
«Είναι αστεία αυτά που λέγονται ότι η σολίστ που έφυγε από τη ζωή υφίστατο bullying στους κόλπους της Καμεράτα», λέει κατηγορηματικά στο TheTOC ο μαέστρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της Καμεράτα, Γιώργος Πέτρου, από την Ιταλία που βρίσκεται.
«Οπως είναι φυσικό σε κάθε ορχήστρα - ειδικά με τόσα χρόνια τριβής - υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ των μελών της αλλά ουδέποτε έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Το διαψεύδω κατηγορηματικά».
Μέσα από τη διήγηση του Γιώργου Πέτρου αναδύεται η ιστορία της αδικοχαμένης σολίστ Ελίζαμπεθ Σέιφερ, η οποία βρέθηκε νεκρή το απόγευμα του Σαββάτου στο άλσος Καισαριανής στους πρόποδες του Υμηττού.

Σπούδαζε στην Ακαδημία της Φρανκφούρτης με τον E.Schloifer όταν στις αρχές της δεκαετίας του '90 η, 25χρονη τότε, Ελίζαμπεθ Σέιφερ πληροφορήθηκε ότι επρόκειτο να συσταθεί η Καμεράτα ως ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών που, ύστερα από προσπάθειες δεκαετιών, ξεκινούσε τη λειτουργία του ως το πλέον υποσχόμενο πολυδύναμο πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδας.
Η απόφασή της αποδείχτηκε καθοριστική για τα μετέπειτα. Η Ελίζαμπεθ Σέιφερ πέρασε την οντισιόν και έγινε ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Καμεράτα. Την πολύχρονη θητεία της στη σημαντική ορχήστρα δεν διέκοψε παρά μόνο ο θάνατος σε ηλικία μόλις 51 ετών και μάλιστα σε μια από τις πλέον δημιουργικές φάσεις της ορχήστρας με εμφανίσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό - παρά τις αντιξοότητες.
Η είδηση ήρθε ως σοκ σ' εκείνους που δούλευαν μαζί της και περιγράφουν με τις πιο εγκωμιαστικές εικόνες τη συνάδελφό τους για τη συνέπεια, το ταλέντο, την ακρίβεια και τον επαγγελματισμό της.
Ο Γιώργος Πέτρου σκιαγραφεί μια από τις καλύτερες σολίστ που έχει συνεργαστεί ποτέ. «Δουλεύαμε μαζί τα τελευταία χρόνια κι έχω να καταγράψω το ταλέντο της, την επιμονή της, την ουσιαστική υποστήριξή της σε όλες τις - οικονομικές και μη - δυσκολίες που πέρασε η Ορχήστρα», μας λέει. «Ηταν ο ορισμός του επαγγελματία. Και στη συνέπειά της αυτό που συνήθως λέμε ... γερμανικής νοοτροπίας. Αν αργούσε τρία λεπτά στις πρόβες θα είχε φροντίσει να ειδοποιήσει», συμπληρώνει.
Για τον κύριο Πέτρου ήταν απόλυτα λογική η απόφασή της να αφήσει τη Γερμανία και να έρθει να εργαστεί στην Ελλάδα, στη νεοσύστατη τότε Καμεράτα που ως Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής συνδύαζε το ξεκίνημά της με τη λειτουργία του νέου χώρου ως πολύ καλά αμειβόμενη σολίστ. Η σταθερότητά της αποδεικνύεται ότι παρέμεινε μέλος της ορχήστρας αδιάλλειπτα μέχρι τον απρόσμενο θάνατό της.
Ο κ. Πέτρου, σημειώνει ότι είχε συναντήσει 2 με 3 φορές τον σύζυγό της, πιανίστα, Σπύρο Κουτσουβέλη, όταν είχε έρθει να την πάρει μετά το τέλος συναυλιών.

«Είναι μεγάλη απώλεια για την Καμεράτα», μας λέει ο κ. Πέτρου υπό τη διεύθυνση του οποίου η Καμεράτα (μια ελληνική ορχήστρα που παλεύει με τους θεούς και του δαίμονες της οικονομικής κρίσης και της αδυναμίας της πολιτείας να καλύψει τις οικονομικές της ανάγκες) έχει συγκεντρώσει ύμνους, μεταξύ άλλων, και από τους Sunday Times.
«Αφιερώνουμε τη συναυλία της ερχόμενης Τετάρτης στο Μέγαρο Μουσικής με το Requiem του Μότσαρτ στη μνήμη της», καταλήγει. Ο λόγος για τη συναυλία του σπουδαίου μουσικού συνόλου στις 30 Μαρτίου (ώρα 8.30 μ.μ.) όπου ανανεώνει το καθιερωμένο ραντεβού της με το κοινό πριν τις μέρες του Πάσχα, και παρουσιάζει δύο εμβληματικά έργα θρησκευτικής μουσικής: το θρυλικό Requiem του Μότσαρτ και το αγαπημένο Stabat Mater του Περγκολέζι.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr