Διαφημιστική εταιρεία στην Ολλανδία ανέλαβε μία μεγάλη δουλειά για το τέλος του 2025 από έναν μεγάλο πελάτη: να φτιάξει ένα χριστουγεννιάτικο σποτάκι για λογαριασμό της McDonald's με έδρα τις Κάτω Χώρες. Κι όμως, όλα πήγαν λάθος με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αποσύρει το βίντεο.
"Χριστούγεννα: Η χειρότερη εποχή του χρόνου"
Η ιδέα που συνέλαβαν στο δημιουργικό της εταιρείας ήταν να παρουσιάσουν μια σειρά από αναποδιές που όλοι μας βιώνουμε την περίοδο των Γιορτών και να τις αναπαραστήσουν με μια δόση υπερβολής ώστε, στο τέλος, η επίσκεψη σε ένα ταχυφαγείο της πασίγνωστης αμερικανικής αλυσίδας να μοιάζει με αληθινό καταφύγιο θαλπωρής, ηρεμίας και ασφάλειας.
Είναι δυνατόν τα Χριστούγεννα να είναι η χειρότερη εποχή του χρόνου;
Το γενικό concept ήταν "Χριστούγεννα: Η χειρότερη εποχή του χρόνου". Αυτό που όμως, δεν έλαβε υπόψη της η ομάδα που ανέλαβε να δημιουργήσει το χριστουγεννιάτικο σποτάκι είναι ότι όσο κι αν μας αρέσει να γκρινιάζουμε για τις αναποδιές, την υπερβολική κίνηση στους δρόμους, τον συνωστισμό στα καταστήματα, τα μικροατυχήματα όταν στολίζουμε το σπίτι μας, είναι πως ό,τι κι αν λέμε, τα Χριστούγεννα δεν είναι ποτέ η χειρότερη εποχή του χρόνου.
Επιπλέον, η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την παραγωγή του βίντεο δεν βρήκε θετική ανταπόκριση. Στα κοινωνικά δίκτυα στην Ολλανδία ξεσηκώθηκε σάλος. "Αυτή η διαφήμιση μου κατέστρεψε το πνεύμα των Χριστουγέννων" έγραψε ένας χρήστης και πρόσθεσε: "Στα τσακίδια το σκουπίδι της Τεχνητής Νοημοσύνης".
Η McDonald’s Ολλανδίας υποχρεώθηκε να βγάλει ανακοίνωση για να δώσει εξηγήσεις: "Η χριστουγεννιάτικη διαφήμισή μας είχε σκοπό να δείξει τις γεμάτες άγχος στιγμές που ζούμε κατά τη διάρκεια των Γιορτών στην Ολλανδία. Διαπιστώνουμε ωστόσο, ότι με βάση τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και τα διεθνή δημοσιεύματα, αυτή η περίοδος "είναι η καλύτερη στιγμή του χρόνου" για πολλούς από τους πελάτες μας".
Όσο για τους υπεύθυνους της διαφημιστικής εταιρείας, έδωσαν τις δικές τους εξηγήσεις για το πώς δούλεψαν. Δήλωσαν ότι εργάστηκαν σκληρά επί εβδομάδες "ταΐζοντας" με prompts (εντολές) την Τεχνητή Νοημοσύνη και ότι συνεχώς επενέβαιναν για να φέρουν το αποτέλεσμα στο σημείο που το ήθελαν. Το βίντεο που παρουσίασαν δεν φάνηκε να δικαιώνει όμως, τις επιλογές τους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
