
Χάος επικρατεί στο τοπίο των νέων εισιτηρίων. Επιβάτες δεν ξέρουν τι να κάνουν, σχηματίζονται τεράστιες ουρές, ενώ υπάρχει και καταγγελία εταιρείας για παρεμβολή στο δίκτυό της!
Μέχρι τώρα, υπάρχουν πολλοί από το επιβατικό κοινό οι οποίοι δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν με το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο και αναφέρονται συνεχώς προβλήματα με την επαναφόρτιση της απρόσωπης ηλεκτρονικής κάρτας.
Παράλληλα, εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προχώρησε σε καταγγελία για παρεμβολές στα δίκτυά της από τα νέα επικυρωτικά μηχανήματα χειροτερεύοντας την ήδη δυσχερή κατάσταση. Οι εξηγήσεις από τους εμπλεκόμενους ΟΟΣΑ και LG δεν θεωρήθηκαν ικανοποιητικές και θα υπάρξει συνέχεια τις επόμενες ημέρες.
Ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης έλαβε μία σειρά αποφάσεων οι οποίες επισπεύδουν τις διαδικασίες του μηχανισμού αλλά την ίδια στιγμή αποδεικνύεται πως είναι ανέτοιμος να ανταποκριθεί στις ανάγκες των δύο εκατ. επιβατών την ημέρα.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, καθυστέρησε η έναρξη εφαρμογής του συστήματος. Συγχρόνως όμως δεν υπήρξε και ο απαιτούμενος χρόνος για να διορθωθούν τα όποια λάθη.
Σημειώνεται ότι δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα η τύχη των κατόχων ετήσιων καρτών που είναι σε ισχύ, καθώς μετά το κλείσιμο του συστήματος δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις χάρτινες κάρτες.
Φωτό: Ευρωκίνηση
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr