Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ περνάει στη νέα High tech εποχή και οι παλμοί χτυπούν δυνατά

Νέα προϊόντα και καταστήματα, βιωματικές γωνιές για Live εμπειρίες και δοκιμές αλλά και απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό, στον απόλυτο προορισμό τεχνολογίας

SHARE THIS
0
SHARES

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν και παραμένει στην καρδιά της τεχνολογίας προσφέροντας στους πελάτες του ότι καινούργιο έχει να παρουσιάσει η παγκόσμια αγορά .

Τώρα, κάνει ακόμα ένα βήμα και εντάσσει στο οπλοστάσιό του περισσότερα νέα high tech προϊόντα όπως wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming & κονσόλες τα οποία παρουσιάζει στα ανανεωμένα-μοντέρνα καταστήματα της αλυσίδας.

 

 

 

High Tech Καταστήματα

Στα μοντέρνα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα βρούμε πλέον βιωματικές γωνιές, στις οποίες θα μπορούμε να δοκιμάσουμε live τα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουμε, και να σερφάρουμε με απίστευτες ταχύτητες ζώντας μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία.

 

 

 

Η μοντέρνα αισθητική των ανανεωμένων καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ βάζει τον πελάτη “στην καρδιά της τεχνολογίας” με διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με digital σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων.

 

High Tech Εξυπηρέτηση

Παράλληλα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους στα νέα προϊόντα τις υπηρεσίες και τις νέες τεχνολογίες, με πιστοποίηση από τους κατασκευαστές, ώστε οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη.

 

 

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ, καταλαβαίνουμε τον κόσμο που εξυπηρετούμε. Ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι. Οραμά μας είναι να βάζουμε τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας και σκοπός μας είναι να παρέχουμε ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πελάτη, με την ίδια ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε σχετικά ο Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

 

 

 

Η νέα καμπάνια της Γερμανός

Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας που βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Eξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους.

 

 

Ολόκληρο το πείραμα και το making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360ο εμπειρίες σε Smartphone ή Tablet.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook