«Ο Γάμος του Φίγκαρο», η παράσταση με την οποία ο Στάθης Λιβαθινός εγκαινιάζει τον νέο θεσμό «Θέατρο στο Μέγαρο», ο δεύτερος τίτλος του έργου «Μια τρελή μέρα» τον οποίον προτιμά, «οι ήρωες που επιζούν αυτοσχεδιάζοντας», αλλά και η διαπίστωση «ο αυτοσχεδιασμός είναι ένας ελληνικός τρόπος ύπαρξης, ο Θεός έδωσε στον Άνθρωπο τον αυτοσχεδιασμό για να δημιουργεί και στους Έλληνες για να υπάρχουν...»
Ο Στάθης Λιβαθινός εξηγεί ότι, διάλεξε τον Φίγκαρο επειδή «είναι μία εποχή δακρύων και είχαμε ανάγκη το γέλιο» και λέει, με αφορμή την ιστορία του Μπομαρσαί ότι «η ρευστότητα της ζωής είναι ωραίο μάθημα».
Αναφερόμενος στην «Ιλιάδα», την επιτυχημένη, εντός, αλλά και εκτός Ελλάδας, παράσταση του, υπογραμμίζει ότι, δεν υμνεί τον πόλεμο, αλλά τον Άνθρωπο «... γι αυτό και οι άνθρωποι στην Ιλιάδα, την ώρα που πεθαίνουν αποκτούν το όνομα τους και το όνομα του πατέρα τους» και μιλά για την πρόσφατη εμπειρία του από τις παραστάσεις στο εξωτερικό: «Επειδή γίνονταν after talk, συζητήσεις μετά τις παραστάσεις, στο Άμστερνταμ για παράδειγμα, έπεφταν και κουβέντες του τύπου 'Εσείς οι Έλληνες, που...»
Ακόμη...
- Για ποιόν λόγο δεν είναι στο εφετινό Φεστιβάλ Αθηνών
- Τί θα έλεγε στον νέο υπουργό Πολιτισμού, Αριστείδη Μπαλτά για το Θέατρο
- Και τί έχει συμβεί με την (τελικά, μετέωρη) πρόταση για δημιουργία Σχολής Σκηνοθεσίας στο Εθνικό Θέατρο
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr