Η Ανώτατη Στρατιωτική Διοίκηση του Ιράν ανακοίνωσε ότι κλείνει ξανά τα Στενά του Ορμούζ, καθώς θεωρεί ότι παραβιάστηκαν οι όροι του Μνημονίου Κατανόησης με τις ΗΠΑ.
Η Τεχεράνη αντιδρά εκ νέου στις αεροπορικές επιδρομές του Ισραήλ σε θέσεις της Χεζμπολάχ στον Λίβανο, οι οποίες συνεχίζονται παρά την εκεχειρία που συμφώνησαν και ανακοίνωσαν τόσο το Τελ Αβίβ, όσο και η ένοπλη οργάνωση την Παρασκευή.
Στην ανακοίνωσή της, η Ανώτατη Στρατιωτική Διοίκηση του Ιράν προειδοποιεί ότι το κλείσιμο του Ορμούζ είναι το πρώτο βήμα και απειλεί ότι αν συνεχιστούν οι επιθέσεις στον Λίβανο, θα υπάρξουν και άλλες ενέργειες.
BREAKING: Iran's military (Khatam al-Anbia HQ) announces closure of the Strait of Hormuz to ship traffic, citing US violation of the war-ending MOU and Israel's continued ceasefire violations/killings in southern Lebanon, plus failure to withdraw from south Lebanon.
— Clash Report (@clashreport) June 20, 2026
Iran calls…
Το πρακτορείο FARS μετέδωσε ότι ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών του Ιράν, ανέφερε ότι η ιρανική αντιπροσωπεία θα ταξιδέψει στην Ελβετία, με βασικό της στόχο, στην παρούσα φάση, να απαιτήσει την εκπλήρωση των δεσμεύσεων από τις ΗΠΑ.
Στο ίδιο πλαίσιο ο εκπρόσωπος του ιρανικού ΥΠΕΞ δήλωσε ότι η Τεχεράνη τηρεί τις δεσμεύσεις της και ότι οι ΗΠΑ, με βάση της Συμφωνία, είναι υποχρεωμένες να αναγκάσουν με κάθε τρόπο το Ισραήλ, να σταματήσει τις επιθέσεις στον Λίβανο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
