
Ακόμα μία κορυφή κατακτά το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος καθώς αναδείχθηκε πρώτο στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού για το 2024 με το μερίδιό του στην αγορά να ανέρχεται στο 20,4%*.
Η κορυφή στην προτίμηση για τη χρονιά που μας πέρασε εκτός από μία σημαντική επιτυχία αποτελεί και απόδειξη της διαρκούς δέσμευσης της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων σε αξίες, όπως η ανώτερη ποιότητα, η καινοτομία, και η βιωσιμότητα.

Η εμπιστοσύνη που δείχνει τόσο το καταναλωτικό κοινό όσο και οι συνεργάτες στην Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πηγάζει από την αυθεντική γεύση του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος, την πηγαία καθαρότητα και την αειφόρο προσέγγιση στην παραγωγή.
Εξάλλου το brand Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας, φτάνοντας απευθείας από την πηγή στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων. Πρόκειται για ένα προϊόν που εκτός από την καθημερινή του χρήση αποτελεί μία εμπειρία που ρέει στη ζωή των ατόμων, προσφέροντας της απόλυτη φυσική αναζωογόνηση.
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει να επενδύει σε νέα προϊόντα και ενδυναμώνει την παρουσία στη HORECA
Μπορεί το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος να αποτελεί το πιο δημοφιλές προϊόν της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, αλλά η εταιρεία δεν επαναπαύεται και συνεχίζει να αναπτύσσεται στρατηγικά με επενδύσεις σε καίριους τομείς.

Ο πρώτος από αυτούς είναι τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Πρόκειται, για μια κατηγορία προϊόντων που έχει αγαπηθεί από το κοινό, η οποία συνεχίζει να πρωτοπορεί.
Βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό των πηγών της Ηπείρου, τα αναψυκτικά της εταιρείας παράγονται χωρίς προσθήκη συντηρητικών, με αγνές πρώτες ύλες, προσφέροντας στους καταναλωτές αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα.
Ακολουθεί η δυναμική είσοδος τους στην αγορά HORECA, καθώς μέσα από τις Premium συσκευασίες και στρατηγικές συνεργασίες ενισχύεται η παρουσία του brand Βίκος στον κλάδο της εστίασης.
Εδώ και τρία χρόνια η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει παρουσιάσει νέες premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας. Μάλιστα, η ανάπτυξη στην αγορά HORECA εντάσσεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην παροχή premium προϊόντων για επαγγελματίες του κλάδου.
Η εταιρεία έδωσε, επίσης, το "παρών" από το μεγαλύτερο event στον κλάδο της εστίασης, που ήταν η φετινή HORECA. Με αυτό τον τρόπο διαφαίνεται ακόμα περισσότερο η δέσμευση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων στην ενίσχυση του κλάδου HORECA, με έμφαση στην καινοτομία και στις ολοκληρωμένες λύσεις για τους επαγγελματίες που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων λανσάρει νέα προϊόντα, όπως το ανανεωμένο Βίκος Cool Tea με στόχο να δοθεί μία νέα ώθηση στην αγορά, προσφέροντας μια φυσική εναλλακτική στο παγωμένο τσάι. Πρόκειται για την premium σειρά παγωμένου τσαγιού, που επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένες συσκευασίες αλουμινίου που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος και με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων.
Τελευταία, αλλά όχι λιγότερη σημαντική είναι η επένδυση στο περιβάλλον και την κοινωνία, καθώς η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων στηρίζει μέσα από πρωτοβουλίες τις τοπικές κοινότητες και το περιβάλλον. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Παράλληλα δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής.
*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr