Η Ολομέλεια Εφετών Λάρισας, ομόφωνα αποφάσισε τον ορισμό εφετών ανακριτών οι οποίοι αναλαμβάνουν από εδώ και στο εξής τις ανακρίσεις για την τραγωδία στα Τέμπη.
Ειδικότερα, τακτικός ανακριτής εφέτης ανακριτής ορίστηκε ο Σωτήρης Μπακαΐμης και αναπληρώτρια η Σοφία Λυμπεριάδου και αναλαμβάνουν άμεσα τις ανακρίσεις για την τραγωδία στα Τέμπη.
Ειδικότερα, νωρίτερα, πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση της Ολομέλειας Εφετών Λάρισας για τη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος στα Τέμπη. Η Ολομέλεια όρισε δύο εφέτες ανακριτές, έναν τακτικό και τον αναπληρωματικό του, ώστε να υπάρξει ταχύτητα στην υπόθεση της ανάκρισης. Αυτό κρίθηκε αναγκαίο λόγω της πολυπλοκότητας της έρευνας, αλλά και επειδή η υπόθεση έχει πολλές παραμέτρους.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, της Ολομέλειας Εφετών Λάρισας, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών, Σταμάτης Δασκαλόπουλος, ο οποίος υπέβαλε και το σχετικό αίτημα επιχειρηματολόγησε υπέρ του ορισμού έμπειρων δικαστικών λειτουργών για τις ανακρίσεις για το πολύνεκρο δυστύχημα.
Πάντως, σύμφωνα με εκτιμήσεις δικαστικών πηγών και η ανακρίτρια του πρώτου βαθμού (Πρωτοδικείου) που χειρίστηκε ώς σήμερα τις ανακρίσεις, προχώρησε με επιτυχία τις έρευνες με ταχύτατους ρυθμούς και σε βάθος.
H ανακρίτρια Λάρισας συνεχίζει το έργο της και αναμένεται και άλλα πρόσωπα να περάσουν το κατώφλι του δικαστικού μεγάρου Λάρισας.
Σε βάρος ποιων έχουν απαγγελθεί κατηγορίες έως τώρα
Υπενθυμίζεται ότι χθες Πέμπτη 9 Μαρτίου κατηγορούμενοι κατέστησαν, μετά την απαγγελία των κατηγοριών σε βαθμό κακουργήματος και πλημμελήματος σε βάρος τους, ο επιθεωρητής και οι δύο σταθμάρχες του Σταθμαρχείου Λάρισας.
Σε βάρος των τριών συγκατηγορουμένων, ασκήθηκε ποινική δίωξη για τα ίδια αδικήματα με εκείνα που βαρύνουν και τον 59χρονο προσωρινά κρατούμενο και περιλαμβάνουν το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών από την οποία προέκυψε θάνατος, καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Ο επιθεωρητής τοποθέτησε, επί 4 ημέρες μόνο του, τον άπειρο 59χρονο σταθμάρχη στη Λάρισα, ενώ ο βασικός σταθμάρχης, ο συμβασιούχος, είχε υποχρέωση να κάτσει μέχρι τις 23:00 το βράδυ, αλλά έφυγε νωρίτερα. Ο δε βοηθητικός, έπρεπε επίσης να κάτσει έως τις 23:00, αλλά κι αυτός αποχώρησε νωρίτερα από τη βάρδιά του.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr