Τα πιο συνηθισμένα λάθη υγείας που κάνουν οι γυναίκες

Ποια είναι το πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν, αναφορικά με την υγεία τους πάντα!, οι γυναίκες; Δείτε ποια είναι και προσπαθήστε να τα αποφύγετε, για καλή ζωή.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Τα πιο συνηθισμένα λάθη υγείας που κάνουν οι γυναίκες

Προσπαθείς να τρως υγιεινά, να γυμνάζεσαι τακτικά και να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής, ωστόσο πολύ συχνά στη διάρκεια της ημέρας νιώθεις κουρασμένη, έχεις υπνηλία και είσαι εντελώς εξαντλημένη. Αν αυτό σου ακούγεται γνώριμο, δες ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι περισσότερες γυναίκες – ειδικά εκείνες που προσπαθούν να χάσουν βάρος – επιβαρύνοντας την υγεία τους. Κάποια απ' αυτά είναι τόσο μικρά, που τα κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε, ωστόσο είναι ιδιαιτέρως επιβλαβή. Ποια είναι;

Δεν πίνουμε αρκετό νερό

Πολλές γυναίκες ισχυρίζονται ότι είναι δύσκολο να πιουν 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Και ναι μεν μπορεί να έχουν δίκιο, ωστόσο πρέπει να βρίσκουμε πιο «νόστιμους» τρόπους ώστε να μένουμε ενυδατωμένες. Όπως προσθέτοντας, για παράδειγμα, λεμόνι στο νερό. Ακόμα, καλό είναι να περιλαμβάνουμε στην καθημερινή μας διατροφή τροφές πλούσιες σε νερό. Η αφυδάτωση προκαλεί κούραση, συναισθηματικές διαταραχές, ξηροστομία, ακόμα και δυσκοιλιότητα. Πίνοντας αρκετό νερό μπορούμε να ελέγξουμε την όρεξη σας,να επιταχύνουμε την απώλεια βάρους και να βελτιώσουμε την υγεία μας γενικά.

Παραλείπουμε γεύματα και δεν τρώμε προϊόντα ολικής άλεσης

Παραλείποντας γεύματα επιβραδύνεται η λειτουργία του μεταβολισμού και οδηγούμαστε σε υπερκατανάλωση τροφής, αύξηση βάρους και μια σειρά σοβαρών ασθενειών. Επιπλέον, όταν δεν τρώμε αρκετά προϊόντα ολικής άλεσης, νιώθουμε υπνηλία και εξάντληση. Τα προϊόντα ολικής άλεσης, όπως τα δημητριακά, τα φασόλια, τα καρύδια, οι σπόροι, τα φρούτα και τα λαχανικά επιταχύνουν τον μεταβολισμό, βελτιώνουν τη χώνεψη, ενισχύουν τα αποθέματα ενέργειας του οργανισμού, ελέγχουν τη λαιμαργία και βελτιώνουν την υγεία μας. Χρειάζονται τουλάχιστον τρεις μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα για να αποκομίσουμε τα μεγαλύτερα οφέλη και να προφυλαχθούμε από μια σειρά ασθενειών.

Δεν λαμβάνουμε αρκετές πρωτεΐνες

Ακόμα και όσοι δεν είναι χορτοφάγοι μπορεί να μην λαμβάνουν όσες πρωτεΐνες χρειάζονται. Είναι ζωτικής σημασίας να καταναλώνουμε αρκετή άπαχη πρωτεΐνη κάθε μέρα. Βοηθά στον έλεγχο του σάκχαρου του αίματος, ελέγχει την πείνα, βελτιώνει την συγκέντρωση του πνεύματος και βοηθά στο χτίσιμο μυικής μάζας και απώλειας ανεπιθύμητων κιλών. Ενσωματώστε στη διατροφή σας κινόα, σπόρους κία, σπιρουλίνα, σόγια αβγά και άλλες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες.

Δεν καταναλώνουμε αρκετούς υδατάνθρακες

Η έλλειψη υδατανθράκων από τη διατροφή μας μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, κόπωση, εναλλαγές στη διάθεση, δυσκοιλιότητα και ναυτία. Επιπλέον μπορεί να μας κάνει να τρώμε περισσότερο απ' όσο πρέπει. Καλό είναι να ενσωματώσουμε στη διατροφή μας, με έξυπνο τρόπο, δημητριακά ολικής άλεσης, όσπρια, φασόλια, σπόρους, καρύδια, φρούτα και λαχανικά, αλλά κρατώντας ταυτόχρονα και ένα μέτρο. Ταυτόχρονα, αποφεύγουμε ανθυγιεινά τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες όπως κέικ, κράκερς, αποξηραμένα φρούτα, ψωμί, δημητριακά και μαρμελάδες.

Δεν λαμβάνουμε αρκετό λίπος

Αν καταναλωθεί σωστά, το λίπος δεν προκαλεί αύξηση βάρους. Αντίθετα, αν δεν λαμβάνουμε αρκετό λίπος ή αν το αποκλείσουμε τελείως από το διαιτολόγιο μας, τότε βάζουμε σε κίνδυνο την υγεία μας. Το χώμα χρειάζεται το λίπος για να λειτουργήσει σωστά και τα λιπαρά που καταναλώνουμε δίνουν στο σώμα ενέργεια για να περάσουν την ημέρα. Λίγες κουταλιές της σούπας καλών λιπαρών την ημέρα, είναι αρκετά για να είμαστε υγιείς και αδύνατες. Προσθέτουμε στη διατροφή μας αβοκάντο, σπόρους, καρύδια, βούτυρο από καρύδια και ελιές – με μέτρο. Αποφεύγουμε τα ζωικά λίπη και έλαια στα γεύματα μας.

Αθλούμαστε υπερβολικά

Η γυμναστική είναι σίγουρα πολύ καλή για μας, ωστόσο η υπερβολική άσκηση μπορεί εν τέλει αν μας κουράσει και να μας εξαντλήσει, να «βαρύνει» τους μύες, ακόμα και να τους τραυματίσει. Επιπλέον, μπορεί να προκαλέσει άγχος και κατάθλιψη. Άνθρωποι που γυμνάζονται σκληρά έχουν την τάση να καταναλώνουν περισσότερες τροφές καθώς πιστεύουν ότι μπορούν εύκολα να κάψουν τις παραπάνω θερμίδες. Όμως αυτό είναι μεγάλο λάθος. 30 – 60 λεπτά γυμναστικής την ημέρα είναι αρκετά για να είμαστε υγιείς και να ελέγχουμε το βάρος μας - ακολουθώντας και μια καλή διατροφή βέβαια!

Δεν κοιμόμαστε αρκετά

Ένα από τα χειρότερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα και αφορούν στην υγεία τους, είναι ότι δεν κοιμούνται αρκετά. Βαριά προγράμματα, ξενύχτια, ακόμα και τα καλά τηλεοπτικά προγράμματα είναι μερικοί από τους πιθανούς λόγους που αρκετοί από μας δεν κοιμόμαστε όσο χρειάζεται ο οργανισμός μας. Αν δεν κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες τη νύχτα, τότε καλό θα είναι να ξέρουμε ότι θα βρεθούμε αντιμέτωποι με στρες, άγχος, κατάθλιψη, αϋπνία, λαιμαργία, παχυσαρκία και μια σειρά ακόμα προβλημάτων υγείας.

Παραλείπουμε την γυμναστική

Υπάρχουν πραγματικά πολλές δικαιολογίες που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια γυναίκα για να «χάσει» μια μέρα στο γυμναστήριο. Ωστόσο, η αγυμνασιά μπορεί να οδηγήσει στην παχυσαρκία, στην κακή χώνεψη, στη χαλάρωση των μυών ακόμα και στην αύξηση των επιπέδων άγχους και κατάθλιψης. Το περπάτημα, το τζόκινγκ, το τρέξιμο, η κολύμβηση είναι όλες διασκεδαστικές και υγιεινές δραστηριότητες. Ακόμα και η γιόγκα ή τα μαθήματα χορού είναι επιθυμητά και το μόνο που χρειάζεται είναι να διατηρούμε την ενεργητικότητα μας και την προπόνηση μας στο καθημερινό μας πρόγραμμα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ 12 Ιουλ 2020 | 11:56
ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 10 Ιουλ 2020 | 10:50
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ JAMA NETWORK OPEN 10 Ιουλ 2020 | 09:52

Ερευνα ΕΚΠΑ: Πόσο αποτελεσματική ήταν η εκστρατεία προληπτικών μέτρων δημόσιας υγείας για τον κορoνοϊό

Συνολικά, 17189 συμμετέχοντες ανταποκρίθηκαν στη νέα δημοσκόπηση με μέση ηλικία τα 48 έτη.

ΑΠΟ ΣΤΡΕΣ 10 Ιουλ 2020 | 09:35

Αυξήθηκαν οι ασθενείς με το "σύνδρομο της ραγισμένης καρδιάς" στη διάρκεια της πανδημίας

Το εν λόγω σύνδρομο συμβαίνει μετά από σωματικό ή ψυχικό στρες.

"ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ" 09 Ιουλ 2020 | 22:34

Ηλίας Μόσιαλος: Γιατί φοράω μάσκα προστασίας προσώπου

Με νέα ανάρτησή του, ο καθηγητής του LSE περιγράφει τους τρεις λόγους για τους οποίους πρέπει να φοράμε μάσκα στη "μάχη" κατά του κορονοϊού.

ΜΕ ΔΕΙΓΜΑ ΡΙΝΙΚΟΥ ΕΠΙΧΡΙΣΜΑΤΟΣ 09 Ιουλ 2020 | 20:16

Reuters: Κοντά σε φθηνό μοριακό τεστ για τον κορονοϊό Έλληνες ερευνητές

Οι επιστήμονες δήλωσαν ότι η δοκιμή τους είχε ποσοστό ακρίβειας άνω του 90%.

ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ 09 Ιουλ 2020 | 08:26

Μεγάλος κίνδυνος για κορονοϊό από πασίγνωστα αντιόξινα φάρμακα για το στομάχι

Όσοι άνθρωποι παίρνουν αυτά τα φάρμακα μία φορά την ημέρα έχουν υπερδιπλάσιο κίνδυνο για κορονοϊό.

ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ 08 Ιουλ 2020 | 23:12

Μόσιαλος: Τον Αύγουστο οι εξελίξεις για το εμβόλιο από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης - Δεν θα είναι 100% αποτελεσματικό [Βίντεο]

Εξήγησε ότι οι ερευνητές αναμένουν να είναι αποτελεσματικό κατά 70% με 75%, ποσοστό καλύτερο από εκείνο του εμβολίου της γρίπης.

ΛΕΓΕΤΑΙ CORONAVIR 08 Ιουλ 2020 | 21:40

Κορονοϊός: "Πράσινο φως" από τη Ρωσία σε νέο φάρμακο  -  Φέρεται να σταματά τον πολλαπλασιασμό του ιού

Μέχρι την πέμπτη ημέρα της θεραπείας, ο νέος κορονοϊός είχε εξαλειφθεί στο 77,5% των ασθενών που έλαβαν το φάρμακο, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία.

ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ 08 Ιουλ 2020 | 11:18

Κορονοϊός: Τα πέντε αναπάντητα ερωτήματα που παραμένουν - Μελέτη του ΕΚΠΑ

Έχει σημασία η ηλικία μας και πόσο μπορεί να κρατήσει η ανοσία;

ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΕΡΑΣΜΑ 08 Ιουλ 2020 | 10:59

Θερμαινόμενο φίλτρο αέρα μπορεί να σκοτώσει αμέσως τον νέο κορονοϊό - Το έφτιαξαν Αμερικανοί επιστήμονες

Τα τεστ που πραγματοποίησαν, έδειξαν πως το 99,8% των σωματιδίων του κορονοϊού σκοτώνονται με ένα και μόνο πέρασμα.

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΙΚΙΛΙΑ 08 Ιουλ 2020 | 10:54

Δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα Εθνικό Μητρώο Ασθενών με Κυστική Ινωση

Περίπου 1 στα 2.000-2.500 παιδιά γεννιούνται με κυστική ίνωση στη χώρα μας (συνολικά 50-60 παιδιά τον χρόνο).

ΑΠΟ ΕΜΦΡΑΓΜΑ Η ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 08 Ιουλ 2020 | 08:53

Νέα έρευνα: Οι στατίνες μειώνουν και στους πολύ ηλικιωμένους τον κίνδυνο θανάτου

Η μελέτη, η οποία έγινε σε περίπου 57.000 ηλικιωμένους βετεράνους άνω των 75 ετών.