
Δεν αγαπά τη δημοσιότητα, αλλά όταν η «δουλειά» το «απαιτεί», όταν «υπάρχει λόγος», αυτό που έχει να πει, το λέει ευθέως, χωρίς περιστροφές.
Ο ρόλος του Απόστολου στη θεατρική μεταφορά του μπεστ σέλερ μυθιστορήματος της Ντόρας Γιαννακοπούλου «Πρόβα Νυφικού», που ήταν η αφορμή της επιστροφής του στη σκηνή, αλλά και στην Πρώτη Κρατική Σκηνή, η ιδιότητα του παραγωγού, που αλλιώς την ονειρεύτηκε και αλλιώς προέκυψε «... η πραγματικότητα ήταν σκληρή, με προσγείωσε, έμαθα όμως πολλά», η οικονομική καταστροφή, η κληρονομιά του θεάτρου «Κάππα», που είναι το σπίτι του, όπως λέει, ο Αμλετ, οι ρόλοι, η σκηνοθεσία.
Κι ακόμη, η προοπτική της οικογένειας, η πολιτική «... όταν μπαίνει κάποιος στην πολιτική, νομίζω ότι, σταματά να επικοινωνεί με τον έξω κόσμο», η ταχύτητα και οι τάσεις φυγής, αλλά και «... Δεν θέλω να φύγω από την αγάπη. Έχω καταφέρει να έχω ανθρώπους που με αγαπάνε και που αγαπώ... Και είναι το μόνο που θέλω να διατηρήσω...»
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr