Σε μια χρονιά που ξεσηκώθηκε μεγάλη συζήτηση για την τοξική αρρενωπότητα με τους άνδρες παλιότερων γενιών και αλλά και πολύ νέους, ακόμα και στην αρχή της εφηβείας, να γίνονται θύτες και ταυτόχρονα θύματα, η διαφήμιση για τα Χριστούγεννα ενός από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Βρετανίας με θέμα τη σχέση πατέρα-γιου έρχεται να κάνει τους 50άρηδες, και όχι μόνο, να λιώσουν.
Η αφορμή, κατά τη διάρκεια του 2025, για τη μεγάλη συζήτηση περί τοξικής αρρενωπότητας δεν ήταν άλλη από την πολυβραβευμένη τηλεοπτική σειρά Adolescence.
Αυτές τις ημέρες, στο διαδίκτυο και τους τηλεοπτικούς δέκτες μία χριστουγεννιάτικη διαφήμιση καταφέρνει να μιλήσει στους άνδρες που βρίσκονται σε μια μεταιχμιακή στιγμή και βιώνουν κρίση ηλικίας, και ενδεχομένως και ταυτότητας, ενώ δεν ξέρουν με ποιο τρόπο να προσεγγίσουν τη σχέση τους με τα παιδιά τους και ειδικά τους γιους τους.
Στη διαφήμιση, ένας πατέρας, 50άρης, ζει αμήχανες στιγμές γύρω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τον καθένα στην οικογένεια να κάνει τα δικά του. Μητέρα και κόρη, εμφανίζονται πιο δραστήριες και άνετες με τους ρόλους τους, ενώ ο έφηβος γιος κλείνεται στον εαυτό του και απομονώνεται με τα ακουστικά του. Την ίδια ώρα, ο πατέρας ανακαλύπτει το δικό του δώρο κάτω από το δέντρο. Ένα κόκκινο περιτύλιγα και ένα κίτρινο post-it με τη μικρή λέξη "Dad" κι ένα χαμογελαστό emoji.
Το δώρο είναι ένας δίσκος βινυλίου που μπαίνει στο πικαπάπ. Η αναλογική εποχή ξεχύνεται μετά το πρώτο γρατζούνισμα και ο 50άρης θυμάται τις ωραιότερες στιγμές της ζωής του, στη δεκαετία του '90 όταν ήταν έφηβος και νέος. Αφήνεται στον ρυθμό της τεράστιας επιτυχίας της εποχής "Where Love Lives" και αίφνης, μέσα από την υπενθύμιση του ποιος πραγματικά είναι, συνδέεται με τον σημερινό εαυτό του, αυτόν του πατέρα που μεγαλώνει έναν έφηβο.
"Where Love Lives"
Δείτε τη φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του βρετανικού πολυκαταστήματος John Lewis που κάνει στους πατεράδες εφήβων να λιώνουν και να συνδέονται με τον έφηβο εαυτό τους:
Από τα έσοδα των πωλήσεων του άλμπουμ βινυλίου "Where Love Lives" της Alison Limerick, η εταιρεία John Lewis θα χρηματοδοτήσει τα πρότζεκτ της για το "Building Happier Futures" του Συνεταιριστικού Ιδρύματος John Lewis.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
