Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι

Για να γίνουμε πιο χαρούμενοι και παραγωγικοί ιδού οι 12 συνήθειες τις οποίες πρέπει να εγκαταλείψουμε

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι

Για να γίνουμε πιο χαρούμενοι και παραγωγικοί ιδού οι 12 καθημερινές συνήθειες τις οποίες πρέπει να εγκαταλείψουμε:

Το αυθόρμητο «ψάξιμο» στο διαδίκτυο: Μπορεί να χαθείτε ψάχνοντας στο διαδίκτυο γενικά. Καλό είναι να γράφετε σε χαρτί πρώτα τι θα αναζητήσετε και να το ψάξετε μετά.

Επικεντρωθείτε σε ένα καθήκον ανά κάθε στιγμή: Oι έρευνες έχουν καταδείξει ότι μόνο το 2% των ανθρώπων μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Γι'αυτό καλό είναι να επικεντρωθούμε σε ένα καθήκον τη φορά.

Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι

Περιορισμός στο «τσεκάρισμα» του μέιλ μας: Έρευνες δείχνουν ότι κάθε φορά που τσέκαρουμε το μέιλ μας χάνουμε 25 λεπτά από την εργασία μας. Καλό είναι να τσεκάρουμε το μέιλ μας μόνο 2-3 φορές τη μέρα.

Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι - εικόνα 2

Ζωή κι εργασία χωρίς ζαβολιές: Λέγεται ότι το να προσπαθούμε να κοροϊδέψουμε τους γύρω μας, κάνει κακό στην βελτίωση του ευατού μας. Η επιβολή των στόχων μας, με τον σωστό τρόπο, στον ευατό μας πρέπει να γίνει στοιχείο της ταυτότητάς μας.

Μην αφήνετε τις δουλειές για «αργότερα» μέσα στην ημέρα: Οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι αποδίδουμε καλύτερα τις πρωϊνές ώρες.

Μη συμμετέχετε σε πολλά meeting: Οι μη σημαντικές συναντήσεις επηρεάζουν την αποδοτικότητά μας. Ενδείκνυται ο περιορισμός των μη αναγκαίων συναντήσεων.

Μην κάθεστε όλη μέρα: Η καθιστική ζωή επηρεάζει την αποδοτικότητά μας. Καλό είναι να φροντίσουμε να περπατάμε 20-30 μίλια την εβδομάδα για καθαρή σκέψη.

Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι - εικόνα 3

Μην κλείνετε το ξυπνητήρι: Η μάχη με το ξυπνητήρι δείχνει αναποφασιστικότητα. Πρέπει να δεχόμαστε την ώρα που το έχουμε προγραμματίσει, γιατί δείχνει ισχυρό «θέλω».

Nα θέτετε προτεραιότητες: Το να βάζουμε πολλούς στόχους μαζί είναι άκρως αντιπαραγωγικό. Οφείλουμε να ολοκληρώνουμε τα πιο σημαντικά και να αφήνουμε τα άλλα για μετά.

Στοπ στον εντατικό προγραμματισμό: Θεωρείται αποτυχία το να βάζουμε πολλές δράσεις στον προγραμματισμό μας οι οποίες είναι αδύνατες να επιτύχουμε. Οι ειδικοί προτείνουν να παίρνουμε αποφάσεις και να προγραμματίζουμε μόνο για τις επόμενες 5 ώρες μπροστά μας.

Και στοπ στον κακό προγραμματισμό: Είναι καλύτερο να βρίσκετε εξ'αρχής τι θέλετε πραγματικά και να ακολουθείτε σχετικά βήματα παρά να παίρνετε αποφάσεις εν μέσω της δράσης που έχετε ξεκινήσει.

Τέλος, μην παίρνετε το κινητό στο κρεβάτι: Οι συσκευές με οθόνη LED φαίνεται ότι επηρέαζουν άμεσα την ορμόνη μελατονίνη. Η ορμόνη καθορίζει τον υγιή, ήρεμο ύπνο μας, οπότε καλό ειναι να μην έχουμε τις τεχνολογικές συσκευές μας κοντά στο κρεβάτι το βράδυ.

Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι - εικόνα 4

ΠΗΓΗ: Business Insider


Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

`
ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ 27 Νοε 2020 | 09:42

Νέο μπλέξιμο με τον κορονοϊό: Δημιουργεί μεγάλα προβλήματα και στα δόντια

Οι άνθρωποι που έχουν ήδη προβλήματα με τα δόντια τους μπορεί να τα χάσουν λόγω κορονοϊού.

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ 27 Νοε 2020 | 08:30

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Γιατί είναι τόσο σημαντική η ύφεση της νόσου

Η αξία της ύφεσης στη ρευματοειδή αρθρίτιδα αναδεικνύεται ως ζωτικής σημασίας όχι μόνο για την ποιότητα ζωής του ασθενούς αλλά και για την αποτελεσματικότητα των θεραπευτικών επιλογών.

ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΟΥ 27 Νοε 2020 | 08:21

Κορονοϊός: Πήραν έγκριση τα φάρμακα baricitinib, σε συνδυασμό με το remdesivir

Τα φάρμακα πήραν έγκριση σε νοσηλευόμενους ενήλικες και παιδιατρικούς ασθενείς ηλικίας 2 ετών και άνω.

ΤΙ ΕΙΠΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ 26 Νοε 2020 | 23:20

"Καμπανάκι" από τον ΠΟΥ: "Τα Χριστούγεννα ξεχάστε τις μεγάλες παρέες στο τραπέζι"

Ο ΠΟΥ έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για τα Χριστούγεννα στην Ευρώπη, αλλά και για τους εμβολιασμούς της Αφρικής

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 26 Νοε 2020 | 20:43

Μόσιαλος: Πώς έγινε και ανακαλύψαμε τα εμβόλια τόσο σύντομα- Τι λέει για τις παρενέργειες

Με νέα ανάρτηση του ο Ηλίας Μόσιαλος ξεκαθαρίζει γιατί βρέθηκε σύντομα το εμβόλιο και τι συμβαίνει με τις παρενέργειες

ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ 26 Νοε 2020 | 20:11

Κορονοϊός-Εμβόλια: Έτσι στήνεται η τεράστια αλυσίδα μεταφοράς-αποθήκευσης-διανομής δισεκατομμυρίων δόσεων [Εικόνες]

Πώς θα μεταφερθούν με ταχύτητα και ασφάλεια δισεκατομμύρια δόσεις εμβολίων για τον κορονοϊό

ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΟΞΦΟΡΔΗΣ 26 Νοε 2020 | 16:54

"Βόμβα" από Financial Times: Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του εμβολίου της AstraZeneca για τον κορονοϊό

Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του εμβολίου της AstraZeneca για τον κορονοϊό διατυπώνουν οι Financial Times

ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΦΟΤΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ 26 Νοε 2020 | 16:42

Αλβέρτος Μπουρλά: Ο Έλληνας επικεφαλής της Pfizer θέλει να σχεδιάσει "τον παγκόσμιο χάρτη της δημόσιας υγείας"

Ο Έλληνας Αλβέρτος Μπουρλά ανακοίνωσε πως θέλει "να σχεδιάσει τον παγκόσμιο χάρτη της δημόσιας υγείας"

26 Νοε 2020 | 14:23

Οι άνθρωποι με αυτή την ομάδα αίματος κινδυνεύουν λιγότερο να κολλήσουν κορονοϊό

Πώς επηρεάζει η ομάδα αίματος τις πιθανότητες να κολλήσεις κορονοϊό;

ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΕΓΚΡΙΣΗ 26 Νοε 2020 | 14:04

Κορονοϊός: Πότε θα ξεκινήσει ο εμβολιασμός στην Ελλάδα- Τέλη Δεκεμβρίου, αρχές Ιανουαρίου

Ο Στέλιος Πέτσας προέβλεψε ότι είναι εφικτό να έχουμε τις πρώτες δόσεις του εμβολίου τέλη Δεκεμβρίου- αρχές Ιανουαρίου

ΣΕ ΜΕΡΗ ΜΕ ΠΥΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ 26 Νοε 2020 | 10:28
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 150 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 26 Νοε 2020 | 09:56

Ο ΠΟΥ συμβουλεύει: Παρά την πανδημία του κορονοϊού, πρέπει να κινούμαστε και να αθλούμαστε

Ο ΠΟΥ υπογραμμίζει πως παρά την πανδημία όλοι οι ενήλικες πρέπει να κάνουν έντονη άσκηση κάθε εβδομάδα.

ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ 26 Νοε 2020 | 09:18

Κορονοϊός: Μειωμένος ο κίνδυνος να κολλήσουν, για όσους έχουν αυτή την ομάδα αίματος

Ο κορονοϊός δείχνει να έχει... προτιμήσεις, καθώς τα άτομα με ομάδα αίματος 0 ή αρνητική κολλάνε πιο δύσκολα.