Πως οι Millennials αλλάζουν όλα όσα ξέραμε για το εμπόριο

Το λιανικό εμπόριο αλλάζει. Και αλλάζει γρήγορα. Οι νέοι ηλικίας 18 έως 35 ετών προκαλούν μια διαφορετική καταναλωτική επανάσταση.

pws-oi-millennials-allazoun-ola-osa-kserame-gia-to-emporio
SHARE THIS
0
SHARES

Η τεχνολογία τρέχει με ασύλληπτες ταχύτητες και οι καταναλωτές έχουν γίνει πολύ πιο απαιτητικοί και δύσπιστοι. Παράλληλα οι ανταγωνισμός έχει αρχίζει να γίνεται πολύ άγριος καθώς στην αγορά εμφανίζονται συνεχώς νέοι «παίκτες» ευέλικτοι και εφευρετικοί.

Αυτή είναι η εικόνα που έχει διαμορφωθεί διεθνώς στις λιανικές αγορές αγαθών. Μια εικόνα εφιαλτική για τους κυρίαρχους, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με τους Millennials, τους νέους επιχειρηματίες και καταναλωτές ηλικίας από 18 έως 35 ετών, που επιβάλουν τους δικούς τους κανόνες.

Ο κόσμος έχει αλλάξει

Κατά την διάρκεια ενός συνεδρίου για το λιανικό εμπόριο τον Καναδά, ο Willy Kruh επικεφαλής της διεύθυνσης λιανικών αγορών της πολυεθνικής KPMG έφτιαξε το «πορτραίτο» της αγοράς των Millennials.

Με τα πρώτα στοιχεία που παρουσίασε, θέλησε να προειδοποιήσει τους εμπόρους ότι αυτή η γενιά καταναλωτών δεν είναι «αμελητέα ποσότητα». Συγκεκριμένα ανέφερε:

  • Παγκοσμίως υπάρχουν 2,5 δισεκατομμύρια Millennials
  • To 90% κατοικούν στη βόρεια Αμερική
  • Το 83% των νέων μητέρων ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή κατηγορία των 18 έως 35 ετών
  • Το 61% των νέων μητέρων είναι εργαζόμενες
  • Το 2018 οι Millennials θα έχουν μεγαλύτερη καταναλωτική δύναμη από κάθε άλλη γενιά

Επιλέγουν ηλεκτρονικό εμπόριο και απαιτούν απόλυτη διαφάνεια

Για τις πληρωμές προτιμούν να χρησιμοποιούν το smartphone τους και όχι μια κάρτα ή τα μετρητά

Ο Willy Kruh παρουσίασε στο συνέδριο τον τρόπο που σκέφτονται και κινούνται στην λιανική αγορά αυτοί οι νέοι καταναλωτές.

Οι Millennials υιοθετούν ταχύτατα τις νέες τεχνολογίες για επικοινωνία, διασκέδαση αλλά και συναλλαγές. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 54% των νέων επιλέγουν να πληρώσουν για μια αγορά τους χρησιμοποιώντας το smartphone τους, παρά να πληρώσουν με κάρτα ή μετρητά. Υπολογίζεται μάλιστα ότι σε μόλις 4 χρόνια από τώρα, το 80% του παγκόσμιου πληθυσμού θα διαθέτει smartphone γεγονός που σημαίνει ότι οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να προσαρμοστούν ταχύτατα στους νέους κανόνες και τις μεθόδους πληρωμών.

Οι Millennials επιλέγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο και απαιτούν απόλυτη διαφάνεια, ταχύτητα στην εξυπηρέτηση και πνεύμα συνεργασίας εκ μέρους των εμπόρων. Είναι πολύ πιο μορφωμένοι από τις προηγούμενες γενιές και διατεθειμένοι να κάνουν ενδελεχή έρευνα για έναν έμπορο πριν τον εμπιστευτούν. Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Willy Kruh, ο νέοι 18 έως 35 ετών, σε ποσοστό 85% περιμένουν να λάβουν μια απάντηση που ανάρτησαν σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης μέσα σε μόλις μια ώρα, γεγονός που σημαίνει ότι οι έμποροι πρέπει να ενισχύσουν τους τομείς κοινωνικής δικτύωσης.

Ενημερώνονται από φίλους και όχι από διαφημίσεις

Το 84% των νέων καταναλωτών δεν εμπιστεύονται την διαφήμιση, αλλά τους φίλους τους, τα blogs και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και αυτό σημαίνει ότι όπως μια καλή κριτική για έναν έμπορο μπορεί να διαδοθεί ταχύτατα, το ίδιο θα συμβεί και με μια κακή εντύπωση.

Οι Millennials είναι η γενιά με τα οικονομικά προβλήματα που δεν μένουν μόνοι τους ΄ούτε παντρεύονται σε μικρή ηλικία, αλλά έχουν μεγαλύτερη όρεξη να κάνουν δαπάνες για αγορές, σε σχέση με τους μεγαλύτερης ηλικίας και ευκατάστατους. 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook