτική στο service της Southwest Airlines.
Ο Γουάτσον, που είναι τακτικός επιβάτης της και μάλιστα απολαμβάνει τα προνόμια της A-list της εταιρείας – ανάμεσα τους και τη δυνατότητα να επιβιβάζεται νωρίτερα στο αεροπλάνο από τους υπόλοιπους επιβάτες – θέλησε με ένα tweet του να εκδηλώσει την απογοήτευση του για την εταιρεία, γιατί δεν επέτρεψαν στον ίδιο και τα δύο πιτσιρίκια του να επιβιβαστούν, κάνοντας χρήση του προνομίου του, για την πτήση από το Ντένβερ στην Ουάσινγκτον.
Μετά από μια σύντομη συνομιλία με την υπάλληλο της αεροπορικής εταιρείας στην πύλη, η τελευταία αρνήθηκε να αφήσει τα παιδιά να επιβιβαστούν μαζί με τον ως A-list πελάτη πατέρα τους - παρ' όλο που αυτό είχε συμβεί κατά κόρον στο παρελθόν. Έτσι ο Γουάτσον πήρε τα παιδιά και πήγε στο τέλος της ουράς για να περιμένει την επιβίβαση.
«Έγραψα κάτι σαν «ουάου, η πιο αγενής πράκτορας στην πτήση από Ντένβερ, Κίμπερλι Σ., πύλη C39, δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος @SWA» δήλωσε ο Γουάτσον στο ABC News.
Μετά από αυτό, ο Γουάτσον περίμενε στη σειρά για την επιβίβαση με τα κοριτσάκια του. Η οικογένεια κάθισε και μετά από λίγο, άκουσαν τα ονόματά τους από το μεγάφωνο, όπου τους καλούσαν να κατέβουν από το αεροπλάνο.
«Δεν ήξερα τι γινόταν» λέει ο Γουάτσον, «νόμιζα ότι είχα ξεχάσει κάτι ή ότι ήμασταν σε λάθος πτήση».
Όμως δεν ήταν αυτό. Ένας αεροσυνοδός πήγε στον Γουάτσον και χωρίς να του εξηγεί τι συμβαίνει, του έλεγε επιτακτικά «Πρέπει να κατεβείτε από το αεροπλάνο αμέσως».
Με τα πιτσιρίκια να κλαίνε, η οικογένεια κατέβηκε από το αεροπλάνο, όπου στην πύλη συνάντησαν την υπάλληλο της εταιρείας που ανακοίνωσε στον Γουάτσον ότι αποτελεί «κίνδυνο για την ασφάλεια της πτήσης».
«Σοκαρίστηκα, δεν είχα χρησιμοποιήσει βωμολοχίες, δεν είχα απειλήσει για κάτι. Πώς μπορεί να ήμουν απειλή;»
Κι όμως, μόνο όταν ο Γουάτσον υποχρεώθηκε να διαγράψει το tweet, του επετράπη να επιβιβαστεί εκ νέου στην πτήση.
Φυσικά, ο ίδιος μετά την προσγείωση, ξανάπιασε το τιτίβισμα, λέγοντας:
«Απίστευτη εμπειρία. Περιμένω απαντήσεις από την αεροπορική εταιρεία. Ζήτησα το όνομα της αγενέστατου υπαλλήλου στην πύλη. Επιβιβαζόμαστε. Τουιτάρω. Εγώ και τα παιδιά διωκόμαστε από την πτήση εκτός και αν διαγράψω το μήνυμα. Με δουλεύετε;»
Unreal exp. Awaiting resp. from airline. Asked for name of rude gate agent. We board. I tweet. Kids & I pulled off unless I delete. AYKM?
— Duff Watson (@DuffWatson) July 21, 2014
Η αεροπορική εταιρεία εξέδωσε μια ανακοίνωση επιβεβαιώνοντας την ιστορία του Γουάτσον, δηλώνοντας ότι το περιστατικό είναι υπό διερεύνηση.
Η αεροπορική εταιρεία προσέφερε voucher των 50 δολαρίων στην οικογένεια σε μια χειρονομία καλής θέλησης και ζήτησε συγγνώμη μέσω email στον Γουάτσον, αλλά μάλλον αυτό δεν θα επιδιορθώσει τη ζημιά που έγινε καθώς ο ίδιος δηλώνει ότι «δεν πρόκειται να ξαναπετάξει ποτέ μ' αυτή την εταιρεία».
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr