
Τα φώτα της Sala Grande έσβησαν, το 81ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας φώναξε τρεις φορές "Beetlejuice" και ο Σκαθαροζούμης επέστρεψε στη μεγάλη οθόνη μετά από 36 χρόνια για να σηκώσει την αυλαία του ιστορικότερου σινε-event στον πλανήτη. Το "Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης", διασκεδαστικότατο σίκουελ της ξεκαρδιστικά μακάβριας κωμωδίας του Τιμ Μπάρτον, ενθουσίασε το κοινό της φεστιβαλικής έναρξης, καθώς διέσωσε πολλά από τα εκκεντρικά τρικ που κάνουν διαχρονιά γοητευτικό το γκόθικ στιλ του Αμερικανού σκηνοθέτη. Όπως το μαύρο χιούμορ, το συγκινητικό ρομαντισμό, την αφηγηματική ταχύτητα, την groovy μουσική και την απολαυστική σινεφιλία (εδώ ο άλλος κόσμος ως "Εργαστήριο του Δόκτορα Καλιγκάρι"), θυμίζοντάς μας ένα λιγότερο πρωτότυπο φυσικά, αλλά πάντα παιχνιδιάρη Μπάρτον των 90s.
Επιστροφή στον παλιό καλό εαυτό του επιζητούσε και ο Αλέξανδρος Αβρανάς, ο οποίος πριν έντεκα χρόνια είχε φύγει απ' αυτό το φεστιβάλ με το Αργυρό Λιοντάρι για τη σοκαριστική "Miss Violence". Τα "Dark Crimes", με τον Τζιμ Κάρεϊ (!), και "Love me not" που ακολούθησαν πέρασαν παντελώς απαρατήρητα, με τον 47χρονο Έλληνα δημιουργό να κάνει τώρα το come back του με μια ευρωπαϊκή συμπαραγωγή που γυρίστηκε στην Εσθονία. Το "Quiet Life", το οποίο προβλήθηκε στα πλαίσια του παράλληλου προγράμματος των "Οριζόντων", προσεγγίζει με τόλμη και αποτελεσματική κινηματογραφική ψυχρότητα το πολυδιάστατο σύνδρομο της "παιδικής παραίτησης". Μέσα από την ιστορία μιας ρώσικης οικογένειας η οποία βλέπει την μικρότερή της κόρη να πέφτει σε κώμα όταν οι σουηδικές αρχές αρνούνται να της παραχωρήσουν άσυλο, ο Αβρανάς ανοίγει τον ορίζοντα αυτής της προσωπικής τραγωδίας σε μια ευρεία και πικρή κοινωνική κριτική, θέτοντας ερωτήματα πάνω στην αόρατη "θεσμική" βία και την ασφυξία των (ατομικών) ηθικών αξιών την οποία προκαλεί.
Διαβάστε περισσότερα στο athinorama.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr