Τον 59χρονο σταθμάρχη της Λάρισας, που είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη, δεν τον εμπιστεύονταν ούτε οι συνάδελφοί του, όπως προκύπτει από τις βάρδιες του Μαρτίου στο σταθμαρχείο.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, είχε τεθεί εκτός βαρδιών για το συγκεκριμένο σταθμαρχείο. Το πρόγραμμα με τις βάρδιες του Μαρτίου βγήκε στις 25 Φεβρουαρίου και φαίνεται ότι δεν ήταν μέσα σε αυτές. Μάλιστα, το χαρτί βρίσκεται ήδη στα χέρια της ανακρίτριας.
Από το έγγραφο αυτό προκύπτει ότι το όνομα του 59χρονου σταθμάρχη δεν υπάρχει σε καμία βάρδια του Μαρτίου στο σταθμαρχείο Λάρισας. Τον είχαν βάλει να εργάζεται σε πολύ μικρότερα σταθμαρχεία, όπως των Νέων Πόρων και της Καλαμπάκας, απ’ όπου περνούν πολύ λιγότερα τρένα.
Αυτό ενδεχομένως δείχνει πως οι συνάδελφοί του δεν τον εμπιστεύονταν και τη μοιραία νύχτα του δυστυχήματος έκανε βάρδια λόγω του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, προφανώς για να πάρουν κάποιοι ρεπό.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο 59χρονος είχε τοποθετηθεί μόνο σε πέντε νυχτερινές βάρδιες στο σταθμαρχείο Λάρισας τον Φεβρουάριο. Αυτές τις πέντε σερί που τερματίστηκαν στο βράδυ της τραγωδίας.
Σύμφωνα με το φύλλο παρουσίας των σταθμαρχών στο Σταθμαρχείο Λάρισας που παρουσιάζει η "Καθημερινή", ο σταθμάρχης, παρόλο που είχε μετακινηθεί στη νέα του θέση μόλις 5 μέρες πριν, βρισκόταν σε υπηρεσία για 5η συνεχόμενη νύχτα.

Η νυχτερινή υπηρεσία, όπως φαίνεται από το ίδιο έγγραφο, ξεκινάει στις 10 το βράδυ και τελειώνει στις 7 το πρωί, που σημαίνει πως ο προφυλακισθείς Σταθμάρχης, από τις 24 Φεβρουαρίου έως τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συνέβη το τρομερό δυστύχημα, δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό, όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες.
Ο υπεύθυνος για τις βάρδιες και, κυρίως, για το γεγονός ότι τοποθέτησε έναν "καινούργιο" σταθμάρχη 5 σερί νύχτες που έπιανε υπηρεσία για πρώτη φορά στον συγκεκριμένο Σταθμό, είναι ο επιθεωρητής Δ.Ν. σε βάρος του οποίου ασκήθηκε ποινική δίωξη.
Η παρουσία 2ου σταθμάρχη
Ένα άλλο στοιχείο που αποκαλύπτεται από το έγγραφο των υπηρεσιών, είναι πως για μία ώρα στον Σταθμό υπήρχαν -παγίως- δύο σταθμάρχες, καθώς η απογευματινή βάρδια σχολούσε στις 11 το βράδυ και ο σταθμάρχης της νυχτερινής βάρδιας έπιανε δουλειά στις 10.
Οι πληροφορίες που έχουν δει ως τώρα το φως της δημοσιότητας είναι πως ο σταθμάρχης Νέων Πόρων, φέρεται να ενημέρωσε με εσωτερική επικοινωνία τον σταθμάρχη της Λάρισας, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία έφευγε από την κάθοδο με κατεύθυνση την Αθήνα στις 23:04, 17 λεπτά ακριβώς πριν τη μοιραία σύγκρουση, που σημαίνει πως τυπικά η υπηρεσία του προηγούμενου Σταθμάρχη είχε ολοκληρωθεί και δεν θα μπορούσε να διορθώσει το λάθος του συναδέλφου του.
Ο σταθμάρχης ωστόσο της Λάρισας υποστήριξε κατά την απολογία του, πως με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να βρίσκονται μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του -από το πρόγραμμα προκύπτει πως ένας ακόμη θα έπρεπε να είναι παρών και όχι παραπάνω- οι οποίοι όμως, σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε, αποχώρησαν από το σημείο νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του, κάτι που θα πρέπει να διερευνήσει η έρευνα της εισαγγελίας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr