
Μια πρωτοφανής δοκιμασία για τα συστήματα υγείας, τις αξίες και τις κοινωνικές ευαισθησίες μας ήταν και εξακολουθεί να είναι η πανδημία του κορονοϊού. Μια δοκιμασία που μας έκανε να σταματήσουμε να τρέχουμε, να μείνουμε μέσα και να σκεφτούμε περισσότερο τον συνάνθρωπό μας. Εκείνον που δεν έχει πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες που όλοι εμείς θεωρούμε δεδομένα.
#forceforgood
Αυτούς που χωρίς τη σημαντική βοήθεια και φροντίδα από εταιρείες που πραγματικά νοιάζονται για τον άνθρωπο θα ήταν σε δραματική θέση. Ένα τέτοιο κοινωνικό προφίλ έχει επιδείξει η P&G, τα προϊόντα της οποίας βρίσκονται στα σπίτια μας από τότε που θυμόμαστε τον εαυτό μας, βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής μας ικανοποιώντας βασικές μας ανάγκες μας όπως τα καθαρά ρούχα, το πλύσιμο των πιάτων αλλά και η ατομική υγιεινή μας.

Έμφαση στο κοινωνικό της προφίλ
Η P&G δίνει μεγάλη βαρύτητα στην κοινωνική της δράση εδώ και χρόνια, πόσο μάλλον όταν οι συνθήκες της ζωής δυσκολεύουν τόσο πολύ.
Διευρύνοντας κι άλλο το κοινωνικό της προφίλ, προσέγγισε τους ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση στα προϊόντα της, για να βελτιώσει την καθημερινότητά τους ικανοποιώντας μερικές βασικές ανάγκες τους.
20.000 άνθρωποι σε ανάγκη
Δεν το ακούμε συχνά, αλλά ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν χωρίς να έχουν πρόσβαση σε βασικές συνθήκες υγιεινής είναι πολλές χιλιάδες. Ειδικά στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε όπου η καθαριότητα και η ατομική υγιεινή είναι πιο σημαντική από ποτέ. Σχεδόν 20.000 άνθρωποι ζουν ξεχασμένοι από τον κόσμο, σε συνθήκες αστεγίας χωρίς να έχουν πρόσβαση σε καθαρά ρούχα.
Η P&G στέκεται στο πλευρό τους εδώ και χρόνια αλλά αποφάσισε να διευρύνει ακόμα περισσότερο την προσφορά της λόγω των έκτακτων συνθηκών επιδεικνύοντας το πνεύμα της αλληλεγγύης και της προσφοράς της.
Ariel και Ithaca συμπράττουν στο #podforgood
Η πρόσβαση σε καθαρά ρούχα δεν είναι κάτι δεδομένο για πολλούς ανθρώπους και το Ariel, η κορυφαία μάρκα στην κατηγορία των απορρυπαντικών στην Ελλάδα στέκεται στο πλευρό τους.
Εδώ και τέσσερα χρόνια στηρίζει την Ithaca, το πρώτο Κινητό Πλυντήριο για Άστεγους στην χώρα μας, μια συνεργασία από την οποία έχουν ανακουφιστεί πολλοί συμπολίτες μας που ζουν σε δύσκολες συνθήκες πλένοντας συνολικά πάνω από 70.000 κιλά ρούχα. Μια συνεργασία από την οποία επωφελούνται 5.500 άστεγοι.

Αλλά η κοινωνική προσφορά της η P&G και του Ariel δεν σταματά εκεί.
Το Πολυδύναμο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων που δημιουργήθηκε ως μέτρο προστασίας κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού για τους ανθρώπους που δεν έχουν στέγη βασίζεται κατά πολύ σε αυτή την προσφορά.
Προσφέροντας απορρυπαντικά προϊόντα ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες πλυσίματος ρούχων των άστεγων φιλοξενούμενων του κέντρου, αλλά και μέσα από την συνεργασία με την Ithaca η οποία βάζει την τεχνογνωσία και το ανθρώπινο δυναμικό για να φρεκοπλυθούν τα ρούχα και η αξιοπρέπεια αυτών των ανθρώπων.
Η δέσμευση
Με μότο τους "Κάθε άστεγος άνθρωπος να έχει πρόσβαση σε καθαρά ρούχα", αυτή η προσφορά θα συνεχιστεί όσο υπάρχει ανάγκη. Και αυτό είναι δέσμευση.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr