Αυτά είναι τα 20 tips για να χάσεις γρήγορα 4,5 κιλά

Υπάρχουν φάσεις στη ζωή μας που θέλουμε γρήγορα γρήγορα να ξεφορτωθούμε τα λίγα παραπάνω κιλά μας

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Αυτά είναι τα 20 tips για να χάσεις γρήγορα 4,5 κιλά

Υπάρχουν φάσεις στη ζωή μας που θέλουμε γρήγορα γρήγορα να ξεφορτωθούμε τα λίγα παραπάνω κιλά μας.

Αν είστε σε μια απ' αυτές ,ακολουθώντας τα 20 παρακάτω tips μπορείτε να απαλλαγείτε ακόμα κι από 4,5 κιλά σε μία εβδομάδα.

1-Απόφυγε το fast food

Μείνε μακριά από τους πειρασμούς, που θα σε φορτώσουν με trans λιπαρά και με την τεράστια ποσότητα αλατιού που περιέχουν θα σε φουσκώσουν σε ελάχιστο χρόνο.

2-Πίνε πολύ νερό
Το να πίνεις νερό βοηθάει το σώμα με πολλούς τρόπους. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου, σε κάνει να νιώθεις χορτασμένος χωρίς να σου δίνει επιπλέον θερμίδες και σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, αφού ενυδατώνει τον οργανισμό.

3-Εξασκήσου με βάρη
Οι ασκήσεις με βάρη μεταμορφώνουν το σχήμα του σώματος και σε κάνουν να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

4-Κατανάλωσε λιγότερες θερμίδες από όσες έχεις μάθει να «καις»
Μπορεί να μοιάζει απλοϊκό, αλλά η αλήθεια είναι ότι παίζει ρόλο. Αν καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από όσες έχει συνηθίσει τον οργανισμό σου να «καίει» θα δεις το βάρος σου να μειώνεται. Κι αν το κάνεις κάθε μέρα θα πεις αντίο στα λίγα κιλά που σε βασανίζουν.

5-Κυκλική εξάσκηση
Μην επιμένεις στην εξάσκηση ενός μέρους του σώματος ή μίας μυϊκής ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο βάζεις το σώμα σου να λειτουργεί καλύτερα και να το ενεργοποιείς αποτελεσματικότερα.

6-Απόφυγε τις θερμίδες που... πίνονται
Πες όχι στις «υγρές» θερμίδες, που προέρχονται από τη ζάχαρη των αναψυκτικών και των χυμών. Είναι κυριολεκτικά ο ορισμός των «κενών» θερμίδων, αυτών που δεν σου προσφέρουν τίποτα παρά μόνο πρόσκαιρη ευχαρίστηση του ουρανίσκου. Αν διψάς πιες νερό, είναι προτιμότερο τις θερμίδες που θα κερδίσεις από τη μη κατανάλωση αναψυκτικών να τις κάνεις φαγητό.

7-Να τρως κάθε μέρα πρωινό γεύμα
Πολλοί άνθρωποι αποφασίζουν να μη φάνε πρωινό, πιστεύοντας ότι αυτό θα τους βοηθήσει να «κάψουν» περισσότερες θερμίδες. Η αλήθεια είναι ότι επιβάλλεται να αρχίσεις τη μέρα σου με την κατανάλωση κάποια τροφής, ώστε να ξυπνήσει και ο μεταβολισμός σου.

8-Μειώστε ή κόψτε τους απλούς υδατάνθρακες
Αν θέλετε να χάσετε βάρος γρήγορα, θα πρέπει να μειώσετε ή να κόψετε λιχουδιές όπως τα μπισκότα και κέικ. Θα πρέπει επίσης να αποφύγεις τους απλούς υδατάνθρακες και μπορεί να καταναλώσεις μέλι και πετιμέζι.

9-Προτίμησε τους σύνθετους υδατάνθρακες
Αντί για κέικ και μπισκότα, προκειμένου να καταναλώσετε τους απαραίτητους υδατάνθρακες (δεν θα πρέπει να τους βγάλετε εντελώς από τη διατροφή σας) θα πρέπει να προτιμήσετε άλλου είδους, όπως το ρύζι και τα δημητριακά. Μην ξεχνάτε ότι και τα φρούτα και τα λαχανικά λειτουργούν πολύ καλά σε αυτή την κατηγορία.

10-Φάτε άπαχη πρωτεΐνη
Η άπαχη πρωτεΐνη είναι μία εξαιρετική τροφή , αφού είναι χαμηλό σε λιπαρά και ταυτόχρονα θα καλύψει τις ανάγκες σου, θα σε κρατήσει χορτάτο και θα σε απομακρύνει από την υπερκατανάλωση άλλης τροφής. Στήθος κοτόπουλου χωρίς την πέτσα, αυγά και άπαχο βοδινό κρέας είναι ό,τι καλύτερο.

11-Κάνε καρδιαγγειακές ασκήσεις
Οι καρδιαγγειακές ασκήσεις καίνε θερμίδες. Κάνετε σχοινάκι, τρέξιμο στο διάδρομο ή ποδήλατο. Όσο μεγαλύτερος ο βαθμός δυσκολίας στις ασκήσεις τόσο πιο πολλές θερμίδες θα καίτε.

12-Κοιμηθείτε πολύ
Ο πολύς και καλός ύπνο θα σε οδηγήσει σε απώλεια βάρους για διάφορους λόγους. Αν ο ύπνος είναι ποιοτικός το σώμα σου θα λειτουργεί πιο αποδοτικά. Υπάρχουν, επίσης, μελέτες που δείχνουν ότι όσοι κοιμούνται λιγότερο, τρώνε περισσότερο. Μερικές φορές αυτό συμβαίνει επειδή όταν είσαι ξύπνιος, βαριέσαι και τρως! Ορισμένες μελέτες λένε ότι η στέρηση ύπνου μπορεί να οδηγήσει στο να νιώθεις πιο πεινασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας.

13-Φάε μικρότερες μερίδες από ό,τι συνηθίζεις
Ένας τρόπος για να βεβαιωθείς ότι παίρνεις λιγότερες θερμίδες είναι να μην τοποθετείς στο πιάτο σου μεγάλη ποσότητα τροφίμων, έτσι θα τρως μικρότερη ποσότητα σε κάθε γεύμα.

14-Πήγαινε μία βόλτα
Το περπάτημα με ρυθμό, το ταχύτερο βάδισμα ή απλά μια βόλτα θα βοηθήσουν το μεταβολισμό σου. Μερικές φορές δεν είναι σε φυσική κατάσταση για να τρέξεις ή να κάνεις ποδήλατο, αλλά πάντα μπορείς να κάνεις έναν περίπατο για όση απόσταση αντέχεις.

15-Κατανάλωσε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Οι τροφές με χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, έχουν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου και έτσι επιτρέπουν στο σώμα σου να αποχωριστεί τα κιλά πιο γρήγορα από όταν καταναλώνεις τροφές με υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη.

16-Cross Training
Χρησιμοποιώντας το μηχάνημα του cross training και κάνοντας ασκήσεις με αυτό, θα κάψεις πολλές θερμίδες -όπως και στις καρδιοαγγειακές ασκήσεις- , ενώ δουλεύεις και άλλες ομάδες μυών, οδηγώντας τον μεταβολισμό σου στα ύψη.

17-Αντικατάστησε κάποια τρόφιμα με τη light εκδοχή τους
Το να μην τρως light προϊόντα δεν είναι το ίδιο με το να τρως λιγότερο. Αυτό σημαίνει ότι με τη light εκδοχή ενός αγαπημένου σου τροφίμου κερδίζεις σε λιπαρά και θερμίδες.

18-Χόρεψε!

Ο χορός μοιάζει σαν να κάνεις πολλές καρδιαγγειακές ασκήσεις και σε ασκήσεις ενδυνάμωσης.

19-Μην τρως λιχουδιές αργά τη νύχτα

Ό,τι τρώμε αργά τη νύχτα δεν μεταβολίζεται, γιατί αμέσως μετά κοιμόμαστε. Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν παρατηρήσει τον τρόπο που το σώμα λειτουργεί, λένε ότι πρέπει να σταματήσουμε το φαγητό κατά τις επτά το απόγευμα.

20-Κάψε 5.000 θερμίδες περισσότερες από όσες καταναλώνεις

Δεν πρέπει να εξουθενώνεις τον εαυτό σου και να μην λιμοκτονείς, αλλά να φροντίζεις να καις 5.000 θερμίδες περισσότερες από εκείνες που καταναλώνεις. Μπορείς.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ 500.000 ΝΕΚΡΟΥΣ 23 Οκτ 2020 | 23:01

Κορονοϊός: Μελέτη σοκ στις ΗΠΑ - Η μάσκα θα μπορούσε να αποτρέψει 130.000 θανάτους στη χώρα

Δραματικές προβλέψεις για την εξέλιξη του κορονοϊού από αμερικανικό ινστιτούτο - Υπερδιπλασιασμός θανάτων.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΟΔΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 Οκτ 2020 | 17:49

Κορονοϊός: Στα ύψη και πάλι με 841 νέα κρούσματα - 10 θάνατοι - 89 διασωληνωμένοι

Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει ο αριθμός των ημερήσιων κρουσμάτων κορονοϊού

ΕΚΚΛΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ 23 Οκτ 2020 | 16:27

Κορονοϊός - Μαύρη πρόβλεψη Εξαδάχτυλου: Εως και 10.000 κρούσματα αν δεν προσέξουμε [Βίντεο]

Είναι πολύ πιθανό να φτάσουμε 4ψήφιο ή και πενταψήφιο ημερήσιο αριθμό κρουσμάτων αν δεν προσέξουμε είπε ο καθηγητής.

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ 23 Οκτ 2020 | 13:43

Πρόληψη του καρκίνου του μαστού: Οι βασικές συμβουλές για όλες τις γυναίκες

Γιατί είναι σημαντική η μαστογραφία, κάθε πότε πρέπει να γίνεται και ποιες γυναίκες έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να παρουσιάσουν καρκίνο του μαστού.

ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΠ 23 Οκτ 2020 | 11:23

Κορονοϊός - Παγώνη: Αν δεν εφαρμοστούν τα μέτρα, μπορεί να δούμε και 2.000 κρούσματα την ημέρα

"Σε 15 ημέρες από αύριο που θα βάλουμε μάσκες, θα περιμένουμε μείωση των κρουσμάτων κορονοϊού", είπε η κ. Παγώνη.

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 23 Οκτ 2020 | 08:33

Κορονοϊός- Νέα αρνητική εξέλιξη: Ούτε το πλάσμα αίματος αποτρέπει θανάτους και επιδείνωση της νόσου

Το πλάσμα δεν απέτρεψε την επιδείνωση του κορονοϊού, ούτε τους θανάτους των ασθενών, σύμφωνα με νέα μελέτη.

22 Οκτ 2020 | 20:54

Κορoνοϊός-Γκάγκα: Είμαστε σε κρίσιμη καμπή της πανδημίας, τα πράγματα μπορούν να ξεφύγουν εύκολα

Η Μίνα Γκάγκα επανέλαβε πως είναι πολύ εύκολο να μεταδοθεί ο ιός, ιδιαίτερα σε κλειστούς χώρους και χώρους όπου παρατηρείται συνωστισμός

Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 22 Οκτ 2020 | 13:53

Welt: Ήταν πραγματικοί οι αριθμοί της Ελλάδας για τον κορονοϊό;- Η γερμανική εφημερίδα εκφράζει αμφιβολίες

Αμφιβολίες της Welt για το κατά πόσο είναι πραγματικοί οι αριθμοί που εμφάνισε η Ελλάδα για τον κορονοΪό

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ 22 Οκτ 2020 | 13:51

Κορονοϊός: Γιατί το δεύτερο κύμα στην Ευρώπη είναι λιγότερο φονικό- Αν και έχουμε περισσότερα κρούσματα

Λιγότερο φονικό δείχνει να είναι το δεύτερο κύμα κορονοϊού στην Ευρώπη. Ποιοι είναι οι λόγοι.

ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Η ΕΞΑΡΣΗ 22 Οκτ 2020 | 10:28

Θεσσαλονίκη: Συναγερμός από την αύξηση 500% του κορονοϊού στα λύματα - Αναμένεται εκτίναξη κρουσμάτων

Δραματική αύξηση των φορέων του κορονοϊού στην πόλη, μεγαλύτερη από 290%.

ΠΟΣΟ "ΜΕΝΟΥΝ" ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ 22 Οκτ 2020 | 08:35

Αντισώματα κορονοϊού: Μειώνονται σταδιακά και διχάζουν τους επιστήμονες

Η παρουσία αντισωμάτων έναντι του κορονοϊού αποτελεί πεδίο διαφωνιών στη διεθνή ιατρική βιβλιογραφία.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ 21 Οκτ 2020 | 11:32

Κορονοϊός: Η "γαλαρία" δικαιώνεται - Πιο ασφαλείς οι μαθητές στα πίσω καθίσματα

Οι μαθητές που κάθονται στα πίσω καθίσματα κινδυνεύουν λιγότερο από κορονοϊό.

H ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΔΥ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 20 Οκτ 2020 | 18:07

Κορονοϊός: Επικίνδυνη "έκρηξη" με 667 νέα κρούσματα σήμερα - Οκτώ νεκροί - 87 διασωληνωμένοι

Σήμερα Τρίτη ανακοινώθηκαν για πρώτη φορά από την αρχή της πανδημίας 667 νέα κρούσματα κορονοϊού σε όλη τη χώρα