Σε απολογία καλούνται την Παρασκευή, από τον ειδικό εφέτη ανακριτή, ο προϊστάμενος επιθεώρησης και οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας, οι οποίοι ήδη διώκονται ποινικά με βαρύτατες κατηγορίες για την τραγωδία στα Τέμπη.
Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος των τριών ασκήθηκε ποινική δίωξη για τα ίδια αδικήματα με εκείνα που βαρύνουν και τον 59χρονο προσωρινά κρατούμενο και περιλαμβάνουν το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών από την οποία προέκυψε θάνατος, καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Κατά πάσα πιθανότητα οι τρεις θα ζητήσουν προθεσμία για να απολογηθούν προκειμένου να ενημερωθούν οι δικηγόροι τους.
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας, ώστε οι σταθμάρχες που αποχωρούν να γράφουν την ακριβή ώρα αποχώρησής τους και να αναφέρουν στον διάδοχο ή στους διαδόχους τους μπροστά στον πίνακα σιδηροδρομικής κυκλοφορίας τι ακριβώς παραλαμβάνουν, και στο οποίο έγινε παρέμβαση με μπλάνκο, έχει δοθεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για να βρεθεί τι υπάρχει γραμμένο από κάτω και ποιος το έγραψε.
Στη συγκεκριμένη σελίδα, του βιβλίου, φαίνεται ότι οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. παραδίδουν το σταθμό στον άπειρο συνάδελφό τους Β.Σ. που έχει ήδη προφυλακιστεί με βαριές κατηγορίες. Ως ώρα άφιξής τους στον σταθμό, αναφέρεται η 14.00, η ώρα που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά.
Ως ώρα αναχώρησης όμως αναφέρεται η 22.30 και με μια προσεκτική ματιά φαίνεται ότι η ώρα αυτή έχει διορθωθεί με μπλάνκο, αφού κάτι άλλο ήταν γραμμένο εκεί νωρίτερα και η νέα ώρα -22.30- έχει μάλιστα υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή.

"Το διαπίστωσα μετά το συμβάν"
Τη διόρθωση της ώρας αποχώρησης με μπλάνκο είχε αναφέρει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Β.Σ. κατά την πολύωρη απολογία του στην ανακρίτρια, επισημαίνοντας ότι θυμάται πως ο Κ.Π. έφυγε γύρω στις 10.20 και ο Π.Χ. γύρω στις 10.10, αλλά μετά το δυστύχημα είδε ότι η ώρα είχε διορθωθεί.
"Δεν θυμάμαι ποια ήταν η ώρα που υπέγραψα ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα", φέρεται να έχει πει ο μοιραίος σταθμάρχης.

Μέχρι την ώρα που οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας αποχώρησαν από τον σταθμό πάντως, όλα κυλούσαν ομαλά, αφού γράφουν στην αναφορά τους: "Παράδοση υπηρεσίας από Π σε Σ. Υπόψη βιβλία κυκλοφορίας και τηλεγραφημάτων – εποπτικού πίνακα. Συμβάν Ουδέν".
Παράλληλα στο βιβλίο αναφέρονται λεπτομέρειες για τα δρομολόγια. "Εκατέρωθεν ΣΣ στο Παλαιοφάρσαλο με μονή γραμμή μεταξύ Λάρισας-Παλαιοφαρσάλων (σ.σ. λόγω των καλωδίων που είχαν πέσει νωρίτερα). Εν ενεργεία ΣΣ Βόλου. Εν ενεργεία ΣΣ Νέων Πόρων Διπλή γραμμή Νέοι Πόροι -Λάρισα". Επισημαίνεται δηλαδή ότι μεταξύ Νέων Πόρων και Λάρισας η γραμμή είναι διπλή, ενώ το έγγραφο συμπληρώνουν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr