
Στη σημερινό δυσμενές οικονομικό περιβάλλον της χώρας η Κωτσόβολος δείχνει να αντιδρά με εξαιρετικά δυναμικό τρόπο. Βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας τα τελευταία 4 χρόνια, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη και οικονομικά αποτελέσματα που προμηνύουν ακόμα πιο εντυπωσιακές εξελίξεις.
Η θετική πορεία του οικονομικού έτους 2016/2017 προσέφερε εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα.

Υπολογίζεται τα κέρδη προ φόρων (EBIT) να ανέλθουν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) να ανέλθουν στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ, καθώς και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ.
Επένδυση στις υποδομές
Οι επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει τη διαρκή σημασία που δίνεται από την εταιρεία στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό, καθώς η εταιρία υλοποιεί το δυναμικό επενδυτικό της πλάνο, επανεπενδύοντας το 100% των ετήσιων κερδών της.
Δεν είναι τυχαίο ότι με 95 καταστήματα, η Κωτσόβολος, είναι σήμερα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία του Ομίλου της Dixons Carphone.
Επένδυση στην τεχνολογία
Οι νέες εγκαταστάσεις είναι μόνο μία πλευρά του σχεδίου ανάπτυξης το οποίο περιλαμβάνει και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας που βρίσκεται ήδη εξέλιξη και αφορά επένδυση άνω των 10 εκ. ευρώ και θα προσφέρει εξέλιξη των συστημάτων της εταιρείας προς όφελος του πελάτη.
Επένδυση στον άνθρωπο
Ωστόσο, στην Κωτσόβολος γνωρίζουν ότι για να πετύχει ένα σχέδιο, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι το κλειδί. Η εταιρία επενδύει στους ανθρώπους της και τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους κατά 15%, ενώ μόνο πέρυσι αφιέρωσε 52.655 ώρες σε 348 σεμινάρια προκειμένου να εκπαιδεύσει όλους τους εργαζομένους της για την περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους. Για όσους αναρωτιούνται τι νιώθουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι της Κωτσόβολος για την εταιρία που εργάζονται, αρκεί να πούμε ότι το 92% των εργαζομένων δηλώνουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται στην Κωτσόβολος, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο των εργαζομένων στον κλάδο της λιανικής.

Επένδυση στην εμπειρία αγοράς
Όλες οι παραπάνω κινήσεις, έχουν φυσικά ένα στόχο: Να προσφέρουν στους πελάτες της Κωτσόβολος μία ξεχωριστή εμπειρία πριν αλλά και μετά την αγορά. Οι παροχές αυτές, που εκτιμήθηκαν θετικά από τους καταναλωτές και οδήγησαν την Κωτσόβολος σε πολύ θετικά οικονομικά αποτελέσματα περιλαμβάνουν:
- Το concept «Ελάτε Σπίτι Μας», που προτείνει στους πελάτες να επισκεφτούν τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, να δοκιμάσουν κάποια από αυτά και προχωρήσουν στην απόφασή τους για αγορά, είναι μία ξεχωριστή προσέγγιση στην εμπειρία της αγοράς λιανικής.
- Τα Ταμεία express που δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία.
- Το Service Corner του “Support 360°” που παρέχει υποστήριξη και συμβουλές αλλά και προστασία των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών και “on the spot” επισκευές προϊόντων με την υπηρεσία Fix&Go, όπως αντικατάσταση σπασμένης οθόνης κινητού μέσα 20 λεπτά.
- Το «Total Support Premium 48 ώρες» που προσφέρει επισκευή ή αντικατάσταση ψυγείου, της κουζίνας ή του πλυντηρίου εντός 48 ωρών για 5 χρόνια από την αγορά.
- Το Collect @ Store που δίνει τη δυνατότητα δέσμευσης προϊόντων στο κατάστημα της επιλογής του πελάτη για άμεση παραλαβή, χωρίς δέσμευση αγοράς.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr