Το 2022 φτάνει στο τέλος του ως μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό με νέους προορισμούς να μπαίνουν στον χάρτη και πλήθος επιχειρήσεων να εισέρχονται δυναμικά στο παιχνίδι. Μετά την περίοδο εγκλεισμού λόγω covid η τουριστική άνοδος είναι αισθητή και οι τουριστικές επιχειρήσεις επωφελούνται αξιοποιώντας τα νέα τεχνολογικά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους.
Ωστόσο, αν και η χώρα μας έχει μακρά παράδοση στον τουρισμό, φαίνεται πως πολλές τουριστικές επιχειρήσεις δεν έχουν κατανοήσει ακόμα το πόσο σημαντικό είναι το digital transformation προκειμένου να μπουν στη νέα digital εποχή.
Αξιοποιώντας το digital marketing στον τουρισμό
Το ψηφιακό marketing είναι ένα εργαλείο που μπορεί να δώσει θεαματική ώθηση σε μια επιχείρηση, αυξάνοντας την πελατεία της και διαμορφώνοντας μια εύκολη και προσωποποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία για τους πελάτες.
Κι όμως, υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες στον χώρο του τουρισμού που ακόμα δεν έχουν κατανοήσει τη δύναμη του digital marketing και της τεχνολογίας στην εξέλιξη της επιχείρησής τους.
Τι είναι το digital marketing; Είναι μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που θα αναδείξουν μια επιχείρηση βελτιώνοντας την ψηφιακή της παρουσία.
Ο σωστός σχεδιασμός της ιστοσελίδας του καταλύματος, με αυτόνομη booking engine για διαχείριση των κρατήσεων, η βελτίωση της ψηφιακής παρουσίας, η βελτίωση του σήματος της επιχείρησης, η σωστή προώθηση του καταλύματος και φυσικά η σχεδίαση και σωστή λειτουργία των social media, είναι μερικές από τις αλλαγές που διασφαλίζουν ότι το προϊόν της επιχείρησης προβάλλεται σωστά και με τρόπο που θα οδηγήσει σε αύξηση των κρατήσεων και των κερδών της.
Η μεταστροφή του καταναλωτή στο ψηφιακό κομμάτι
Το διαδίκτυο άλλαξε τον τρόπο που προγραμματίζουμε τα ταξίδια μας με τη μεταστροφή του καταναλωτή στο ψηφιακό κομμάτι να είναι εμφανής.
Οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων δεν χρειάζεται να επενδύσουν πάρα πολλά στο μάρκετινγκ της επιχείρησης. Δεν χρειάζεται καν να δημιουργήσουν δικό τους τμήμα marketing, αρκεί να εμπιστευτούν έναν καλό εξωτερικό συνεργάτη που θα διαμορφώσει την κατάλληλη στρατηγική που θα αποφέρει περισσότερες κρατήσεις και περισσότερα κέρδη στην επιχείρηση.
Αυτό ακριβώς κάνει η εταιρεία DIGIADS η οποία ιδρύθηκε το 2020 στο Ρέθυμνο, από τον Θανάση Βούρδα με κύριο αντικείμενο τον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, παρέχοντας offline και online υπηρεσίες marketing. Με μότο της το "Be DIGIADS! Be Everywhere!" η εταιρεία διαθέτει όραμα, εμπειρία, ιδέες που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης ή οργανισμού, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και την εδραίωσή της.
Μερικές από τις υπηρεσίες που υλοποιεί είναι η δημιουργία στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας, η κατασκευή ιστοσελίδων και η διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, συμβάλλοντας στην αναγνωρισιμότητα κι ενδυνάμωση της εκάστοτε επιχείρησης.
Ακόμα, η εταιρεία αναλαμβάνει τη διοργάνωση και την επικοινωνία για δράσεις εταιρικής ευθύνης, συνέδρια κ.λ.π.
Η DIGIADS στο πλευρό του επιχειρηματία
Με τα εργαλεία της DIGIADS οι επιχειρήσεις αυξάνουν την ανταγωνιστικότητά τους προσελκύοντας πελάτες μέσα από ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού Marketing, τη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υπηρεσίες επικοινωνίας.
Η εταιρεία είναι στο πλευρό του επιχειρηματία σε όλα τα στάδια από τον σχεδιασμό στρατηγικής & επικοινωνίας, τη διαφήμιση στο διαδίκτυο μέχρι την κατασκευή ιστοσελίδας.
Σήμερα, που ο καταναλωτής αποζητά απεριόριστη ευκολία και ευελιξία, η συνεργασία με μια έμπειρη εταιρεία όπως η DIGIADS είναι μονόδρομος, για να μπορέσει να αξιοποιήσει στο έπακρο την digital παρουσία της και να ενισχύσει τις πωλήσεις της.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr